مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید اتو مو ؛ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

0 162
زمان مطالعه : 4 دقیقه

5 نکته برای انتخاب صاف کننده مو

راهنمای خرید اتو مو ؛ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ اتوی مو مناسب سال ها دوام خواهد داشت و از موهای شما در برابر آسیب ها محافظت می کند. ارزش دارد کمی وقت خود را برای انتخاب وسیله مناسب برای خواسته ها و نیازهای خود بگذارید. اتو مو مناسب چیزی فراتر از ابزاری برای صاف کردن مو ها است. اتو مو می تواند به عنوان اتوی مو و حتی به عنوان حجم دهنده استفاده شود. صاف کننده خوب یک سرمایه گذاری است ، نه یک وسیله که هر چند ماه یکبار آن را عوض کنید. دستگاه مناسب به سرعت موهای شما را بدون آسیب رساندن توسط گرما ، شکستگی یا بافت های ناهموار ، حالت می دهد.
بنابراین چگونه اتو مو مناسب نیازهای خود را انتخاب می کنید ؟ این پنج مرحله را دنبال کنید تا مو های خود را به بهترین نحو صاف کنید.

راهنمای خرید اتو مو ؛ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟


شکل مناسب را انتخاب کنید

لبه های این ابزارهای مو می توانند قابلیت انعطاف پذیری آن ها را تحت تأثیر قرار دهند. اگر صفحات و لبه های خارجی اتو کمی گرد باشد ، حالت دادن مو ها راحت تر خواهد بود. اتوی تخت و دارای لبه های تیز سازگاری کمتری دارد اما ممکن است موهای شما را کمی صاف تر کند.

عرض صفحه را در نظر بگیرید

هرچه عرض صفحات اتو بیشتر باشد ، سریعتر می توانید موهای خود را صاف کنید. مطمئناً ، اگر قصد دارید اتو مو را با خود به سفر ببرید ، صفحات کمی باریک تری می خواهید که به راحتی در کیف شما جا بگیرند. همچنین زنان با موهای ظریف ممکن است متوجه شوند که صفحات پهن گرمای زیادی وارد می کنند و به ساقه مو آسیب می رسانند.

صفحات مناسب را انتخاب کنید

صفحات اتو مو از انواع فلزات و مواد دیگر ساخته می شوند. چیزی به عنوان بهترین انتخاب برای مواد صفحه وجود ندارد. در عوض ، نیازهای موهای خود را در نظر بگیرید :
اتوهای تیتانیوم به سرعت گرم می شوند و دمای بالاتر را به طور مساوی اعمال می کنند. این اتوها گران ترند و شما به اتو مو تیتانیوم احتیاج ندارید مگر اینکه موهای بسیار فر و ضخیمی داشته باشید.
اتوهای سرامیکی ارزش و اثربخشی را ادغام می کنند و گرما را برای اکثر بافت های مو ارائه می دهند. برخی از اتو مو ها فقط روکش سرامیک دارند. با گذشت زمان ، سرامیک فرسوده می شود و باعث می شود اتو گرما را به طور یکنواخت توزیع نکند یا اصلاً کار نکند.

« حتما بخوانید  اسکوتر برقی هوشمند و اسمارت ؛ راهنمای خرید

صفحات تورمالین برای موهای آسیب دیده عالی هستند. این صفحات که گاهی اوقات

راهنمای خرید اتو مو ؛ به دما فکر کنید

گرمای زیاد به معنی صاف شدن سریعتر و موثرتر است ، اما همه انواع مو به داغترین اتوها احتیاج ندارند. برای کاهش آسیب به موهای خود ، اتو مویی را در نظر بگیرید که سطح گرمای قابل تنظیم را ارائه می دهد ، سپس کمترین درجه گرما را انتخاب کنید تا نتیجه مورد نظر شما بدست آید.
اتوهای ارزان گاهی به طور ناموزونی گرم می شوند و در نتیجه بافتی ناهموار ایجاد می شود و حتی می تواند قسمت هایی از مو را بسوزاند. اکثر اتو موهای حرفه ای دارای حسگرهای هوشمند در هر صفحه اند تا اطمینان حاصل شود که اتو به اندازه کافی داغ است تا بدون گرم شدن بیش از حد موهای شما را حالت دهد.

تفاوت بین قیمت و کیفیت را بدانید

آسان است که سریع به فروشگاه بروید و اولین صاف کننده ارزان قیمت را که می بینید خریداری کنید. اگر این کار را انجام دهید ، احتمالاً متوجه می شوید که چند ماه بعد دوباره باید یکی دیگر را خریداری کنید با این تفاوت که ممکن است موهای شما نسبت به آخرین خرید بدتر به نظر برسد.
مشکل صاف کننده های ارزان قیمت این است که آن ها زودتر خراب می شوند . همچنین ممکن است به موهای شما آسیب برساند ، زیرا صاف کننده های ارزان قیمت ممکن است ناهموار گرما ایجاد کنند ، موهای شما را بسوزانند و حتی بیش از حد گرم شوند.

اتو مو های گران قیمت کیفیت بیشتری را ارائه می دهند. اتو مو شما سال ها دوام خواهد داشت و مجبور نیستید برای درمان آسیب های ناشی از اتو مو ارزان قیمت ، هزینه درمان های گران قیمت مو را بپردازید. و حتی مجبور نیستید دائما اتوهای خراب را تعویض کنید.

اگر به یک اتو مو عالی و همه کاره علاقه دارید که به زودی مجبور به تعویض آن نخواهید شد ، اتو پهن Cloud Nine C9 را در نظر بگیرید.

 

متشکریم که در مطلب راهنمای خرید اتو مو ؛ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ با ما همراه بودید . امیدواریم پاسخ سوالات خود را گرفته باشید. نظرات خود را برای ما بنویسید

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .