مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

انواع میز اتو تاشو و ثابت دیواری و ویژگی های هر کدام

0 255
زمان مطالعه : 5 دقیقه

انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام ؛ میز اتو هنگام در دوران مدرن بسیار مفید است. این میز اتو کردن لباس ها را بسیار آسانتر و سریعتر می کند. میز های اتو را می توان به طور عمده از در 3 نوع ، میز اتو تاشو ، میر اتو ثابت دیواری و میز اتو Tabletop یافت. هر یک از سه نوع میز اتو ذکر شده مزایای خود را دارند. برای انتخاب مناسب ترین میز اتو ، ابتدا باید موارد خاصی مانند تعداد دفعات استفاده ، فضای موجود در داخل اتاق ، بودجه و غیره را در نظر بگیرید. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام را به شما معرفی کنیم .


انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام

در این بخش مطالبی در مورد انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام آورده شده است .
پس از خواندن مطالب زیر می توانید مناسب ترین نوع میز اتو برای نیاز های خود را پیدا کنید .

  • نوع اول: تاشو :

    میز اتو تاشو رایج ترین شکل میز اتو در دوران مدرن است.
    بیشتر خانواده های معاصر ترجیح می دهند این میز ها را در خانه خود داشته باشند.
    دلایل زیادی بر محبوبیت روزافزون آن ها وجود دارد. اول از همه ، این ها کاربر پسند هستند ، همچنین جابجایی این تجهیزات از یک مکان به مکان دیگر آسان است. تنها نقطه ضعف این محصولات ، ماهیت نسبتاً شکننده آن ها است. بنابراین توصیه می شود که کاربران با احتیاط از این موارد استفاده کنند و از سوءاستفاده خودداری کنند. به طور خاص ، توصیه می شود این محصولات را دور از دسترس کودکان در خانه نگه دارید.

    انواع میز اتو

    مزایای میز اتو تاشو :

    ساختار میز اتو تاشو ، استفاده آن را بسیار راحت کرده است.
    به طور خاص ، یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این موارد ، پایه های تاشو این تخته ها و قابلیت جمع شدن است. اگر شما کسی هستید که باید در فواصل منظم مکان خود را تغییر دهید ، این محصول یک توصیه خارق العاده است. این اجازه می دهد تا کاربر به سادگی کل محصول را جمع کند و در هنگامی که از آن استفاده نمی کند ، آن را در مکانی کوچک تر نگهداری کند. هنگامی که احساس نیاز به استفاده از آن را داشتید ، به سادگی به محل مورد نظر خود بروید ، آن را تنظیم کرده و از آن استفاده کنید. به طور خلاصه ، دیگر نیازی به نصب محلی برای اتو کردن مجدد نیست.

 

تنظیم ارتفاع یکی دیگر از مزیت های بزرگ میز اتو قابل حمل بودن آن است. بعضی افراد اتو کردن در حالت نشسته را ترجیح می دهند و عده دیگری نیز هستند که در حالت ایستادن راحت تر هستند . میز اتو تاشو می تواند برای هرکسی مناسب باشد. مهم نیست که او اتو کردن در حالت نشسته یا ایستاده را ترجیح دهد زیرا می توان ارتفاع میز را به راحتی تنظیم کرد. این ویژگی باعث می شود میز اتو برای افراد با قد کوتاه تر گزینه ای مطلوب باشد.

میز های اتو تاشو برای کسانی که در خانه های کوچک با فضای محدود برای اتو کردن زندگی می کنند مفید است. با این حال ، اگر فضای کافی در خانه دارید ، می توانید پایه های تاشو میز اتو را برای اتو کردن راحت تر لباس ها ، باز کنید.

 

  • نوع دوم : میز اتو Tabletop

    میز اتو Tabletop نسبت به میز های تاشو به همان اندازه محبوب هستند.
    تفاوت اصلی این میز ها پایه های کوتاه تر آن است. طراحی میز های اتو Tabletopبه گونه ای است که باید روی یک میز قرار گیرند. از نظر قابلیت حمل نیز بسیار خوب اند. کسانی که فضای محدودی داخل اتاق خود دارند نیز می توانند آن را مناسب بدانند. اما اگر قصد دارید لباس های بزرگتر را روی آن اتو کنید ، این ممکن است محصول مناسبی برای شما نباشد. در عین حال ، به دلیل اندازه نسبتاً کوچک تر ، این میز اتو ها اغلب برای اتو کردن قسمت های خاص لباس مانند آستین ، جیب یا یقه راحت نیستند.

    انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام

 

  • نوع سوم : ثابت دیواری ( Wall Mounted Ironing Boards ) :

    این نوع میز های اتو همانطور که از نام آن ها پیداست می توانند روی دیوار ثابت شوند.
    همچنین در صورت عدم استفاده می تواند تاشوند. برخی از کاربران این نوع میز ها به دلیل محدود بودن فضای زندگی موجود در دوران مدرن ، رشد قابل توجهی داشته اند. 

    مزایا میز اتو ثابت دیواری :

    این نوع میز ها می توانند مناسب ترین گزینه برای آپارتمان های مدرن باشد.
    در حقیقت ، می توان این میز اتو ها را درون یک کمد نیز نصب کرد.
    با این حال ، مردم از این میز های اتو در اتاق های بزرگتر نیز استفاده می کنند.
     به سادگی آن را با نقطه الکتریکی به دیوار بکشید و اتو کردن را شروع کنید.

 


مهمتر از همه ، كسانی كه در خانه كودك دارند می توانند این میز های اتو برقی دیواری را مفید بدانند. اشتباه نیست که ادعا کنید این میز ها به طور خاص برای ایمنی بیشتر کودکان طراحی شده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که میز را در ارتفاع فراتر از دسترس کودکان قرار دهید.

همچنین این نوع میز ها بسیار کاربر پسند نیز هستند.
این می تواند توسط هر کسی و بدون هیچ گونه تلاش ویژه ای مورد استفاده قرار گیرد. در حقیقت ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا آن را بر روی دیوار ثابت کنید و همچنین جمع کردن آن فقط چند ثانیه طول می کشد. به طور طبیعی ، خانواده های امروزی که شیوه زندگی شلوغی دارند ، می توانند آن را مفید بدانند.

انواع میز اتو

بعد از مطالعه این مطلب و کسب اطلاعات درمورد انواع میز اتو و ویژگی های هرکدام ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از میز های اتو برای شما کاربردی تر است . برای دیدن جزئیات بیشتر هر مدل و خرید میز اتو مورد نظر خود به صفحه خرید میز اتو سایت تا خرید رجوع کنید .

بیشتر بخوانید : 

وسایل مورد نیاز برای اتو حرفه ای لباس ها
تفاوت بین اتو بخار و اتو خشک یا معمولی
اموزش صحیح اتو کردن لباس هایتان
اتو پرس ؛ راهنمای خرید بهترین اتوهای پرسی
اتو ؛ راهنمای خرید اتو بخار و بهترین اتو پرس
« حتما بخوانید  روش گرم کردن چادر مسافرتی ؛ وسایل گرمایشی، مکان و غذا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .