مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید یخچال بر اساس فوت(28-30 foot)

2 1,850
زمان مطالعه : 16 دقیقه

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید بر اساس فوت (28-30 foot)

راهنمای خرید یخچال بر اساس فوت (28-30 foot) ؛ یخچال های ساید بای ساید 28 تا 30 فوت یکی از مهمترین لوازم خانگی در هر خانه به شمار می‌آیند. انتخاب یخچال مناسب با توجه به ابعاد و برند مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر تجربه استفاده شما داشته باشد. در این مقاله، به بررسی راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید (Side By Side Refrigerator) با اندازه‌های مختلف (کوچکتر از 25 فوت، 26 تا 29 فوت، 30 تا 33 فوت و 34 فوت به بالا) و معرفی برخی از برندهای معتبر مانند سامسونگ، ال جی، بوش، هایسنس، دوو، بکو و هیتاچی می‌پردازیم.

 

1. یخچال‌های ساید کوچکتر از 25 فوت:

یخچال‌های ساید بای ساید کمتر از 25 فوت معمولاً به عنوان یک گزینه جمع و جور و مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک، آپارتمان‌ها و فضاهای محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از یخچال‌ها با طراحی کوچک‌تر و مینیمال، امکانات مورد نیاز را در فضای محدود به شما ارائه می‌دهند.

مزایا:
– جمع و جور بودن: یخچال‌های کوچک‌تر به شما اجازه می‌دهند تا در فضای محدود آشپزخانه خود از فضای بهینه استفاده کنید.
– مناسب برای آپارتمان‌ها: اگر شما در آپارتمان زندگی می‌کنید، این نوع یخچال‌ها بهترین انتخاب برای تلفیقی از عملکرد و فضای کم‌فضایی هستند.
– همراهی با امکانات پیشرفته: بسیاری از مدل‌های کوچک‌تر نیز از ویژگی‌های پیشرفته مانند تنظیم دما، سیستم بدون برفک و یخ ریز و آبریز بهره می‌برند.

معایب:
– ظرفیت محدود: یکی از معایب اصلی یخچال‌های کوچک، محدودیت در ظرفیت ذخیره‌سازی مواد غذایی است که ممکن است برای خانواده‌های بزرگ مناسب نباشد.
– محدودیت در قابلیت‌های برخی مدل‌ها: برخی از مدل‌های کوچک‌تر ممکن است نسبت به مدل‌های بزرگ‌تر، کمی محدودیت در امکانات پیشرفته داشته باشند.

اما در نهایت توصیه ی ما برای انتخاب این است که ابتدا نیازهای خود را شناسایی کنید؛ آیا فضای کمتری دارید؟ آیا نیاز به ظرفیت بزرگتری دارید؟ اگر آشپزخانه‌ی شما اندازه‌ی کوچکی دارد، یخچال‌های ساید بای ساید کوچک تر از 25 فوت می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشند.

2. یخچال‌های ساید با اندازه 26 تا 29 فوت:

یخچال‌های ساید بای ساید با اندازه 26 تا 29 فوت، به عنوان یک گزینه متوسط بین یخچال‌های کوچک و بزرگ در بازار حضور دارند. این دسته از یخچال‌ها ، قابلیت‌ها و امکانات بیشتری ارائه می‌دهند و مناسب خانواده‌های متوسط تا بزرگ می‌باشند.

ویژگی‌ها و امکانات:
– ظرفیت بزرگتر: افزایش اندازه در این دسته یخچال‌ها منجر به ظرفیت بزرگتری برای ذخیره مواد غذایی می‌شود که برای خانواده‌های بزرگ یا کسانی که مواد غذایی بیشتری نگه می‌دارند، مناسب است.
– قابلیت‌های پیشرفته: بیشتر یخچال‌های این دسته از امکانات پیشرفته‌تری مانند کنترل دما (Temperature control)، تنظیمات خنک‌کننده دقیق‌تر، سیستم‌های آبریز و یخساز خودکار و فیلترهای بو را دارند.
– محفظه‌های متنوع: این دسته یخچال‌ها معمولاً محفظه‌های جداگانه برای میوه‌ها، سبزیجات، گوشت و نوشیدنی‌ها دارند که به نگهداری بهینه مواد غذایی کمک می‌کند.
– یخ‌ساز و توزیع آب خنک: بسیاری از مدل‌های این دسته از یخچال‌ها دارای یخ‌ساز و دستگاه توزیع آب خنک می‌باشند که راحتی و سهولت در دسترسی به آب خنک و یخ را افزایش می‌دهد.

با افزایش اندازه یخچال به 26 تا 29 فوت، ظرفیت داخلی برای نگهداری مواد غذایی نیز افزایش می‌یابد. این به معنای داشتن فضای بیشتر برای مواد خام، غذاهای آماده و نوشیدنی‌ها است. این افزایش ظرفیت به خصوص برای خانواده‌های بزرگ و تعداد اعضای زیادی از خانواده، به تسهیل و بهبود نگهداری و سازماندهی مواد غذایی کمک می‌کند

در نتیجه، یخچال‌های ساید بای ساید با اندازه 26 تا 29 فوت، با امکانات پیشرفته و ظرفیت بزرگتر، گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌هایی هستند که نیاز به فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی دارند.

3. یخچال‌های ساید با اندازه 30 تا 33 فوت:

یخچال‌های ساید با اندازه 30 تا 33 فوت به عنوان دسته‌ای از یخچال‌ها با ظرفیت بزرگ‌تر در بازار عرضه می‌شوند. این دسته از یخچال‌ها از امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری بهره می‌برند که به خانواده‌های بزرگ کمک می‌کند تا مواد غذایی خود را به صورت بهینه نگهداری کنند.

امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته:
– سیستم کنترل دما و رطوبت هوشمند: یخچال‌های این دسته از امکانات هوشمندی برای کنترل دما و رطوبت در داخل دارند. این ویژگی به نگهداری بهینه‌تر مواد غذایی کمک می‌کند و از خراب و فاسد شدن زودهنگام آن‌ها جلوگیری می‌کند.
– سیستم تصفیه هوا و بو: برخی مدل‌ها دارای سیستم تصفیه هوا هستند که بوهای نامطبوع را از داخل یخچال دفع می‌کند و مواد غذایی را از تأثیر بوهای غیرمطبوع حفظ می‌کند.
– صفحه نمایش لمسی: برخی یخچال‌های این دسته دارای صفحه نمایش لمسی هستند که امکان کنترل دما، تنظیمات ویژه، را فراهم می‌کند.
– یخ‌ساز اتوماتیک و توزیع آب خنک: اکثر مدل‌ها دارای یخ‌ساز اتوماتیک و سیستم آبریز و بار هستند که به راحتی امکان استفاده از یخچال را فراهم می کند بدون نیاز به باز کردن درب یخچال ساید .
با توجه به امکانات پیشرفته و ظرفیت بزرگتر، یخچال‌های ساید با اندازه 30 تا 33 فوت، گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌های بزرگ و کسانی است که به دنبال امکانات پیشرفته و نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی هستند.

4. یخچال‌های ساید با اندازه 34 فوت به بالا:

یخچال‌های ساید با اندازه 34 فوت به بالا، به عنوان دسته‌ای از یخچال‌ها با ظرفیت زیاد در بازار تشکیل شده‌اند. این دسته از یخچال‌ها با امکانات و قابلیت‌های بیشتری مناسب خانواده‌های بزرگ و کسانی هستند که به نگهداری مواد غذایی به مقدار زیادی نیاز دارند.

با توجه به امکانات پیشرفته و ظرفیت بالا، یخچال‌های ساید با اندازه 34 فوت به بالا برای خانواده‌های بزرگ و کسانی که به نگهداری مواد غذایی به مقدار زیادی نیاز دارند، گزینه‌ی مناسبی می‌باشند. در نهایت باید با در نظر گرفتن اعضای خانواده و نیاز به نگهداری مواد غذایی، به دقت ظرفیت مورد نیاز را برآورد کنید.

راهنمای خرید یخچال بر اساس فوت

راهنمای خرید یخچال بر اساس فوت(28-30 foot)

ساید بای ساید 28 تا 30 فوت ؛ برای خرید بهترین یخچال از برندهای مختلف گزینه های زیادی پیشنهاد می شود. برخی از افراد خود را در گیر برندها می کنند، چون می دانند یخچالی که آن برند خاص عرضه می کند ، کیفیت بالایی دارد. اما برخی دیگر مشخصه ای خاص را در نظر می گیرند و بر اساس آن گزینه های موجود را بررسی می کنند و از میانشان بهترین را انتخاب می نمایند. میزان قیمت یخچال نیز برای بسیاری اهمیت دارد و برخی نیز یخچال ساید بای ساید می خواهند. ما در این پست می خواهیم برای افرادی که می خواهند بهترین یخچال های ساید بای سایدی با میزان گنجایش 28 تا 30 فوت را معرفی کنیم. مطمئناً ساید بای سایدهایی با میزان گنجایش زیر 28 فوت و بالای 30 فوت هم موجودند، که افراد با توجه به تعداد افراد خانواده و میزانی که می خواهند مواد غذایی را ذخیره نمایند ، می توانند بهترین یخچال را خریداری کنند. با تا خرید باشید با راهنمای خرید بهترین یخچال .

خرید یخچال ساید بای ساید بر اساس جنس بدنه و رنگبندی

یخچال‌های ساید-بای-ساید با طراحی مدرن و قابلیت‌های متنوع، به عنوان یکی از لوازم خانگی مهم در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت دارند. انتخاب جنس بدنه و رنگ مناسب در یخچال از جمله عواملی است که تأثیر مهمی در ظاهر و استفاده از این دستگاه دارد.
جنس بدنه یخچال ساید-بای-ساید می‌تواند از موارد مختلفی مانند فلز، استیل ضد زنگ، و… باشد. هر کدام از این جنس‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای خود هستند:
– استیل ضد زنگ: بدنه از جنس استیل ضد زنگ باعث ظاهری شیک و مدرن می‌شود و در برابر زنگ‌زدگی و خراش‌ها مقاوم است. همچنین، به تمیزی آسانی دست می‌یابد.
– پلاستیک:بدنه از جنس پلاستیک به یخچال‌ها ظاهری زنده و جذاب می‌بخشد. این نوع یخچال‌ها به وزن سبک‌تری نسبت به دیگر جنس‌ها هستند.
– فلز:بدنه از جنس فلز نیز دارای ظاهری مقاوم و کلاسیک است و معمولاً در دیزاین‌های ساده و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رنگ‌بندی:
رنگ‌بندی یخچال نقش مهمی در تطبیق آن با دکوراسیون آشپزخانه و فضای محیطی دارد. رنگ‌های متعددی برای انتخاب در این دستگاه‌ها موجود است:
سفید ، مشکی : رنگ مشکی به یخچال‌ها ظاهری شیک و مدرن می‌بخشد و معمولاً در دکوراسیون‌های مدرن ترجیح داده می‌شود. استیل یا نقره‌ای: این رنگ‌ها به یخچال‌ها ظاهری مینیمال و شیک می‌بخشند و در تطبیق با سایر وسایل آشپزخانه بسیار مناسب هستند.

سیستم کنترل پیشرفته در یخچال‌های ساید بای ساید 28 تا 30 فوت

کنترل میزان رطوبت و حفظ رطوبت در کشوی یخچال ساید بای ساید:
یخچال‌های ساید بای ساید با امکانات پیشرفته‌ای مانند کنترل میزان رطوبت در کشوها، به شما اجازه می‌دهند تا به بهترین شکل مواد غذایی خود را نگه دارید. این ویژگی معمولاً در کشوهایی که برای نگهداری مواد تازه و میوه‌ها استفاده می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با کنترل میزان رطوبت، شما می‌توانید تنظیم کنید که کشوها رطوبت زیادتری داشته باشند که برای میوه‌ها و سبزیجات لازم است، یا رطوبت کمتری که برای موادی مانند گوشت و ماهی مناسب است. این ویژگی باعث می‌شود مواد غذایی به مدت طولانی‌تری تازه و شاداب بمانند.

نورپردازی داخل یخچال ساید بای ساید 28 تا 30 فوت :
وجود نورپردازی در داخل یخچال ساید-بای-ساید، به طراحی داخلی زیبا و همچنین افزایش دسترسی به مواد غذایی کمک می‌کند. نور پردازی معمولاً با استفاده از LEDهای کم مصرف انرژی انجام می‌شود و در برخی مدل‌ها قابلیت تنظیم شدت نور دارد. این ویژگی به کمک نورپردازی مناسب، به شما امکان مشاهده و انتخاب مواد غذایی را در شبانه‌روز برایتان فراهم می‌کند.

سیستم کاهش مصرف انرژی و قابلیت نوفراست:

یخچال‌های ساید-بای-ساید با توجه به نگرش به انرژی‌های پایدار، مجهز به سیستم‌های کاهش مصرف انرژی هستند. این سیستم‌ها معمولاً بهینه‌سازی فعالیت‌های خنک کننده و سرد کننده را انجام می‌دهند تا مصرف انرژی کاهش یابد. همچنین، قابلیت نوفراست (NoFrost) که در برخی مدل‌ها وجود دارد، از تجمع یخ در فریزر جلوگیری کرده و نیاز به تخلیه دوره‌ای یخ از فریزر را از بین می‌برد.

راهنمای خرید یخچال ساید بر اساس فوت

محفظه آبسردکن و بار ساید بای ساید:
محفظه آبسردکن یا dispenser در درهای یخچال، به شما امکان عرضه آب سرد یا یخ ساخته‌شده را فراهم می‌کند. این محفظه معمولاً با تکنولوژی فیلتراسیون آب تجهیز شده است تا آب مصرفی شما تمیز و بهداشتی باشد. بارهای ساید-بای-ساید هم نیز به شما امکان دسترسی آسان‌تر به مواد غذایی در درهای یخچال و فریزر را می‌دهند.

قابلیت Eco یا Holiday در یخچال ساید-بای-ساید:
قابلیت Eco یا Holiday در یخچال ساید-بای-ساید به شما اجازه می‌دهد تا در شرایط خاصی مانند تعطیلات، مصرف انرژی را به حداقل برسانید. در حالت Eco، سیستم کمتر انرژی مصرف می‌کند و در حالت Holiday، بخش‌های مختلف یخچال با توجه به نیاز شما خاموش می‌شوند.

کنترل دما و رطوبت:

کنترل دما و رطوبت در یخچال‌های ساید-بای-ساید به شما امکان تنظیم دقیق دما و میزان رطوبت در داخل اجزای مختلف یخچال را می‌دهد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا محیط مناسبی برای نگهداری مواد غذایی خود ایجاد کنید و طعم، بافت و تازگی آن‌ها را حفظ کنید.

یخ‌ساز با قابلیت انتخاب شکل یخ‌ها

یکی از ویژگی‌های جذاب و متفاوت در یخچال‌های ساید-بای-ساید، قابلیت انتخاب شکل یخ‌های تولیدی است. این قابلیت معمولاً با وجود یخ‌سازهای پیشرفته در این نوع یخچال‌ها فراهم می‌شود. با این ویژگی، شما دیگر محدود به یخ‌های سنتی و معمولی نخواهید بود، بلکه می‌توانید شکل‌های متنوعی را برای یخ‌های خود انتخاب کنید.
با انتخاب این ویژگی، تجربه یخ‌سازی به تازگی‌ترین حالت خود خواهد رسید. شما می‌توانید انواع مختلفی از یخ‌ها را به شکل مورد علاقه خود ایجاد کنید. آیا به یخ‌های مربع و ساده علاقه دارید؟ یا شاید یخ‌های مستطیل که در لیوان‌ها به خوبی جا می‌شوند؟ حتی اگر به یخ‌های با شکل‌های خاص و مبتکرانه مانند ستاره یا قلب نیاز دارید، این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که یخ‌هایی با شکل‌ها و طرح‌های منحصر به فرد داشته باشید.
به‌علاوه، این ویژگی نه تنها به ظاهر یخ‌ها جلب توجه می‌کند، بلکه می‌تواند به تجربه مصرف شما افزوده و نوآوری بیشتری به آشپزخانه شما بیاورد. از انتخاب‌های متنوع شکل یخ‌ها برای تزیین نوشیدنی‌ها، تهیه کوکتل‌های خلاقانه و حتی مواقع خاصی مانند جشن‌ها و جشنواره‌ها بهره‌برداری کنید.

ساید بای ساید 28 تا 30 فوت ، راهنمای خرید یخچال ال جی 

میزان سرما و رطوبتی که این محصول تولید می کند بسیار مناسب است. این محصول بدونه برفک است و لازم نیست در فاصله های زمانی کوتاه تمیز گردد. وجود قفسه های مشبک برای نگهداری میوه از امکاناتی است که نباید نادیده گرفته شود. با وجود حالتی مشبک که این قفسه ها دارند هوا به راحتی در آنها جریان خواهد داشت و میوه و سبزی ها با داشتن رطوبت کافی در مدت زمان طولانی تری ماندگاری خواهند داشت. همچنین به سبب لامپهای ال ای دی در داخل این یخچال ، علاوه بر روشنایی مناسب و طول عمر بیشتر، انرژی کمتری هم مصرف خواهد شد. به سبب روشنایی بالای این لامپ ممکن است به این فکر کنید که گرمای زیادی مصرف خواهد شد و برای سرد کردن داخل یخچال به انرژی بیشتری نیاز خواهد بود، اما در واقع چنین نیست و گرمای این لامپ ها بسیار پایین است .

برای مشاهده و خرید یخچال ساید ال جی با تست سلامت و تاییدیه کارشناس بر روی خرید یخچال ساید بای ساید ال جی کلیک کنید .

یخچال فریزر ال جی F411-B414 دوقلو

یخچال های بزرگ برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب هستند، اما ممکن است خانواده ای دارای افراد زیادی نباشد و فقط بخواهند مواد غذایی بیشتری را در یخچالشان قرار دهند. برای این دست افراد انتخاب یخچالی 40 فوتی مناسب خواهد بود. F411-B414 که ال جی آن را تولید کرده است ، یکی از گزینه های موجود است. شرکت ال جی با عایق نازکی که در این محصول قرار داده، بیشترین میزان ظرفیت را به محصولش بخشیده است. بر روی درب این محصول آبسرد کن تعبیه شده است.

همچنین بر روی درش دارای دو پنل می باشد، یکی از این پنل ها برای یخچال و یکی دیگر برای فریزر. برای کسانی که مانند ال جی به محیط زیستشان علاقه دارند، انتخاب F411-B414 بسیار مناسب است، زیرا این محصول سالانه 71 کیلوگرم کمتر گاز CO2 تولید می کند و همچنین با بهره گیری از کمپرسو خطی توانسته از کلاس انرژی ++A بهره می برد. میزان سرما و رطوبتی که این محصول تولید می کند بسیار مناسب است. مواد غذایی در داخل آن منجمد نخواهند شد، بلکه با میزان دمای مناسب سالم و تازه خواهند ماند و با سرمایی که به آنها داده می شود فاسد نخواهند شد.

مشخصات یخچال فریزر ال جی F411-B414 دوقلو 

  • قابلیت انجماد سریع Fast freezing
  • سیستم بدون برفک No snow
  • سیستم تهویه بهداشتی
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • موتور Smart Inverter
  • کنترل دمای یخچال فریزر
  • آبسردکن و یخساز خودکار
  • هشدار باز بودن درب
  • دارای قفل کودک
« حتما بخوانید  لیست قیمت یخچال فریزر سامسونگ در تاخرید فروشگاه اینترنتی

خرید یخچال ال جی

مشاهده و خرید : یخچال فریزر ال جی F411-B414 دوقلو

مشخصات فنی کلیدی یخچال ال جی GR-X39FTKHL ؛ ساید بای ساید 34 فوت اینستاویو

  • ظرفیت 34 فوتی
  • اینورتر دار Inverter
  • سیستم خنک کننده Cooling
  • انجماد سریع Fast Freezing
  • سبد شفاف درب Transparent
  • قفسه تاشو Folding
  • یخساز اتوماتیک Ice Maker
  • درب فرانسوی French Door
  • Door in Door instaView
  • بهداشت Hygiene Fresh+

خرید یخچال ساید بای ساید

 

مشاهده و خرید : یخچال ال جی GR-X39FTKHL 

HITACHI SIDE BY SIDE R-W760

یخچال های تولید شده در شرکت هیتاچی کیفیت مطلوبی دارند و تنوع محصولات در این برند بسیار بالاست . برای کسانی که به دنبا یخچال ساید بای ساید با ظرفیت بالا و قیمت مناسب هستند و می خواهند یخچالی که خریداری می کنند دارای کیفیت مناسبی باشد، انتخاب یخچال ساید بای ساید R-W760 هیتاچی انتخاب مناسبی است . این یخچال با ظرفیتی 30 فوتی میزان ظرفیت مناسبی را برای مصرف کننده فراهم خواهد کرد و افراد می توانند مواد غذایی زیادی را در آن نگهداری نمایند.

این محصول 4 درب هیتاچی دارای آبسرد کن بر روی یکی از دربهایش می باشد. بکارگیری فیلتر Nano Titanium در این محصول ، تمامی باکتری های موجود در یخچال را می گیرد و اجازه نخواهد داد بوی نامطبوعی در یخچال باقی بماند. در نتیجه مواد غذایی با کیفیت و تازگی بالا در یخچال نگهداری خواهند شد. با استفاده از آبسرد کن تعبیه شده در این محصول می توانید علاوه بر آب سرد ، قطعات یخ را نیز در اختیار داشته باشید.

مشخصات فنی یخچال ساید R-W760

  • ظرفيت و گنجایش 30 فوت
  • سیستم خنک کنندگی دوگانه
  • کمپرسور اینورتر Inverter
  • سیستم بدون برفک Nofrost
  • آب سردکن و یخساز
  • فیلتر Nano Titanium
  • جریان هوا Powerful Cooling
  • کنترل حسگر دوگانه
  • صفحه نمایش لمسی
  • قفسه های شیشه ای
  • انجماد سریع
  • قفل کودک

خرید یخچال هیتاچی

مشاهده و خرید : يخچال سايد هيتاچي R-W760 ا ۳۰ فوت فرنچ

راهنمای خرید یخچال هیتاچی R-M700AGP

با بهره گیری از پنلی که بالای آبسرد کن موجود است می توانید انتخاب کنید که یخ می خواهید یا آب. این پنل لمسی می باشد و می توانید برای تنظیم دمای داخل R-M700AGP نیز از آن استفاده کنید. از موارد دیگری که در R-M700AGP مورد توجه قرار گرافته است، میزان مصرف انرژی می باشد. سه ویژگی گنجانده شده در آن این امکان را فراهم کرده اند. وجود کمپرسور اینورتر در محصول نام برده سهم بالایی در صرفه جویی دارد. همچنین کنترل دو فن خنک کننده نیز در این امر کمک خواهد کرد. به کار گیری لامپ های ال ای دی در این محصول سومین ویژگی است که باعث می شود لقب کم مصرف به این محصول داده شود. رطوبت مناسبی که در یخچال قرار گرفته به تازه ماندن و ماندگاری بالای میوه و سبزیجات کمک خواهد کرد.

مشخصات کلیدی : یخچال ساید هیتاچی R-M700AGP

  • دارای ظرفیت 584 لیتر
  • سیستم کنترل اینورتر
  • یخ ساز خودکار
  • قابلیت بدون برفک
  • جهت باز شدن درب به سمت راست
  • نمایشگر لمسی

خر يد يخچال هیتاچي

مشاهده و خرید : یخچال ساید بای ساید هیتاچی R-M700AGP

HITACHI SIDE BY SIDE R-W660PUQ3

SAMSUNG RS50N3513SA

یخچال ساید بای ساید ساخته شده در سامسونگ کیفیت بالایی دارند . یکی از مدل هایی که با بدنه خوش تراش و سفید رنگش کاربر را مجذوب خود خواهد کرد مدل SAMSUNG RS50N3513SA می باشد. این یخچال دارای ظرفیت 30 فوت می باشد و برای خانوانده های پرجمیت مناسب می باشد. سیستم خنک کنندگی دوگانه این محصول برای قسمت یخچال رطوبت کافی را فراهم خواهد کرد، تا میوه و سبزی ها تازه بمانند و همچنین برای فریزر هوایی خنک را حاصل خواهد کرد. به کارگیری فناوری No-forst این محصول را ضد یخ و ضد برفک کرده است، این ویژگی نیز طراوت و تازگی مواد غذایی را حفظ خواهد کرد. RS50N3513SA مجهز به فیلتر بوگیر داخل یخچال است، با این امکان بوی نامطبوعی در یخچال پدید نخواهد آمد و کیفیت مواد غذایی حفظ خواهد شد.

اگر مدتی چند دقیقه ای درب یخچال باز بماند زنگ هشدار یخچال به صدا در خواهد آمد تا شما را از این قضیه مطلع سازد. این امر به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک خواهد کرد . از موارد دیگری که باعث این کار می شود ، عایق سیکلوپنتان است که از هدر رفت انرژی هوا داخلی یخچال صرفه جویی می کند. لامپ ال ای دی نیز از مواردی است که در صرفه جویی کمک خواهد کرد. به کار گیری گاز مبرد  R600a در ساخت این محصول حداکثر سازگاری را با محیط زیست ایجاد خواهد کرد، زیرا آلاینده و مواد مضری برای محیط ایجاد نخواهد کرد.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش یخچال 534 لیتر
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • فناوری آبریز و یخساز اتوماتیک
  • قابلیت فناوری دیجیتال اینورتور
  • مجهز به خنک کننده همه جانبه
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • مجهز به قابلیت بدون برفک
  • دارای طراحی مینیمال شیک

خر يد يخچال ساید سامسونگ

مشاهده و خرید : یخچال ساید سامسونگ RS50N3513SA ؛ساید بای ساید 30 فوت

ساید بای ساید هایسنس Hisense RS696 2022

یخچال های 30 فوتی طرفداران بسیاری دارند زیرا ظرفیت ذخیره سازی بالایی دارند و مصرف کننده می تواند مواد غذایی زیادی را در آنها ذخیره نماید. از ساید بای سایدهای با این میزان ظرفیت می توان به مدل Hisense RS696N4BGU اشاره کرد. شرکت سازنده هایسنس یخچالی با مصرف انرژی پایین و در کلا س B تولید کرده است. این محصول 446 کیلووات ساعت در سال انرژی مصرف خواهد کرد. میزان صدایی که این محصول تولید خواهد کرد برابر 43 دسیبل می باشد. بر روی درب این محصول آبسرد کن و هوم بار قرار گرفته اند و پنل نیز در همین قسمت موجود است ، که شما می توانید تمامی تنظیمات یخچال را بر روی این پنل انجام دهید و مشخص کنید که می خواهید از آبسردکن آب  خارج شود یا یخ.

گردش هوای چندگانه اجازه نخواهد داد هیچ نقطه ای از یخچال از  هوای یک دست سرد سود نبرد. به کار گیری ویژگی No forst این محصول را ضد برفک ساخته است. فیلترهای تصفیه کننده ی آب و هوا بر روی این محصول محیطی عاری از باکتری و بوی بد و همچنین آبی سالم را در یخچال پدید خواهد آورد. اگر مدت درب یخچال باز بماند، سیستم اخطار به صدا در خواهد آمد و شما را مطلع خواهد ساخت. قسمت فریزر این محصول به جنراتور خودکار یخ مجهز شده است.

مشخصات فنی کلیدی

  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • آبسردکن و یخساز اتوماتیک
  • کمپرسور اینورتر دیجیتال
  • مجهز به سیستم بدون برفک
  • صفحه ی کنترل لمسی LED
  • قابلیت انـجماد سریع در فریزر
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • قفسه های قابل تنظیم
  • قابلیت تنظیم دمای یخچال

یخچال ساید بای ساید هایسنس

مشاهده و خرید : یخچال ساید بای ساید هایسنس 2022 RS696 ا 30 فوت نقره ای

SAMSUNG SERIES RS53

اگر در هنگام خرید علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا میزان فوت آن هم برایتان مهم است ، از پشنهادات خاص و زیبایی که می توان عنوان کرد مدل RS53 تولید شده در شرکت معتبر سامسونگ است. این یخچال 28 فوتی فضای زیادی را برای ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. از امکانات خاص این محصول که می توان نام برد، سیستم بدون برفک ، وجود آبسرد کن و امکان استفاده از آب سرد و یخ بر روی آن ، بهره گیری از پنل هوشمند و دسترسی به تنظیمات از طریق آن، گنجاندن فیلتر تصفیه آب و هوا ، جریان چندگانه هوا و ایجاد هوای کاملا سرد در سراسر محفظه، وجود نور اتوماتیک برای روشنایی داخلی و … هستند. این محصول با تمامی این ویژگی ها محصولی با کیفیت بالا خواهد بود.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 28 فوتی
  • کمپرسور اینورتر Inverter
  • سیستم بدون برفک
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  • برچسب انرژی +A
  • فیلتر تصفیه ی اب
  • ابسردکن و یخساز
  • مجهز به محفظه بار
  • دارای دستگیره توکار
  • صفحه نمایش دیجیتالی

خريد ساید سامسونگ

مشاهده و خرید : یخچال ساید سامسونگ RS53 ا ۲۸ فوت نقره ای

یخچال ساید بوش KAG93AI304 ا 30 فوت

شرکت هیتاچی جزو برندهای مطرح سازنده یخچال های ساید بای ساید است. از مدل های تولید شده در این شرکت می توان HITACHI R-M700E را گل چین کرد. از امکانات و قابلیتهای ویژه ی این محول می توان به مجهز بودن به فیلتر نانو تیتانیوم ، قفل کودک بر روی درب، وجود زنگ هشدار، به کارگیری واشر Moldproof بر روی درب محصول، استفاده از لامپ زنون، سیستم دوگانه هوا جهت کنترل میزان رطوبت و مواردی از این دست اشاره کرد. این محصول دارای دو درب است و با این وجود از اتلاف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

با استفاده از پنل به کار رفته بر روی درب می توان کنترل دما و رطوبت داخلی یخچال را کنترل کرد. با قابلیت ضد برفک بودن R-M700E که با استفاده از فناوری No forst امکان پذیر شده است، مواد غذایی در مدت طولانی تری تازه خواهند ماند. در این محصول هیتاچی مانند اکثر یخچال هایش از گاز  CFC استفاده نشده است و این یعنی طرفداری از محیط زیست.

مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش 30 فوت
  • گردش هوای چندگانه MultiAirflow
  • قابلیت نجماد و خنک سازی
  • فناوری بدون برفک NoFrost
  • عملکرد بدون نویز و کم صدا
  • محفظه میوه و سبزیMultiBox
  • هشدار باز بودن درب
  • هوم بار Homebar
  • یخساز اتوماتیک
  • مجهز به فیلتر آب
  • موتور اینورترInverter
  • خاموش شدن خودکار

خريد يخچال بوش

مشاهده و خرید : یخچال ساید بوش KAG93AI304 ا ۳۰ فوت

یخچال ساید ال جی GR-J257CLAV ا 30 فوت

ساید بای ساید 28 تا 30 فوت ، اگر خانواده ای پرجمعیت هستید و می خواهید همیشه در منزل مواد غذایی زیادی داشته باشید و به صورت سالم نگهداری نمایید، لازم است یخچال 30 فوتی تهیه کنید. LG J257 دارای ظرفیتی برابر 30 فوت می باشد. ویژگی های برجسته ای در این محصول یافت می شوند که شانس خرید را بالا خواهند برد و مصرف کنندگان از خرید آن رضایت خواهند داشت. این ساید بای ساید خوش ساخت، دارای طراحی به سبک آینه است و DOOR IN DOOR می باشد. بر روی درب آن آبسردکن با طراحی خاص قرار گرفته است ، از یخ و آب این آبسردکن می توان استفاده کرد.

با استفاده از پنل لمسی به کار رفته بالای آبسردکن علاوه بر کنترل دما و رطوبت داخلی یخچال ، می توان مشخص کرد که به آب نیاز است یا یخ.  در این قسمت فیلتر تصفیه آب قرار گرفته است و آب را تصفیه خواهد کرد. همچنین سیستم تصفیه هوا در این محصول به میزان 99.99٪ هوا را پاک خواهد کرد. رو شنایی داخلی LG J257 را لامپ ال ای دی کم مصرف برعهده دارد. از قابلیت های دیگر این محصول می توان به HDL و انجماد اکسپرس اشاره کرد. مصرف انرژی این محصول با وجود استفاده از کمپرسور خطی پایین است. LG J257CLAVسالانه 317 کیلووات/ سال برق مصرف خواهد کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 30 فوتی
  • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+
  • سیستم خنک کننده سریع
  • طراحی Door-in-Door
  • دارای یخساز اتوماتیک
  • سیستم عیب یاب هوشمند
  • مجهز به فیلتر تصفیه آب
  • کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای کشو حفظ رطوبت
  • سطح صدا 41 دسی بل

خريد يخچال ساید الجی

مشاهده و خرید : یخچال ساید ال جی GR-J257CLAV ا 30 فوت سفید نقره

سخن پایانی

امیدواریم که با مطالعه این صفحه ساید بای ساید 28 تا 30 فوت ، پاسخ سوال خود را گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید یخچال ساید بای ساید اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. همچنین اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط : 


سوالات متداول

فوت یخچال کجا نوشته شده ؟

معمولاً مشخصات فنی یا ظرفیت یخچال در برچسب‌های محصولات نوشته می‌شود. این برچسب‌ها معمولاً در داخل درب یا در پشت یخچال قرار دارند. گاهی اوقات این اطلاعات روی یک استیکر یا پلاک در بخش فریزر یا یخچال دیده می‌شوند. همچنین، می‌توانید در دفترچه راهنمای محصول خود نیز به دنبال این اطلاعات بگردید. در صورتی که نتواستید این اطلاعات را پیدا کنید، ممکن است بهتر باشد به وبسایت یا دفترچه راهنمای تولید کننده یا فروشگاهی که محصول را خریداری کرده‌اید، مراجعه کنید.

یخچال چند فوت خوبه ؟

انتخاب بهترین اندازه برای یخچال به میزان نیازهای شما و اندازه خانه‌تان بستگی دارد. 1. یخچال کوچکتر از 25 فوت: این اندازه از یخچال‌ها معمولاً برای خانواده‌های کوچک یا محیط‌های محدود مسکونی مناسب هستند. ظرفیت آنها معمولاً برای 2 نفر کافی است. 2. یخچال 26 تا 29 فوت: این اندازه یخچال‌ها مناسب خانواده‌های کمی بزرگتر هستند و برای 3 تا 4 نفر مناسب‌اند. 3. یخچال 30 تا 33 فوت: این دسته از یخچال‌ها معمولاً برای خانواده‌های بزرگ تا بسیار بزرگ مناسب هستند. ظرفیت بالای آنها به نگهداری مواد غذایی برای 4 نفر یا بیشتر کمک می‌کند. 4. یخچال 34 فوت به بالا: این یخچال‌ها دارای ظرفیت عظیمی هستند و برای خانواده‌های بزرگ و کسانی که به مقدار زیادی فضای ذخیره‌سازی نیاز دارند، مناسب هستند.

از طريق راهنمای قیمت خرید
2 نظرات
  1. مجتبی خلج می گوید

    من یخچال سامسونگ مدل ساید بای ساید دارم از ویژگی های خوبش میشه به طراحی زیبا / صدای کم موتور/ کیفت ساخت بدنه و قطعات بالا/ عملکرد خوب یخساز و آبسردکن و راحت باز شدن کشو میوه وسبزیجات اشاره کرد

  2. دانا می گوید

    سلام خدمت همکاران عزیز . بنده چند سالی هست که ساید دوو خریدم خیلی رازی هستم به همه هم پیشنهاد میکنم اکه کیفیت براشون مهمه بخرن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .