مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تکنولوژی WaterWall در ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست ؛ کاربردهایش

0 237
زمان مطالعه : 3 دقیقه

تکنولوژی WaterWall در ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست ؛ کاربردهایش در این متن مطالبی درباره جدیدترین نوآوری سامسونگ در ماشین ظرفشویی ، یعنی فناوری ( WaterWall ) ، از جمله اطلاعاتی در مورد نحوه کار فناوری و کارهایی که می تواند برای شما انجام دهد وجود دارد :

تکنولوژی WaterWall ماشین ظرفشویی چیست؟

ماشین ظرفشویی WaterWall ، یک فرم خاص از فناوری ظرفشویی است که توسط سامسونگ ساخته شده است که از یک پرده متحرک آب به جای اسپری چرخشی استفاده می کند.

ماشین ظرفشویی WaterWall چگونه کار می کند؟

تکنولوژی WaterWall در ماشین ظرفشویی سامسونگ
هنگامی که ظروف خود را بارگذاری کردید و چرخه خود را انتخاب کردید ، ماشین ظرفشویی WaterWall مانند سایر ماشین های ظرفشویی دیگر تمیز کردن ظروف شما را شروع می کند … اما با یک تفاوت بسیار مهم : فن آوری WaterWall سامسونگ به جای استفاده از بازوهای چرخشی اسپری برای شستشوی ظروف ، جت های آب پر فشار را با نوار زاویه دار کشویی ترکیب کرده و یک پرده قدرتمند از آب را به جلو و عقب هدایت می کند.

 ماشین های ظرفشویی سامسونگ با استفاده از WaterWall ، آب را به طور مساوی در کل محفظه خود اسپری می کنند ، و اطمینان حاصل می کنند که هر بخش دارای سطح تمیز مساوی است. این بدان معنی است که کمتر نیاز دارید قبل از گذاشتن ظروف داخل ماشین ظرفشویی ، ظرف های خود را از شستشو دهید یا باقی مانده غذا را از آن ها جدا کنید ، زیرا جت های قدرتمند WaterWall کار سختی را برای شما انجام می دهند.

ماشین ظرفشویی WaterWall چه کار های دیگری می تواند انجام دهد ؟

تکنولوژی WaterWall ماشین ظرفشویی samsung .
چند دلیل عالی دیگر برای انتخاب ماشین ظرفشویی های WaterWall به عنوان ماشین ظرفشویی بعدی آشپزخانه شما وجود دارد
:

  • باز شدن خودکار در

    تکنولوژی WaterWall در ماشین ظرفشویی سامسونگ
    ماشین های ظرفشویی سامسونگ WaterWall در پایان هر چرخه به طور خودکار درهای خود را باز می کنند. حال ممکن است این زیاد مهم به نظر نرسد ، اما اگر می خواهید بخار داخل ماشین را آزاد کنید ، باز کردن درب ماشین ظرفشویی در پایان چرخه ضروری است. با استفاده از WaterWall ، شما مجبور نیستید از کار خود دست بکشید تا بروید و ماشین ظرفشویی را بعد از اتمام چرخه باز کنید . هنگامی که فرایند شستشو و خشک شدن کامل شد ، درب حدود 5 اینچ باز می شود تا بخار از بین برود.

  • Zone Booster

    تکنولوژی WaterWall در ماشین ظرفشویی سامسونگ
    شستن یک بار مخلوط از بشقاب های ملایم و تابه ها و قابلمه هایی که مواد غذایی روی آن ها به شدت خشک شده اند ، می تواند مشکل باشد. سامسونگ در قالب تنظیمات ( Zone Booster ) این مشکل را حل کرده است. این حالت روشی بسیار کارآمد تر برای تمیز کردن یک بار مخلوط از انواع ظروف است. Zone Booster یک منطقه شستشوی فشرده است که امکان شستشو با فشار و دمای بالا را فراهم می کند. تابه ها و قابلمه های خیلی کثیف را روی رک پایین که در سمت چپ یا راست قرار دارند ، گروه بندی کنید و آن ها را برای شستشوی فشار بالا هدف قرار دهید. همچنین ظروف و لیوان ها را از طرف دیگر برای شستشوی معمولی با جریان آب سبک تر بارگیری کنید.

  • Half Load

    انعطاف پذیری بیشتری را با تنظیمات ( Half Load ) ظرفشویی ( WaterWall DW9970 ) تجربه کنید .
    قابلیت Half Load به شما امکان می دهد فقط منطقه بالا یا پایین را بارگیری و تمیز کنید.

  • طراحی

  • بدنه استیل ضد زنگ و طراحی بیرونی ارگونومیک ماشین ظرفشویی سامسونگ ( DW9970 ) ظاهری مجلل را ارائه می دهد که برای تکمیل هر نوع دکوراسیون آشپزخانه طراحی شده است. همچنین پانل صفحه نمایش شیک مراحل تمیز کردن را به وضوح نشان می دهد.

خوشحالیم که در مطالعه متن تکنولوژی WaterWall ماشین ظرفشویی با ما همراه بودید برای خرید ماشین ظرفشویی مطالب زیر را بررسی کنید.

 


 

بیشتر بخوانید : 

10 نکته برای افزایش کارایی ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی سامسونگ و اشنایی با امکانات ان
جدیدترین و پرفروش ترین ماشین ظرفشویی سامسونگ ؛ ال جی ؛ بوش ؛ ویرپول
راهنمای خرید ظرفشویی و استفاده ی صحیح از آن

« حتما بخوانید  لیست قیمت ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی گرنیه در تاخرید فروشگاه اینترنتی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .