مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین یخچال های ساید بای ساید هیتاچی

0 508
زمان مطالعه : 9 دقیقه

ساید بای ساید هیتاچی ؛ انتخاب هوشمدانه و از روی معیارهای مهم برای انتخاب، بسیار مهم است. در تمامی حوزه ها فناوری ها سرعت چشم گیری را به خود دیده اند. هر برندی محصولاتش را در حوزه ای خاص کرده است، البته این را برندهای بزرگ و مطرح انجام داده اند و این تکنیکی برای این دست کمپانی هاست. شرکت هیتاچی، یکی از شرکت های مطرح مخصوصا در زمینه تولید یخچال ها و مخصوصا ساید بای سایدهاست. البته نمی توان از کیفیت بالای ساید بای سایدهای سامسونگ و ساید بای ساید های ال جی نیز چشم پوشی کرد. اما یخچال های هیتاچی دارای فناوری هایی هستند که در اکثر محصولات تکرار خواهند شد و به عنوان اصل در این برند پذیرفته شده اند. در بیشتر این ساید بای ساید ها سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست تعبیه شده است و این ثابت می کند این شرکت حامی بزرگی برای محیط زیست است. به کارگیری گاز مبرد R-600A به جای CFC  نیز از موارد دیگر برای حفاظت از محیط زیست است. فیلتر نانو تیتانیوم که در این محصولات به کارگرفته می شود به میزان 99.99% از میکروب ها را جذب خود کرده و نابود می کند و این کار حداکثر پاکیزگی را در محفظه یخچال پدید خواهد آورد و باعث خواهد شد هیچ بوی بدی در آن تشکیل نگردد و بویی که از خارج از محیط وارد آن می شود در مدت حدود 30 دقیقه از بین خواهد رفت. امکاناتی از این دست در محصولات هیتاچی بسیار یافت می شوند. گروه تا خرید بهترین محصولات این برند را در این پست جمع آوری کرده است ، تا شما را در انتخاب هوشمندانه یاری دهد. بهترین کار این است که پس از انتخاب محصول به تا خرید نیز سر بزنید و مشخصات کلی تر را در آنجا مطالعه کرده و نسبت به خرید اقدم نمایید.

یخچال ساید بای ساید هیتاچی  HITACHI RW600

شرکت هیتاچی جزو برندهایی است که تولیداتی فراوان دارد و در میان اکثر آنها برندی شناخته شده و قابل اطمینان است. ساید بای سایدهای این شرکت کیفیت بالایی دارند. اگر به دنبال ساید بای سایدی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، RW600 از گزینه های پیشنهای ما به شماست. این مدل در رنگ های نقره ای ، مشکی و سفید موجود است. بر روی در این محصول آبسرد کن و پنل ال ای دی برای کنترل دمای داخلی و میزان رطوبت موجود است، با دکمه های لمسی این پنل می توان تنظیمات را درست کرد. مجهز شدن این مدل به موتر اینورتر، میزان مصرف انرژی را تا 30% پایین خواهد آورد. فیلتر نانو تیتانیوم این محصول هیچ باکتری را در محیط یخچال باقی نخواهد گذاشت و بیشترین میزان استریل بودن را پدید خواهد آورد، ضد بو بودن از قابلیت های دیگر این محصول است. No Frost نیز از ویژگی هایی است  که RW600 هیتاچی را بدون برفک ساخته است. خنک کننده سریع ، قفل کودک ، زنگ هشدار باز بودن درب و … از امکانات دیگر این محصول است.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 582 لیتر
  • مجهز به سنسور Eco
  • دارای خنک کننده دوگانه
  • دارای فیلتر نانو تیتانیوم
  • ضد برفک

یخچال ساید بای ساید هیتاچی HITACHI RW600

HITACHI RM700GP

یکی دیگر از محصولات هیتاچی که زیبایی بی نظیر و کیفیت عالی را به مصرف خواهد بخشید مدل R-M700GP تولید شده در این شرکت می باشد. بر روی درب این محصول آب سرد کن موجود است که استفاده کننده علاوه بر آب سرد ، میتواند از یخ آن نیز استفاده کند. پنل لمسی به ار رفته بر بالای آب سرد کنل این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد که انتخاب کنید چه می خواهید، همچنین با این پنل کنترل کلی داخل یخچال را در دست خواهید داشت. سیستم یخ ساز به صورت خودکار عمل خواهد کرد. کمپرسور اینورتر علاوه بر کیفیت عالی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد کرد و علاوه بر آن صدای بسیار کمتری تولید خواهد کرد. از امکانات بی نظیر این محصول می توان به سیستم خنک کننده دوگانه، به کارگیری فیلتر نانو تیتانیوم برای رفع بوی بد و میکروب، خاصیت No forst و ضد برفک بودن ، مجهز به سنسور ECO و … اشاره کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 32 فوت
  • مجهز به فیلتر نانو تیتانیوم
  • ضد برفک
  • سیستم خنک کنندگی دوگانه
  • مجهز به کمپرسور اینورتر

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-M700GP

HITACHI 27FOOT RW720FPU

یخچال ساید بای ساید HITACHI RW660FPU
یخچال ساید بای ساید RW720FPU از مدل های تولید شده در شرکت هیتاچی است. این محصول با دارا بودن قیافه ای خوش تراش و برخورداری از امکانات بی نظیر می تواند جزو بهترین ها قرار گیرد. مشخصات و ویژگی هایی از قبیل به کار گیری کمپرسور اینورتر، به کار گیری لامپ ال ای دی برای روشن سازی محفظه یخچال و ویژگی هایی از این دست این محصول را بسیار کم مصرف ساخته است. از تجهیزات این یخچال که بر روی درب این محصول قرار گرفته اند محفظه آب سرد کن و نمایشگر ال ای دی با صفحه کلید لمسی و هوم بار هستند. این آب سرد کن آب سرد و یخ تولید می نماید و شما می توانید از رئوی پنل انتاب کنید که به کدامیک نیاز دارید. از روی این پنل همچنین می توانید دما و رطوبت داخلی یخچال را نیز کنترل کنید. اگر فراموش کنید در را ببنید ،سنسور هشدار باز بودن درب به صدا در خواهد آمد. به کارگیری کمپرسور اینورتر مصرف پایین انرژی و صدای پایین در حدود 41 دسیبل را به این محصول داده است.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 27 فوت
  • مجهز به کمپرسور اینورتر
  • مجهز به سیستم اتوماتیکی سازگار با طبیعت
  • میزان مصرف انرژی در سال برابر 365 کیلووات ساعت

 

HITACHI R_S700

برای خانواده هایی با جمعیت متوسط داشتن یخچالی 27 فوتی کفایت می کند. مدل R_S700 برای این دست افراد مناسب است، زیرا کیفیت بالایی ارائه می دهد و همچنین فضایی زیاد برای ذخیره سازی دارد. از امکاناتی که این مدل از هیتاچی ارائه می دهد مخزن آب سردکن می باشد ، با استفاده از پنل بالایی این آبسرد کن می توانید انتخاب کنید که آب می خواهید یا یخ، آب موجود در محفظه از طریق فیلتر موجود در آن تصفیه خواهد شد. از امکان دیگری که این پنل ارائه می دهد تنظیم دما یخچال و تنظیم رطوبت آن است. استفاده از کمپرسور اینورترعلاوه بر مصرف پایین انرژی، صدایی را که R_S700 تولید می کند برابر 43 دسیبل ساخته است. این مدل با قرار گیری در کلاس انرژی A++ میزان مصرف بسیار پایینی دارد. به کارگیری فیلتر نانو تیتانیوم اجازه حضور هیچ باکتری و بوی نامطبوعی را در یخچال نخواهد داد. این محصول ضد برفک می باشد و همچنین سیستم خنک کنندگی دوگانه هوای سرد و خشک را در قسمت فریزر و هوای مرطوب را در قسمت یخچال فراهم خواهد کرد، با استفاده از این امکان در هر دو قسمت تازگی مواد غذایی حفظ خواهد شد. ضد برفک بودن این محصول علاوه بر اینکه پاکسازی را آسان تر می کند ، اجازه فاسد شدن مواد غذایی را در مدت زمان کم نخواهد داد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 27 فوت
  • به کارگیری موتور اینورتر و میزان صدای 43 دسیبل
  • مجهز به آبسرد کن و یخساز خودکار
  • ضد برفک بودن به وسیله فناوری No forst
  • مجهز به فیلتر نانو تیتانیوم

HITACHI R_S700

HITACHI RW910PUQ4

HITACHI RW910PUQ4
مدل RW910PUQ4 تولید شده در هیتاچی با امکانات و ویژگی های در خور توجه معرفی و عرضه شده است. مطئمناً بسیاری از افراد پسا از اینکه برانند این محصول از طراحی زیبای ظاهری و ظرفیت 28 فوت و در عوض قیمت مناسبی برخوردارند خواهان آن خواهند بود. از امکاناتی که این محصول را خواستنی تر می کنند، بهره گیری از کمپرسور اینورتر ، استفاده از فیلتر نانو تیتانیوم برای پاک سازی محفظه یخچال که آن را بی بو نیز می کند و… می باشد.این محصول که با گنجایش بزرگی که دارد ، تمامی مواد غذایی موجود را در خود جای خواهد داد و در سالمترین و تازه ترین حالت ممکن قرار خواهد داد، دارای چهار درب می باشد. سیستم آبسردکن این محصول به طور همزمان آب و یخ را در اختیر مصرف کننده قرار خواهد داد و او ابید از طریق پنل ال ای دی که در بالای آن تعبیه شده است گزینه مورد نظرش را انتخاب نماید. پس از باز ماندن درب د رمدت زمانی تعیین شده آژیر اخطار باز بودن درب به صدا در خواهد آمد. فناوری خنک کنندگی دوگانه هوایی سرد در قسمت فریزر و هوایی مرطوب را در قسمت یخچال ایجاد خواهد کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش 30 فوت
  • سیستم خنک کنندگی دوگانه
  • مجهز به فیلتر نانو تیتانیوم
  • استفاده از کمپرسور اینورتر در ساخت محصول

یخچال ساید بای ساید هیتاچی RM700GP4

وجود ساید بای ساید در آشپزخانه مخصوصا اگر زیبا و شکیل باشد ، آشپزخانه را زیباتر خواهد کرد و حس خوبی را به تمامی افراد موجود در خانه منتقل خواهد کرد. اگر این محصول دارای ظرفیت بالا هم باشد و افراد بتوانند تمامی مواد غذایی را که دوست دارند در آن قرار دهند، این حس قوی تر نیز خواهد شد. RM700GP4  تمام ویژگی های خوبی که باید یک یخچال از نظر زیبایی داشته باشد، را در خود گنجانده است و با ظرفیت 27 فوتیش ، امکان ذخیره سازی مواد غذایی فراوانی را فراهم کرده ست. فناوری نانو تیتانیوم به کمک این محصول هیتاچی آمده که تمامی میکروب ها را از بین ببرد و بوی بد داخل یخچال را از بگیرد. وجود کمپرسور خطی ، سنسور هشدار باز بودن درب، آبسرد کن جهت برخورداری از آب سرد و یخ ، لامپ ال ای دی ، پنل تنظیم دما و رطوبت، کشو نگهداری میوه و سبزیجات و … این محصول را در میان برترین ها قرار خواهد داد. M700GP4 همچنین مجهرز به یخ ساز و آبسرکن در یک محفظه می باشد . با استفاده از تنها پنل موجود بر روی آن می توان آب و یا یخ را انتخاب نمود. از امکانات دیگری که این پنل ارائه خواهد داد، تنظیم دمای داخلی و میزان رطوبت آن اشاره کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش 27 فوت
  • ضد برفک
  • بهره مندی از فیلتر نانو تیتانیوم
  • مجهز به آب ریز و یخ ریز

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-M700GP

یخچال ساید بای ساید HITACHI RW660FPU

با وجود رقابت های داغ در میان برندها، تمامی آنها به این نتیجه رسیده اند که باید محصولاتی تولید کنند که از باب زیبایی و کیفیت در اوج باشند. طرح های متفاوتی در هیتاچی تولید می شوند تا تمامی سلیقه ها را پوشش دهند و از لحاظ کیفیت نیز مخاطبانشان را راضی نگهدارند. RW660FPU با ظرفیت 29 فوت تولید شد تا انتظارات را از این برند مطرح برآورد سازد. هیتاچی این مدل را نیز از تکنولوژی نانو تیتانیوم محروم نساخته و پاکی هرچه بیشتر را در محفظه ی این محصول ایجاد کرده است و آن را بی بو نیز کرده است. بر روی درب این محصول پنلی لمسی قرار گرفته که استفاده کننده می توان به وسیله آن دمای داخلی یخچال را کنترل نماید و میزان رطوبتش را تنظیم کند و همچنین قفل کودک را نیز فعال کند. با توجه به اینکه آب و یخ در یک محفظه قرار گرفته اند ، به وسیله این پنل می توان تعیین کرد که آب در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد یا یخ. سیستم سرد کننده سریع و سیستم ضد برفک سعی می کنند مواد را در تازه ترین حالتشان نگهداری نمایند. کمپرسور اینورتر حداکثر توان تولید سرما را دارد و این محصول را در کلاس A از مصرف انرژی قرار داده است. جنس استیل بدنه ی این محصول ضد زنگ است و از تمامی امکانات موجود در آن حفاظت خواهد کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش 29 فوت
  • بهره گیری از فیلتر نانو تیتانیوم
  • دارای آبسرد کن و یخساز در یک محفظه
  • مجهز به کمپرسور اینورتر

یخچال ساید بای ساید HITACHI RW660FPU

یخچال ساید بای ساید هیتاچی  R-M700E

یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-M700E
هیتاچی این بار یخچالی غول پیکر با نام « R-M700E » را تولید کرده است تا در میان ظرفیتهای بالا هم جایی برای خود باز کند. هیتاچی حرف ها ی ناگفته اش را در این مدل بیان کرده است . بدنه ی نقره ای رنگ این یخچال 27 فوتی می تواند شکوهی سلطنتی به آشپزخانه ها ببخشد .  وجود تعداد زیاد کشوها و محفظه ها در این یخچال امکان نگهداری و ذخیره ی انواع مواد غذایی را برای خانواده های پرجمعیت ممکن می کند. قفسه های شیشه ای با شیشه های مقاوم و ضد حرارت . صفحه ی خنک کننده ی  زیر صفر درجه «MINUS-ZERO Cooling» در ساید بای ساید هیتاچی سرما را بطور یکنواخت و منظم پخش می کند. هم باعث حفظ رطوبت مواد غذای می شود و هم اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. هم چنین این ساید بای ساید سه درب ، یک محفظه ی مخصوص سبزیجات دارد ، در این محفظه با حفظ رطوبت به سالم ماندن مواد غذایی کمک شایانی می شود. استفاد ه از لامپهای Led برای روشنایی داخل یخچال ، از دیگر راهکارهای هیتاچی برای کاهش مصرف انرژی است. این لامپها هم قدرت بیشتری دارند و هم حرارت کمتری هم تولید می کنند. تمام این ویژگیها یک طرف ، استفاده از فیلتر نانو تیتانیوم در این ساید بای ساید درب فرانسوی که ،99% باکتری ها و بوهای تند را از بین می برد در طرف دیگر. قابلیتهایی مانند بدون برفک بودن که از یخ زدگی مواد داخل فریزر جلوگیری می کند و وجود آبریز و یخ ساز و قفل کودک و…از دیگر مشخصات یخچال ساید بای ساید هیتاچی « R-M700E » است.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 27 فوت
  • دارای سیستم خنک کننده ی منهای صفر
  • مجهز به فیلتر نانوتیتانیوم
  • دارای قابلیت بدون برفک
  • روشنایی داخلی بوسیله ی لامپهای LED
« حتما بخوانید  یخچال فامیلی هاب سامسونگ ؛ قابلیت های یخچال Family Hub
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .