مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

ماشین لباسشویی اینورتر بدون تسمه چیست؟ « مزیت inverter »

0 756
زمان مطالعه : 3 دقیقه

لباسشویی اینورتر بدون تسمه چیست؟ به طور کلی ، ماشین لباسشویی اینورتر سرعت خود را بر اساس بار موجود در ماشین لباسشویی بهینه می کند ، بنابراین موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کارآمدی هرچه بیشتر آن می شود. شایان ذکر است که نتایج نهایی شستشو در هر دو ماشین لباسشویی معمولی و اینورتر برابر است آن ها فقط در ساخت و کارآیی متفاوت اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین لباسشویی اینورتر بدون تسمه چیست؟ « مزیت inverter » و این که چه چیزی باعث می شود ماشین لباسشویی اینورتر گزینه ای برجسته باشد ، ادامه مطلب را بخوانید.


ماشین لباسشویی اینورتر بدون تسمه

در حالی که ماشین لباسشویی معمولی از طراحی و ساختار پیچیده ای تشکیل شده است که اغلب منجر به خراب شدن سایر قطعات ، نیاز به نگهداری مکرر و مصرف زیاد انرژی دارد ؛ عدم وجود قطعاتی مانند دنده ، تسمه ، قرقره و سایر قطعات مکانیکی دیگر در ماشین لباسشویی اینورتر هوشمند ، آن را بسیار کارآمد و به صرفه کرده است. این ماشین های لباسشویی برای شناسایی بار موجود در درام ( دیگ ) با استفاده از سنسور و سپس تغییر سرعت لباسشویی متناسب با آن ، طراحی شده اند. این مکانیسم کل بر روی موتورهای درایو فرکانس متغیر ( VFD ) اجرا می شود که می تواند سرعت موتور آن را که برای کار لازم است افزایش یا کاهش دهد. این عملکرد نه تنها سرعت بلکه مصرف انرژی شما را بهینه می کند. 

اینورتر

ماشین لباسشویی بدون تسمه

توضیحات بالا ممکن است برای افراد غیر فنی کمی عجیب و غریب باشد. برای فهم بیشتر این فناوری به زبانی ساده آن را با یک مثال شرح می دهیم. به عنوان مثال ، شما در حال رانندگی در یک جاده پر پیچ و خم هستید. در این فرآیند ، موتور بیش از حد معمول سوخت مصرف می کند و در درازمدت ، برای کار مستمر به تعمیر و نگهداری نیاز دارد. این شبیه به ماشین لباسشویی معمولی است.

در حالت دوم ، شما در حال رانندگی بر جاده ای مستقیم ( جاده یکنواخت ) هستید و در راه هیچ مانعی مشاهده نمی کنید. از این رو یک سرعت یکنواخت در طول سفر حفظ می شود که نیازی به تلاش اضافی شما نیست. رانندگی در این جاده تجربه راحت و روانی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مقدار قابل توجهی در بنزین و نگهداری ماشین نیز صرفه جویی می شود. این شبیه به استفاده از ماشین لباسشویی اینورتر است. به طور کلی ، نگهداری و کارکرد ماشین لباسشویی اینورتر در مقایسه با یک ماشین لباسشویی معمولی کم تر است ( می توان گفت ناچیز است ).

 

« حتما بخوانید  لیست قیمت لباسشویی های بکو در سایت تا خرید

مزایای لباسشویی اینورتر 

لیست مزایایی که موتور ماشین لباسشویی اینورتر دیجیتال در اختیار شما قرار می دهد به صورت زیر است.

  • حفاظت انرژی
  • بی صدا
  • نگهداری کمتر
  • ارائه ضمانت بالاتر
  • حفاظت انرژی 

بی صدا
به دلیل ارتباطات اختصاصی در موتور که اصطکاک کمتری دارند ، باعث می شود سر و صدای کمتری نسبت به نوع سنتی ایجاد شود.
به نگهداری کمتری احتیاج دارد
در اینجا ، مفهومکنترل و هدایت دستگاه بطور خودکار نقش اساسی را ایفا می کند ؛ که منجر به عملکرد خود سیستم بدون وابستگی زیاد به دستورالعمل دستی می شود . بنابراین نیاز به نگهداری کمتری دارد.
ضمانت بالاتری ارائه می دهد
بدلیل چیدمان مکانیکی کارآمد قطعات و کارآیی بیشتر محصولات ، تولیدکنندگان دوره های گارانتی بالاتر و گسترده تری در طول عمر محصول ارائه می دهند.
حفاظت انرژی
همانطور که بر اساس اصل بهینه سازی کار می کند و بر اساس میزان بار آن عمل می کند ، موجب صرفه جویی در مقدار زیادی از انرژی می شود.

اینورتر

 

نتیجه
با پیشرفت سریع فناوری ها ، ما هر روز با یک فناوری جدید مورد استقبال قرار می گیریم .
ماشین لباسشویی با فناوری اینورتر بسیار کارآمد است ، انرژی را صرفه جویی می کند و طول عمر بیشتری را ارئه می دهد. بنابراین زمان آن فرا رسیده که بتوانید ماشین لباسشویی قدیمیتان  را به ماشین لباسشویی اینورتر تغییر دهید. 

 

سایت تا خرید دارای تنوع بی نظیری از ماشین های لباسشویی است .
اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید ، چه ماشین لباسشویی معمولی و چه ماشین لباسشویی اینورتر ، می توانید به صفحه خرید ماشین لباسشویی در سایت اینترنتی تا خرید رجوع کنید .

 

بیشتر بخوانید :

ماشین لباسشویی ال جی و آشنایی با امکاناتش

ماشین لباسشویی بوش و آشنایی با امکاناتش

لباسشویی سامسونگ و اشنایی با امکاناتش

ماشین لباسشویی بکو و اشنایی با امکانات ان

جدیدترین و پرفروش ترین لباسشویی های الجی، ااگ، ویرپول، بوش، سامسونگ

قیمت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی گرنیه

لیست قیمت ماشین لباسشویی زیمنس

قیمت لباسشویی آ ای گ AEG

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .