مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای چیست ؟

0 865
زمان مطالعه : 5 دقیقه

تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای ؛ آیا به دنبال راه هایی برای حفظ فضای پاک و سالم در خانه برای خانواده خود هستید ؟ داشتن جارو برقی مناسب می تواند تفاوت زیادی در تمیزی و کیفیت هوا در خانه شما ایجاد کند. انواع مختلفی جاروبرقی وجود دارد از جمله جارو برقی کیسه ای و همچنین جاروبرقی های آب و خاک . بنابراین ، کدام یک را باید انتخاب کنید؟ بهترین راه برای تصمیم گیری ، بررسی برخی تفاوت های بین این دو نوع جارو برقی است.


تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای

هدف جاروبرقی

جاروبرقی کیسه ای یا خشک برای برداشتن زباله های خشک از فرش و سایر انواع کف طراحی شده است.
گرد و غبار ، خاک ، موهای سگ ، تکه های کاغذ و تکه های نخ فقط چند نمونه از آنچه در ظرف زباله جاروبرقی خشک قرار میگیرند ، می باشد. فیلتر روی جاروبرقی های کیسه ای می تواند گرد و غبار و آوارهایی را که آلرژی فرد را تحریک می کند ، از بین ببرد.

یک جاروبرقی آب و خاک برای برداشتن مایعات مانند آب ریخته شده ساخته شده است.
قدرت و طراحی جاروبرقی آب و خاک به گونه ای است که جمع کردن مایعات ریخته شده روی فرش و سایر انواع کفپوش را آسان می کند. آن ها همچنین ساخته شده اند تا در کف های غیر فرش با دقت بیشتری حرکت کنند تا از خراش و نشانه های دیگر روی کفپوش جلوگیری شود.

تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای : بدنه جاروبرقی

یکی از بزرگترین تفاوت جاروبرقی و آب و خاک با جاروبرقی کیسه ای ، ساختار هر یک از آن ها است.
جاروبرقی کیسه ای با یک موتور متصل درست در کنار محل مکش و ظرف زباله قرار گرفته است.
از طرف دیگر ، یک جاروبرقی آب و خاک دارای طرحی است که شامل مانعی بین ظرف زباله و موتور جاروبرقی است. این امر به این دلیل است که آب موجود در ظرف زباله باید کاملاً جدا از قطعات الکتریکی دستگاه نگهداشته شود.

تفاوت های اصلی بین جاروبرقی مرطوب و خشک

مخزن زباله

ظروف زباله جاروبرقی کیسه ای برای نگهداری کلیه زباله های خشک طراحی شده است که هنگام جارو کردن از فرش یا کف دیگری خارج می کنید. یک جاروبرقی آب و خاک دارای ظرف زباله ای است که محکم بسته شده باشد ، بنابراین هیچ یک از مایعاتی که در حال تمیز کردن آن از کف است بیرون نمی زند. بعلاوه ، ظروف زباله موجود در جاروبرقی آب و خاک معمولاً از پلاستیک شفاف ساخته می شود تا کاربر بتواند ببیند چه چیزی برداشت شده و چه موقع نیاز به خالی شدن دارد.

فرآیند خالی کردن مخزن زباله

تفاوت دیگر بین این دو جاروبرقی مربوط به ظرف زباله است.
برای خالی کردن ظروف زباله جاروبرقی کیسه ای ، به راحتی آن را از دستگاه جدا کرده و زباله ها را درون سطل زباله می ریزید . ظروف زباله موجود در جاروبرقی آب و خاک باید داخل سینک یا بیرون آن ریخته شود . وقتی صحبت از جارو برقی آب و خاک می شود ، هنگام خالی کردن ظروف زباله باید کمی بیشتر دقت شود.

تفاوت های اصلی بین جاروبرقی مرطوب و خشک

تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای : تمیز کردن سطوح غیر فرش 

هر دو نوع جاروبرقی قادر به تمیز کردن سطوح غیر فرش مانند کف چوبی یا کف کاشی هستند.
بعضی از جاروبرقی های خشک به شما امکان می دهند ارتفاع برس ها را تنظیم کنید تا بتوانید کف بدون فرش را کاملا تمیز کنید. جاروبرقی کیسه ای ، گرد و غبار و خاک را از کف فرش و غیر فرش جدا می کند. اگر به دنبال بهترین خلا برای کف های وینیل هستید ، ایده ای هوشمندانه است که به دنبال جاروبرقی خشک با ارتفاع قابل تنظیم باشید. اما اگر می خواهید مایعات را در کف غیر فرش تمیز کنید ، جارو برقی آب و خاک این کار را انجام می دهد. 

نگهداری بعد از تمیز کردن

پس از جارو کردن یک فرش با جاروبرقی کیسه ای، می توانید آن را مجدداً داخل یک کمد یا اتاق ابزار قرار دهید. برای جاروبرقی های آب و خاک ، پس از تمیز کردن با جاروبرقی ، شما باید مطمئن شوید که برس های آن خشک شده و مخزن آب کثیف آن قبل از انبارش خالی شود.

تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای : مراقبت از جاروبرقی 

تفاوت جاروبرقی آب و خاک و جاروبرقی کیسه ای در نوع مراقبت مورد نیاز آن ها است .
در جاروبرقی کیسه ای باید ظروف زباله و برس ها را تمیز کرد تا خاک های که با گذشت زمان انباشته می شوند ، کارایی جاروبرقی را کاهش ندهند . از طرف دیگر ، ظرف زباله جاروبرقی آب و خاک باید بطور دوره ای با صابون و آب گرم تمیز شود. علاوه بر این ، آب کثیف باید بعد از هر بار استفاده خالی شود. وجود آب ، جاروبرقی را مستعد رشد باکتری ها می کند.

تفاوت جاروبرقی آب و خاک با کیسه ای : قدرت تمیز کردن

قدرت تمیز کردن جاروبرقی کیسه ای و جاروبرقی آب و خاک از برند تا برند متفاوت است.
بعضی از جاروبرقی های خشک نسبت به جاروبرقی های آب و خاک قدرتمندتر اند و برعکس.
هنگام انتخاب جاروبرقی کیسه ای یا مرطوب ، باید یکی از مقادیر مناسب برای نوع تمیز کردن مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای مثال ، اگر به دنبال جاروبرقی برای جمع آوری زباله های خشک و گرد و غبار از کف اتاق نشیمن با وسعت متوسط هستید ، می توانید یک جاروبرقی با سطح قدرت عادی را خریداری کنید.

در آخر ، به آنچه باید برای تمیز کردن خانه یا محل کار خود بیاندیشید ، فکر کنید.
اگر مایعات زیادی در کف خانه خود ریخته اید ، ممکن است بخواهید یک جاروبرقی آب و خاک را در نظر بگیرید تا نظافت آن راحت تر شود. اگرچه آن ها به مراقبت بیشتری از تعمیر و نگهداری نیاز دارند ، جارو برقی های مرطوب می توانند باعث خلاص شدن از شر آلودگی های مرطوب شوید. با این حال ، اگر شما به سادگی می خواهید وسیله ای برای پاک کردن گرد و غبار و موجود در فرش های اطراف خانه خود باشید ، ممکن است یک جاروبرقی کیسه ای کافی باشد.

تفاوت های اصلی بین جاروبرقی مرطوب و خشک

پس از مطالعه تفاوت جاروبرقی آب و خاک و جاروبرقی کیسه ای انتخاب یکی از آن ها ، جهت خرید هر نوع جاروبرقی با قیمت مناسب و باکیفیت ، روی لینک خرید جاروبرقی کلیک کنید.

 

« حتما بخوانید  مزایای خرید آبمیوه گیری ؛ فایده مصرف آب میوه ها و سبزیجات

بیشتر بخوانید :

علت صدای زیاد جاروبرقی چیست ؟
نحوه تمیز کردن قسمت های مختلف جاروبرقی
دلایل تولید بوی سوختگی جاروبرقی
راهنمای حل مشکل روشن نشدن جاروبرقی
مقایسه جاروبرقی های کیسه ای و مخزنی
تکنولوژی جاروبرقی ربات هوشمند چیست ؟
جاروبرقی ؛ راهنمای خرید جاروبرقی و آشنایی با انواع آن
راهنمای حل مشکل کم شدن مکش جاروبرقی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .