مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟

0 307
زمان مطالعه : 5 دقیقه

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟ آیا جارو شارژی ها به خوبی تمیز می کنند ؟ آیا جارو شارژی برای شما مناسب است ؟ جاروبرقی برای هر خانه ای ضروری شده است. با گذشت زمان تغییرات زیادی در طراحی ، فناوری و اندازه جاروبرقی ها به وجود آمده است. طراحی باریک و قابل حمل جارو شارژی های بی سیم باعث می شود تا آن ها برای تمیز کردن قسمت های مختلف خانه سبک و راحت باشند ، اما ظرفیت گرد و غبار کوچک آن ها و محدودیت های عمر باتری به این معنا است که آن ها برای همه خانه ها مناسب نیستند.
با این حال ، رقابت بین جاروبرقی ها و جارو شارژی ها است ، بنابراین در این جا ، ما در مورد تفاوت جارو برقی بدون سیم و جارو شارژی بی سیم صحبت می کنیم . ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا دریابید کدام نوع برای شما مناسب است ؛ جارو شارژی یا جاروبرقی ؟

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟


جوانب مثبت جارو های شارژی

  • سبک تر از جاروبرقی های استاندارد .
  • محدود به طول سیم یا نزدیکی به پریز برق نیست .
  • می توانید به عنوان یک جاروبرقی دستی برای مکان هایی که به پریز برق دسترسی ندارند ، مانند تمیز کردن ماشین یا پله ها از آن استفاده کنید .
  • کوچک تر و آسان برای نگهداری .

 

جوانب منفی جارو های شارژی

  • محدودیت عمر باتری .
  • ظرفیت آن کمتر است .
  • نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر دارد .

وزن

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟ سوال بسیاری از مردم است . برای پاسخ به این سوال ، وزن آن ها را درنظر بگیرید . جارو شارژی های بی سیم نسبت به بیشتر جاروبرقی های ایستاده معمولی سبک تر هستند و به طور متوسط 3 کیلوگرم وزن دارند در حالی که وزن متوسط جاروبرقی های معمولی 7 کیلوگرم است. حرکت آن ها بسیار آسان است ، زیرا شما محدود به طول سیم و نزدیکی به پریز برق نیستید. اگر هرچند تمیز می شوید ، باید تمام وزن خالی را تمیز کنید.

قدرت مکش

  • جاروبرقی :
    جاروبرقی ها به منبع تغذیه وصل می شوند بنابراین به طور کلی ( اما نه همیشه ) قدرت مکش قوی تری دارند و نتایج بهتری به خصوص در مورد فرش ها به شما می دهند. به همین دلیل ، جاروبرقی ها بهترین انتخاب برای خانه های بزرگتر با تعداد زیادی فرش ، حیوانات خانگی و بچه ها است.
  • جارو شارژی :
    باتری قدرت مکش را ایجاد می کند ، بنابراین برخی از جارو شارژی ها با ضعیف شدن باتری قدرت مکش را از دست می دهند. جارو شارژی های بی سیم با باتری لیتیوم دوام بیشتری دارند و قدرت مکش مداوم را فراهم می کنند ، اما فقط بهترین جارو شارژی های بی سیم می توانند با برق هم کار کنند .

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟

جارو برقی بخریم یا جارو شارژی : انعطاف پذیری 

  • جاروبرقی :
    جارو برقی ها سنگین تر هستند و نیاز به وصل شدن به پریز برق دارند ، بنابراین کمی دست و پا گیرتر هستند. شما باید کابل را از راه دور نگه دارید و به محض تغییر اتاق ، به پریز های مختلف وصل شوید. 
  • جارو شارژی :
    جارو شارژی بی سیم بسیار سبک است و به شما آزادی کامل را می دهد ، بنابراین جارو کردن ماشین ، مبلمان ، پله ها ، گوشه ها و درز ها با آن آسان است. برخی از جارو شارژی های بی سیم برای تمیز کردن سریع ، به یک جارو برقی دستی تبدیل می شوند.

 

« حتما بخوانید  7 دلیل انتخاب اتو بخارگر ؛ مقایسه با اتو بخار

عمر باتری

  • جاروبرقی :
    وقتی جاروبرقی معمولی دارید ، دیگر لازم نیست نگران عمر باتری باشید و تا زمانی که دوست دارید می توانید از جاروبرقی استفاده کنید. 
  • جارو شارژی :
    جارو شارژی های بی سیم از عمر باتری محدود ( معمولاً 7 – 40 دقیقه ) برخوردار هستند و مدت زمان شارژ مجدد آن ها ( به مدت 2 – 16 ساعت ) است. با این وجود جارو شارژی های بی سیم که با باتری های لیتیوم عرضه می شوند دوام بیشتری و همچنین قدرت مکش مداوم را به همراه دارند. خلاصه این که ، جارو شارژی ها فقط تا زمانی که دستگاه باتری داشته باشد کار می کند. جاروبرقی های بالا رده به طور کلی سریعتر شارژ می شوند تا بتوانید همان مقدار که هزینه می کنید ، نتیجه بهتری دریافت کنید . حالت های تقویت کننده توربو بهترین نتیجه را روی فرش ها می دهند ، اما این باعث می شود باتری شما سریعتر خالی شود.

 

مخزن زباله

  • جاروبرقی :
    ظرفیت جمع آوری گرد و غبار جاروبرقی نیز عامل مهمی است که برای پاسخ به سوال ” جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟ ” باید به آن توجه کنید.جاروبرقی ها ، گرد و غبار بیشتری را نسبت به جارو شارژی های بی سیم نگه می دارند و لازم نیست که زود به زود آن ها را خالی کنند ، بنابراین کسانی که آلرژی دارند ، هنگام خالی کردن مخزن زباله کمتر در معرض گرد و غبار قرار می گیرند. افراد مبتلا به آلرژی یا آسم همچنین می توانند از جاروبرقی های که دارای فیلتر HEPA است استفاده کنند.
  • جارو شارژی :
    جارو شارژی های بی سیم از ظرفیت کمی در حدود 0.6 L برخوردار اند ( در مقایسه با اکثر جاروبرقی ها که حدود 2-3 لیتر ظرفیت دارند ) بنابراین نیاز به خالی کردن بیشتری دارند .

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟

جاروبرقی بخریم یا جارو شارژی ؟
این که جارو شارژی یا جاروبرقی برای شما بهتر است یا خیر ، به منزل شما بستگی دارد .
این که به چه اندازه بزرگ است ، چه تعداد فرش ، بچه و حیوان خانگی دارد.
برای خانه های کوچکتر که فرش کمتری دارند ، جارو شارژی ممکن است بهترین باشد و برای خانه های بزرگتر که دارای فرش ، بچه ها یا حیوانات خانگی زیادی هستند ، احتمالاً جاروبرقی انتخاب مناسب تری است. بسیاری از مردم تصمیم به انتخاب یکی از آن ها نمی گیرند . برای جارو کردن های کلی ، جاروبرقی دارند و از جاروبرقی بی سیم برای جمع کردن زباله های کم تر ، موهای حیوان خانگی ، پله ها ، مبلمان ، ماشین و جارو زدن سریع قبل از رسیدن مهمان ها استفاده می کنند.

 

برای خرید جاروبرقی و جارو شارژی و مشاهده انواع مدل های جاروبرقی از سایت تا خرید را دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید :

افزایش طول عمر جاروبرقی و مراقبت از آن
5 مزیت استفاده از جارو برقی خوابیده Canister
جاروبرقی بی صدای الترا سایلنسر UltraSilencer
تفاوت جاروبرقی معمولی و آب و خاک چیست ؟
جاروبرقی ؛ راهنمای خرید جاروبرقی و آشنایی با انواع آن
راهنمای خرید جارو شارژی « جارو برقی یا جارو شارژی »
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .