مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت کلیپر با تریمر چیست ؟ مقایسه خط زن و حجم زن

0 8,097
زمان مطالعه : 4 دقیقه

تفاوت کلیپر با تریمر چیست ؟ مقایسه خط زن و حجم زن ؛ تفاوت اصلی میان کلیپر و تریمر ها در اندازه تیغه است. کلیپر برای موهای بلند استفاده می شود در حالی که تریمر برای موهای کوتاه طراحی شده است.

کلیپر « حجم زن »

وقتی برای کوتاه کردن مو به سراغ آرایشگر می روید ، آن ها به طور کلی با کوتاه کردن موهای شما با استفاده از کلیپر شروع می کنند. این یک وسیله الکتریکی است که با یک موتور و تیغه برای کوتاه کردن طول های مختلف مو طراحی شده است. یک کلیپر مو همراه با شانه هایی به نام محافظ است که در اندازه های مختلف وجود دارد. محافظ ها در بالای تیغه متصل می شوند و اندازه آن تعیین می کند که چه مقدار از موها کوتاه شود.
به عنوان مثال ، اگر شما یک مدل موی شماره 2 بخواهید ، این بدان معنی است که محافظ شماره 2 به کلیپر متصل می شود که باعث می شود 1/4 اینچ مو روی پوست سر بماند. کوتاهترین مدل مو محافظ 0 است که باعث می شود 1/16 اینچ مو بماند. اگرچه می توانید موهای خشک یا مرطوب را با آن کوتاه کنید ، اما بهتر است از موهای مرطوب استفاده کنید. مو های مرطوب برای تیغه های کلیپر و تمیز کردن راحت تر است زیرا موهای مرطوب به هم می چسبند.

تریمر « خط زن »

تریمر ها نیز شبیه کلیپر ها هستند زیرا با تیغه و موتور طراحی شده اند. با این حال ، تیغه های تریمر نازک تر است که باعث بهتر شدن موهای کوتاه می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از تریمر این است که می توانید آن ها را با تیغه های ضد آلرژی خریداری کنید که در صورت داشتن پوست حساس بسیار مفید است.

تفاوت کلیپر با تریمر چیست ؟

کلیپر برای برش فله در مناطق بزرگتر در نظر گرفته شده است ، اما خیلی نزدیک به پوست برش نمی خورد. از طرف دیگر ، تریمر برای ایجاد خط ، طرح کلی ، اصلاح کامل و فرم دهی سبک در نواحی کوچکتر مانند پشت گردن ، اطراف گوش و غیره طراحی شده است . به طور کلی ، ماشین اصلاح تریمر نسبت به کلیپر مو ها را کوتاه تر می کند. اگر موهای بلندی دارید و می خواهید آ« را چند اینچ کوتاه کنید ، کلیپر بهترین عملکرد را خواهد داشت. از طرف دیگر ، اگر موهای کوتاهی دارید و می خواهید آن را کوتاه تر کنید ، تریمر بهترین نوع مناسب برای اصلاح خواهد بود. با این حال ، اگر موهای بلندی دارید و می خواهید آن را خیلی کوتاه کنید ، از هر دو استفاده کنید . ابتدا با استفاده از کلیپر بیشتر موهایتان را کوتاه کنید ، سپس از تریمر برای اصلاح بیبشتر استفاده کنید.

مزایا و معایب کلیپر و تریمر

اکنون که تفاوت بین این دو را دانستیم ، باید مزایا و معایب هر یک را بدانیم. این به انتخاب یکی از آن ها کمک می کند.

کلیپر و مزایای آن

همانطور که قبلاً گفته شد ، اگر موهای شما بلند است و باید موهایتان را کوتاه کنید ، توصیه می شود حتماً از کلیپر استفاده کنید . قبل از استفاده از تریمر می توان از کلیپر استفاده کرد. برای موهای بلند ، ابتدا با استفاده از کلیپر مو ها را تا اندازه ای کوتاه کنید ، با این کار روند اصلاح بعداً راحت می شود. مدت زمان شارژ باتری برای کلیپر 2 ساعت است. کلیپر های از این مزیت برخوردارند که با شانه های مختلف عرضه می شوند. با استفاده از این شانه ها می توانید موهای خود را در طول های مختلف کوتاه کنید. هنگام خرید کلیپر ، شانه های محافظ در اندازه های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد. به این ترتیب می توانید هر بار موهای خود را به گونه ای متفاوت حالت دهید. آنها گزینه های بسیار خوبی برای کوتاهی هستند. از این رو وقتی می خواهید موهایتان را کوتاه کنید مجبور نیستید مانند قبل به آرایشگاه بروید.

« حتما بخوانید  انواع ماشین اصلاح مو ؛ اپیلاتور، تریمر، ریش تراش، موزن بینی

 

تفاوت کلیپر با تریمر چیست ؟
تفاوت کلیپر با تریمر چیست ؟

 

کلیپر و معایب آن

کلیپر ها خیلی نزدیک نمی شوند. اگر موهای کوتاهی دارید نمی توانید از آنها استفاده کنید. آنها باید به طور منظم روغن کاری شوند. بنابراین علاوه بر خرید کلیپرز ، لازم است روغن برای روغن کاری نیز خریداری کنید. برای حفظ آن نیز باید کمی وقت بگذارید. بعضی اوقات کوتاه کردن موها با کلیپر جلوه مرتبی ایجاد نمی کند.

تریمر و مزایای آن

همانطور که قبلاً اشاره کردیم از تریمر برای موهای کوتاهتر استفاده می شود. شما می توانید موهای خود را با تریمر اصلاح کنید. آن ها اساسا برای مو های کوتاه ساخته شده اند. حتی می توان از تریمر برای ایجاد حالت اصلاح تمیز استفاده کرد که با کلیپر نمی توانید این کار را بکنید . کوتاه کردن به صورت کامل مهمترین مزیت هنگام انتخاب ماشین اصلاح است. آن ها همچنین تیغه های ضد آلرژی را ارائه می دهند که برای مردان با پوست حساس خبر خوبی است. متوسط ​​زمان باتری 2 ساعت است.

 

 

تریمر و معایب آن

اگر موهای بلند و ضخیمی دارید ، ممکن است موبر برای شما بهترین نباشد. آن ها به طور کلی برای کوتاه کردن موهای کوتاه طراحی شده اند. وقتی از آن برای موهای بلند استفاده کنید بسیار ناخوشایند خواهد بود زیرا تیغه های نازک تری دارند. اگر شما فردی هستید که اغلب مو های خود را اصلاح نمی کنید و دوست دارید ریش بلندی داشته باشید ، تریمر مناسب شما نیست.

نتیجه

از آنجا که این دو ماشین هدف متفاوت دارند ، آنچه شما استفاده می کنید بستگی به دلیل نیاز شما دارد. برای ایجاد مدل موی بسیار کوتاه به هر دو محصول نیاز است. با استفاده از  کلیپر موهای خود را کوتاه کرده و با تریمر روی جزئیات کار کنید. بنابراین همه چیز در هنگام انتخاب کلیپر یا تریمر به نیاز شما برمی گردد. کمی وقت بگذارید تا به آن فکر کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. امیدوارم از این پست لذت برده باشید!

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .