مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار حرفه ای

0 930
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار  ؛ همزن ها در دو نوع دستی و کاسه دار طراحی می شوند، در این که همزن های کاسه دار سرعت عمل بهتری دارند، شکی نیست. پس اگر دنبال خرید همزن کاسه دار برقی هستید، ابتدا باید چندین نکته مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید خریدی ایده آل و کاربردی داشته باشید.

هیچ انكاری وجود ندارد كه همزن کاسه دار نسبت به مدل دستی آن بسیار بهتر عمل می كند ، اما شما برای این راحتی ، هزینه پرداخت می كنید. از طرف دیگر ، یک مدل کاسه دار بسیار کاربردی تر است ، به خصوص اگر لوازم جانبی اختیاری در دسترس باشد. خرید یک همزن کاسه دار می تواند یک سرمایه گذاری کوچک باشد ، و با داشتن وات ، ویژگی ها و ظرفیت های مختلف ، به نظر می رسد که خریدن یک همزن کاملاً گیج کننده است . این نکات می تواند به شما در تصمیم گیری درست خرید کمک کند.


تعیین هدف استفاده از همزن کاسه دار ( راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار حرفه ای )

چگونگی قصد استفاده از همزن اولین نکته ای است که باید به آن توجه شود .
اگر برای یک مراسم بزرگ خانوادگی یا اجتماعی شیرین می پزید یا چندین نان در هفته درست می کنید ، به یک موتور قدرتمند و یک کاسه با ظرفیت بزرگ نیاز دارید ( حداقل 600 وات قدرت و 6 کوارت ) . تصمیم در مورد ظرفیت مهم است. اگر نیاز های شما کوچکتر است و همزن بزرگی را خریداری کنید ، استفاده از آن برای مواد کم دشوار است. از طرف دیگر ، اگر نیاز های شما بسیار زیاد است و یک واحد کم حجم خریداری می کنید ، باید دستور العمل های خود را تقسیم کرده و آن ها را در چندین مرحله درست کنید.

 

راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار حرفه ای

احتیاطی در مورد عملکرد و ظرفیت قدرت

به نظر می رسد هرچه وات بالاتر باشد ، قدرت بیشتری برای مخلوط کردن و ورز دادن نیز وجود دارد.
متاسفانه ، موضوع همیشه اینطور نیست.

ممکن است برخی از همزن ها نسبت به سایر مدل ها از وات بیشتری برای کار استفاده کنند و توان تولید آن نیز کمتر از مقدار مشخص شده است. به همین دلیل عاقلانه تر است که تصمیم خرید خود را بر اساس ظرفیت ، و نه صرفاً بر روی wattage تبلیغاتی ، پایه گذاری کنید.

تولید کنندگان غالباً دستورالعمل هایی برای ظرفیت ارائه می دهند ( فنجان آرد و … ) که می توانند بسیار مفید باشند .

بهترین ویژگی های همزن برقی کاسه دار

محافظت از اضافه بار ویژگی خوبی است .
ساخت و ساز تمام فلزی دوام بیشتری را ارائه می دهد.
10 تا 12 سرعت متوسط ​​است . موتوری که سرعت آن زیاد می شود به حفاظت از واحد کمک می کند.
مدل های دارای هاب برای اتصال لوازم جانبی اختیاری کاربردی تر هستند. ضمانت نامه ها بین مارک ها متفاوت است ، اما برخی دوره های طولانی تری ارائه می دهند.

محدودیت های همزن کاسه دار برقی

در حالی که انتظار دارید یک همزن با وزن بالا به راحتی هر خمیری را ورز دهد ، اما محدودیت هایی هم دارد. حتی بهترین همزن ها در کار با یک خمیر بسیار سفت و سخت مشکل دارند. هنگامی که خمیر کند شدن موتور شود ، این بدان معنی است که همزن شما برای کار با آن ظرفیت یا چگالی خمیر طراحی نشده است. پایان دادن به ورز دادن خمیر ، حتی با همزن قدرتمند ، غیر معمول نیست. برای جلوگیری از فرسودگی موتور ، دستورالعمل سازنده را در مورد نحوه کارکرد همزن دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که همه میکسر ها دارای محافظت از اضافه بار داخلی نیستند .

راهنمای خرید همزن برقی : لوازم جانبی همزن کاسه دار

بسیاری از مدل ها دارای یک مرکز اتصال لوازم جانبی اختیاری از جمله چرخ سبزیجات یا چرخ گوشت ، ماکارونی یا سوسیس هستند. اگرچه این لوازم جانبی به هزینه همزن اضافه می کنند ، اما باعث می شوند عملکرد آن بیشتر شود و تعداد لوازم مورد نیاز شما کاهش یابد. با این حال ، آن ها برای بهره برداری از این لوازم جانبی ها به نیروی کافی احتیاج دارند و باید هنگام خرید میکسر خود ، میزان توان را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار حرفه ای

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید جهیزیه بر اساس رنگ نقره ای

کیفیت چه تاثیری در قیمت دارد ( راهنمای خرید همزن برقی )

از آنجا که محدوده قیمتی گسترده ای برای همزن های  برقی کاسه دار وجود دارد ، باید در نظر بگیرید که چه چیزی بر قیمت تأثیر می گذارد. یک مدل پایه فقط ممکن است یک عمل مخلوط کردن ( در وسط کاسه ) داشته باشد ، راهنمای خرید همزن کاسه دار برقی در حالی که یک واحد با قیمت بالاتر یک عملکرد مارپیچ یا چرخشی خواهد داشت که یک منطقه اختلاط گسترده را پوشش می دهد و به اطرف کاسه نزدیک تر می شود. هرچه قدرت بیشتری داشته باشید می توانید با همزن کار بیشتری انجام دهید . علاوه بر این واحد های گران تر دارای قطعات بادوام و ساخت تمام فلز نیز خواهند بود.

 

 امیدواریم پس از خواندن راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار حرفه ای ، بتوانید بهترین همزن برقی متناسب با نیاز هایتان را انتخاب کنید . با مراجعه به صفحه خرید همزن در سایت تا خرید ، می توانید بهترین همزن ها را با قیمت مناسب مشاهده و خریداری نمایید .

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید همزن دستی hand mixer
معرفی و مقایسه مخلوط کن و همزن
چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .