مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی چیست علت و آموزش رفع

0 300
زمان مطالعه : 3 دقیقه

علت لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی چیست ؟ آموزش رفع تکان خوردن ماشین لباسشویی را با هم بررسی میکنم که چگونه لرزش ماشین لباسشویی خود را متوقف کنیم ؟


آیا ماشین لباسشویی شما در حین کار می لرزد ؟
در حالی که کمی لرزش طبیعی است ، ضربات با صدای بلند و تکان های زیاد طبیعی نیست . این مسائل نه تنها برای ساکنان خانه و افرادی که در طبقه بالا و زیر آنها زندگی می کنند آزار دهنده است ، بلکه می توانند صدمه ای به ماشین لباسشویی شما وارد کنند . در ادامه برخی از علت لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی را شرح داده ایم.

علت و راه حل های لرزش ماشین لباسشویی


علت لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی

در حالی که هر یک از مدل های ماشین لباسشویی می تواند به دلایل مختلف لرزش داشته باشد ، لباسشویی های درب از جلو تمایل به لرزش بیشتر از ماشین های لباسشویی با درب از بالا دارند . دلیل این است که مدل های با راندمان بالا ، چرخش بسیار سریع تری دارند . چندین مورد می تواند باعث لرزش یک ماشین لباسشویی شود و معمولاً می توانید راهی برای رفع مشکل پیدا کنید .

تراز کردن

ماشین های لباسشویی دارای پایه هایی هستند که به صورت خودکار دستی طراز می شوند .
مهم است که هنگام راه اندازی یک دستگاه ، اطمینان حاصل کنید که هر چهار پایه تنظیم شده و ماشین لباسشویی طراز است . برای اطمینان از طراز بودن ماشین از یک طراز استفاده کنید.

لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی چیست علت و آموزش رفع

مسائل مربوط به کیت انباشته ( Stacking kit )

ماشین لباسشویی ها و خشک کن ها غالباً با کیت انباشته شده همراه هستند که به محض استفاده ؛ کل واحد را در حین کار پایدار و در کنار هم نگه می دارد . اگر این کیت انباشته به درستی وصل نشده باشد یا از ماشین جدا نشده باشد . می تواند باعث شود که ماشین لباسشویی از حالت تعادل خارج شود و لرزش داشته باشد ، به خصوص در حالت چرخش.

بار نامتعادل « علت لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی »

یک بار خیس شده بزرگ مانند پتو می تواند در حین چرخش ، یک طرف ماشین لباسشویی را سنگین کند . ماشین لباسشویی را از حالت تعادل خارج کند و باعث لرزش آن شود . اضافه کردن یک یا چند حوله ، یا توزیع مجدد وزن و تنظیم مجدد ماشین لباسشویی، اغلب می تواند این مشکل را برطرف کند.

وسایل قابل شستشو سخت تر ، مانند کفش ورزشی کثیف ، هرگز نباید در ماشین لباسشویی به تنهایی قرار گیرد ، بلکه همیشه باید همراه حوله ها یا سایر موارد نرم تر باشد.

مهار کف پوش « علت لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی »

اگر ماشین لباسشویی روی زمین باشد ، اضافه کردن پایه ها و پد های ضد لرزش به طور مستقیم در زیر لباسشویی آن را ثابت و پایدار تر نگهه می دارد و میزان لرزش را کاهش می دهد . اگر این روش های ساده تر برای شما کار نکند ، سیستم عامل های ضد لرزش با اندازه کامل و همچنین پدهای کوچک برای حل این مشکل در بازار وجود دارد . تلاش برای استفاده از این موارد ممکن است مشکل را برطرف کند . از آنجا که سیستم عامل های کامل بسیار گران قیمت هستند ، ممکن است بخواهید راه حل های دیگر را قبل از آن امتحان کنید. پدهای کوچک ضد لرزش یک انتخاب مقرون به صرفه تر هستند.

 

« حتما بخوانید  جدیدترین و پرفروش ترین ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ال جی ؛ بوش ؛ ویرپول

لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی چیست علت و آموزش رفع

بعد از مطالعه علت لرزش شدید و تکان خوردن ماشین لباسشویی شما می توانید بهترین ماشین های لباسشویی را با کلیک روی خرید ماشین لباسشویی از سایت تا خرید ، خریداری کنید.

بیشتر بخوانید :

 نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .