مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بهترین پاور بانک ؛ معرفی و خرید بهترین پاور بانک ها

0 48
زمان مطالعه : 11 دقیقه

راهنمای خرید بهترین پاور بانک

بهترین پاور بانک ؛ معرفی و خرید بهترین پاور بانک ها ؛ خیلی وقت ها برایتان پیش امده است که برای تفریح به کوه و دشت رفته اید یا داخل ماشین هستید و دسترسی به برق برایتان خیلی مشکل است و شارژ گوشی تان هم تمام شده است؛ البته یکی از دلایل مهم که شارژ گوشی ها در زمان خیلی کمی تمام می شود.

استفاده ی بیش از حد از اینترنت و بازی کردن است. اگر شارژ گوشی تان در حال تمام شدن است و مرتب اخطار خالی شدن باتری را گوشزد می کند. شرکت های بزرگ تولید کننده ی گوشی برای رفع این مشکل یک دستگاهی به نام power Bank طراحی کرده اند که برق را در خود ذخیره می کند و به وسیله ی دو درگاهی که دارد یکی برای گوشی و یکی برای دستگاه های دیگر مانند تبلت و لپ تاب می توانید برای چندین دفعه از ان استفاده کنید و گوشی یا هر وسیله ی دیگر را شارژ کنید.

هر چه ظرفیت Power Bank بیشتر باشد زمان بیشتری طول می کشد تا پاور بانک به طور کامل شارژ شود. چون دستگاه می تواند برق زیادی را در خود ذخیره کند اسمش را پاور بانک گذاشته اند پاور بانک همان طور که از نامش پیداست از دو کلمه ی پاور و بانک به معنای بانک انرژی برگرفته شده است.

 

پاور بانک دستگاهي است که برق را در خود ذخيره مي کند تا در مواقعي که به برق دسترسي نداريد بتوانيد گوشي يا هر وسيله ي ديگري را با استفاده از ان شارژ کنيد

 

بهترین پاور بانک

البته این که Power Bank می تواند شارژ دستگاه شما را تامین کند یا نه. به نوع دستگاه شما بستگی دارد. تولید کننده گان با توجه به تنوع زیادی که در محصولات شارژی وجود دارد پاور بانک های متعدد و متنوعی تولید کرده اند.

به زبان ساده تر برای هر باتری نوع خاصی از power Bank مناسب تر است مثلا اگر ظرفیت باتری شما 3000 میلی امپر باشد پاور بانکی با همین ظرفیت برای شارژ دهی دستگاه تان مناسب است بنابراین با داشتن یک پاور بانک 3000 میلی امپری می توانید یک تبلت 3000 میلی امپری را بطور کامل شارژ کنید. توجه به ظرفیت گوشی. تبلت یا هر محصول شارژی دیگری که دارید هنگام خرید پاور بانک لازم و ضروری است . دقت کنید ظرفیت ان را داشته باشد که شارژ وسیله ی شما را بطور کامل تامین کند. اگر پاور بانکی دارای ظرفیت زیاد باشد شما می توانید برای چندین دفعه از ان استفاده کنید.

 

خرید « بهترین پاور بانک »

اگر قصد خرید Power Bank دارید باید چند نکته ی مهم  را به خاطر داشته باشید . برای نمونه ؛ باید مقاومت زیاد پاور بانک در برابر اتصال هایی که در مدت زمان کمی رخ می دهند زیاد باشد. زمانی که کلا دستگاه شارژ شد جریان الکتریسیته خود به خود قطع شود. در برابر دماهای بالا خراب نشود .

در هنگان خرید پاور بانک میزان شارژدهی پاور بانک را فراموش نکنید. باید به برند ان خیلی توجه کنید که سازنده ی شرکت های معتبر باشد امروزه برخی از سازندگان با استفاده از باتری های بازیافتی و از کار افتاده پاور بانک را تولید می کنند و در هر لحظه امکان انفجار ان ها وجود دارد « مانند گلکسی نوت 7 » بنابراین شما با خرید یک Power Bank ممکن است سلامتی خود را به خطر بیندازید. البته این قضیه در مورد گوشی صدق نمی کند و اگر پورت پاور بانک با امپر گوشی یکسان باشد مشکلی ایجاد نمی شود.

معمولا بیشترین پاور بانکی که توسط کاربران استفاده می شود پاور بانک 5000 میلی امپری است.

 

 

 

 

 

 

پاور بانک

 

 

 

پاور بانک

 

 

پاور بانک

پاوربانک یک نوع باتری است که به وسیله ی یک قاب پوشیده شده است و برق را در خود ذخیره می کند هم چنین دارای یک درگاه ورودی است که به وسیله ی ان برق وارد دستگاه می شود و دارای تعدادی درگاه خروجی برای وارد کردن برق به دستگاه های مختلف است. میزان کارایی پاوربانک با توجه به نوع ان متفاوت است ولی معمولا 80 تا 90 درصد انرژی و برق ان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

و درصد باقی مانده به گرما تبدیل می شود. پاور بانکی خوب و با کیفیت است که بتواند برق ذخیره شده را 3 تا 6 ماه در خود نگهداردی کند بدون این که یک ذره از ان کم شود. البته کاهش برق ذخیره شده به دمای پاور بانک ان بستگی دارد. شارژ پاور بانک وابسته به دمای محیط است به طوری که پاور بانک در دماهای بالا زود تر از دماهای پایین تخلیه می شود.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که 11600 میلی آمپر ساعت یعنی چه ؟ تمامی پاور بانک ها میزان شارژدهی ان ها بر حسب امپر است که ما با توجه به ان می فهمیم برای شارژ کردن کامل یک دستگاه چند ساعت لازم است. شما برای این که بفهمید پاور بانک تان چند بار یک دستگاه را به طور کامل شارژ می کند می توانید از فرمول زیر استفاده کنید .

 

پاور بانک

 

 

به طور کلی می توان پاور بانک را از لحاظ ساختار و نحوه ی تامین برق به سه دسته تقسیم کرد؛ پاور بانک معمولی. پاور بانک خورشیدی. پاور بانک محافظ.

 

پاور بانک معمولی در انواع سایز و شکل تولید می شود و در خیلی از دستگاه های دیجیتالی مانند گوشی و لپ تاب مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت زیادی برخوردار است.به دلیل این که پاور بانک معمولی دارای اندازه ی کوچکتر است و برای دستگاه های زیادی به کار می رود از سایر پاور بانک ها طرفدار بیشتری دارد.

پاور بانک های دیگر را باید به پریز یا ابزار دیگری وصل کنید تا برق مورد نیاز برای شارژ گوشی ها را در خود ذخیره کند اما پاور بانک خورشیدی که دارای پنل‌های فتوولتائیک است با استفاده از نور خورشید برق مورد نیاز را در خود ذخیره می کند. یکی از مشکلاتی که این پاور بانک دارد این است که زمان شارژدهی خیلی طولانی است .

پاور بانک محافظ به شکل قاب گوشی تولید می شود که برای محصولات خاصی مانند محصولات سامسونگ به کار می رود. به دلیل این که حجم کمی دارد نمی تواند برق زیادی را در خود ذخیره کند و خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در مواقعي که به برق دسترسي نداريد و گوشي يا تبلت يا هر وسيله ي ديگري که همراه داريد شارشان تمام شده است مي توانيد به وسيله ي پاور بانک ان ها را شارژ کنيد

اجزای پاور بانک

تمامی پاور بانک ها دارای یک مینی سوکت یو اس بی (Mini USB) ورودی هستند که به وسیله ی ان برق مورد نظر را در خود ذخیره می کنند. برق مورد نیاز از طریق یک پورت یواس بی (USB) که به پریز کامپیوتر یا هر وسیله ی دیگر وصل شود تامین می گردد.

ورود برق از طریق پریز و… به وسیله ی یک کابل مخصوص که به پاور بانک و پریز وصل شود صورت می گیرد. در هر پاور بانک یک مینی پورت یو اس بی و یک پورت یو اس بی کار گذاشته شده است. البته با توجه به نوع ان ها ممکن است دریک پاور بانک چندین پورت طراحی شده باشد.

در قسمت بالایی این وسیله محبوب. جریان خروجی طراحی شده است که در امپر های مختلف اندازه ی ان فرق می کند اما معمولا 1 یا 1.5 میلی امپر است. جریان پورت ها یکی از مهترین نکاتی هستند که باید به ان خیلی توجه کنیم مثلا برای شارژ کردن گوشی بیشتر از پورت هایی استفاده می شود که دارای جریان خروجی 2 امپری باشند حتی شما می توانید تبلت خود را به وسیله ی ان کاملا شارژ کنید.

پاور بانک ها دارای چندین پورت هستند که وظیفه ی هر کدام با توجه به نوع دستگاه فرق می کند. هر چه تعداد پورت ها بیشتر باشد قیمت ان ها هم بیشتر است. پورت USB در بین ان ها بیشترین کاربرد را دارد. خیلی از شرکت ها برای خود پورت های مخصوصی دارند مثلا پورت Lightning  به طور اختصاصی برای شرکت اپل ساخته شده است و فقط محصولات اپل می توانند از ان استفاده کنند.

 

برخی از سازندگان فرصت طلب و سودجو به محض این که محصولی وارد بازار می شود نوع تقلبی ان را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.

 

پاور بانک تقلبی

نوع تقلبی پاور بانک هم در بازار خیلی به چشم می خورد شما در هنگام خرید ان باید خیلی توجه داشته باشید تا پاور بانکی که خریداری می کنید تقلبی نباشد. شاید شما به جاهایی بروید. که توانایی بردن کالاهای سنگین را نداشته باشید. اگر چه پاور بانک خیلی بزرگ نیست اما سعی کنید حجم کوچک ان را خریداری کنید تا به راحتی در جیب یا کیف شما جا شود و همیشه همراهی خیلی خوب برای شما باشد.
حالا می خواهیم چند نمونه از پاوربانک هایی را که بیشترین استفاده را داشته اند به شما معرفی کنیم. این پاوربانک ها حداکثر ظرفیت ذخیره ی برق را دارند و قابلیت چند بار شارژ کردن را نیز دارند.

« حتما بخوانید  مقایسه دستگاه لیزر خانگی و حرفه ای ؛ لیرز موهای زائد

 

پاور بانک دستگاهي است که برق را در خود ذخيره مي کند تا در مواقعي که به برق دسترسي نداريد بتوانيد گوشي يا هر وسيله ي ديگري را با استفاده از ان شارژ کنيد

 

پاور بانک انکر «anker»

این پاور بانک با حجم بسیار کمش توانسته است رضایت کامل مشتریان را به دست اورد و جایگاه خیلی خوبی  در بین کاربران پیدا کند. این پاور بانک دارای ابعاد بسیار کوچکی معادل 93×46×25 میلی متر با وزن 135 گرم است. هم چنین ظرفیت ان 6000 میلی امپر است که برای سفر های طولانی خیلی مناسب است.

دارای درگاه ورودی و خروجی بسیار عالی است به طوری که جریان ورودی ان 1.2 و خروجی ان 2 میلی امپر است و برای شارژ بسیاری از دستگاه ها مانند گوشی و تبلت بهترین گزینه است.این وسیله دارای لامپ LED است این لامپ که از پدیدهٔ الکترولومینانس برای تولید نور بهره می‌برد با کیفیت بسیار عالی میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد.

این وسیله مدل های مختلفی دارد که تمامی ان ها قابلیت شارژ سریع را دارند البته این قابلیت با توجه به تکنولوژی Power IQ انجام می شود. در حال حاضر قیمت این محصول فوق العاده. حدوداً 130 هزار تومان است. البته پیشنهاد ما این است که قبل از خرید سری به سایت تا خرید بزنید.

 

پاور بانک

 

پاور بانک انر جایزر «energizer»

شرکت انر جایزر یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی باتری و پاور بانک محسوب می شود او محصولات خود را با برند انر جایزر با قیمت بیشتر از سایر شرکت ها عرضه می کند. ابعاد این پاور بانک از پاور بانک انکر. کوچک تر یعنی 78×77×23 میلی متر با وزن 171 گرم است.

این دستگاه دارای ظرفیت بالای 6600 میلی آمپری با دو درگاه خروجی USB 2.1 است. با توجه به ظرفیت بالایی که دارد شما می توانید هم زمان دو دستگاه را کاملا شارژ کنید. این دستگاه دارای ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت UE6602 و شدت جریان ورودی ان 1.5 امپر است. شما می توانید دستگاه مورد نظرتان را در مدت زمان پنج یا چهار ساعت به طور کامل شارژ کنید.

شرکت انر جایزر یکی از بهترین شرکت های تولید کننده ی باتری و پاور بانک است.

 

این شرکت روی این دستگاه نمایشگر LED را طراحی کرده است که با توجه به ان شما می توانید میزان شارژ مورد نظر را مشاهده کنید. یکی از قابلیت های بسیار مهمی که این پاور بانک نسبت به سایر پاور بانک های موجود دارد. این است که  از ان برای شارژ کردن دستگاه هایی که پورت میکرویواس دارند پلیرهای موسیقی و انواع دوربین های دیجیتالی استفاده کنید. در حال حاضر قیمت این محصولات در بازار حدودآ 140 هزار تومان است.

 پاور بانک

پاور بانک اپیسر«apacer»

این نوع پاور بانک خیلی شبیه به انرجایزر است اما ابعاد ان کمی بزرگتر یعنی 95×63×23 میلی متر با وزن 182 گرم است. و از امنیت خیلی بیشتر برخوردار است. ظرفیت این وسیله هم 6600 میلی امپر است هم چنین دارای دو درگاه خروجی می باشد که قابلیت شارژ کردن دو دستگاه را به صورت هم زمان دارد.

در این مدل هم. لامپ LED کار گذاشته شده که میزان شارژ دستگاه را با کیفیت عالی نشان می هد. این پاور بانک دارای طراحی بسیار شیک و زیبا است اگر شما می خواهید پاور بانکی را بخربد که دارای ظاهر منحصر به فردی باشد. این وسیله با رنگ های متنوعش بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این نوع پاور بانک به دلیل قیمت پایینش نسبت به مدل های دیگر بیشتر استفاده می شود. در حال حاضر قیمت ان در بازار حدودآ 60 تا 80 هزار تومان است. البته پیشنهاد ما این است که قبل از خرید سری به سایت تا خرید بزنید.

 

پاور بانک

 

Zendure

Zendure یکی دیگر از مدل های پاور بانک است که از بدنه ای بسیار مقاوم برخوردار می باشد و در اثر افتادن هیچ مشکلی برایش پیش نمی اید هم چنین در برابر اتصال های خفیف اسیب نمی بیند. دارای ظرفیتی بیشتر از مدل های قبلی معادل 6700 میلی امپر است ابعاد این مدل 93×48×23 میلی متری با وزن 137 گرم است و به نسبت مدل های قبلی خیلی کوچک تر می باشد.

این دستگاه مانند مدل قبلی اش دارای ولتاژ ورودی و خروجی 5 ولت و جریان ورودی ان 1.5 و جریان خروجی ان هم  2.1میلی امپر است. این مدل هم می تواند شارژ بسیاری از دستگاه ها مانند گوشی. تبلت. پخش کننده ی موسیقی و انواع دوربین های دیجیتالی را تامین کند و بسته به نوع دستگاه در مدت زمان 4 تا 6 ساعت به طور کامل شارژ می شوند. شما می توانید با قیمت حدودا 165 هزار تومان ان را خریداری کنید.

 

پاوربانک

 

پاور بانک samsung

این مدل دارای رنگ های متنوعی از جمله زرد.ابی.صورتی و سفید می باشد که شما میتوانید با توجه به سلیقه ی خودتان هر رنگی را که دوست داشته باشید خریداری کنید.این مدل دارای یک درگاه خروجی 2 امپری است که شما می توانید با توجه به ظرفیت بالای 8400 میلی امپری که دارد گوشی یا هر وسیله ی دیگری را شارژ کنید.

یکی از مشکلاتی که این پاور بانک دارد این است که وزن ان نسبت به مدل های قبلی بیشتر است. این وسیله ی دارای ابعادی معادل 100×74.5×22.9 میلی متر با وزن 210 گرم می باشد. قیمت این پاور بانک با انر جایزر برابر است یعنی شما می توانید ان را با قیمت حدودآ 140 هزار تومان خریداری کنید. البته پیشنهاد ما این است که قبل از خرید سری به سایت تا خرید بزنید.

پاور بانک adata

این مدل با ظرفیتی معادل 10000 میلی امپری شهرتی جهانی برای خود پیدا کرده و با کیفیت عالی اش توانسته است از رقبا ی خود جلو بیفتد و از ان به عنوان یک پاور بانک عالی یاد کنند. این دستگاه هم مانند دستگاه های دیگر از دو درگاه خروجی 1و2.1 میلی امپری برای وصل شدن هم زمان به دو دستگاه برخوردار است.

این مدل هم دارای حجم بزرگی می باشد ابعاد ان 140×63×21.5 میلی متر با وزن 285 گرم است. یکی از قابلیت های این پاور بانک این است که وقتی اتصال ضعیفی رخ دهد یا ولتاژ و جریان حرارت افزایش یابد به صورت اتوماتیک بعد از 20 ثانیه خاموش می شود و نمی گذارد به دستگاه اسیب وارد شود. هم چنین دارای قیمت بسیار پایینی است. شما می توانید این پاور بانک را با قیمت حدودآ 75 هزار تومان خریداری کنید.

 

پاور بانک

بهترین پاور بانک ؛ سیلیکون

این پاور بانک لیتیوم یونی زیبا. با رنگ های متنوع دارای ظرفیت بالای 10400 میلی امپر است و از وزن بالایی برخوردار می باشد. ابعاد ان 101.9×89.1×25 میلی متر با وزن 233 گرم است. روی ان دو خروجی 2.1و1 وجود دارد که شما می توانید هم زمان دو وسیله را شارژ کنید یکی از قابلیت های این دستگاه این است که شما می توانید با یک بار وصل کردن به برق از این دستگاه برای چندین بار متوالی استفاده کنید.

مدت زمانی که طول می کشد تا این دستگاه به طور کامل شارژ شود 8 ساعت می باشد که دو برابر مدل های قبلی است. این مدل هم بر اثر اتصال و افزایش ولتاژ و جریان پس از ده ثانیه خاموش می شود. اما قیمت این مدل بیشتر از مدل قبلی است به طوری که شما می توانید ان را با قیمت حدوداً 129 هزار تومان خریداری کنید.

پاور بانکA8 

A8 یک مدل دیگر پاور بانک با بدنه ای پلاستیک ABS و پلی کربنات است که در برابر ضربات و افتادن از مقاومت زیادی برخوردار می باشد و در بین تمامی پاور بانک ها دارای بیشترین ظرفیت معادل 25600 میلی امپر است و به وسیله ی 4 درگاه USB که دارد. شما می توانید به وسیله ی ان شارژ چند دستگاه را تامین کنید.

دارای جریان خروجی 3.1و ورودی 1.5ابوده. و روی این پاور بانک صفحه نمایش LCD طراحی شده است تا شما بتوانید میزان شارژ دستگاهتان را مشاهده کنید. هم چنین دارای قابلیت A8 Pro است که به وسیله ی ان می تواند شدت جریان دستگاه های مختلف را تشخیص دهد. و هر دستگاه را در کم ترین زمان ممکن شارژ کند. یکی از مشکل های بزرگی که این پاور بانک دارد این است که دارای وزن بسیار زیادی است و به راحتی قابل حمل نیست. این وسیله دارای ابعادی معادل40×73.6×11.9با وزن 482گرم است.

البته این محصول با بسیار ی از دستگاه ها مانند گوشی LG G2 و تبلت های Asus سازگاری ندارد.قیمت این مدل نسبت به مدل های دیگر خیلی بیشتر است. شما می توانید این مدل را با قیمتی معادل 400 هزار تومان خریداری کنید. البته پیشنهاد ما این است که قبل از خرید سری به سایت تا خرید بزنید.

 

اکنون که این محصول جادویی را می شناسید وقتش رسیده . که این همراه خوب را برای گوشی. تبلت.دوربین و لپ تاپ و سایر محصولات شارژی تان تهیه کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .