مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی چیست ؟

0 2,062
زمان مطالعه : 4 دقیقه

شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی چیست ؟ فناوری LG ColdWash از آب سرد و حرکات شستشوی پیشرفته برای نفوذ به عمق پارچه ها استفاده می کند . برای رنگ های تیره یا روشن و پارچه های ظریف یا پارچه هایی که رنگ پس می دهند ، از آب سرد ( 80 درجه فارنهایت ) استفاده کنید. اگر چه آب سرد لباس های کثیف را بسیار خوب تمیز می کند ، اما آن ها را ضد عفونی نمی کند. ضد عفونی کردن لباس و موارد دیگر در برخی شرایط ضروری است . آیا می خواهید ضمن کمک به محیط زیست ، هزینه های خود را کاهش دهید ؟ شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی چیست ؟ ممکن است بهترین انتخاب باشد اما ابتدا برچسب لباس و لکه را بررسی کنید.

شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی چیست ؟


آینده لباسشویی

ما از جوشاندن لباس هایمان فاصله زیادی گرفته ایم.به همین دلیل است که آب گرم غیر ضروری است.شیمیایی ، مکانیکی ، حرارتی ، این سه عامل هستند که تعیین می کنند لباس های شما تمیز شده اند یا خیر. استفاده از دو عامل اول آسان است. اما آنچه بسیاری از مصرف کنندگان از آن غافل می شوند ، دمای آب شستشوی آن ها است.

قبل از ماشین لباسشویی یا مواد شوینده ، افراد لباس های خود را با آب شستشو می دادند و آن ها را در آب می جوشاندند. گذشته از کشتن شپش ها ، آب گرم به خلاص شدن از شر عرق و لکه های چرب کمک می کرد. اکنون ، ما به عملکرد مکانیکی واشرها و واکنش های شیمیایی مواد شوینده خود متکی هستیم و آب گرم دیگر لازم نیست. به طور خلاصه ، فناوری لباسشویی امروزی قادر است لکه هایی را در دماهای پایین تر ازبین ببرد .

مواد شوینده آب سرد

به گفته « جک انگلیسی » ، دانشمند ارشد شرکت ( Procter & Gamble ) ، درجه حرارت شستشو در واقع از سال 2002 تا 2010 حدود 20 درجه کاهش یافته است. دلیل این امر آنست که تولید کنندگان لوازم خانگی سخت افزارهای انرژی استار را بالا می برند. یکی از معیارهای مهم داشتن فاکتور انرژی پایین ( IMEF ) است. 

بنابراین ، هنگامی که لباسشویی جدیدی را برای گرم کردن آب تنظیم می کنید ، آب جاری در درام بسیار خنک تر از نسل های قبلی است و که آب خنک تر به معنای صرفه جویی در هزینه و انرژی است . جک انگلیسی P&G در توسعه مواد شوینده ( Tide’s Coldwater ) بیش از یک دهه پیش کمک کرد.

برای انجام هر کاری مقدار مشخصی از انرژی لازم است . به طور سنتی ، انرژی مورد نیاز برای ایجاد واکنش بین مواد شوینده و لکه ها از آب گرم حاصل می شود. بنابراین آنچه انگلیسی و تیم وی توسعه دادند ، مواد پاک کننده ای بود که انرژی خود را از طریق آنزیم های بازیافت شده توسط ( DuPont ) به دست می آورد.

با این حال ، انواع خاصی از لکه ها ، مانند گریس ، فقط با آب گرم به خوبی تمیز می شوند. اگرچه یک جستجوی سریع نشان می دهد که مواد شوینده ( Coldwater Tide ) کمی گران تر از نوع معمولی آن است ، اما ممکن است در درازمدت موجب صرفه جویی در هزینه شود.

شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی چیست ؟

علاوه بر دما و مواد شوینده ، خود ماشین لباسشویی نیز موثر است.مواد شوینده به تنهایی نمی توانند لباس های شما را تمیز کنند.آنچه برای تمیز کردن لباس ها لازم است ، آب و عمل مکانیکی است که هر دو توسط ماشین لباسشویی ارائه می شوند. 

لباسشویی LG ColdWash شستشو با آب سرد

مزایای شستشو با آب سرد

در حالی که این مزایا جالب توجه است ، مهم است که بدانید چه موقع باید از شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی  استفاده کنید. در اینجا چند پیشنهاد برای نحوه تصمیم گیری بین شستشوی سرد و گرم وجود دارد. ماشین لباسشویی های مدرن مجهز به آب سرد هستند. نه تنها ماشین لباسشویی های مدرن  برای آب سرد طراحی شده اند ، بلکه بسیاری از مواد شوینده دارای آنزیمی هستند که می توانند در دماهای 60 درجه شروع به کار کنند ، و مواد شوینده آب سرد نیز نتایج را تقویت می کند. آب سرد برای بیشتر لباس ها و سایر مواردی که می توانید با خیال راحت در ماشین لباسشویی بگذارید ، مناسب است.

آب سرد می تواند بسیاری از لکه ها از جمله چمن روی شلوار جین کودک شما یا لکه های آرایش روی ژاکت را از روی لباس پاک کند. در واقع بهترین حالت شستشو برای پارچه های ظریف ( توری و ابریشم ) و پارچه های تیره و رنگی حالت شستشو با آب سرد است. با گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی ، ممکن است هزینه های انرژی خود را در هر بار کاهش دهید. تخمین زده می شود 75 تا 90 درصد از کل انرژی لباسشویی برای گرم کردن آب مصرف می شود ، بنابراین استفاده از آب سرد به جای آب گرم باعث صرفه جویی در انرژی می شود. آب سرد همچنین می تواند چین و چروک ها را کاهش دهد ، که باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی ( و زمان ) مرتبط با اتو می شود.
لباسشویی LG ColdWash شستشو با آب سرد

مواقعی که آب سرد کار نمی کند

اگرچه ، گاهی اوقات ، آب گرم براساس نوع پارچه یا نیاز بهتر کار می کند.
بافت ها و پارچه های مصنوعی ( مانند اسپندکس ، نایلون ، پلی استر و مخلوط ریون ) در آب گرم بهتر شسته می شوند. اگر بهداشت مهم است و شما یا شخصی در خانواده تان مریض است ، شستن لباس و رختخواب در آب گرم می تواند به جلوگیری از گسترش میکروب ها کمک کند. اگر مطمئن نیستید که مورد خاصی به آب گرم احتیاج داشته باشد ، برچسب روی آن را بخوانید.

با خواندن مطلب شستشو با آب سرد لباسشویی ColdWash الجی چیست ؟ اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید ، لباسشویی های ال جی می تواند انتخابی خوبی برای شما باشد . جهت خرید می توانید به صفحه خرید ماشین لباسشویی ال جی سر بزنید .

 

« حتما بخوانید  تفاوت مصرف آب در ماشین ظرفشویی و شستن ظرف با دست ؛ مقایسه و فرق

بیشتر بخوانید : 

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی

لباسشویی ؛ راهنمای خرید لباسشویی و بررسی نکات مهم

ماشین لباسشویی ال جی و آشنایی با امکاناتش

تکنولوژي True Steam در ماشين لباسشویی ال جی LG

لیست قیمت روز ماشین لباسشویی ال جی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .