مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

0 184
زمان مطالعه : 5 دقیقه

خرید و انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت ؛ وقتی نوبت به خرید عینک آفتابی می رسد ، تعیین اندازه و شکل صورت مهم است زیرا به شما کمک می کند تا یک عینک آفتابی مناسب تر و کاربردی تری پیدا کنید. عینک های آفتابی مناسب می توانند ظاهری شیک به شما بدهند.

برای یافتن بهترین عینک آفتابی برای صورت خود ، باید صورت خود را اندازه بگیرید ، فرم صورت خود را مشخص کنید و آن را با سبک عینک آفتابی مطابقت دهید.

 

در ادامه برای شما راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت را آورده ایم ، پس با ما همراه باشید .


راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت

چگونه چهره خود را اندازه گیری کنیم

اندازه گیری ابعاد صورت به شما کمک می کند تا در مورد اندازه و شکل صورت خود ایده بگیرید. برای اندازه گیری صورت ، مقابل آینه بایستید و این مراحل را دنبال کنید:

  1. اندازه گیری استخوان گونه تا استخوان گونه : انتهای نوار اندازه گیری را دقیقاً زیر چشم خود قرار دهید تا قسمت بالای استخوان گونه شما پیدا شود و تا همان نقطه در طرف دیگر صورت خود اندازه بگیرید و عدد آن را یادداشت کنید.
  2. خط فک را اندازه بگیرید: برای یافتن انتهای استخوان فک خود را در زیر گوش خود احساس کنید. از انتهای استخوان فک تا انتهای دیگر در پایین صورت خود اندازه بگیرید. آن را نیز بنویسید.
  3. اندازه گیری طول صورت : از مرکز خط موی خود مستقیماً به سمت پایین از روی بینی تا پایین چانه اندازه بگیرید. آن را نیز بنویسید.

 

چگونه شکل صورت خود را تعیین کنیم

چندین شکل مختلف صورت وجود دارد. ابعاد مختلف صورت خود را مقایسه کنید ، به آینه نگاه کنید و یا از دوست خودکمک بگیرید تا شکل صورت شما را مشخص کند. برای دیدن فرم های معمول صورت به پایین نگاه کنید و ببینید کدام یک از این دسته ها با شما مطابقت دارد .
راهنمای انتخاب عینک آفتابی

بهترین عینک برای صورت های گرد در خرید و انتخاب عینک آفتابی

شکل صورت گرد دارای منحنی های قابل توجه و زوایای کمتری است. بهترین عینک برای صورت های گرد عینکی است که صورت شما را گرد تر نشان ندهد و تأکید بر خطوط تیز زاویه دار دارد که به کشیده شدن صورت و لاغرتر و تیزتر نشان دادن آن کمک می کند. این گروه چهره می توانند از فریم های رنگارنگ نیز بهره مند شود. فرم های صورت گرد بهتر است از عینک های مربعی یا مستطیل شکل استفاده کنند .
راهنمای انتخاب عینک آفتابی

بهترین عینک برای صورت های مربع شکل

صورت های مربع شکل عموماً در طول و عرض یکسانی از سطح صورت هستند و مشخصه آن ها با پیشانی پهن و یک خط فک قوی است. بهترین عینک ها برای صورت های مربعی ، شکل گرد یا بیضی دارند . این امر کمک می کند تا صورت به حالت تعادل برسد و مربعی تر نشان داده نشود . نمونه هایی از سبک عینکی که برای چهره های مربع شکل به خوبی کار می کنند ، فریم های پروانه ای ، گرد یا هر سبک فریمی است که از منحنی های بیضی شکل یا دایره ای پیروی کند.
راهنمای انتخاب عینک آفتابی

بهترین عینک برای صورت های بیضی شکل

چهره های بیضی شکل بهترین نوع هستند زیرا به معنای واقعی کلمه هر عینکی روی صورت بیضی ، عالی به نظر می رسد. عینک های اسپرت ، فشن و هر نوع عینک دیگری برای این صورت مناسب خواهد شد. البته بهتر است عینکی انتخاب شود که از ابرو ها تا استخوان گونه ، پوشانده شود .
راهنمای انتخاب عینک آفتابی

بهترین عینک برای صورت های مستطیلی

صورت های مستطیلی ، باریک و بلند و دارای چند زاویه هستند. برای صورت مستطیلی عینک آفتابی های بزرگ بسیار مناسب هستند . همچنین ، شیشه های بزرگ تر یا مستطیلی و با قاب های ضخیم ، عریض شدن را به صورت بلند اضافه می کنند. صورت های مستطیلی باید از فریم های کوچک به هیچ عنوان استفاده نکنند.

بهترین عینک برای صورت الماسی شکل

صورت های الماسی شکل با خط فک و پیشانی باریک با استخوان گونه به عنوان گسترده ترین قسمت صورت مشخص می شود. قاب های بیضی و بدون حاشیه به نشان دادن گونه های پهن یا بلند کمک می کند. چهره های الماسd باید از قاب هایی استفاده کنند که دارای منحنی های ملایم است و نباید از استخوان گونه های آن پهن تر باشد.

بهترین عینک برای صورت های قلبی « خرید و انتخاب عینک آفتابی »

صورت های قلبی شکل ، که گاهی اوقات آن ها را مثلثی نیز می نامند ، در قسمت شقشقه ها پهن تر و در چانه باریک هستند. بهترین عینک های آفتابی برای صورت های مثلثی یا قلب ، عینک هایی با لبه های پهن در قسمت پایین و بدون خطوط مستقیم در بالای آن هستند زیرا توجه را به سمت پایین منتقل می کنند و صورت را بلند نشان می دهند. مدل های چشم گربه ای یا عینک هایی که دارای لبه های گرد هستند برای ایجاد ظاهری متعادل در فرد استفاده کننده ایده آل هستند. این شکل صورت بهتر است از قاب های پروانه ای یا بدون حاشیه استفاده کنند.
راهنمای انتخاب عینک آفتابی

نتیجه کلی راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی 

اکنون که می دانید چگونه عینک های مناسب شکل صورت خود را پیدا کنید ، می توانید عینکی پیدا کنید که هماهنگ با صورت شما بنظر برسد و تعادل طبیعی در صورت شما ایجاد کند. هر مجموعه عینک فروشی ، فریم هایی برای صورت های گرد ، بیضی ، مربعی ، مثلثی یا قلبی شکل ارائه می دهد.

 

« حتما بخوانید  راهنمای انتخاب سایز سه نظام دریل
پس از مطالعه راهنمای خرید و انتخاب عینک آفتابی با توجه به فرم صورت ؛ اگر قصد خرید عینک آفتابی دارید ، می توانید با کلیک بر روی خرید عینک آفتابی ، از میان صد ها طرح مختلف ، عینک مناسب خود را پیدا کنید. همچنین اگر هنوز هم ابهامی درباره فرم صورت خود یا عینکی که به صورت شما بیاید دارید ، می توانید در بخش نظرات ، پرسش خود را مطرح کنید تا تیم از خرید در کمترین زمان، پاسخگوی شما باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .