مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقایسه مخلوط کن و همزن یا میکسر و معرفی آن ها

0 1,765
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مقایسه مخلوط کن و همزن یا میکسر و معرفی آن ها . با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، کار در آشپزخانه آسان تر و کارآمدتر از گذشته شده است. وسایل آشپزخانه مانند میکسر و مخلوط کن ها باعث شده اند که آماده سازی غذا ها سریع و کارآمد شود. و باعث صرفه جویی در وقت و تلاش زیاد مردم در سراسر جهان شود. افراد زیادی وجود دارند که به دلیل شباهت های آشکار در ظاهر و کارکرد ها نمی توانند بین مخلوط کن و همزن تفاوت قائل شوند. با این حال ، وظیفه استفاده از مخلوط کن در آشپزخانه با آنچه از میکسر برای آن استفاده می شود متفاوت است. این به دلیل تفاوت اساسی بین طراحی مخلوط کن و میکسر است. بگذارید نگاه دقیق تری به مقایسه مخلوط کن و همزن یا میکسر و معرفی آن ها داشته باشیم .

مقایسه مخلوط کن و همزن یا میکسر و معرفی آن ها


مقایسه مخلوط کن و همزن یا میکسر :مخلوط کن

مخلوط کن دستگاهی است که در انتهای آن یک ظرف با تیغه قرار دارد.
این تیغه با کمک موتور الکتریکی چرخانده می شود تا مواد داخل ظرف مخلوط شود.


ظرف مخلوط کن بیشتر از پلاستیکی ساخته می شود که شفاف است و دارای علامت هایی برای اندازه گیری دقیق است. با این حال ظروف ساخته شده از استیل ضدزنگ و شیشه نیز محبوب هستند. بعضی از مخلوط کن ها نیاز به افزودن مایع به ذرات مواد غذایی جامد دارند تا بتوانند این ذرات را جابجا کرده و آن ها را در تماس با تیغه قرار دهند تا خرد شوند و به طور مساوی بریده شوند.

بسته به مواد غذایی که باید مخلوط شوند ، موتور مخلوط کن با سرعت های مختلف قابل تنظیم است.
از مخلوط کن ها می توان برای خرد کردن یخ ، تهیه پوره ، حل کردن مواد جامد در مایعات ، مخلوط کردن سبزیجات پخته شده در خمیر یا سوپ و غیره استفاده کرد. بعضی از مخلوط کن ها گزینه تغییر تیغه ها را دارند تا بتوانند چندین کار را در آشپزخانه انجام دهند.

معرفی و مقایسه مخلوط کن و همزنهمزن

همزن دستگاهی است که در آشپزخانه ها برای کمک به مخلوط کردن مواد غذایی مایع مورد استفاده قرار می گیرد. این کار با ایده هم زدن تخم مرغ آغاز شد ، اما امروزه جایگاه مهمی در آشپزخانه دارند. میکسر های مدرن دارای یک همزن ( عمدتا دو ) هستند که می تواند درون یک ظرف حاوی مایعات غوطه ور شود در حالی که انتهای دیگر میکسر درون واحدی قرار دارد که دارای موتور است. همزن با فشار زیاد و با فشار دادن یک دکمه روی بدنه می چرخد ​​و کار مخلوط کردن یا همزدن را در عرض چند ثانیه انجام می دهد. میکسر را می توان بیرون آورد و شستشو داد و به راحتی زیر آب شیر شست تا بعدا دوباره استفاده شود.

دو نوع میکسر متداول وجود دارد ، میکسر دستی و میکسر ایستاده .
هنگامی که تصمیم به خرید همزن گرفتید ، همزن با بهترین کیفیت را خریداری کنید.
برای انتخاب مناسب ملاحظات زیادی وجود دارد. معمولاً میکسر ثابت را جستجو کنید .
به خاطر داشته باشید که یک میکسر با کیفیت خوب برای ترکیب موثر و مخلوط کردن همه مواد لازم در کنار هم لازم است.
همچنین میکسری را انتخاب کنید که اتصالات آن برای تمیز کردن در ماشین ظرفشویی بی خطر باشد. این شما را از تمیز کردن آن نجات می دهد.

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید همزن برقی کاسه دار حرفه ای

تفاوت بین مخلوط کن و همزن چیست ؟

  • از میکسر برای هم زدن کرم ها و تخم مرغ استفاده می شود. در حالی که از مخلوط کن برای خرد کردن مواد غذایی و حل کردن مواد غذایی جامد در مایعات استفاده می شود.
  • یک میکسر دارای یک یا دو همزن است که درون قابلمه ای که موادی که قرار است مخلوط شوند وجود دارد غوطه ور شود زیرا انتهای دیگر میکسر حاوی موتوری است که این همزن ها را می چرخاند.
  • مخلوط کن از ظرفی تشکیل شده است که یک تیغه را با کمک یک موتور در پایه می چرخاند.
    مواد غذایی به کمک تیغه هایی که در بعضی از مخلوط کن ها قابل تغییر هستند خرد می شوند تا بتوانند وظیفه مورد نظر را انجام دهند.
  • میکسر می تواند خمیر درست کند در حالی که مخلوط کن اسموتی تهیه می کند.

معرفی و مقایسه مخلوط کن و همزن

اکنون پس از معرفی و مقایسه مخلوط کن و همزن ها ، هرکدام از این محصولات را می توانید در صفحه خرید مخلوط کن و همزن سایت تا خرید مشاهده و خریداری کنید .

 


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید بهترین مخلوط کن حرفه ای

تفاوت بین غذاساز و مخلوط کن چیست ؟

آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟

چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ؟

راهنمای خرید بهترین مخلوط کن حرفه ای

غذاساز یا خردکن ؟ کدام را باید بخریم ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .