مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ ؛ ویژگی لباسشویی Addwash

0 793
زمان مطالعه : 4 دقیقه

معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ ؛ ویژگی های لباسشویی Addwash ؛ محصولات هوشمند به تدریج بر بازار و روند زندگی بسیاری از خانواده ها تسلط پیدا می کنند. ماشین لباسشویی Addwash سامسونگ نیز چنین محصولی است. ماشین لباسشویی Addwash سامسونگ پیشرفت غیر منتظره ی سامسونگ است تا مصرف کنندگان محصولی با کیفیت برای بهینه سازی روند شستشو به دست آورد. طبق تحقیقات سامسونگ ، 85٪ از کاربران می خواهند هنگام کار ماشین لباسشویی لباس هایی که فراموش کرده اند را به ماشین لباسشویی اضافه کنند. اما در ماشین های درب از جلوی فعلی ، باز کردن درب ماشین لباسشویی ممکن است منجر به سرریز آب یا حتی صدمه زدن به ماشین لباسشویی و سایر مشکلات ایمنی باشد که ممکن است رخ دهد.

 

سامسونگ برای رفع این مشکل ماشین لباسشویی سامسونگ Addwash را تولید کرد. بر این اساس ، با ماشین لباسشویی Addwash سامسونگ می توانید در هر زمان از چرخه شستشو ، لباس یا نرم کننده پارچه را اضافه کنید بدون اینکه روی ایمنی و دوام دستگاه تأثیر بگذارد.لطفا با ما همراه شوید تا به معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ ؛ ویژگی های لباسشویی Addwash بپردازیم و ویژگی های برجسته این ماشین لباسشویی فوق العاده را کشف کنید !

معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ ؛ ویژگی های لباسشویی Addwash


ویژگی های هوشمند ماشین لباسشویی Addwash 

درهای اضافی هوشمند ، اضافه کردن لباس را آسان می کند. در حالی که ، با ماشین های لباسشویی معمولی این کار غیرممکن است. ویژگی درب جانبی سامسونگ Addwash ایجاد شده است تا به شما در تغییر عادات شستشو کمک کند. یک درب جانبی کوچک ، درست در درب اصلی دستگاه قرار دارد تا به کاربران کمک کند تا در هر زمان که بخواهند ، لباس یا  نرم کننده لباس را در آن بریزند. علاوه بر این ، سامسونگ به ویژگی قفل ایمنی مجهز شده است تا در صورت باز کردن اتفاقی درها ، کودکان از خطر های احتمالی دور بمانند.

فناوری ecobubble Samsung سامسونگ

این فناوری قابلیت حل پودر مواد شوینده را با هوا و آب دارد تا بتواند به راحتی و در هر نوع بافتی نفوذ کند. این روند 40 برابر سریعتر از حد معمول است که به روند شستشوی سریعتر کمک می کند و راندمان تمیز کردن نیز بالاتر میرود.

فناوری Digital Inverter

این دیگر یک فناوری عجیب برای کاربران نیست ، سامسونگ حتی برای محصولات ماشین لباسشویی معمولی این ویژگی مدرن را اضافه کرده است. با استفاده از فن آوری اینورتر ، دستگاه یکنواخت و پایدارتر عمل می کند ، لرزش را به حداقل می رساند و قادر به صرفه جویی در مصرف انرژی به طور موثر است.

معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ
نکته دیگر این است که ماشین های لباسشویی اینورتر سامسونگ Addwash اغلب دارای ضمانت بسیار طولانی تا 11 سال هستند تا به کاربران در هنگام استفاده احساس امنیت بدهد.

 

« حتما بخوانید  4 دلیل استفاده از ماشین ظرفشویی

ویژگی شستشوی فوق العاده سریع SuperSpeed

این ویژگی فوق العاده منحصر به فردی است که مشتریان ماشین لباسشویی AddWash سامسونگ را تحت تأثیر قرار می دهد. آیا می توانید تصور کنید که به جای چند ساعت برای چرخه شستشو ، اکنون فقط 59 دقیقه زمان نیاز دارید تا همان مقدار لباس را شستشو دهید؟ با ویژگی SuperSpeed مدت زمان شستشو ، بدون کاهش کارایی و آسیب رساندن به الیاف لباس ها کاهش می یابد.

ویژگی Smart Control

با استفاده از این ویژگی هوشمند ، اکنون می توانید ماشین لباسشویی را از راه دور و از طریق برنامه های تلفن هوشمند اندرویدی یا IOS کنترل کنید.
معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

معرفی برخی از محصولات معمولی ماشین لباسشویی AddWash سامسونگ

  • ماشین لباسشویی سامسونگ AddWash WW90K54E0UW / SV

این دستگاه دارای طراحی مدرن و زیبا و مناسب برای بسیاری خانواده ها است.
علاوه بر فن آوری های ذکر شده ، این دستگاه همچنین به بسیاری از ابزارهای دیگر نیز مجهز شده است تا به کاربران کمک کند تجربه شستشوی عالی را کسب کنند :

    • درام الماس بادوام.
    •  این لباسشویی می تواند خودش را تمیز کند.
    •  فناوری شستشوی بخار می تواند 99٪ باکتری ها و آلرژن ها را از بین ببرد.

معرفي ماشين لباسشويي Addwash سامسونگ

  • ماشین لباسشویی Addwash سامسونگ 7.5kg WW75K5210YW / SV

در این ماشین لباسشویی از یک طراحی درب کریستالی شفاف برای استفاده شده است و از ظرفیت لباسشویی 7.5 کیلوگرم برخوردار است که کاملا مناسب برای خانواده های 2 تا 3 عضو است. این دستگاه به 14 برنامه شستشوی مختلف مجهز شده است تا انتخاب هرچه مناسب تر برای هر نوع لباس را برای کاربران ایجاد کند. این دستگاه همچنین مجهز به ویژگی های دستگاه Addwash است و اطمینان می دهد که روند شستشو همیشه با سرعت بیشتری انجام می شود. 

معرفی ماشین لباسشویی ادواش سامسونگ

فناوری های ذکر شده در بالا ، مطمئناً نیاز های هر مشتری مشکل پسندی را برآورده می کند. و به زنان خانه دار کمک می کند تا تجربه شستشوی بهتری داشته باشند.

اگر می خواهید یکی از محصولات AddWash را خریداری کنید ، شما می توانید همه ماشین لباسشویی های سامسونگ سایت تا خرید را خریداری نمایید .

 


بیشتر بخوانید :

 لیست قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ
لباسشویی سامسونگ و اشنایی با امکاناتش
لباسشویی ؛ راهنمای خرید لباسشویی و بررسی نکات مهم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .