مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

برنامه SmartThings سامسونگ چیست و چگونه کار می‌کند؟

0 2,248
زمان مطالعه : 8 دقیقه

نحوه ی اتصال از طریق Smart Things

برنامه SmartThings سامسونگ به عنوان یک قابلیت امکان ارسال فایل ها را میان گوشی‌های هوشمند و تبلت و تلویزیون های هوشمند و سایر دستگاه های هوشمند را برایتان فراهم می سازد. اما امروزه All share جایگزین شده آن شده که کارکرد مشابهی دارند. جهت اتصال وسایل هوشمند از طریق smart Things به یک دیگر باید یک سری موارد را رعایت کنید.
در ابتدا برای اتصال از طریق Smart Things بررسی کنید که دستگاه‌های سامسونگ شما به یک شبکه ی بی سیم متصل باشد. چون در صورتی این قابلیت کار می‌کند که تلفن و تلویزیون شما به یک شبکه متصل باشند.

گفتنی است که Smart Things فقط مختص به تلویزیون های سامسونگ می‌باشد،اگر تلویزیون شما از برند دیگری است باید از فروشگاه Google play برنامه ی مخصوص را دانلود کنید.

SmartThings سامسونگ چیست

 

1 ) در گام اول با روشن ساختن تلویزیون و همچنین در دست گرفتن ریموت کنترل هوشمند و مچ ساختن تلویزیون و گوشی‌های هوشمند می توانید به صورت خودکار ارتباط را برقرار سازید. لذا به مرحله ی دوم راهنمایی و هدایت خواهید شد.

Smart Things

سایر مراحل برنامه SmartThings سامسونگ

2 ) مرحله ی دوم هر آنچه که بر روی گوشی‌های هوشمندتان است از طریق وای فای Wifi بر روی تلویزیون سامسونگ 2023 و سایر مدلها به اشتراک گذاشته می‌شود.
3 ) برنامه ی Smart Things را باز کنید، این برنامه از پیش بر روی گوشی های هوشمند و تبلت نصب شده است. این برنامه دارای یک نماد با 6 دایره ی آبی رنگ به شکل ستاره می‌باشد. بر روی آن ضربه بزنید تا باز شود، در صورت باز نشدن یک حساب کاربری جدید سامسونگ ایجاد سازید.
اما این نکته را به یاد داشته باشید که اگرSmart Things را بر تلفن هوشمندتان وجود ندارد،از فروشگاه گوگل پلی آن را دانلود نمایید.

برنامه ی Smart Things

4 ) زمانی که وارد صفحه ی Smart Things شدید، می توانید بر روی + که در قسمت بالایی قرار گرفته ضربه بزنید تا امکان‌ اتصال دستگاه ها و سرویس‌های جدید به Smart Things برایتان فراهم شود. در این قسمت پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید تلویزیون های ارزان در گوگل جمله روبرو را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید : خرید ارزان ترین تلویزیون سامسونگ بانه دات کام

Smart Things

5 ) سپس بر روی گزینه‌ی Devices ضربه بزنید و یک دستگاه جدید را اضافه کنید.

6 ) برنامه SmartThings سامسونگ ؛ بر روی ایکونی که شبیه به تلویزیون است ضربه بزنید.

7 ) قابلیت smart Things علاوه بر تلویزیون امکان اتصال وسایل آشپزخانه را فراهم می‌سازد.

8 ) بر روی گزینه ی سامسونگ samsung و یا Kiot کیوت ضربه بزنید.

برنامه SmartThings سامسونگ

9 ) حال لیستی از تلویزیون های پشتیبانی شده ظاهر می شود بر روی مدل مد نظر کلیک کنید.

10 ) سپس دکمه ی start را برگزینید.

برنامه SmartThings سامسونگ

برنامه Smart Things در تلویزیون سامسونگ

  • یک مکان را انتخاب و بر روی آن ضربه بزنید. برای تغییر مکان موارد زیر را دنبال کنید.
  • روی منو کشویی در سمت راست مکان ضربه‌ای وارد کنید‌.
  • بر روی افزودن مکان جدید ضربه ای وارد نمایید نام مکان را تایپ و بر روی Done ضربه بزنید.
  • در منوی کشویی کنار اتاق و بر روی افزونه ی اتاق جدید کلیک نمایید.
  • از لیست گزینه ها روی اتاق مدلی را انتخاب و بر روی ذخیره ضربه زده و سپس Next را برگزنید.
  • زمانی که بر روی تلویزیون خود کلیک کردید اگه تلویزیونتان به اینترنت متصل باشد در لیست دستگاه ها ظاهر خواهد شد. سپس بعد از ان درخواست کد پین دارد ان را وارد سازید و بر روی انجام ضربه بزنید.
  • رمز عبور وای فای را وارد سازید.
  • شرایط و ضوابط را بعد از مطالعه با زدن دکمه ی OK قبول کنید.
  • نام تلویزیون خود را وارد کنید و گزینه ی Next را برگزینید‌.
  • حال اگر می خواهید تنظیمات تلویزیون خود را در فضای ابری ذخیره سازی کنید پشتیبان گیری از داده های من را انتخاب نمایید. سپس Next را لمس کنید.
  • بعد از طی کردن این مراحل جهت ذخیره سازی تنظیمات و همچنین دسترسی به کنترل از راه دور دستگاه گزینه ها بسته به مدل تلویزیون شما متفاوت می باشد. از طریق اسمارت سین،شما می توانید کانال را تغییر و صدا را نیز کنترل و حتی تلویزیون را روشن و خاموش نمایید. شاید شما از گزینه‌های دیگری همچون قابلیت انعکاس صفحه تلفن یا صدا در تلویزیون خود داشته باشید.

سامسونگ اسمارت سینگ چیست؟

برنامه SmartThings سامسونگ چیست و چگونه کار می‌کند؟  تا کنون شده است که با خود فکر کنید که ای کاش می توانستید از راه دور و به راحتی ، وسایل هوشمند خانه ی خود را کنترل کرده . همچنین از ایمن سازی آن ها مطمئن شوید ؟؟ اگر شما هم دچار این چالش ذهنی شده اید ، پس با ما همراه باشید تا در ادامه راه انجام این کار را برای شما معرفی کنیم. در ادامه میتوانید برای خرید بهترین مدل های تی وی بر روی خرید بهترین مدل تلویزیون سامسونگ بانه دات کام کلیلک کرده و وارد نتیجه اول شوید
smartthings تلویزیون سامسونگ ، خانه شما را به خانه هوشمند تبدیل می کند .
این امکان را به شما می دهد تا به طور بی سیم با طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند ارتباط برقرار کنید . می توانید لوازم خانگی ، تلویزیون و سایر محصولات اینترنت اشیاء ( IoT ) سامسونگ را اضافه کنید . برنامه SmartThings طوری طراحی شده که به شما امکان می دهد دستگاه های اضافه شده را با یک نگاه مشاهده و پیکربندی کنید. برای کنترل رسانه ها ، چراغ های هوشمند ، استفاده از دستیاران صوتی مانند ( Amazon Alexa ) و ( Google Assistant ) ، یک مرکز ( Wi-Fi SmartThings ) را به شبکه Wi-Fi خود اضافه کنید.

برای تشخیص نشت آب از سنسور ها استفاده کنید . ببینید که در ها و پنجره ها باز شده یا بسته شده اند . می توانید قفل درب ، بلندگو ها ، کلید ها و سایر موارد سازگار را اضافه کنید . برنامه اسمارت سینگ در سیستم عامل های اندرویدی و اپل کار می کند . دستگاه هایی که می توانید کنترل کنید ، همیشه قابل اضافه شدن هستند.

سامسونگ به عنوان برندی مطرح و بزرگ در جهان ، هوش مصنوعی را از طریق دستیار صوتی دیجیتال بیکسبی با لوازم خانگی مدرن و هوشمند خود تلفیق کرده و در حال ارتقای آن نیز هست . سامسونگ هم چنین گفته است که در آینده ای نه چندان دور ، تمامی دستگاه های خود را که مجهز به تکنولوژی اینترنت اشیاء هستند ، تحت پوشش اپلیکیشن SmartThings قرار می دهد .

 

« حتما بخوانید  رایج ترین مشکلات تلویزیون سونی ، آموزش عیب یابی

Smart_Thing

برنامه SmartThings سامسونگ چیست و چگونه کار می‌کند؟ ؛ معرفی اسمارت سینگ

smartthings تلویزیون سامسونگ در سال 2012 معرفی و شروع به کار کرد و موفقیت بزرگی کسب کرد .
این شروع بزرگی نسبت به ( Apple HomeKit ) و اصطلاحات در حال رشد در اطراف ( Google Assistant ) و ( Alexa’s Amazon ) داشت. اما هم چنان برای رسیدن به جایگاه بالا ، مسیری درهم و پیچیده پیش رو داشت .
هنگامی که سامسونگ SmartThings را در سال 2014 خریداری کرد ، سعی کرد آن را با فن آوری های خاص خود تثبیت کند . روندی که طولانی تر و مبهم تر از آنچه لازم بود ، داشت . هنوز برخی سردرگمی های طولانی وجود دارد .

خبر خوب این است که حتی اگر شما قبلاً اندکی در سیستم دیگری سرمایه گذاری کرده باشید ، تفاوت بزرگی نخواهد داشت. SmartThings می تواند همه چیز را با هم جمع کند . به عنوان ابزاری به آن فکر کنید که ، تمام دستگاه های خانه هوشمند شما را هماهنگ می کند. شما در این جدول می توانید تعدادی از تلویزیون های اسمارت سامسونگ با مشخصات و قیمت را می توانید ببینید که مجهز به قابلیت SmartThings هستند : 

مدل = برای مشاهده کلیک کنیدمشخصات و امکانات و قابلیتهاقیمت روز به دلار 30400
تلویزیون سامسونگ 55AU70004k - smart - 60hz - 2021 - dvbs - مصر516 دلار
تلویزیون سامسونگ 65AU8000U4k - smart - 2021 - اسلواکی782 دلار
تلویزیون سامسونگ 65AU9000U4k - smart - 2021 - مجارستان835 دلار
تلویزیون سامسونگ 65Q60A4k - smart - 100hz - 2021 - dvbs - مصر934 دلار
تلویزیون سامسونگ 75AU70004k - smart - 2021 - dvbs 1121 دلار
تلویزیون سامسونگ 82TU80004k - smart - 120hz - 2020 - dvbs - مصر1845 دلار

سامسونگ با SmartThings تلویزیون های هوشمند خود را ، هوشمند تر می کند 

برنامه SmartThings سامسونگ چیست و چگونه کار می‌کند؟ .
سامسونگ با شروع برنامه ریزی بودجه تلویزیون در دهه 1970 و ارائه صفحه نمایش در تمام محدوده های قیمت و اندازه های مختلف ، اکنون یکی از خلاق ترین تولید کنندگان تلویزیون به حساب می آید .
هنگامی که حرف از نوآوری تلویزیون به میان می آید ، سامسونگ قطعاً در ردیف اول قرار می گیرد . علاوه بر ویژگی های ویدئویی و پخش جریانی که این روزها در تلویزیون مشاهده می کنید . سامسونگ امتیاز دیگری نیز اضافه کرده است : کنترل خانه هوشمند با اسمارت سینگ.

به طور معمول ، کنترل خانه چیزی است که نیاز به یک زیرساخت فیزیکی و عملیاتی جداگانه دارد (در بسیاری از موارد ممکن است گران باشد) . اما سامسونگ گزینه های ساده تر و مقرون به صرفه تر مانند « الکسا » و سیستم های مبتنی بر گوگل خانگی را اضافه می کند . هنگامی که برنامه اسمارت سینگ در هر دو تلفن هوشمند ( iOS یا Android ) فعال شده و تلویزیون های هوشمند سامسونگ را انتخاب کنید . علاوه بر تلفن های هوشمند ، به ویژگی های کنترل منزل از طریق سیستم عامل شخصی تلویزیون نیز دسترسی پیدا می کنید . برای فهم بیشتر کابردهای اسمارت سینگس می توانید از سایت اصلی samsung دیدن نمایید .
برنامه SmartThings سامسونگ چیست و چگونه کار می‌کند؟

برنامه SmartThings سامسونگ چیست و چگونه کار می‌کند؟ ؛ راهنمای استفاده

می توانید در محیط اسمارت سینگ سامسونگ با دو روش از تلویزیون خود استفاده کنید :
عملکرد های منتخب تلویزیون خود را از طریق برنامه SmartThings ( خاموش کردن ، انتخاب کانال ، صدا / قطع ) از طریق تلویزیون یا تلفن همراه خود کنترل کنید . بدون نیاز به استفاده از تلفن هوشمند ، وضعیت سایر دستگاه های SmartThings را از طریق تلویزیون خود کنترل و بررسی کنید . برای طرفداران سینمای خانگی ، اسمارت سینگ می تواند چندین عنصر از محیط تماشای شما را کنترل کند. ( تلویزیون را روشن کنید و دستوراتی را تنظیم کنید که سایر دستگاه های صوتی و تصویری را کنترل کنند ، چراغ ها را کم نور کنید و یا پرده ها را بکشید ) . و شاید حتی دستگاه پاپ کورن ساز را روشن کنید .

SmartThings نقش تلویزیون شما را فراتر از سرگرمی و به عنوان ابزاری برای بهبود شیوه زندگی شما از طریق کنترل بسیاری از دستگاه های خانگی گسترش می دهد.

جمع بندی و سخن پایانی 

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد اسمارت سینگ تلویزیون سامسونگ ( برنامه SmartThings سامسونگ ) گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سامسونگ اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید. به سایت بانه دات کام baneeh.com مراجعه کنید .مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

اگر هنوز سوالی هست که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را بپرسید. و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. همچنین اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

 

 

مطالب مرتبط :

آموزش ضبط كردن با تلويزيون سامسونگ ، نحوه ضبط برنامه

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ تایزن و تفاوت با IOS و اندروید

فعال سازی airplay تلویزیون سامسونگ ، آموزش اتصال ایرپلی

آموزش نصب فیلتر شکن روی تلویزیون سامسونگ اتصال به VPN

تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ مقایسه تلویزیون نانوسل با Crystal


سوالات متداول

بیکسبی سامسونگ چیست ؟

بیکسبی دستیار صوتی سامسونگ است که قابلیت مدیریت دستگاه‌های هوشمند را با صدایتان فراهم می کند . به زبان ساده تر اگر دستگاه های هوشمند به SmartThings متصل باشند، Bixby آماده است درخواستهایتان را اجرا کند. از تعویض کانال تی وی تا خاموش کردن چراغ ها در شب.

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ چگونه انجام می شود ؟

اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن اسمارت ویو Smart View به راحتی امکان پذیر است. برنامه Smart View به شما اجازه میدهد از گوشیتان به عنوان ریموت کنترل تلویزیون استفاده کنید و نیز امکان آینه کردن محتوای صفحه نمایش تلویزیون در گوشی و برعکس را مهیا می کند.

برنامه samsung health چیست ؟

برنامه سامسونگ هلث Samsung Health با تعریف اهداف روزانه و ارائه برنامه های راهنما ، شما را در دستیابی به عادت خواب سالم کمک کند.

از طريق راهنمای قیمت خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .