مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

7 کاربرد انواع مایکروویو و مایکروفر که نمی دانستید! ؛ مقایسه

0 238
زمان مطالعه : 4 دقیقه

7 کاربرد انواع مایکروویو و مایکروفر که نمی دانستید! ؛ مقایسه : مایکروویو دستگاه های خارق العاده ای برای کسانی است که به آماده سازی وعده های غذایی سریع و راحت نیاز دارند. آن ها به طور معمول این کار را با ساطع کردن امواجی انجام می دهند که ذرات مواد غذایی را ارتعاش می دهند تا آن ها را گرم کنند. با این حال ، کلید بهره‌مندی بیشتر از مایکروویو شما این است که حتماً یکی را که برای شما مناسب باشد انتخاب کنید . انواع مختلفی از ماکروویو وجود دارد که هر کدام جوانب مثبت و منفی خود را دارند.
در زیر ، رایج ترین انواع اجاق های مایکروویو که بر اساس قابلیت های آن ها طبقه بندی شده اند ، بحث می کنیم. پنج نوع اجاق مایکروویو در بازار وجود دارد. که آن ها را در زیر ذکر کرده ایم .


7 کاربرد انواع مایکروویو و مایکروفر ؛ مقایسه

  • اجاق مایکروویو Solo
    ایده آل برای پخت و پز اساسی و گرم کردن مجدد است.
  • اجاق مایکروویو گریل
    آن ها می توانند وظایف یک مایکروویو ساده و کباب کردن را انجام دهند.
  • اجاق مایکروویو Convection
    علاوه بر گرم کردن مجدد ، می توان از آن برای پخت و کباب نیز استفاده کرد.
  • مایکروویوهای Over-the-Range
    آن ها در بالای اجاق گاز نصب شده و شامل یک مایکروویو و یک هود است.
  • اجاق مایکروویو Built-In
    به معنای نصب در کابینت های سفارشی است. 
  • اجاق مایکروویو Countertop
    روی پیشخوان آشپزخانه قرار می گیرد.
  • اجاق مایکروویو Drawers

 

7 کاربرد انواع مایکروویو ؛ مایکروفر های Solo

مایکروفر Solo یکی از انواع مایکروویو یا مایکروفر اساسی است . برای گرم کردن یکنواخت ، پخت و پز و یخ زدایی بسیار عالی است اما قابلیت کباب یا پختن را ندارد . برای نیاز های اساسی هر کسی ، یک مایکروفر Solo کافی است ، اما ویژگی های خاصی ندارد. همچنین در یک مایکروفر Solo می توانید فقط از شیشه یا پلاستیک مخصوص مایکروویو استفاده کنید.
انواع مایکروویو یا مایکروفر و کاربرد آن ها

مایکروویو کانوکشن ( Convection )

یک مایکروویو کانوکشن می تواند تمام عملکرد های یک مایکروویو Solo را انجام دهد ، اما دارای ویژگی های اضافی نیز می باشد. مایکروویو های کانوکشن همچنین می توانند غذا های کبابی ، پخته ، سرخ شده ، برشته و ترد را تهیه کنند. اگر بیشتر از یک گرم کردن ساده به مایکروویو خود احتیاج دارید ، گزینه مایکروویو کانوکشن برای شما بهتر است. می توانید از فلز در اجاق مایکروویو کانوکشن استفاده کنید. با این حال ، این مدل ها بسیار گران قیمت هستند.
انواع مایکروویو یا مایکروفر و کاربرد آن ها

مایکروویو های Over-the-Range

مایکروویوهای Over-the-Range شامل یک ماکروویو و یک هود است. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت بالای اجاق گاز شما نصب شوند ، و از ترکیب واحد تهویه و مایکروویو برای صرفه جویی در فضای آشپزخانه استفاده می کنند. آن ها به صورت دیواری نصب می شوند و در هر محدوده ای قابل نصب هستند. این انتخاب به ویژه برای افرادی که آشپزخانه کوچک تری دارند مناسب است.
انواع مایکروویو یا مایکروفر و کاربرد آن ها

7 کاربرد انواع مایکروویو ؛ مایکروویو گریل ( Greel )

مایکروویو های گریل نوعی سطح میانی بین مایکروفر های Solo و کانوکشن هستند. همانطور که از نام این محصول پیداست ، آن ها می توانند وظایف مایکروویو ساده و کباب کردن را انجام دهند. مایکروویو گریل یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند با مایکروویو خود بیشتر از گرم کردن کار کنند اما ویژگی هایی مانند پختن ، بو دادن یا ترد کردن را لازم ندارند.

مایکروویو کانترتاپ ( Countertop )

یک مایکروویو کانتر بر روی پیشخوان آشپزخانه شما به تنهایی قرار می گیرد. این گزینه خوبی برای مستاجر ها و کسانی است که نمی خواهند کل آشپزخانه خود را مجدداً برای یکپارچه سازی مایکروویو طراحی کنند . این نوع مایکروویو ها همچنین می توانند برای آشپزخانه هایی که فضای خالی زیادی دارند ، انتخاب خوبی باشند.

مایکروویو داخلی Built-In

برخلاف مایکروفر های کانترتاپ ، یک microwave Built-In به عنوان یک اجاق داخل کابینت های آشپزخانه قرار می گیرد. برای کسانی که یک آشپزخانه جدید را طراحی می کنند ، ترکیب مایکروویو Built-In می تواند یک انتخاب عالی باشد ، به خصوص اگر این وسیله ای باشد واقعا به آن نیاز داشته باشد. آن ها تمایل جلوه ای منظم و مرتب تر دارند و از ایجاد جلوه های شلوغ در آشپزخانه شما جلو گیری می کنند.
انواع مایکروویو یا مایکروفر و کاربرد آن ها

7 کاربرد انواع مایکروویو ؛ مایکروویو های کشویی ( Drawers )

یک نوآوری نسبتاً جدید در بازار مایکروویو ، مایکروویو Drawers است. این مایکروویو ها مناسب برای جایی که کشو های آشپزخانه متعارف قرار دارند ،  هستند . بنابراین می تواند یک راه عالی برای صرفه جویی در فضای پیشخوان بدون نیاز به طراحی مجدد کل آشپزخانه باشد. از آنجا که آن ها جدیدتر هستند ، پیدا کردن و نصب آن ها سخت تر است.

اگر این مطلب را تا انتها مطالعه کردید ، اکنون با ویژگی های انواع مایکروویو یا مایکروفر ها آشنا شدید و می توانید با توجه به نیاز هایتان یکی از آن ها را انتخاب و در صفحه خرید مایکروویو خریداری کنید.

 

« حتما بخوانید  7 دلیل انتخاب اتو بخارگر ؛ مقایسه با اتو بخار

بیشتر بخوانید :

مایکروویو ؛ راهنمای خرید مایکروویو
دستگاه مایکروویو چگونه کار می کند ؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .