مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی چیست ؟

0 269
زمان مطالعه : 4 دقیقه

کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی چیست ؟ ( QuickDrive ) جدید ترین فناوری در ماشین لباسشویی است که به دلایل مختلف مثل عملکرد و سرعت آن ، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و به عنوان انقلابی در فناوری ماشین لباسشویی می توان از آن نام برد . ما در این مطلب برای شما ، آشنایی با فناوری کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی ، مزایا و معایب آن را آورده ایم پس تا انتها با ما همراه باشید …


فناوری کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی

نام QuickDrive به QuickDrive Drum بر می گردد که گفته می شود زمان شست شو را تا 50 درصد کاهش می دهد . این امر باعث می شود نه تنها برای افرادی که نیاز به سرعت در شست شو و خشک شدن لباس دارند ، ایده آل باشد . بلکه مخصوصاً برای خانواده های بزرگی که ماشین لباسشویی در انجام امور روزمره آن ها کاربرد زیادی دارد ، مناسب است.
فناوری کویک درایو QuickDrive ماشین لباسشویی

چرا باید یک ماشین لباسشویی QuickDrive خریداری کنیم ؟

در این جا چند مورد از مزیت های اضافی مدل های QuickDrive وجود دارد که ما آن ها را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

  • رتبه بندی انرژی باور نکردنی ( Incredible Energy Rating )

    فناوری ( echobubble ) می تواند در مقایسه با مدل های قدیمی ماشین های لباسشویی موجب صرفه جویی بیشتری در مصرف انرژی شود . اما اگر از تأثیرات محیطی نیز آگاه هستید ، خوشحال خواهید شد که بشنوید مدل های QuickDrive . دارای رتبه A +++ هستند.

 

  • قابل کنترل از طریق برنامه تلفن های هوشمند ( Controllable via Smartphone App )

    QuickDrive با برنامه SmartThings Samsung برای سیستم عامل های اصلی تلفن همراه مانند Android و iOS کار می کند. این دستگاه ، با QuickDrive به تلفن شما متصل می شود و به شما امکان می دهد شست شوی لباس ها را ، در هر جا که هستید متوقف کنید . به شرط داشتن اینترنت یا اتصال 3G / 4G ، این برنامه همچنین اطلاعات مفیدی مانند آمار عملکرد انرژی را در اختیار شما قرار می دهد و توصیه هایی را در مورد استفاده از چرخه ها را ارائه می دهد. برای اطمینان از این که می توانید بیشترین بهره را از داشتن یک دستگاه QuickDrive داشته باشید ، قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که برنامه در تلفن هوشمند یا تبلت شما بتوان نصب شود .

 

  • یادآور خوش آهنگ ( A Tuneful Reminder )

    آیا تاکنون در زمانی که کار شست شو ماشین لباسشویی تمام شده است ، شما رفتن به سراغ آن و در آوردن لباس ها را ، فراموش کرده اید ؟
    Quickdrive به شما اجازه نمی دهد که دیگر این اتفاق پیش بیاید. پس از اتمام چرخه ، آهنگ ملایمی توسط لباسشویی نواخته می شود تا به شما اطلاع دهد که این کار پایان یافته است. در حالی که ممکن است برای بعضی از مردم این صدا ، آزار دهنده باشد . اما برای یادآوری به کسانی که فراموش کار هستند ، می تواند بسیار مفید باشد .

 

معایب QuickDrive

علی رغم کاربردی بودن ، QuickDrive دارای نقاط ضعفی نیز است.

  • گذشته از این که کمی گران قیمت است ، شایان ذکر است که ادعای 50 درصد شست شوی سریع تر فقط در مدل سامسونگ صدق می کند و خب این ویژگی در ماشین های لباسشویی سایر برند ها ، سرعت را کمتر از 50 ، افزایش می دهد .
  • علاوه بر این ، آلارم اعلام زمان نیمه کار شست شو ، فقط برای شست شو های 5 کیلوگرم اعمال می شود. با این وجود لزوماً چیز بدی نیست. اگر در حین انجام کار در خانه هستید ، بار ماشین لباسشویی را  هنگام تمام شدن کار ، خالی کنید و دستگاه را مجدداً برای شست شوی دیگر ، بارگیری کنید .

فناوری کویک درایو QuickDrive ماشین لباسشویی

 

نتیجه گیری کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی QuickDrive بدون شک یکی از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار است و مجهز به جدید ترین فناوری ها است . با این وجود ، هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از این ماشین لباسشویی پیشرفته و لذت بردن از سرعت بالا ، کارآمدی و هوش مصنوعی عالی ، وجود ندارد.

کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و شمارا با این فناوری و کابرد های آن به خوبی آشنا کرده باشد . از این که تا انتهای مطلب ما را همراهی کردید ، از شما سپاس گزاریم .

 

حالا که به خوبی با فناوری کوئیک درایو Quick Drive ماشین لباسشویی آشنا شدید ، اگر قصد خرید لباسشویی مناسب خود را دارید ، می توانید با مراجعه کردن به صفحه خرید ماشین لباسشویی در سایت تا خرید ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید . ما در سایت برای شما انواع ماشین لباسشویی از تمامی برند ها با ظرفیت های متفاوت را موجود کرده ایم . پس دست روی دست نگذارید و برای خرید ماشین لباسشویی خود ، عجله کنید .

بیشتر بخوانید :

تکنولوژي True Steam در ماشين لباسشویی ال جی LG
ماشین لباسشویی بکو و اشنایی با امکانات ان
« حتما بخوانید  Apple HomeKit چیست؟ چگونه دستگاه اپل به تلویزیون متصل می شود؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .