مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ویژگی ها و مشخصات

0 123
زمان مطالعه : 3 دقیقه

امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ویژگی ها و مشخصات : ظرفشویی سامسونگ

امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ویژگی ها و مشخصات ؛ «ظرفشویی سامسونگ» در هنگام مهمانی یکی از دغدغه های اساسی هر خانه شستن ظروف و خشک کردن ان ها می باشد. در گذشته خیلی از خانواده ها در هنگامی که بیرون می رفتند یا در خانه و زمان مهمانی ها و عروسی ها از ظروف پلاستیکی استفاده می کردند. اما امروزه به دلیل سرطان زا بودن ظروف پلاستیکی دیگر هیچ کسی از ان ها استفاده نمی کند. برای همین باید وسیله ای در اختیار داشته باشید. تا بتوان تمامی ظرف ها را با ان شست و خشک نمود بدون این که جای لک یا چربی روی ان ها باقی بماند.

سامسونگ در تولید لوازم خانگی همیشه پیشتاز بوده و با کیفیت ترین و زیباترین محصولات از جمله یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروویو، غذاساز و خیلی از محصولات دیگر را تولید و روانه ی بازار می کند. ظرفشویی های سامسونگ دارای قابلیت های مدرن و عالی هستند که ما در این جا به برخی از ان ها اشاره می کنیم.

 

 ZoneBooster

یکی از قابلیت های منحصر به فرد ظرفشویی های سامسونگ ویژگی دو گانه ZoneBooster می باشد. که با استفاده از این قابلیت ظروف بسیار چرب در یک طرف و ظروف کم چرب در طرف دیگر قرار می گیرد. و ظروف پر چرب با فشار بسیار زیاد و ظروف کم چرب با فشار کم شسته می شوند. با استفاده از این قابلیت تمامی ظرف ها به خوبی شسته و از مصرف زیاد انرژی هم جلوگیری می شود.
ماشین ظرفشویی سامسونگ

سبد Flex Tray

در برخی از ظرفشویی ها باید قاشق و چنگال ها را یکی یکی داخل ماشین ظرفشویی انداخت و دراورد. اما ظرفشویی های سامسونگ دارای سبد «Flex Tray» مخصوص قاشق و چنگال می باشند. که می توان قاشق یا چنگال ها را با هم توی ظرفشویی انداخت و دراورد. هم چنین دارای بازوی خطی می باشد که با فشار بسیار زیاد اب را به تمامی قسمت ها می رساند. و تمامی ظروف را به خوبی می شوید بدون این که روی ان ها اثر چربی یا لکه مشاهده شود.
ماشین ظرفشویی سامسونگ

« حتما بخوانید  معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ ؛ ویژگی لباسشویی Addwash

باز شدن خودکار درب

ظرفشویی های سامسونگ به صورتی طراحی شده اند که در اخر شست و شو به صورت هوشمند درب ان ها کمی باز می شود. و بخار موجود در ظرفشویی خارج و ظروف در مدت زمان بسیار کمی خشک می شوند. هم چنین بر اساس سیستم تاشو طراحی شده اند و شما می توانید به راحتی تمامی ظروف را با هر شکلی در ان قرار دهید و بشویید. شما می توانید به دلخواه جای قفسه ها را عوض و برای ظروف بزرگتر جا باز کنید. برخی از ظرفشویی های سامسونگ مجهز به قابلیت شستوشوی سریع می باشند. که با فعال کردن این قابلیت می توان ظرف ها را در مدت زمان بسیار کمی بشویید در واقع این قابلیت برای ظروفی که کم هستند بیشتر کاربرد دارد.

 

امکانات ماشین ظرفشویی سامسونگ : قابلیت نیمه بار

ماشین های ظرفشویی سامسونگ دارای قابلیت نیمه بار می باشند که فقط قسمت بالا یا پایین را شست و شو می دهند و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می شود. این ظرفشویی ها مجهز به سیستم turbidity میباشد که به صورت خودکار زمان شست و شو و خشک کردن را مشخص می کند. هم چنین با استفاده از قابلیت Power Wash دیگر لازم نیست ابتدا ظرف ها را تمیز کنید و داخل ظرفشویی بیندازید. بلکه می توان ظروف را از سر سفره مستقیم داخل ظرفشویی انداخت.
ماشین ظرفشویی سامسونگ


افزایش عمر ماشین ظرفشویی و 10 نکته مهم برای مراقبت از آن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .