مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی انواع آبسردکن ایستاده و رومیزی و صنعتی و توکار راهنمای خرید

0 436
زمان مطالعه : 4 دقیقه

معرفی انواع آبسردکن ایستاده و رومیزی و صنعتی و توکار راهنمای خرید ؛ آب سردکن ها طی سال های اخیر در مکان های عمومی بسیار محبوب شده اند. آن ها اغلب در پارک ها ، مدارس ، دانشگاه ها و غیره یافت می شوند. بسیاری از آبسردکن ها دارای شیر آب مخصوصی هستند که آب را با زاویه اندک ، اما بسیار آرام  به سمت بالا می چرخانند تا فرد به راحتی خم شود و آب بخورد. برخی از آن ها دارای فیلتر های آب هستند تا قبل از رسیدن آب به شیر ، آب شهری را فیلتر کنند. در ادامه مطلب ، به معرفی انواع آبسردکن ایستاده و رومیزی و صنعتی و توکار راهنمای خرید پرداخته ایم ، اگر قصد خرید آبسردکن را دارید ، در ادامه مطلب باما همراه باشید تا مناسب ترین آبسردکن را خریداری کنید .

 

معرفی انواع آبسردکن ایستاده و رومیزی و صنعتی و توکار راهنمای خرید

انواع مختلفی از آبسردکن ها برای مصارف داخلی وجود دارد .
و هر نوعی که انتخاب می کنید در نهایت به بودجه ، موقیت مکانی و نیاز های شما بستگی دارد .
منبع آب داخلی هم می توانند آزاد باشند و یا به منبع آب ساختمان یا خانه شما متصل باشند.


آبسردکن های ایستاده یا قابل حمل معمولاً محبوب ترین هستند زیرا می توان آن ها را به راحتی نصب کرد . به هیچگونه مهارت لوله کشی خاصی احتیاج ندارد و فقط به برق نیاز دارند. آبسردکن های ایستاده به یک منبع آب از یک بطری آب معکوس که حاوی آب است ، متصل اند. هنگام استفاده از بعضی آبسردکن های قابل حمل ، می توانید مطمئن باشید که آب خنک شده از آن از قبل به طور صحیح فیلتر شده است.

آبسردکن های اتصال مستقیم که به یک منبع آب متصل هستند ممکن است دارای یک سیستم تصفیه داخلی باشد یا نباشد . این نوع ابسردکن ها دارای ویژگی های زیادی به عنوان جایگزین آبسردکن های منبع دار نیستند زیرا همه قادر به تهیه آب خنک یا آب گرم که اکثر آبسرد کن های منبع دار می توانند تهیه کنند نیستند .

معرفی انواع مدل های مختلف آبسردکن

معرفی انواع آبسردکن ؛ آبسردکن ایستاده 

این آبسردکنی است که همه ما با آن آشنا هستیم.
آبسردکن ایستاده سال ها است که وجود دارد و هنوز هم محبوب ترین نوع ابسردکن در بازار است.
این نوع آبسردکن ها معمولاً فقط به یک پریز برق نیاز دارند و دارای بطری آب تامین کننده اند .
این نوع آبسردکن بسیار مناسب برای استفاده در منازل ، دفاتر و اتاق های پذیرش است .

آبسردکن رومیزیی

این نسخه کوچک آبسردکن ایستاده است.
چه چیزی این آبسردکن کوچک را بسیار جذاب می کند ؟
این در واقع نسخه ای متراکم از یک دستگاه آب سردکن ایستاده است.
این امر به شما این امکان را می دهد که آبسردکن خود را روی کانترها قرار دهید ، مخصوصاً اگر در یک آپارتمان دارای فضای محدود زندگی کنید این نوع آبسردکن ها می توانند بسیار مفید واقع شوند.

آبسردکن های رومیزی هم مانند آبسردکن های ایستاده به یک پریز برق احتیاج دارد ، همان عملکرد را انجام می دهد و بسیار زیبا به نظر می رسد ! همچنین از همان میزان برق استفاده می کند. این یک آبسردکن عالی در مکان هایی مانند دفترها ، خانه ها ، اتاق های هیئت مدیره و حتی مکان هایی که محدودیت فضایی داشته باشید ، است . عملکرد آب داغ را می توان بدون هیچ تلاشی جدا کرد و در صورت نیاز به آن برگردانید.

آبسردکن های رومیزی هم مانند آبسردکن های ایستاده به یک پریز برق احتیاج دارد ، همان عملکرد را انجام می دهد و بسیار زیبا به نظر می رسد ! همچنین از همان میزان برق استفاده می کند. این یک آبسردکن عالی در مکان هایی مانند دفترها ، خانه ها ، اتاق های هیئت مدیره و حتی مکان هایی که محدودیت فضایی داشته باشید ، است . عملکرد آب داغ را می توان بدون هیچ تلاشی جدا کرد و در صورت نیاز به آن برگردانید.

 

آبسردکن صنعتی ( استیل )

از آنجا که آبسردکن های استیل به خط اصلی آب متصل هستند می توانند آب سرد را در اختیار افراد بیشتری نسبت به آب سردکن ایستاده قرار دهند. این امر باعث می شود آن ها گزینه مناسبی برای دفاتر بزرگتر ، سالن های ورزشی ، پیاده رو ها و مساجد باشند.

 

« حتما بخوانید  انتخاب سشوار با توجه به جنس مو

معرفی انواع آبسردکن ایستاده و رومیزی و صنعتی و توکار راهنمای خرید

 

آبسردکن توکار

ایده آل برای یک محیط اداری که استفاده از آبسردکن های سنتی غیر عملی است .
آبسردکن های توکار در زیر میز آشپزخانه نصب می شوند.
آن ها به سینک وصل شده و آب خنک و تمیز تهیه می کنند.
آبسردکن های توکار از بطری های پلاستیکی استفاده نمی کنند و آن ها را به آبسردکن سازگار با محیط زیست تبدیل می کنند.

با مراجعه به صفحه خرید آبسردکن در سایت تا خرید ، انواع مختلفی از آبسردکن های موجود را ، هم برای استفاده در منزل و هم برای استفاده در دفاتر مشاهده کنید. شما می توانید بعد از مطالعه متن ” معرفی انواع آبسردکن ایستاده و رومیزی و صنعتی و توکار راهنمای خرید ” و انتخاب آبسردکن مورد نیاز خود ، آن را از سایت تا خرید خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات ما ، لطفاً با تیم فروش ما تماس بگیرید . درصورت داشتن هرگونه سوال و ابهام در مورد خرید آبسردکن از سایت تا خرید ، می توانید سوال خود را در قسمت نظرات ، با ما درمیان بگذارید .

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید بهترین یخچال های ساید بای ساید هیتاچی
پر فروش ترین یخچالهای ساید بای ساید 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .