مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero

0 209
زمان مطالعه : 3 دقیقه

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero . سامسونگ اخیراً از تلویزیون جدید خود به نام سرو ( SERO ) در کره جنوبی رو نمایی کرده است. ظاهراً این خط جدید متناسب با سبک زندگی نسل جدید طراحی شده است . این نمایشگر جدید ، علاوه بر طراحی سنتی ، یعنی طراحی افقی نمایشگر ، میتواند در جهت افقی و عمودی جابجا شود . 

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero ؛ راه اندازی تلویزیون سرو ( SERO )

sero-tv
سامسونگ از سری تلویزیون QLED ) 43 ) اینچی کوانتومی سرو رونمایی کرده است . این تلویزیون ، برای مشاهده محتوای تلفن همراه می چرخد . این شرکت می گوید : « سرو » در اصل برای هزاره های بعدی هم ساخته شده است و می تواند از طریق ( NFC Mirroring ) ، با صفحه نمایش تلفن های هوشمند ، همگام سازی شود . سرو ، با داشتن ظاهر زیبا و منحصر به فرد ، میتواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی در صورت عدم استفاده از آن ، استفاده شود. ( تا حدودی شبیه تلویزیون ” فریم ” سامسونگ )

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero ؛ امکانات سرو

تلویزیون سرو در حالت افقی ، به عنوان یک تلویزیون معمولی کار می کند . این دستگاه می تواند در حدود 90 درجه بچرخد و به شما امکان می دهد فیلم های اینستاگرام ، اسنپ و سایر تلفن های هوشمند را درحالت عمودی ، مشاهده کنید . سرو مجهز به بلندگو های 4.1 کاناله ، 60 وات است و می توان از آن برای پخش موسیقی های مختلف آنلاین از جمله ( Samsung Music ) و همچنین موسیقی ذخیره شده در تلفن های هوشمند استفاده کرد . این تلویزیون هم چنین از دستیار صوتی سامسونگ ، ( Bixby ) داخلی استفاده کرده است . هان جونگ هی ، رئیس شرکت ( Visual Display Business ) در سامسونگ ، اظهار داشت : ” سامسونگ به معرفی صفحه نمایش هایی با احترام به سلیقه مصرف کننده شخصی ، ادامه خواهد داد .”
sero

انتشار جهانی sero

سرو برای اولین بار در اواخر ماه مه با قیمت 18.9 میلیون وین ( تقریبا  11.30.000روپیه ) در کره منتشر شد اما هنوز هیچ گزارشی در مورد انتشار جهانی آن وجود ندارد . سامسونگ گفته است که می خواهد ترکیب خود را متنوع کند و با مطالعه سلیقه هزاران دوست دار موبایل ، این ایده را به دست آورده است . سرو در همان خانواده ایست که تلویزیون های ( artsy Serif ) و ( Frame QLED ) سامسونگ قرار دارند . هنگامی که آن را به حالت عمودی بچرخانید ، می توانید با جفت کردن آن از طریق NFC ، محتوا را در تلفن خود همگام سازی کرده و مشاهده کنید . سامسونگ مشخصات دیگری را ذکر نکرده ، اما به احتمال زیاد دارای رزولوشن 4k Ultra HD است .

سامسونگ گفته است : همراه با نمایش فیلم های گوشی های هوشمند ، سرو می تواند برای عکس ها و ” سایت های خرید ” نیز مفید باشد . در حالی که این اولین تلویزیون عمودی این شرکت است ، ( Surface Hub 2 ) مایکروسافت نیز می تواند در حدود 90 درجه بچرخد . این مدل دارای صفحه نمایش لمسی است ، و از آن برای ارائه ی کار های تجاری استفاده می شود . سامسونگ هم چنین اعلام کرد که تلویزیون های « سریف » و « فریم » آن در اندازه های بزرگ تر 49 و 55 اینچ در دسترس خواهند بود و به زودی یک تلویزیون فریم 65 اینچی نیز ، ارائه می شود .

مرسی از اینکه مقاله نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero را با دقت خوانده اید . اگر سوال سا نظری دارید خوشحال می شویم آن را در قسمت نظرات بنویسید.

بیشتر بخوانید :
تلویزیون سامسونگ و اشنایی بیشتر با امکاناتش
راهنمای انتخاب و خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ
منشی هوشمند Bixby سامسونگ Samsung Galaxy S8
رزولوشن های تلویزیون بر اساس کیفیت 4K و FULL HD و HD
پنل Quantum Dot یا نقطه ی کوانتومی چیست؟
NFC چیست و چه کاربردی دارد

« حتما بخوانید  تلگرام با آپدیت به نسخه ی 3.13 ؛ قابلیت انجام بازی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .