مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ؛ عوارض

0 133
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ؛ عوارض ؛ امروزه همه می خواهند به بهترین شکل ممکن به نظر برسند. از آنجا که پوست برجسته ترین ویژگی بدن ما است ، مردم خواهان داشتن پوستی بدون مو و صاف هستند. رایج ترین روش های از بین بردن موهای بدن ، کرم های موبر ، اصلاح ، اپیلاسیون و دستگاه های اپیلیدی است. اما این روش ها نتایج طولانی مدتی ندارند و همچنین عوارض جانبی مانند موهای رشد کرده در پوست ، قرمزی ، بریدگی و … دارند. برعکس ، لیزر موهای زائد یک درمان زیبایی پیشرفته برای از بین بردن موهای ناخواسته از بدن است. این یک روش ایمن و ایده آل برای مردان و زنان است .

سال ها بسیاری از مردم لیزر زدایی را فقط برای قسمت های خاصی از صورت و بدن موثر می دانستند ، اما اکنون این روش از سر تا پا برای از بین بردن موهای ضخیم استفاده می شود. در حالی که قبلا این روش فقط در مطب متخصص پوست وجود داشت ، این روزها می توانید دستگاه های کوچک بخرید تا خودتان موها را از بین ببرید. اما قبل از این که با تیغ های خود خداحافظی کنید ، ببینید که راشل وارد ، پزشک متخصص پوست ، در مورد ایمنی و اثربخشی این دستگاه ها چه گفته است.


مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ؛ عوارض

در این لیست مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد  ، برخی از موارد مثبت و منفی مربوط به انجام لیزر موهای زائد خانگی را به صورت دستی آورده ایم. بنابراین ، بیایید با موضوع خود شروع کنیم:

 

مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد 

دستگاه های لیزر خانگی فرصتی را برای پدرو مادران پرمشغله ، افراد پر مشغله وهر کس دیگری فراهم می کنند تا بدون اینکه خانه بیرون بروند ، با استفاده از این دستگاه ها موهای زائد خود را درمان کنند. شما یک بار این دستگاه را برای همیشه می خرید و بسیار ارزان تر از لیزر موهای زائد در کلینیک ها است. درمان های لیزر خانگی از فناوری IPL استفاده می کنند. IPL مخفف Intense Pulsed Light است و با ارسال چندین طول موج نور درمانی برای هدف قرار دادن رنگدانه درون فولیکول های مو ، مو را برای همیشه از بین می برد. در نتیجه ، رشد مجدد مو به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

راحتی 

سهولتی که دستگاه های IPL در خانه ارائه می دهند تنها یکی از مزایای آن است. با استفاده از این دستگاه کوچک ، می توانید در هر زمان از شبانه روز که برای شما مناسب است ، مو های خود را لیزر کنید. افراد مشغول اکنون می توانند از مزایای IPL بدون گرفتن نوبت و مراجعه به کلینیک لیزر استفاده کنند. حتی اگر زیاد به مسافرت می روید ، می توانید هنگام مسافرت دستگاه کوچک خود را ببرید تا مطمئن شوید که همیشه به بهترین شکل ممکن ظاهر می شوید !

« حتما بخوانید  سشوار چرخشی چیست و چه کاربردی دارد؟ راهنمای نحوه استفاده

حریم خصوصی

شما در خانه خود هستید و هیچ کس نمی داند شما چه می کنید ! مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد ؛ این مهم ترین مزیت دستگاه های IPL خانگی است ، خصوصاً برای افراد کمرو که کمی خجالت می کشند در کلینیک های لیزر حاضر شوند و بدن خود را به شخصی که شما را لیزر می کند ، نشان دهند. از این به بعد ، لازم نیست هیچ کس چیزی بداند !

معایب این ابزارها فقط روی طیف کمی از رنگ مو و پوست کار می کنند.

لیزرها تنها در مواقعی که کنتراست زیادی بین رنگ پوست و مو وجود داشته باشد موثر هستند. این بدان معنی است که این سیستم ها به افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند توصیه می شود.
در افرادی که پوست تیره تری دارند ، احتمال سوختگی وجود دارد . اگرچه برای جلوگیری از آن ، بسیاری از دستگاه های خانگی دارای حسگرهایی هستند که مانع کار آن ها روی پوست تیره می شود. اگر تفاوت بین رنگ پوست و مو های شما کم است ، لیزرهای حرفه ای تنها گزینه برای شما هستند. لیزرهایی که در مطب پوست استفاده می شوند پیچیده تر هستند و می توانند در افرادی با هر رنگ پوست استفاده شوند.
مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد  ؛ فقط در صورت داشتن پوستی روشن یا متوسط ​​با موهای تیره ، باید از دستگاه لیزر موهای زائد در خانه استفاده کنید. اگر صورت شما حتی کمی تیره  تر از حد متوسط ​​باشد ، پالس نور قادر به تشخیص موهای تیره از پوست تیره شما نیست. از طرف دیگر ، لیزرها نمی توانند موهای بلوند را تشخیص دهند.

دقت « مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد »

دقیقاً مانند اپیلاسیون در منزل ، که متوجه می شوید موهای زیادی از دست داده اید ، بدیهی است که دقیق بودن با دستگاه های لیزر در خانه دشوار است. بنابراین اگر مناطق بزرگ یا مناطقی که دسترسی به آن دشوار است مانند پا ، پشت یا خط بیکینی را انجام می دهید ، وسایل خانگی می تواند شما را ناامید کرده و دوباره به تیغ های خود برای قسمت هایی که از دست داده اید روی بیاورید.

 

متشکریم که در مطالعه مزایا و معایب دستگاه لیزر موهای زائد خانگی ؛ عوارض با ما همراه بودید سوالات و نظرات تان را برایمان بنویسید.

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .