مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

کاربرد دستگاه دمنده و مکنده یا بلوور

0 673
زمان مطالعه : 4 دقیقه

.کاربرد دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower ؛ دستگاه بلوور یا همان دمنده و مکنده ، دستگاهی است که عمده کاربرد آن برای صنایع کامپیوتر و همچنین صنایع چوب است . این دستگاه برای پاک کردن غبار ها ، با فشار مناسب ، هوا را به قسمت مورد نیاز می دمد و برای از بین بردن مواد باقی مانده ، با قدرت مکش خود ، همه جا را کاملا تمیز می کند . دستگاه های دمنده و مکنده انواع مختلفی دارند مثل برقی ، بنزینی ، خانگی ، صنعتی و … . برای آشنایی بیشتر ، به سراغ کاربرد دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower می رویم . تا انتهای مطلب با ما همراه باشید … .


کاربرد دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower

کاربرد های دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower

  • پاک سازی قطعات کامپیوتری

    یکی از کاربرد های دستگاه دمنده و مکنده ، پاک کردن گرد و غبار موجود در کیس کامپیوتر و سایر قطعات آن است . زیرا نفوذ گرد و غبار به داخل این قطعات ، موجب خرابی آن ها می شود .

 

نکته ی شایان ذکری که می توان گفت این است که هرگز از وسایلی مثل جارو برقی برای تمیز کردن قطعات کامپیوتری استفاده نکنید زیرا باعث آسیب دیدن و خرابی قطعات کامپیوتر شما می شود .

 

  • پاک سازی داخل خودرو

    اگر با ماشین خود بار حمل می کنید و یا خرید می کنید ، احتمال کثیف شدن ماشین شما با خرده مواد بسیار زیاد است . شما می توانید تمامی قسمت های ماشین خود را با بلوور به خوبی تمیز کنید . حتی می توانید کفی های ماشین را بیرون آورده و آن ها را نیز با دستگاه دمنده ، به خوبی تمیز کنید.

 

  • پاک سازی براده های چوب در نجاری

    اگر دقت کرده باشید هنگام کار با ابزارآلات چوب در نجاری ها ، همیشه محیط پر از خرده های چوب می شود . این خرده های چوب روی قسمت تیغه اره می نشینند و اگر تمیز نشود ، به مرور باعث کند شدن تیغه می شوند . بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکل ، استفاده از دستگاه دمنده و مکنده است .

 

  • کاربرد دستگاه دمنده و مکنده در پاک سازی حیاط خانه

    وقتی که سطح حیاط خانه ی شما پر از برگ های درختان شده می توانید منتظر وزیدن باد باشید تا بتوانید برگ ها را در جهت وزش باد جمع کنید اما این کار راحتی نیست و این که ممکن است حتی مدت زمان زیادی باد نوزد . راه حل بهتر برای این مشکل استفاده از دستگاه بلوور است. شما به راحتی می توانید با فشار هوایی که از دستگاه خارج می شود ، برگ های حیاط خود را در قسمتی که می خواهید ، جمع کنید و ظاهر زیبای حیاط خود را دوباره به  دست آورید . البته در صورت امکان صبر کنید تا برگ های مرطوب ، خشک شوند زیرا برداشتن برگ های خشک با دمنده خیلی راحت تر از برگ های مرطوب است .

 

  • خشک کردن آب باران

    اگر شما بخواهید بعد از یک باران نیمروزی ، روی صندلی و میز خود که در قسمت بیرونی خانه هستند بنشینید وکمی استراحت کنید. می توانید با استفاده از دستگاه Leaf Blower آب باران را از روی صندلی و میز ها برداشته و آن ها را کاملا خشک کنید .

کاربرد های دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower

  • کاربرد دستگاه دمنده و مکنده در شعله ور کردن آتش

    از این دستگاه می توانید هنگام درست کردن آتش برای گرم شدن خود و یا حتی پختن کباب استفاده کنید. البته در صورتی این کار را انجام دهید که عجله داشته باشید . همچنین هیچ گاه سری دستگاه را به شعله ی آتش نزدیک نکنید که ذوب نشود و ترجیحا از عینک ایمنی هم استفاده کنید .

 

  • پاک سازی سقف خانه یا اتومبیل

    اگر سقف خانه یا خودروی شما از برگ درختان و یا برف های سبک پوشیده شده است. بهترین راه برای از بین بردن آن ها و تمیز کردن سقف ، استفاده از دستگاه بلوور است .

 

  • پاک سازی ماشین چمن زنی

    چمن هایی که در قسمت های مختلف ماشین چمن زنی گیر می کنند باعث ضعیف شدن عملکرد آن و پایین آمدن کارایی می شوند. به همین علت می توان از دستگاه بلوور برای پاک سازی ماشین چمن زنی از باقی مانده ی چمن ها ، استفاده کرد.

 

 امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد .
اکنون که آشنایی کاملی با کاربرد دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower پیدا کردید ، وقت آن رسیده است که به فکر خرید یکی از آن ها باشید . شما می توانید وسایل برقی خود را با مراجعه به صفحه خرید دمنده و مکنده در سایت تا خرید به آسانی و بدون بیرون رفتن از منزل ، تهیه کنید . همچنین در سایت تا خرید ، تخفیفات و پیشنهادات ویژه ای وجود دارد که شما می توانید از آن ها بهره مند شوید . پس فرصت را از دست ندهید و سریع تر اقدام به خرید کنید .

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده (بلوور)

راهنمای خرید دستگاه دمنده و مکنده (بلوور)

« حتما بخوانید  راهنمای خرید میخکوب ؛ معرفی و مقایسه انواع میخکوب ها
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .