مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مزایای جاروبرقی بی صدا و تفاوت آن با مدل های دیگر

0 338
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مزایای جاروبرقی بی صدا و تفاوت آن با مدل های دیگر ؛ رسیدن به آرامش در خانه ای تمیز و راحت برای بسیاری از افراد چالش برانگیز است. به طور کلی ، مردم تمیز کردن را به یک روز یا زمان خاص در طول هفته محدود نمی کنند. در عوض ، هر وقت فرصتی وجود داشته باشد ، حتی در اواخر شب ، خانه را تمیز می کنند . در یک نظرسنجی انجام شده در 10 کشور ، مشخص شد که مصرف کنندگان ، بیشتر از هر چیزی از صدای جارو برقی بدشان می آید .

با این حال ، هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. تمیز کردن منازل باید انجام شود و جاروبرقی های قدرتمند مدرن تبدیل به یک امر ضروری شده اند. جارو کردن آرامش را برای همه افراد مختل می کند و مشکل ایجاد سر و صدای جاروبرقی واقعیتی است که آپارتمان های امروزی با آن مواجه هستند.
( Electrolux ) به تازگی نسل جدیدی از جاروبرقی بی صدا Ultra Silencer را راه اندازی کرده است که احتمالاً آرام ترین جاروبرقی در جهان است. نوآوری ثبت شده و اختراعی منحصر به فرد از عملکرد عالی تمیز کردن و سطح صدای فقط 61 دسی بل ( پایین تر از مکالمه روزمره ) .


مزایای جاروبرقی بی صداجاروبرقی بی صدا Ultra Silencer

جاروبرقی بی صدا Ultra Silencer طی سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.
براساس بررسی جاروبرقی جهانی « الکترولوکس 2013 » ، سر و صدای جاروبرقی آزار دهنده ترین عامل برای مصرف کنندگان در سطح جهان است. در 21 کشور از 23 کشور مورد بررسی ، سر و صدای جاروبرقی به عنوان عامل آزار دهنده شماره 1 شناخته شده است.

جاروبرقی بی صدا Ultra Silencer نتایج تمیز کردن عمیق و عالی در تمام سطوح را به ارمغان می آورد.


همچنین کاملاً عایق است و با پاکسازی هوای خارج شده از جاروبرقی ، خطر بروز واکنش های آلرژیک را کاهش داده و خانه ای سالم تر را ارائه می دهد. به همین دلیل توسط بنیاد آسم و آلرژی سوئد توصیه شده است.

Ultrasilencer ابتکاری ترین جاروبرقی Electrolux است که ترکیبی از سکوت ، هوای پاک اگزوز و عملکرد مکش را در طراحی فوق العاده جمع و جور دارد. الکترولوکس چندین سال تحقیقات و آزمایش هایی را انجام داده است که منجر به ثبت اختراعات متعددی شده است. فناوری الترا سایلنسر در حالی که سطح صدا را پایین می آورد ، همزمان می تواند جریان هوا را بهینه کند.

میزان سر و صدای جارو های مختلف

  • جاروبرقی ایستاده ( Uprights )

    آن ها در زمره قدرتمندترین و پر سر و صدا ترین جارو ها قرار دارند.
    اگرچه فن آوری های مدرن امکان تولید جاروبرقی های ایستاده آرام را فراهم کرده است ، اما برخی از مدل ها هنوز هم بیش از 70 دسی بل صدا تولید می کنند. یکی از دلایل اصلی صدای زیاد ، اندازه موتور است. جارو های قدرتمند ایستاده به موتور های بزرگ مجهز هستند. همچنین موتور معمولاً بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد و باعث می شود صدا در یک منطقه بیشتر پخش شود و صدای آن زیاد شود. همچنین صدای رول برس را هم به آن ها اضافه کنید که بعضی اوقات با موتور آن همراه است و سر و صدای آن بسیار زیاد است.

    مزایای جاروبرقی بی صدا و تفاوت آن با مدل های دیگر
    باید اضافه کنم که همه جار وبرقی های ایستاده پر سر و صدا نیستند.
    بسیاری از تولید کنندگان فناوری هایی را برای کاهش نویز تولید شده توسط موتور جارو ایجاد کرده اند ، این بدان معناست که امروزه جاروبرقی های ایستاده مدرن به اندازه کافی ساکت هستند. شما فقط باید مارک و مدل مناسب را پیدا کنید. برخی حتی موتور های کوچکتر نیز دارند که فقط برای تمیز کردن محیط های خاص ، قدرت لازم برای تمیز کردن را دارند.

 

« حتما بخوانید  چگونه طول عمر جاروبرقی را افزایش دهیم ؟
  • جارو شارژی ( Cordless )

    در مقایسه با جاروبرقی ایستاده ، جارو های شارژی جمع و جور تر هستند.
    همچنین آن ها از موتور های کوچکتر استفاده می کنند ، به این معنی که جاروبرقی های بی سیم صدای کمتری دارند. با این حال ، اندازه کوچک آن ها اجازه نمی دهد بسیاری از لایه ها عایق باشند ، و برخی از مدل ها می توانند پر سر و صدا باشند. شرکت های جارو برقی برای کاهش سطح سر و صدا از طرح ها و مکانیسم های مختلف استفاده می کنند. بسیاری از آن ها موتور های ضعیف تری دارند ، به این معنی که سر و صدای کمتری نیز به همراه خواهند داشت. 

 

  • جاروبرقی خوابیده ( Canisters )

    جاروبرقی خوابیده حتی با وجود مجهز بودن به موتور های قدرتمندتر ، به لطف طراحی برتر ، به میزان قابل توجهی آرام تر از تمیز کننده های ایستاده است. طراحی آرام و سبک وزن جاروبرقی های خوابیده آن ها را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند. همچنین موتور Canister به زمین نزدیکتر است ، به این معنی که صدایی که آن ها تولید می کنند به مسافت دوری نمی روند. در نتیجه آن ها صدای کمتری دارند.

جاروبرقی بی صدای الترا سایلنسر UltraSilencer .

  • جاروبرقی بی صدا Ultra Silencer : جاروبرقی ربات

    ربات ها اندازه های کوچک دارند و از موتور های کوچک بهره می برند.
    یک ربات می تواند به قدری ساکت باشد که افراد در اتاق دیگر ممکن است متوجه کار کردن آن نشوند. این بدان معناست که می توانید در هر زمان از جمله آخر شب از جاروبرقی ربات استفاده کنید.

 

سایت تا خرید یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی سراسر کشور است . شما با مراجعه به منوی خرید جاروبرقی ، می توانید مزایای جاروبرقی بی صدا و تفاوت آن با مدل های دیگر  را متناسب با نیاز های خودتان در این سایت مشاهده و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید :

تفاوت جاروبرقی معمولی و آب و خاک چیست ؟

جاروبرقی ؛ راهنمای خرید جاروبرقی و آشنایی با انواع آن

تکنولوژی جاروبرقی ربات هوشمند چیست ؟

راهنمای حل مشکل روشن نشدن جاروبرقی

دلایل تولید بوی سوختگی جاروبرقی

مقایسه جاروبرقی های کیسه ای و مخزنی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .