مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقایسه اپیلیدی و اپیلاتورها

0 62
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مقایسه اپیلیدی و اپیلاتورها : کدام یک انتخاب بهتر است؟
وقتی نوبت به اصلاح مو می رسد ، ترجیح می دهید تا آنجا که ممکن است آن را ازبین ببرید . این که موها دوباره رشد می کنند و شما باید هر چند روز یکبار آن ها را اصلاح کنید نیز می تواند ناخوشایند باشد. اما مسئله درد نیز وجود دارد. تکنیک های اصلاح مو همیشه بدون درد نیستند. اگر می خواهید مو به مدت طولانی از بین برود ، باید درد را نیز تحمل کنید.

مقایسه اپیلیدی و اپیلاتورها با هم و مزایا و معایب 


لیدی شیور برقی چگونه کار می کند ؟

مقایسه اپیلیدی و اپیلاتورها ؛ اصلاح توسط لیدی شیور ها ، موثر و بدون درد است و یکی از متداول ترین روش های اصلاح مو است. اگرچه لیدی شیور های برقی بی سیم شباهت زیادی به اپیلاتور دارند ، اما موها را به روشی کاملاً متفاوت از بین می برند و به دلیل شکل ظاهری مشابه ، افراد بین این دو دچار سردرگمی می شوند. عملکرد کاملاً ساده است ، موها وارد سوراخهای ریزی روی فویل می شوند ، پس از ورود به داخل ، تیغه ای در حال چرخش است موها را برش می دهد. یک لیدی شیور خانگی از تیغ های تیز استفاده می کند که با مو تماس می گیرند و آن ها را از سطح پوست برش می دهند و کششی در کار نیست. این یک برش ساده از سطح مو است نه فولیکول یا ریشه.
اکنون ، اولین لیدی شیور های برقی ، فقط با یک عنصر برش فویل ، بسیار اساسی بودند. امروز آن ها را با چندین عنصر برش ، با فویل ها و موتورهای پیشرفته پیدا خواهید کرد که همه هماهنگ شده و حتی سرسخت ترین موها را که بسیار نزدیک به پوست هستند برش می دهند.

سریع و ساده برای استفاده

استفاده از لیدی شیور های برقی خانگی کاملاً آسان است. اگر تیغ ژیلت های یکبار مصرف تازه باشد، ممکن است خیلی تیز باشد و باعث بریدگی شود. شما باید در این مورد بسیار احتیاط کنید ، به خصوص هنگام اصلاح در اطراف مناطق حساس . به غیر از این ، استفاده از ریش تراش ها براحتی که موانع خود را از دست داده اید و چه نیاز به اصلاح یا مخالفت با دانه دارید ، بر اساس نوع مو استفاده می شود.

میزان درد

آنچه بیشتر افراد را به سمت تراشیدن مو یا لیدی شیور می کشد این واقعیت است که اصلاح بدون درد است. از آنجا که موها از ریشه بیرون نمی آیند و فقط از سطح آن تراشیده می شوند ، دردی وجود ندارد. به هر حال ، موهای بالای سطح پوست شما سلول های مرده ای دارند و هنگام کوتاه شدن هیچ دردی ایجاد نمی کنند.

 

 

اپیلاتور چگونه کار می کند؟

اپیلاتور با استفاده از چند موچین چرخشی کار می کند که موها را محکم می گیرد و آن ها را از ریشه بیرون می کشد. از آنجا که مو از ریشه کشیده می شود و به طور سطحی کوتاه نمی شود ، مو در مقایسه با لیدی شیور هاخیلی دیرتر رشد می کند. وقتی به طور مرتب از اپیلاتور استفاده می کنید ، بعضی از مشتریان می گویند موهایشان نازک شده و براحتی اصلاح می شود ، دقیقاً مانند نتایج حاصل از اپیلاسیون ، تقریبا هرچه بیشتر از اپیلاتور استفاده کنید ، راحت تر می شود.

« حتما بخوانید  نحوه استفاده از ریش تراش فویلی

هزینه اپیلاتور

اپیلاتورها مطمئناً از تیغ های یکبار مصرف گران ترند و در بعضی موارد حتی بیشتر از لیدی شیور ها ، اما این یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که در نهایت مقرون به صرفه خواهد بود. برخلاف تیغ های یکبار مصرف ، نیازی به تعویض قطعات اپیلاتور هر چند ماه یکبار نیست. اگر در بهترین اپیلاتوری که توانایی خرید آن را دارید سرمایه گذاری کنید ، مانند Braun Silk-Epil 9 یا Philips Satinelle ، این دستگاه سال ها بدون نیاز به تعویض منظم قطعات فرسوده ، مانند تیغ ، دوام خواهد آورد.

سهولت استفاده

استفاده از اپیلاتورها به راحتی امکان پذیر است . در مقایسه با اپیلاسیون بسیار بدون دردسر است زیرا به تجهیزات دیگری نیازی ندارید. فقط یک اپیلاتور کافی است تا با خیال راحت موها را از بین ببرد. حتی ممکن است از لیدی شیور ها هم آسان تر باشد زیرا به ژل ، کرم یا صابون نیاز ندارید. در صورت تمایل می توانید از اپیلاتور خشک استفاده کنید.

درد و ناراحتی

استفاده از اپیلاتورها نسبت به لیدی شیور ها دردناک تر است ، اما فقط کافی است به آن عادت کنید . هنگامی که در ابتدا درد را تحمل می کنید ، ناراحتی به تدریج کاهش می یابد. پوست شما از شما تشکر می کند که هر پنج هفته یک بار از اپیلاتور به جای تیغ استفاده می کنید. هنگامی که به اپیلاتور عادت کردید ، به سختی متوجه درد خواهید شد.

مقایسه مقایسه اپیلیدی و اپیلاتورها

اپیلاتور : نتایج حاصل از اپیلاتور بیشتر طول می کشد ، موها نازک می شوند و پوست نرم و لطیف می شود.
لیدی شیور : نتایج حاصل از لیدی شیور کوتاه مدت است ، زیرا موهای تراشیده شده و ضخیم تر و سریعتر رشد می کنند و برای حفظ پوست صاف و بدون مو باید یک روز در میان اصلاح شوند.

نتیجه مقایسه اپیلیدی و اپیلاتورها

تفاوت اساسی در اینجا این است که اپیلاتورها در واقع موها را کاملا از فولیکول خارج می کنند ، در حالی که لیدی شیور ها موها را فقط کوتاه می کنند . بنابراین ، اپیلاتورها موهای زائد را واقعا ازبین می برند و نه فقط یک ” رفع سریع ” برای از بین بردن موهای زاید و ناخواسته. اگرچه استفاده از لیدی شیور خانگی چندین مزیت دارد ، اما اگر به دنبال نتایج ماندگارتر و یکدست تر هستید ، بهتر است به جای آن از اپیلاتور استفاده کنید.  اپیلاتورها لوازم جانبی دیگری مانند ریش تراش فویل ، تریمر و برس مخصوص لایه بردار را نیز ارائه می دهند ، بنابراین شما می توانید با استفاده از اپیلاتور بهترین های هر دو نوع را بدست آورید.

با تمام آنچه گفته شد ، اپیلاتورها برای همه مناسب نیستند ، برخی از افراد قرمز شده پوست را تجربه می کنند و برای انواع موها مناسب نیستند. همچنین ، برخی افراد متوجه می شوند که اپیلاتور آن ها روی پاها و بازوها بسیار خوب عمل می کند ، اما هنگام از بین بردن موهای زیر بغل و اطراف ناحیه شرمگاه بسیار دردناک است. برای چنین مکان های حساسی ، از لیدی شیور استفاده کنید.


 

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .