مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی انواع اره برقی و کاربردهای آن

0 110
زمان مطالعه : 4 دقیقه

معرفی انواع اره برقی ؛ شما به اره برقی چه برای کار های حیاط منزل خود و چه مصارف حرفه ای و تجاری احتیاج دارید . همه ی آنچه را که می خواهید در مورد انواع مختلف اره برقی بدانید ما برای شما آورده ایم . در حقیقت ، برای خریداران ممکن است انتخاب مناسب ترین نوع از بین دسته های مختلف اره برقی ، بسیار گیج کننده باشد. امیدوارم که این راهنما برای معرفی انواع اره برقی و ویژگی های اصلی آن ها ، برای شما بسیار مفید باشد.


معرفی انواع اره برقی

اره های دستی با کشیدن دست به جلو و عقب کار می کنند و چوب را با دندان های فلزی تیز خود برش می دهند اما  قدرت برش اره برقی از یک زنجیره فلزی است که به دور تیغه می چرخد .

اره برقی ، یک اره مکانیکی قابل حمل است که با مجموعه ای از دندانه های متصل به یک زنجیره چرخان که در امتداد نوار راهنما حرکت می کند ، برش را انجام می دهد و همچنین بیشتر اره برقی ها دارای موتور بنزینی کوچکی هستند.

از این اره ها ، در فعالیت هایی مانند قطع درختان ، هرس کردن و … استفاده می شود.
اره برقی های تخصصی برای برش بتن در طی مراحل ساخت و ساز نیز ، استفاده می شوند.
از اره برقی گاهی اوقات برای برش یخ نیز ، استفاده می شود .
به عنوان مثال مجسمه های یخی که در مناطق سردسیر و در زمستان ساخته می شوند .
اره برقی ها انواع مختلفی دارند که قرار است به معرفی آن ها بپردازیم .

عمود بر ( jigsaw )

اره عمود بر ، اره ای است که از یک موتور الکتریکی و یک تیغ اره ساخته شده است .
اره های عمود بر از ابزار های اصلی برای کارهایی مثل نجاری محسوب می شوند و علت نام گذاری آن ها بخاطر نوع حرکت و برش آن هااست که از بالا به پایین و به طور عمودی این کار را انجام می دهند .

معرفی انواع مختلف اره های برقی

معرفی انواع اره برقی : اره فارسی بر ( miter saw )

یک اره فارسی بر ، اره ای است که با کشیدن یک تیغ اره مدور بزرگ نصب شده بر روی تخته در یک حرکت سریع ، برای برش های اریبی و دقیق ، مورد استفاده قرار می گیرد. اره برقی فارسی بر ، همچنین به عنوان ابزاری است که برای ساخت یک برش ضربدری یا اریب سریع و دقیق در قطعه کار با زاویه استفاده می شود . بیشتر اره های فارسی بر نسبتاً کوچک و قابل حمل هستند و اندازه های تیغه های معمولی آن ها بین هشت تا دوازده اینچ است.

 

اره گرد بر ( circular saw )

گرد بر نوعی از اره های برقی است که از یک دیسک یا تیغه دندانه دار یا ساینده برای برش مواد مختلف با استفاده از یک حرکت چرخشی در اطراف آربور استفاده می کند . اره های گرد بر در اواخر قرن 18 اختراع شده و در اواسط قرن نوزدهم در کارگاه های اره در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گرفتند. از این اره برای برش بسیاری از مواد مانند چوب ، سنگ ، پلاستیک یا فلز استفاده می شود .

معرفی انواع مختلف اره های برقی

معرفی انواع اره برقی : اره مویی یا منبت کاری

اره مویی یک اره کوچک برقی است که برای برش منحنی های پیچیده در چوب ، فلز یا سایر مواد استفاده می شود. ظرافت تیغه آن باعث می شود تا ظریف تر از یک اره معمولی برقی برش را انجام دهد . نام اره منبت کاری از استفاده سنتی آن در ساختن تکه های تزئینی ، مجسمه هایی که به طرز برجسته ای دارای نقش برجسته ای هستند ، ناشی می شود. این اره دارای تیغه ای معکوس است که منجر به برش های دقیق و زیباتری می شود.

 

« حتما بخوانید  اره فارسی بر چیست؟ کاربرد ها و استفاده از اره فارسی بر

اره زنجیری ( chain saw )

اره برقی زنجیری دارای یک نوار فلزی مسطح با یک مسیر شیار دار است که زنجیره را راهنمایی می کند و آن را در یک حلقه در اطراف نوار نگه می دارد . تولیدکنندگان از نظر قدرت و تنوع نوع مواد در حال کار ، اره برقی را در اندازه های مختلف با قابلیت های مختلف می سازند. انواع اره های زنجیری شامل : اره زنجیری بنزینی ، اره زنجیری باتری دار ، اره زنجیری پنوماتیک و …

معرفی انواع مختلف اره های برقی
امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد . از همراهی شما بسیار سپاس گزاریم.

 اکنون که به معرفی انواع اره برقی برای شما پرداختیم ، تصمیم گیری برای خرید برایتان آسان تر می شود . بهترین نوع خرید محصولات برقی ، خرید اینترنتی است زیرا شما به راحتی می توانید ویژگی محصول های مختلف را مطالعه و با همدیگر مقایسه کنید و مناسب ترین وسیله ی مورد نظر خود را بیابید. پیشنهاد ما به شما مشاهده صفحه خرید اره برقی در سایت تا خرید است . همچنین شما می توانید از پیشنهادات ویژه و تخفیفات این سایت استفاده کنید .

راهنمای خرید اره گرد بر ؛ خرید اره دیسکی

اره فارسی بر چیست؟ کاربرد ها و استفاده از اره فارسی بر

تفاوت اره زنجیری و گرد بر ؛ معرفی، بررسی و مقایسه آن ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .