مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنما و نکات لیزر موهای زائد در خانه ایمن است ؟ توصیه ها

0 101
زمان مطالعه : 4 دقیقه

لیزر موهای زائد در خانه ایمن است ؟ راهنما و نکات و توصیه ها ؛ رشد بیش از حد موهای زائد می تواند مسئله ناامیدکننده ای باشد که باید با آن کنار بیایید. روش های سنتی حذف موهای زائد از رده خارج می شوند زیرا هیچ یک از آن ها در واقع نتایج طولانی مدت را به همراه ندارد. به لطف فناوری های پیشرفته که آن ها راهی راحت تر برای از بین بردن این موهای ناخواسته بدن پیدا کردند. دستگاه های لیزرمو های زائد به راحتی برای استفاده در منزل در دسترس قرار می گیرند.
با این حال ، بسیاری از افراد از خطر پذیری خودداری می کنند. اکثر آن ها در مورد خطر درمان های خانگی احتیاط می کنند. و من فکر می کنم ، این کار خوبی است. همیشه ایمن بودن بهتر از تأسف است.

 

راهنما و نکات لیزر موهای زائد در خانه ایمن است ؟ توصیه ها


آنچه در مورد از بین بردن موهای زائد در خانه باید بدانید

اگر تصمیم خود را درباره حذف موهای زائد در خانه گرفته اید اما هنوز مطمئن نیستید ، برای یادگیری بیشتر در مورد  لیزر مو های زائد در خانه ادامه این مطلب را بخوانید.

 

 نتیجه دائمی ، فوری نیست

با اولین استفاده از دستگاه های لیزر مو در خانه مو ها به طور دائم ازبین نمیروند. شما باید با این درمان خانگی صبورتر باشید. با این حال ، پس از چندین بار درمان ، تفاوت های قابل توجهی مشاهده خواهید کرد.

صبور باش

نتیجه این دستگاه ها جادویی نیست. اگر می خواهید نتیجه ای باورنکردنی مشاهده کنید ، باید در استفاده از دستگاه لیزر مو خود ثابت قدم باشید. این چیزی نیست که شما یک بار استفاده کنید و روز بعد آن را فراموش کنید. دلیل این امر این است که فولیکول های مو به طور جداگانه در چرخه رشد خود رشد می کنند. شما باید برای چندین هفته درمان را ادامه دهید ( طبق دستورالعمل های محصول ) تا نتیجه را به حداکثر برسانید.

 

لیزر موهای زائد در خانه ؛ به سرعت انجام نمی شود

زمان درمان بسته به منطقه ای که باید درمان شود متفاوت است. در مناطقی مانند پاها ، معمولاً 20 دقیقه طول می کشد. از طرف دیگر ، خطوط بیکینی و زیر بغل می توانند خیلی سریعتر تمام شود .

نتیجه به نوع پوست و مو شما بستگی دارد

دستگاه لیزر مو در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بیشترین تأثیر را دارد. با این حال ، دستگاه های لیزرمو وجود دارند که دستورالعمل ها و ویژگی های قابل تنظیم را برای راهنمایی شما در استفاده از آن ها ارائه می دهند.

بهتر است استفاده از دستگاه های لیزر مو را در زمستان یا پاییز شروع کنید

قرار گرفتن در معرض آفتاب چیزی است که هنگام انجام لیزر مو های زائد باید از آن اجتناب کنید.

« حتما بخوانید  آموزش بستن چادر مسافرتی اتوماتیک ؛ نحوه جمع کردن

قبل از استفاده از دستگاه لیزر ، مو های خود را اطلاح کنید

یک یا دو روز قبل از لیزر مو ها ، اصلاح ضروری است. این به این دلیل است که اگر موهای بدن شما بلند باشد ، لیزر مو های زائد می تواند دردناک باشد.

از موم استفاده نکنید ؛ لیزر موهای زائد در خانه

کندن و اپیلاسیون مانع روند لیزر مو می شود زیرا موها را از فولیکول می کشد. اگر فولیکول از قبل برداشته شود دستگاه لیزر موهای زائد در خانه قادر به هدف قرار دادن آن ها نخواهد بود.

درد به نوع پوست شما بستگی دارد

برخی لیزر بدون درد را تجربه می کنند زیرا پوستی روشن با موهای تیره دارند. این احساس شبیه ” گرم کردن ” توصیف می شود. اگر موهای تیره و ضخیم تری دارید ، ممکن است این احساس بیشتر شود ، اما دردناک نیست.

ضد آفتاب ضروری است در لیزر موهای زائد در خانه

همیشه بعد از هر بار لیزر موهای زائد در خانه از SPF استفاده کنید زیرا پوست شما حساس خواهد بود. همچنین برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید ، بهتر است از پوشش استفاده کنید.

از دوش آب گرم و سایر محصولات با مواد تشکیل دهنده خشن خودداری کنید

این فقط برای بیست و چهار ساعت پس از لیزر است. با این وجود ، پوست بعد از لیزر بسیار حساس است ، بنابراین بهتر است پوست را تحریک نکنید.

آیا انجام لیزر مو در خانه بی خطر است ؟

قطعاً ، بی خطر است! دستگاه های لیزرمو توسط متخصصان برای ارائه درمان های ایمن ، موثر و راحت در خانه برای رفع موهای زائد تولید شده اند. در حقیقت ، از دستگاه لیزرمو سال ها به طور گسترده ای در درمان بیماری های مختلف پوستی ، نه فقط از بین بردن مو ، استفاده می شود.
واقعا تاثیر داد ! نتیجه پس از چندین بار استفاده قابل مشاهده است. شما از اینکه لیزر بدن شما را صاف و بدون مو می کند شگفت زده خواهید شد. اگر از اصلاح خسته شده اید ، ممکن است عاشق دستگاه های لیزر مو شوید.

 

نتیجه لیزر موهای زائد در خانه

این موارد در مورد دستگاه های لیزر موهای زائد در خانه در برداشتن مرحله بعدی خود برای حذف موهای دائمی بسیار مفید است. این یک خرید عاقلانه است زیرا شما از آن سود زیادی خواهید برد. و شما مطمئناً بدنی بدون مو را که همیشه آرزو داشته اید به دست خواهید آورد.

 

متشکریم که تا اینجا در مطالعه لیزر موهای زائد در خانه با ما همراه بودید سوالات و نظراتتونو در زیر برای ما بنویسید

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .