مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مایع خوشبو کننده خانگی اتو بخار ؛ طرز تهیه درست کردن

0 3,069
زمان مطالعه : 3 دقیقه

مایع خوشبو کننده خانگی اتو بخار ؛ طرز تهیه درست کردن خوشبو کننده طبیعی ؛ آب معطر اتو که به آن ، آب کتان نیز گفته می شود ، باعث اضافه شدن عطر به لباس و ملافه شما می شود . آب اتو معطر شده با عطر را می توان به سادگی در خانه تهیه کرد تا لذت ساده بوی تسکین دهنده پارچه های شما را اضافه کند. البته از این آب معطر می توان استفاده های دیگری هم کرد مثل اسپری کردن روی مبل ها ، پرده ، بالش و لباس ها . 

از آن جا که آب معطر بیشتر از گل های طبیعی و روغن های اساسی تهیه می شود ، برای پارچه نیز بسیار سالم هستند.

 

  آن ها برای افزایش طراوت و درخشانی عمل می کنند و حتی به دفع حشرات نیز ، کمک می کنند. اگر مشکل خواب دارید اسپری کردن آن ها روی بالش به شما کمک می کند سریع تر و بهتر بخوابید. همچنین ممکن است رویا های زیبایی را برای شما رقم بزند.


مایع خوشبو کننده خانگی اتو بخار

خوشبو کننده های اتو ، سال ها است که در اتو های بخار مورد استفاده قرار می گیرد. روند کار بسیار ساده است ؛ تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قبل از اتو زدن آن را روی پارچه اسپری کنید. حتی می توانید مقداری داخل اتو بخار را بریزید و مستقیماً از اتو خارج کنید. بازار بهترین مکان برای به دست آوردن این آب معطر اتو است که در بطری های آماده تهیه می شود. اما همچنین می توانید آن ها را در خانه درست کنید. تمام آن چه شما نیاز دارید مواد تشکیل دهنده زیر است : 

  • روغن معطر 
  • آب مقطر
  • آب پاش

مایع خوشبو کننده طبیعی خانگی اتو بخار

مراحل درست کردن مایع خوشبو کننده خانگی اتو بخار

گام اول

10 قطره از عطر دلخواه را در یک آب پاش قرار دهید. اسطوخودوس اغلب در آب کتان استفاده می شود اما می توانید از رایحه وانیلی ، مرکبات ، رزماری ، لیمو ، نعناع و گلاب استفاده کنید. روغن های معطر اسطوخودوس به دلیل عطر مسحور کننده و خواص زیاد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

 

« حتما بخوانید  مخلوط کن با خردکردن یخ؛ آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟

مایع خوشبو کننده طبیعی خانگی اتو بخار

گام دوم

یک چهارم فنجان آب را درون آب پاش بریزید. بطری را ببندید و مایع را درون آن تکان دهید تا این دو ماده مخلوط شوند. بگذارید آب و روغن به مدت 24 ساعت در دمای اتاق بمانند.

 

گام سوم

یک پیمانه آب مقطر را به آب  و روغن اضافه کنید. بطری را تکان دهید تا مواد مخلوط شوند. آب اتو خانگی خود را تا شش هفته می توانید در یخچال نگهداری کنید. بعد از شش هفته ، عطر شروع به ضعیف شدن می کند. این کار نه تنها رایحه ای آرامش بخش به پارچه و لباس شما می افزاید بلکه پارچه را برای استفاده طولانی تر سالم نگه می دارد. روغن های ضروری مملو از مواد طبیعی و آنتی اکسیدان ها هستند که برای شما نیز مناسب هستند. هنگامی که یک پارچه از طریق آب معطر اتو زده شود ، روی پوست شما نیز احساس بهتری خواهد داشت و شما بیش از گذشته احساس آرامش خواهید کرد.

 

برای مشاهده ویژگی های مختلف اتو و خرید آن ها به صفحه خرید اتو در سایت تا خرید مراجعه کنید .

 


 

بیشتر بخوانید :

آشنایی و معرفی انواع مدل ‌های اتو

تاریخچه انواع اتو ها و مخترع آن ها

اتو پرس ؛ راهنمای خرید بهترین اتوهای پرسی

اتو کردن درست و اموزش صحیح اتو کردن لباس هایتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .