مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی انواع مانیتور ماشین پشت سری و آینه ای و داشبوردی خودرو

0 323
زمان مطالعه : 3 دقیقه

معرفی انواع مانیتور ماشین ؛ آیا فرزندانتان روی صندلی عقب حوصله شان سر می رود ؟ آیا می خواهید مسیر ها روی یک مانیتور درون خودرو نمایش داده شود ، اما آن را ندارید ؟ یا شاید شما نیاز به سرگرمی برای مسافرین خود در طی سفر های طولانی با اتوبوس داشته باشید. مانیتور خودرو می تواند یک راه حل عالی برای همه این چالش ها باشد. بیایید نگاهی دقیق تر به آن ها بیاندازیم.
برای اکثر رانندگان ، مانیتور خودرو به معنای نمایشگر تعبیه شده در کنسول مرکزی است. اما مانیور ها انواع مختلفی دارند که اکنون قرار است به معرفی انواع مانیتور ماشین برای شما بپردازیم . پس با ما همراه باشید …

معرفی انواع مانیتور ماشین


مانیتور های داخلی in-dash

مانیتور های ماشین در حالت عادی معمولاً روی کنسول مرکزی نصب می شوند. اگر فکر می کنید فقط رانندگان بدون نمایشگر در اتومبیل های خود مایل به خرید مانیتور خودرو هستند ، مطمئناً اشتباه می کنید. مانیتور OEM ممکن است عملکرد های چندرسانه ای ضعیفی داشته باشد ، بنابراین خرید رابط ویدیویی ماشین برای گسترش آن ها یا مانیتور جدید ضروری است. با این وجود ، بیشتر اوقات مانیتور های اتومبیل توسط کسانی خریداری می شوند که آن را در ماشین محبوب خود ندارند .

 

شما می توانید navigation box ، دوربین دنده عقب ، دستگاه پخش دی وی دی یا گیرنده تلویزیون را به مانیتور بدون آداپتور های اضافی وصل کنید و این به شما امکان می دهد سیستم سرگرمی داخل اتومبیل خود را شخصی سازی کنید.
مانیتور های داخل خودرو ، به طور معمول ، برای مارک ها و مدل های ویژه اتومبیل ، طراحی شده اند. مانیتور های In-dash اتومبیل عمدتاً برای رانندگان و سرنشینان صندلی جلو طراحی شده اند ، بنابراین سایر مسافرین ، به ویژه کودکان چه کنند ؟ برای آن هم راه حلی وجود دارد .

انواع مانیتور خودرو

مانیتور پشت سری Headrest

این مانیتور ها یک راه حل ایده آل برای سرگرمی مسافران صندلی عقب است. مانیتور های صندلی می توانند مطابق با لوازم داخلی خودرو انتخاب شوند تا فضای داخلی خودرو خراب نشود. در مرحله دوم ، بیشتر مانیتور های پیش زمینه در حال حاضر به یک دستگاه پخش دی وی دی تعبیه شده و به پورت USB مجهز هستند ، بنابراین از هزینه های اضافی جلوگیری می شود. سوم ، نصب آن ها ساده است. شما می توانید مانیتور را با استفاده از راهنما های آنلاین متصل کنید ، اما ما پیشنهاد می کنیم که یک متخصص کار نصب را برای شما انجام دهد. همچنین توصیه می کنیم هدفون های بی سیم مادون قرمز را خریداری کنید تا مسافران هنگام تماشای فیلم یا بازی ، مزاحم یکدیگر و راننده نشوند.

مانیتور هایی که برای مدل های خاص اتومبیل و همچنین مدل های جهانی طراحی شده اند ، دارای هدست هستند. این مانیتور ها در رنگ ها و شکل های متنوعی قرار گرفته اند که به شما امکان می دهند مناسب ترین را برای فضای داخلی خودرو خود ، خریداری کنید. همچنین لازم به ذکر است که برخی مانیتور ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که استفاده از آن را ساده تر می کند.

انواع مانیتور خودرو

معرفی انواع مانیتور ماشین : مانیتور های Armrest

چنین مانیتور هایی بر روی قسمت مرکزی بین دو صندلی جلو و یا روی دسته ی صندلی نصب می شوند و قابلیت تنظیم ، آن ها را قادر می سازد تا تقریباً در هر خودرویی بتوانند قرار بگیرند. کافیست مانیتور را به قسمت مرکزی دسته صندلی بچسبانید ، صفحه نمایش را در یک موقعیت راحت تنظیم کنید و کابل برق را به مخزن فندک سیگار یا به طور مستقیم به سیستم الکتریکی و voila ماشین وصل کنید .

 

« حتما بخوانید  معرفی و شناخت انواع سیستم صوتی خودرو ؛ آشنایی با کاربرد بلندگو ماشین

معرفی انواع مانیتور ماشین : مانیتور آینه ای 

مانیتورهای اینه ای در جای اینه روبروی راننده قرار می گیرند و به قدری شفاف هستند که کاربرد اینده دارند.

 

اگر قصد خرید مانیتور برای اتومبیل خود دارید ، ما به شما خرید از سایت تا خرید را پیشنهاد می کنیم . می توانید به صفحه مورد نظر خرید مانیتور خودرو رفته و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید بهترین مانیتور« manitor »

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .