مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

ماشین لباسشویی دوقلو الجی TwinWash چیست؟

0 808
زمان مطالعه : 4 دقیقه

.ماشین لباسشویی دوقلو الجی TwinWash ؛ یکی از دردسرهای انجام لباسشویی ها این است که شما نمی توانید همه لباس های خود را به یکباره بشویید . شما باید یک بار لباس های تیره و یک بار سفیدها را بشووید. امروزه ، ال جی از راه حلی برای حل این مشکل پرده برداشت ؛ سیستم جدید TWIN Wash این شرکت به شما امکان می دهد دو بار را هم زمان بشویید. TWIN Wash به شما امکان می دهد چرخه های تمیز کردن همزمان را انجام دهید.

ایده کلی ماشین لباسشویی دوقلو الجی TwinWash این است که شما می توانید لباس های عادی و زیاد را در قسمت بالا و لباس های حساس را در زیر قرار دهید و زمان کمتری تلف شود. و از آنجا که آنها از لحاظ فنی واحدهای مستقل هستند ، بنابراین آب حوله های قرمز شما در دستگاه فوقانی با آب پیراهن های سفید شما در مدل پایین مخلوط نخواهد شد و دیگر لازم نیست نگران خراب شدن لباس های سفیدتان باشید.


ماشین لباسشویی دوقلو الجی TwinWash

ماشین لباسشویی دوقلو الجی TwinWash اوایل فقط به عنوان یک واحد زوج در دسترس بود. اما واشر اصلی و SideKick ( مینی واشر ) را می توانید هم اکنون جداگانه خریداری کنید و می توانید بعداً مینی واشر را اضافه کنید. به علاوه مینی واشر هم اکنون با خشک کن ها و نه فقط واشرها جفت می شود. مینی واشر لباسشویی TwinWash  در زیر واشر اصلی قرار دارد و به عنوان پایه دستگاه بزرگتر عمل می کند. مینی واشر خود را  بیرون بکشید تا کنترل های جداگانه را آشکار شوند . سپس لباس و مواد شوینده را وارد ماشین کنید ، آن را بر روی دمای و چرخه مورد نظر تنظیم کنید ، سپس در حالی که واشر اصلی به طور مستقل کار می کند ، آن را برای شستشو روشن کنید.

 

طبق گفته های ال جی ، SideKick برای موارد ظریف « مراقبت ویژه »  که یک بار کامل در یک درام با اندازه معمولی را تشکیل نمی دهد مفید است . LG TWINWash دارای زیبایی و ظرافت فوق العاده ، همراه یک کنترل پنل درب ( درب بلند و زاویه دار ) است. کاربران می توانند به لطف برنامه SmartThinQ ، مانیتور واشر را در هر زمان و از هر نقطه کنترل کنند. کاربران همچنین می توانند با ویژگی تشخیص هوشمندانه برنامه ، سریعاً مشکلات را از راه دور برطرف کنند. 

 

ال جی 31 اکتبر 2017  به عنوان برند برتر لوازم خانگی ، توانایی خود را در نوآوری و راه اندازی راه حل های برتر که به نفع مشتریان است ، از جمله معرفی فناوری موفق LG TWINWash establish خود به کار خود ادامه داده است. LG TWINWashTM با ترکیب یک ماشین لباسشویی با اندازه کامل و مینی واشر در زیر آن ، دو بار جداگانه را قادر به شستن و چرخش همزمان می کند. 
TwinWash

عملکردهای بسیار کارآمد و قدرتمند ماشین لباسشویی دوقلو الجی TwinWash

محلول TWINWash helps به کاهش زمان شستشو به نصف کمک می کند تا در آن ماشین لباسشویی اصلی بتواند بارهای بزرگتری را برطرف کند ، در حالی که SideKick شستشو بارهای کوچکتر یا جداگانه ای مانند سفید ، ظریف ، لباس کودک و غیره را شستشو می دهد. با دو بار شستشوی جداگانه در همان زمان ، فقط 49 دقیقه طول می کشد تا تمام بار لباسشویی انجام شود. دو مدل از سیستم های LG TWINWash to برای انتخاب وجود دارد.  هر دو مدل FG1410S3W و FG1410H3W هرکدام از قابلیت های TrueSteamTM ، TurboWashTM ، 6 Motion Direct Drive و Inverter Direct Drive را ارائه می دهند.

TurboWashTM با بهره گیری از چرخه های شستشو و شستشو ، عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد و به صاحبان خانه اجازه می دهد 20 دقیقه روی بارهای بزرگتر صرفه جویی کنند. ارائه 6 حرکت مختلف (  6 Motion Direct Drive ) حرکات شستشوی دست را تقلید می کند و درام شستشو را از چند جهت حرکت می دهد. سرانجام ، موتورهای Inverter Direct Drive قادر به عملکرد شستشو با صدای کمتری هستند و از قطعات کمتری استفاده می کنند و به نوبه خود باعث کاهش لرزش ها و بهبود دوام می شوند. پس از یک روز طولانی در محل کار ، مصرف کنندگان می خواهند به خانه بیایند و استراحت کنند تا اینکه با مسئولیت های بیشتری در خانه روبرو شوند. LG TWINWashTM یک راه حل مناسب برای مصرف کننده مدرن است. 
sidekick

مزایا

کسانی که در حال حاضر دارای لباسشویی فول سایز LG هستند ، خوشحال خواهند شد که بدانند SideKick با بیش از ده دستگاه واحد سازگار است . از جمله هر دو عرض 27 و 29 اینچی. نگران نباشید : ورودی های جداگانه و زهکشی ها آن ها را مستقل نگه می دارند. از آنجا که SideKick دارای اتصالات Y شکل است ، با لوله کشی های موجود کار می کند و نیازی به نصب لوله های بیشتر ندارید. پس از شستن ، لازم نیست نگران لباس های حساس و تغییر رنگ آن ها در SideKick باشید. چرخه Handwash یکی از حالت های ملایمی است که ما تاکنون آزمایش کرده ایم. تقریباً به طور انحصاری از آب سرد استفاده می کند ، بنابراین رنگ لباس های شما تغییر نمی کند.

معایب

SideKick اگرچه از لطافت خوبی برخوردار است ، فاقد بخاری داخلی است و نمی تواند لکه های خاصی را از بین ببرد . آزمایشات ما نشان داده اند که عرق ، خاک و خون را غالباً پاک نمی کند . اگر پارچه های ظریف و حساس را به ندرت شست و شوی می دهید یا اگر به جداسازی لباس های خاص اهمیتی نمی دهید. برای خانواده های بزرگ مقرون به صرفه تر است که یک ماشین لباسشویی بزرگ را خریداری کنند. به جای آن دو بار با اندازه کامل لباس ها را بشویید.

 

« حتما بخوانید  فناوری wobble در ماشين لباسشویی چیست ؟ کاربردهایش
جهت خرید و مشاهده انواع ماشین لباسشویی های ال جی از سایت تا خرید ، روی خرید ماشین لباسشویی ال جی کلیک کنید .

 


بیشتر بخوانید :

 لیست قیمت روز ماشین لباسشویی ال جی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .