مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مخلوط کن بخریم یا آسیاب ؟ کدام بهتر است ؟

0 441
زمان مطالعه : 3 دقیقه

مخلوط کن بخریم یا آسیاب  ؟ کدام بهتر است ؟ مخلوط کن و آسیاب دو لوازم خانگی هستند که از هردو برای مخلوط کردن مواد اما با تفاوت استفاده می شوند. آن ها در واقع اقدامات متفاوتی انجام می دهند. آن ها اغلب برای انجام یک هدف در نظر گرفته می شوند. به طور خلاصه می توان گفت که از مخلوط کن در ترکیب دو ماده با هم استفاده می شود و از آسیاب برای پودر کردن مواد استفاده می شود.

 

مخلوط کردن توسط دستگاه آسیاب با پودر کردن دو ماده انجام می شود در حالی که مخلوط کردن توسط مخلوط کن فقط با ترکیب مواد انجام می شود و نه با خرد کردن یا پودر کردن آن ها. این یکی از اصلی ترین تفاوت های مخلوط کن و آسیاب است. ادامه مطلب مخلوط کن بخریم یا آسیاب ؟ را دنبال کنید .

مخلوط کن « مخلوط کن بخریم یا آسیاب »

وظیفه اصلی مخلوط کن ، مایع کردن مواد غذایی موجود در آن است. از مخلوط کن ها در تهیه نوشیدنی ها ، اسموتی ها ، پوره ها و غیره استفاده می شوند. آن ها دارای تیغه های چرخان در پایه هستند که به سرعت مواد و یخ را خرد. آن ها معمولاً به مایعات نیاز دارند تا بتوانند هر چیزی را که می خواهید در آن مخلوط کنید ،  با داشتن مقدار مناسب مایع ، می توانید تقریباً هر چیزی را با آن مخلوط کنید.مخلوط کن ها دارای یک تیغه قدرتمند در پایه یک ظرف بزرگ و پارچ مانند است.

مواد لازم به ظرف اضافه می شوند و تیغ می چرخد تا میوه ها ، سبزیجات ، گیاهان یا حتی آجیل را با هم مخلوط کند. بسیاری از مخلوط کن های مواد غذایی شامل سرعت های مختلف یا عملکرد پالس هستند تا کنترل بیشتری بر روند اختلاط داشته باشند. پس از مخلوط شدن مواد ، ظرف برای ریختن آسان مواد قابل جدا شدن است. مخلوط کن مواد غذایی برای مواد با مایعات زیاد مناسب هستند.

 

« حتما بخوانید  چگونه طول عمر جاروبرقی را افزایش دهیم ؟

 

مخلوط کن بخریم یا آسیاب ؟ کدام بهتر است ؟

 

آسیاب

مخلوط کن بخریم یا آسیاب ؟ بسته به سلیقه ی شما متغییر است . کارکرد اصلی آسیاب ، خرد کردن و آسیاب کردن است. آسیاب ها می توانند کار های زیادی مانند خرد کردن آجیل و دانه ، سبزیجات و گوشت پخته شده را انجام دهند. آسیاب ها می توانند به صورت دستی یا برقی باشند و اغلب برای آسیاب کردن انواع و اندازه های مختلف مواد غذایی ، تیغه های مختلفی دارند. با استفاده از دستگاه مواد مرطوب یا خشک را خرد کنند و همچنین می توانید آن ها را به عنوان ضمیمه های مخلوط کن خریداری کنید. به این ترتیب می توانید مخلوط کن و آسیاب را در یک دستگاه داشته باشید.

 

مخلوکن بخریم یا آسیاب

جمع بندی « مخلوکن بخریم یا آسیاب »

در حالت کلی اگر ، دستگاهی برای تهیه انواع نوشیدنی ها و اسموتی ها می خواهید ، مخلوط کن انتخاب مناسبی برای شما است. اما اگر هدف شما بیشتر خورد کردن مواد و تهیه پودر آن ها است ، با خرید آسیاب می توانید نیاز خود را برطرف کنید .

امیدوارم مطلب مخلوط کن بخریم یا آسیاب ؟ کدام بهتر است ؟ مفید بوده باشد . اکنون با دانستن تفاوت ها و کاربرد های هرکدام ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای نیاز های شما مناسب است .  اگر سوال یا نظری دارید آن را در بخش سوالات بویسید. 

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .