مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

رفع مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن

0 48
زمان مطالعه : 3 دقیقه

رفع مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن ؛ آبسردکن ها ابزاری واقعا مناسب برای خانه و محل کار شما هستند. مدل های مختلفی وجود دارد که می تواند آب خنک ، فیلتر شده و حتی برخی از آن ها آب خنک را از یک شیر آب و آب گرم را از دیگری تأمین کند. هر نوع آبسردکنی که دارید ، ممکن است که در طول روند استفاده از آن با مشکلاتی روبرو شوید ، درست مانند هر دستگاهی که کاربرد زیادی داشته باشد. در این جا رفع مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن را آورده ایم . با ما همراه باشید.

رفع مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن


رفع مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن : سرد نشدن آب توسط آبسردکن

اگر آب سردکن شما آب را خنک نمی کند ، یعنی کار خود را انجام نمی دهد.
چند مورد می تواند باعث ایجاد این مشکل شود .
در مرحله اول ، بررسی کنید که دماسنج آبسردکن در دمای مطلوب برای خنک کردن آب تنظیم شده باشد.
اگر درجه حرارت بیش از حد بالا است ، آن را کمی پایین بیاورید ، اما آن را خیلی پایین نکشید ، زیرا این می تواند باعث یخ زدگی آب موجود در آبسردکن شود. همچنین ممکن است یکی از ساده ترین مشکلات برای دستگاه در مکان های شلوغ رخ دهد. اگر افراد زیادی در طول روز از آب سردکن استفاده می کنند ، ممکن است نتواند پاسخگوی نیاز این حجم باشد بنابراین چند دقیقه به آن استراحت دهید و دوباره آن را امتحان کنید.

مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن

گرم نکردن آب مخصوص شیر آب گرم

اگر دستگاه شما نمی تواند آب را گرم کند ، دوباره سعی کنید ترموستات آن را بررسی کنید.
همچنین مطمئن شوید که جنبه آبگرمکن دستگاهتان روشن شده باشد . اگر این ویژگی را داشته باشد باید سوئیچ آب گرم در جایی از آب سردکن شما وجود داشته باشد. و درست مانند بالا ، اطمینان حاصل کنید که سیستم در صورت استفاده زیاد از زمان کافی برای ریکاوری برخوردار است.

نشتی آب از آبسردکن

نشت در آبسردکن شما می تواند از مناطق مختلفی ایجاد شود که معمولاً به صورت چکیدن قطره های آب است . هنگامی که مردم آب خود را دوباره به داخل قسمت زیر شیر آب ریخته یا به طور تصادفی شیر آب را در حال کار ترک می کنند ، این قسمت می تواند شروع به سرریز شدن کند. آن را به سادگی خالی کنید و اطمینان حاصل کنید که کاربران از قصد این کار را انجام نمی دهند تا دوباره چنین مشکلی پیش نیاید.

 اگر یک نشت واقعی وجود داشته باشد ، ممکن است از مخزن یا خود آبسردکن باشد.
سعی کنید مخزن ها را عوض کنید یا با شرکت مربوطه تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهند. اگر نشتی از شیر آب است ، حتماً آن را محکم ببندید. اگر هنوز هم نشتی داشت ، پس از تماس با یک تکنسین حرفه ای ، سعی کنید آبسردکن را بررسی و تعمیر کنید.

مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن

رفع مشکلات رایج در آبسردکن ها و دلایل آن : بد بودن طعم آب

اگر آبسردکن استفاده می کنید و ناگهان طعم عجیب و غریبی در آب خود حس کردید وحشت نکنید.
برای حل این مشکل شما می توانید به صورت دوره ای ، مخزن آب دستگاه خود را شست شو دهیدو از تمیز بودن تمامی قسمت های داخلی دستگاه که آب از آن عبور می کند اطمینان حاصل کنید.

 اگر قصد خرید هرگونه آبسردکن را دارید ، بهتر است سری به صفحه خرید آبسردکن در سایت تا خرید بزنید و آبسردکن مورد نظر خود را بدون هیچ زحمتی خریداری کرده و درب خانه آن را تحویل بگیرید.

 

« حتما بخوانید  آیا سشوار های یونی ارزش خرید دارند ؟

بیشتر بخوانید :

تاریخچه آبسردکن water cooler و مخترع آن

نحوه کار آبسردکن ها و انواع مکانیزم های آن

راهنمای خرید آبسردکن water cooler و مزایای آن

معرفی انواع مدل آبسردکن برای خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .