مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero

0 210
زمان مطالعه : 3 دقیقه

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero . سامسونگ اخیراً از تلویزیون جدید خود به نام سرو ( SERO ) در کره جنوبی رو نمایی کرده است. ظاهراً این خط جدید متناسب با سبک زندگی نسل جدید طراحی شده است . این نمایشگر جدید ، علاوه بر طراحی سنتی ، یعنی طراحی افقی نمایشگر ، میتواند در جهت افقی و عمودی جابجا شود . 

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero ؛ راه اندازی تلویزیون سرو ( SERO )

sero-tv
سامسونگ از سری تلویزیون QLED ) 43 ) اینچی کوانتومی سرو رونمایی کرده است . این تلویزیون ، برای مشاهده محتوای تلفن همراه می چرخد . این شرکت می گوید : « سرو » در اصل برای هزاره های بعدی هم ساخته شده است و می تواند از طریق ( NFC Mirroring ) ، با صفحه نمایش تلفن های هوشمند ، همگام سازی شود . سرو ، با داشتن ظاهر زیبا و منحصر به فرد ، میتواند به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی در صورت عدم استفاده از آن ، استفاده شود. ( تا حدودی شبیه تلویزیون ” فریم ” سامسونگ )

نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero ؛ امکانات سرو

تلویزیون سرو در حالت افقی ، به عنوان یک تلویزیون معمولی کار می کند . این دستگاه می تواند در حدود 90 درجه بچرخد و به شما امکان می دهد فیلم های اینستاگرام ، اسنپ و سایر تلفن های هوشمند را درحالت عمودی ، مشاهده کنید . سرو مجهز به بلندگو های 4.1 کاناله ، 60 وات است و می توان از آن برای پخش موسیقی های مختلف آنلاین از جمله ( Samsung Music ) و همچنین موسیقی ذخیره شده در تلفن های هوشمند استفاده کرد . این تلویزیون هم چنین از دستیار صوتی سامسونگ ، ( Bixby ) داخلی استفاده کرده است . هان جونگ هی ، رئیس شرکت ( Visual Display Business ) در سامسونگ ، اظهار داشت : ” سامسونگ به معرفی صفحه نمایش هایی با احترام به سلیقه مصرف کننده شخصی ، ادامه خواهد داد .”
sero

انتشار جهانی sero

سرو برای اولین بار در اواخر ماه مه با قیمت 18.9 میلیون وین ( تقریبا  11.30.000روپیه ) در کره منتشر شد اما هنوز هیچ گزارشی در مورد انتشار جهانی آن وجود ندارد . سامسونگ گفته است که می خواهد ترکیب خود را متنوع کند و با مطالعه سلیقه هزاران دوست دار موبایل ، این ایده را به دست آورده است . سرو در همان خانواده ایست که تلویزیون های ( artsy Serif ) و ( Frame QLED ) سامسونگ قرار دارند . هنگامی که آن را به حالت عمودی بچرخانید ، می توانید با جفت کردن آن از طریق NFC ، محتوا را در تلفن خود همگام سازی کرده و مشاهده کنید . سامسونگ مشخصات دیگری را ذکر نکرده ، اما به احتمال زیاد دارای رزولوشن 4k Ultra HD است .

سامسونگ گفته است : همراه با نمایش فیلم های گوشی های هوشمند ، سرو می تواند برای عکس ها و ” سایت های خرید ” نیز مفید باشد . در حالی که این اولین تلویزیون عمودی این شرکت است ، ( Surface Hub 2 ) مایکروسافت نیز می تواند در حدود 90 درجه بچرخد . این مدل دارای صفحه نمایش لمسی است ، و از آن برای ارائه ی کار های تجاری استفاده می شود . سامسونگ هم چنین اعلام کرد که تلویزیون های « سریف » و « فریم » آن در اندازه های بزرگ تر 49 و 55 اینچ در دسترس خواهند بود و به زودی یک تلویزیون فریم 65 اینچی نیز ، ارائه می شود .

مرسی از اینکه مقاله نمایش صفحه گوشی بر روی تلویزیون سامسونگ سرو Sero را با دقت خوانده اید . اگر سوال سا نظری دارید خوشحال می شویم آن را در قسمت نظرات بنویسید.

بیشتر بخوانید :
تلویزیون سامسونگ و اشنایی بیشتر با امکاناتش
راهنمای انتخاب و خرید بهترین تلویزیون های سامسونگ
منشی هوشمند Bixby سامسونگ Samsung Galaxy S8
رزولوشن های تلویزیون بر اساس کیفیت 4K و FULL HD و HD
پنل Quantum Dot یا نقطه ی کوانتومی چیست؟
NFC چیست و چه کاربردی دارد

« حتما بخوانید  پاور بانک مناسب شما کدام است؟ نکات مهم قبل از خرید؛ظرفیت شارژر همراه
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .