مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید همزن برقی دستی و انواع آن

0 314
زمان مطالعه : 3 دقیقه

 راهنمای خرید همزن برقی دستی و انواع آن ؛ همزن دستی وسیله ای است قابل حمل که برای مخلوط کردن ، دارای دو میله همزن فلزی قابل جابجایی با سرعت متغیر است . برخی از مدل ها ، از لوازم جانبی دیگری نیز برخوردار هستند . می توان گفت که همزن ، یک وسیله اساسی و همه کاره برای هر آشپزخانه است . همزن های دستی برای کار های سبک از قبیل هم زدن کرم یا سفیده تخم مرغ ، مخلوط کردن خمیر کیک و پوره سیب زمینی بهتر هستند. حال اگر شما نیز نیاز به خرید یکی از این همزن ها را حس کرده اید ، راهنمای خرید همزن برقی دستی و انواع آن را مطالعه کنید تا خرید خود را آگاهانه انجام دهید .


 راهنمای خرید همزن برقی دستی و انواع آن

اول از همه شما باید در نظر داشته باشید که از این همزن بیشتر در چه مواردی قصد استفاده دارید . سپس موارد زیر را هنگام خرید در نظر بگیرید .
راهنمای خرید همزن دستی hand mixer

سرعت همزن

بسته به میزان کار مورد نظر یا نیاز به سرعت ، همزن های دستی با سه ، پنج و حتی ده سرعت به وجود آمده اند . برای مخلوط کردن مواد خشک ، یک همزن با ویژگی شروع کند باعث جلوگیری از خراب شدن می شود و در حالی که اکثر همزن ها قدرت تقریبی 150 وات دارند ، می توانید یکی را با قدرت اضافی تا 220 وات بخرید که برای مخلوط کردن خمیر ضخیم تر نیز ، مناسب است.

صدای همزن

سعی کنید همزنی را خریداری کنید که تا حد ممکن سر و صدای کمی داشته باشد تا موجب آزار خود و اطرافیانتان نشود.

صرفه جویی در طراحی فضا 

هر آشپزی که در فضای تنگ آشپزخانه است ، به دنبال یک همزن دستی است که بند جمع شده یا بدنه ای کوچک تر داشته باشد تا بتواند راحت تر آن را در نقطه ای از آشپزخانه جای دهد . برخی از همزن های دستی دارای یک وسیله نگهدارنده هستند بنابراین می توان آن را در یک کمد یا در یک کشو قرار داد.

پایه همزن دستی

زمانی که از همزن استفاده نمی کنید باید آن را روی پیشخوان قرار می دهید.
اگر پایه آن خیلی کوچک باشد ، همزن دستی شما نمی تواند تعادل خودش را حفظ کند و هر دفعه می افتد . پس حین خرید حتما باید به این نکته توجه کنید.

راهنمای خرید همزن دستی hand mixer

 راهنمای خرید همزن برقی دستی : سبکی وزن

همه همزن های دستی جمع و جور هستند ، اما برخی از آن ها سبک تر از سایرین هستند.
استفاده از یک همزن دستی سبک تر برای جلوگیری از خستگی دست ، کمک می کند تا بتوانید مدت زمان طولانی تری با همزن کار کنید . اما وقتی میکسر خیلی سبک باشد ، کنترل آن نیز سخت تر خواهد بود.

 راهنمای خرید همزن برقی دستی : هزینه همزن

هزینه یک همزن دستی بسته به کیفیت و میزان ویژگی های خاصی که دارد می تواند از 20 دلار تا 100 دلار متغیر باشد . اگر به طور مکرر از همزن خود استفاده می کنید ، یک همزن گران قیمت تر و با کیفیت بالا تر را در نظر بگیرید که ماندگاری بیشتری دارد. پیدا کردن یک همزن با ضمانت برای پوشش هر گونه آسیب و یا قطعات شکسته نیز یک ایده هوشمندانه است.

 راهنمای خرید همزن برقی دستی : راحتی

مدل های مختلف همزن دستی با دستگیره هایی که به سمت بالا و به سمت جلو همزن شیب دارند ، برای سهولت در فشار بر روی بازو های شما طراحی شده اند. برخی از مدل ها همچنین دارای بند های گردانی هستند که برای افراد چپ دست مناسب است.

نتیجه گیری

به طور خلاصه می توان به دلایل زیر گفت که چرا خرید همزن دستی یک نیاز است :

  • صرفه جویی در فضا ؛ زیرا به راحتی در یک کمد قابل جمع شدن است.
  • مقرون به صرفه تر از همزن کاسه دار ایستاده است.
  • سبک تر بودن و قابلیت مانور دادن راحت تر.
  • تمیز کردن آن آسان است زیرا بیشتر قسمت های آن را می توان در ماشین ظرفشویی قرار  داد.
  • اگر میزان پخت و پز شما کم است ، گزینه ی ایده آلی برای شما است. 
حالا که به خوبی با راهنمای خرید همزن برقی دستی و انواع آن آشنا شدید ، می توانید بهترین خرید را انجام دهید . به همین منظور شما می توانید خرید همزن دستی خود را در سایت تا خرید انجام دهید و خریدی متفاوت تجربه کنید.

بیشتر بخوانید :
معرفی و مقایسه مخلوط کن و همزن

« حتما بخوانید  راهنمای خرید جارو شارژی و نکات خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .