مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تکنولوژی سایلنت ZEN در لباسشويی چیست ؟ کاهش صدا و لرزش

0 214
زمان مطالعه : 4 دقیقه

تکنولوژی سایلنت ZEN در لباسشويی چیست و کاهش صدا و لرزش ؛ از سکوت لذت ببرdn . تکنولوژی نوآورانه ( ZEN ) ، جایگزین تسمه سنتی با کارایی بالا است که به طور مستقیم درام را می چرخاند . این به معنای لرزش کمتر ، سرعت چرخش کمتر و آرامش بیشتر است . ZEN Technology برای کاهش نویز و لرزش هایی که هنگام شستشو ایجاد می شود ، ایجاد شده است.

یک درایو مستقیم ( Sense Inverter Motor ) عملکرد برتر ممتازی را با عملکرد بی صدا ارائه می دهد تا بدون ایجاد مزاحمت در روز یا شب کار کند. صدای این لباسشویی در طول مرحله شستشو به اندازه یک نجوا با صدای 49dB و در حین چرخش 68dB است ، تکنولوژی سایلنت ZEN در لباسشويی چیست ، مزاحمت لباسشویی را در طول روز از بین می برد. با آرامش ، ماشین لباسشویی خود را در فضاهای باز یا حتی شب هنگام و بدون مزاحمت اجرا کنید.


تکنولوژی سایلنت ZEN در لباسشويی چیست و کاهش صدا و لرزش

زمان هایی که وسایل خانه با صدای بلند و تکان های شدید آرامش خانه را به هم می زدند مدت زیادی است که گذشته است. لباسشویی های با فناوری ZEN ساکت هستند و هیچگونه لرزشی ندارند. در دسامبر 2012 ، لباسشویی های با فناوری منحصر به فرد ZEN به عنوان آرام ترین لباسشویی ها در بازار انتخاب شدند. و آن ها حتی امروز بسیار عالی هستند. از این رو فناوری نوآورانه ZEN موتورهای القایی با کیفیت را ارائه می دهد ، که اکثر آنها دارای 10 سال ضمانت اتوماتیک هستند.

تاثیر تکنولوژي ZEN در ماشین لباسشويی

تکنولوژی سایلنت ZEN در لباسشويی چیست و موتور ZEN چگونه کار می کند؟

بیشترین سر و صدا در ماشین های لباسشویی توسط موتور و پمپ ایجاد می شود.
به همین دلیل است که فناوری ZEN روی این دو بخش متمرکز است. این درایو تسمه کنوانسیون را با موتور کششی با کارایی بالا جایگزین می کند که درام را به طور مستقیم می چرخاند. این امکان تخلیه آب عالی حتی در چرخش های پایین را فراهم می کند. این کار باعث کاهش لرزش و نویز و در عین حال کارایی و قابلیت اطمینان می شود. فناوری ZEN حداکثر 30 درصد آب ، انرژی و وقت شما را ذخیره می کند. علاوه بر این ، طیف وسیعی از برنامه های ویژه را برای مراقبت از انواع پارچه های خاص ارائه می دهد.

تاثیر تکنولوژي ZEN در ماشین لباسشويی

ماشین لباسشویی را حتی در شب روشن و بدون نگرانی روشن کنید

تکنولوژی سایلنت ZEN در لباسشويی چیست ؛ اگر می خواهید ماشین لباسشویی حتی ساکت تر باشد ، از برنامه شبانه ( Night Eco ) استفاده کنید.
این خواب بی نظیر را در طول شب تضمین می کند و صبح ها لباس های کاملاً تمیز و شسته شده را به شما هدیه می دهد. اگر علاقه مند به لباسشویی های درب از بالا نیستید ، خوشبختانه این فناوری محدود به یک سیستم نیست. ماشین لباسشویی درب از جلو نیز با این فناوری هوشمند ZEN ارائه می شود.

 همان طور که گفته شد صدای این لباسشویی در طول مرحله شستشو به اندازه 49dB و در حین چرخش 68dB است . شاید این اعداد برای شما قابل درک نباشد . مقایسه مدل های مختلف صدا می تواند به شما کمک کند این عدد را به نوعی از صدا تبدیل کنید که در زندگی روزمره با آن ها آشنا هستید. به عنوان مثال ، سکوت عمیق و باد هنوز در حد 20 دسی بل است ، زمزمه کردن باعث ایجاد 30 دسی بل سر و صدا می شود ، تیک تیک ساعت حدود 35 دسی بل ، باران نرم 50 دسی بل ، مکالمه معمولی 60 دسی بل ، صدای تلویزیون 70 دسی بل ، جاروبرقی یا صدای بلند 80 دسی بل و قطار 90 دسی بل .

تاثیر تکنولوژي ZEN در ماشین لباسشويی

آیا می دانید که می توانید صدای لباسشویی خود را کاهش دهید؟

حتی یک ماشین لباسشویی واقعا بی سر و صدا می تواند گاهی اوقات به دلایلی سر و صدای زیادی ایجاد کند. بعضی اوقات متوجه نمی شویم که سر و صدای دستگاه تحت تأثیر عوامل خارجی است. به عنوان مثال ، اگر ماشین لباسشویی طراز نباشد ، یا در اتاقی خالی و بدون وسایل مانند قالی یا پرده ، ممکن است سر و صدای بیشتر در اتاق طنین انداز شود.

نکته: اگر می خواهید سر و صدای لباسشویی خود را بیشتر کاهش دهید ، وسایل را مستقیماً داخل مبلمان قرار دهید. به طور کلی این امر می تواند سر و صداها را کاهش دهد.

 

« حتما بخوانید  لیست قیمت ماشین لباسشویی دوو موجود در تا خرید
برای خرید ماشین لباسشویی از سایت تا خرید ، به صفحه خرید ماشین لباسشویی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : 

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی

اندازه مواد شوینده مورد نياز لباسشويي

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .