مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

آشنایی با امکانات ظرفشویی بکو ؛ برنامه ها، ویژگی ها و مشخصات

1 1,339
زمان مطالعه : 5 دقیقه

آشنایی با امکانات ظرفشویی بکو ؛ برنامه ها، ویژگی ها و مشخصات : ظرفشویی بکو

آشنایی با امکانات ظرفشویی بکو ؛ برنامه ها، ویژگی ها و مشخصات ؛ «ظرفشویی بکو» شما به هر اشپزخانه ای که بروید با ماشین های مختلف مواجه می شوید که تمامی کارها چه شستن ظرف و لباس و چه اشپزی و درست کردن کیک و شیرینی را برای شما انجام می دهند. فقط کافی است که شما وسایل مورد نیاز یا ظرف و لباس ها را داخل ان ها بیندازید و دیگه با خیال راحت به دیدن فیلم و موسیقی بپردازید یا از خانه بیرون بروید. ماشین ظرفشویی یکی از مهمترین وسایل در هر اشپزخانه ای می باشند. حتی خانواده هایی که کم جمعیت هستند به یک ماشین ظرفشویی احتیاج دارند.

در هنگام خرید ماشین ظرفشویی با انواع برندها از جمله برند بکو، الجی، سامسونگ، هیتاچی و … مواجه می شوید که هر کدام قابلیت و ویژگی های مخصوص خود را دارند. ما به برخی از ویژگی ظرفشویی های بکو در ادامه اشاره می کنیم. اگر شما هم قصد اطلاع از ویژگی های این برند را دارید با ما تا خرید همراه باشید.

وسایل های اشپزخانه مانند یخچال، مایکروویو، غذاساز، قهوه ساز و چای ساز با مصرف انرژی زیاد، نقش به سزایی در الودگی محیط زیست دارند. تولید کننده گان معتبر مانند بکو محصولاتشان را با کم ترین میزان مصرف انرژی تولید می کنند تا کم ترین الودگی برای محیط زیست داشته باشند. تمامی محصولات این شرکت دارای برچسب انرژی +++ A و ++ A می باشند. ظرفشویی های این شرکت با این برچسب کم ترین مصرف انرژی را دارند.

قابلیت GlassShield

با قرار دادن ظروف شیشه ای در ماشین ظرفشویی سایده می شوند و در مدت زمان مقاومت خود را از دست می دهند. لباسشویی های بکو مجهز به قابلیت GlassShield می باشند که محافظ ظرف های شیشه ای است و ان ها را با همان کیفیت اولیه نگه می دارد.
ظرفشویی بکو و اشنایی با قابلیت های

برنامه Wash@Once

ظرفشویی بکو دارای برنامه ی Wash@One است که با استفاده از ان میزان اب مشخصی به تمامی قسمت ها می رسد و از مصرف زیاد اب و انرژیِ جلوگیری می شود. هم چنین با استفاده از قابلیت Silent-Tech در هنگام شست وشو هیچ صدایی تولید نمی شود.

 

آشنایی با امکانات ظرفشویی بکو ؛ برنامه ها، ویژگی ها و مشخصات : فیلتر EverClean

تمامی ظرفشویی های بکو دارای فیلتر دو گانه EverClean هستند که به وسیله ی این فیلتر از هدر دادن اب جلوگیری می شود و ظرف ها با میزان اب خیلی کمی شسته می شوند. هم چنین نیازی به تمیز کردن فیلتر نیست بلکه خود به صورت خودکار تمیز می شود. لباسشویی های بکو به صورتی طراحی شده اند که بعد از اتمام عملیات شست و شو میزان اب و انرژی مصرف شده را نمایش می دهند.

 

سبد SmoothMotion

سبد SmoothMotion طراحی شده در ظرفشویی های بکو از لغزش ظروف و شکستن ان ها جلوگیری می کند. و با استفاده از برنامه ی HFL می توان تعداد ظرف های کم را هم شست.
ظرفشویی بکو و اشنایی با قابلیت های

خشک کردن ظروف

قابلیت استیم‌ گلاس « SteamGloss» از ویژگی های عالی ظرفشویی بکو است. با این قابلیت ظرف ها با استفاده از بخار خشک و باعث درخشندگی فوق العاده ی ان ها می شود. هم چنین سیستم خشک کن فعال EDS در ظرفشویی موجب چرخش هوا به تمامی اطراف می شود و با کاهش دما هنگام شست و شو ظرف ها در مدت زمان کم و به طور کامل خشک می شوند.  بدنه ی ظرفشویی های بکو از استیل ضد زنگ تشکیل شده است و به هیچ وجه جای اثر انگشت روی ان باقی نمی ماند.

« حتما بخوانید  نکته ای مهم در خرید بهترین ماشین لباسشویی

 

آشنایی با امکانات ظرفشویی بکو ؛ برنامه ها، ویژگی ها و مشخصات : حسگر

ظرفشویی های بکو دارای چندین حسگر متفاوت می باشد که هر کدام از ان ها وظیفه ای به عهده دارد. از جمله این حسگر ها می توان به حسگر میزان سختی اب که با توجه به این میزان برنامه ی مورد نظر به صورت خودکار انتخاب می شود، میزان ورود اب که با توجه به تعداد ظروف مقدار اب مشخص می شود، حسگر میزان کثیفی که با توجه به درصد کثیفی ظرف ها برنامه ای به طور خودکار انتخاب می شود اشاره کرد.

 

بازشدن درب به‌صورت خودکار

در صورتی که ظروف مدت زیادی در ماشین ظرفشویی بمانند بو می گیرند. ظرفشویی های بکو فاقد این مشکل می باشند و به صورتی طراحی شده اند که به صورت خودکار درب ان ها باز می شود و از بوی بد هیچ خبری نیست. این ظرفشویی ها دارای دکمه ی قرص هستند که می توان با خیال راحت به جای مواد شوینده از قرص استفاده کنید بدون این که موجب خشکی ظرف ها شود و اثری از ان روی ظرف ها بماند.
ظرفشویی بکو و اشنایی با قابلیت های

شست و شو سریع

برخی از اوقات پیش می اید ظرف هایی را که احتیاج دارید کثیف هستند و شستن ان ها وقت زیادی می خواهد. ظرفشویی های بکو مجهز به قابلیت شست و شو سریع هستند که با سرعت بالا و مدت زمان کمی ظرف ها شسته می شوند. هم چنین با استفاده از قابلیت نیمه بار Xpress 20’ می توانید ظرف ها را در مدت زمان خیلی کم یعنی 20 دقیقه شست. البته با استفاده از این قابلیت باید ظرف ها را فقط در یک قسمت قرار دهید چون فقط قسمت بالا یا پایین روشن می شود.

 

برنامه خودکار

برخی از اوقات ما به ظرفشویی برنامه ای می دهیم که با توجه به ان ظرف ها خیلی خوب تمیز نمی شوند. و جای لکه و چربی روی ان ها باقی می ماند. لباسشویی های بکو مجهز به برنامه ی خودکار می باشد. که دیگر لازم نیست شما خودتان برنامه ای مشخص کنید. بلکه این برنامه به صورت خودکار میزان کثیفی ظرف ها را مشخص می کند. و با توجه به میزان کثیفی، برنامه شست و شو تعین می شود. ظرفشویی های بکو مجهز به ویژگی های دیگری از جمله هولدر مخصوص شیشه ی شیر بچه ها، محفظه آنتی‌باکتریال برای از بین بردن قارچ و باکتری، صفحه نمایش LCD برای به اجرا دراوردن عملیات، سیستم WaterSafePlus برای قطع اب در صورت چکه کردن به بیرون می باشد.

امیدوارم که مطلب آشنایی با امکانات ظرفشویی بکو ؛ برنامه ها، ویژگی ها و مشخصات مورد پسند شما واقع شده باشد. ممنونیم که وقت خود را گذاشته اید اگر سوال یا نظری دارید آن را بنویسید.

بیشتر بخوانید:

افزایش عمر ماشین ظرفشویی و 10 نکته مهم برای مراقبت از آن

1 نظر
  1. جلال علیپور می گوید

    سلام من یک مدل ۳۹۳۳۰x خریدم .آیا در این مدل هم امکان باز شدن خودکار درب هست یا نداره؟
    در صورت وجود لطف کنید بهم یاد بدید
    واقعا ممنون میشم اگر بزرگواری کرده جواب منو بدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .