مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای و مقایسه پاکت دار

0 548
زمان مطالعه : 4 دقیقه

تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای ؟ یكی از طبقه بندی های جاروبرقی ، كیسه ای یا بدون كیسه است . اجماع عمومی این است که ، چه جاروبرقی کیسه ای داشته باشید و چه بدون کیسه ، خانه شما به هر صورت تمیز خواهد شد. با این حال ، تفاوت های کمی وجود دارد که ممکن است تصمیم شما را برای خرید یکی از آن ها عوض کند. در ادامه مطلب به تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای و مقایسه پاکت دار و مخزنی پرداخته ایم .


تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای

جاروبرقی کیسه ای به روش سنتی با استفاده از کیسه قابل تعویض برای به دام انداختن خاک در حالی که اجازه می دهد هوا از درون کیسه عبور کند ، کار می کند. کیسه ها باید هنگام پر شدن تعویض شوند. جاروبرقی های بدون کیسه ، خاک و ضایعات را در یک محفظه ذخیره می کنند که پس از پر شدن می توان آن را خالی کرد. آیا یک مدل بدون کیسه بهتر است یا مدل کیسه ای ؟ این به خانواده و نیاز های شما بستگی دارد. 

کیسه ای :

اگر شما یا هر یک از اعضای خانواده تان نسبت به آلرژن ها حساس هستید یا به آسم مبتلا هستید ، جارو برقی کیسه ای احتمالاً برای شما بهتر است. قرار گرفتن در معرض گرد و غبار هنگام خالی کردن کیسه به حداقل می رسد . در این مدل جارو ها شما مجبور هستید که کیسه ها را بطور منظم تعویض کنید . تعویض کیسه کار سختی نیست و بیشتر کیسه های جاروبرقی گران نیستند . هرچند ممکن است یادآوری این که آیا کیسه پر است ، ناراحت کننده باشد. برخی از مدل هایی که به کیسه های جاروبرقی احتیاج دارند ، دارای چراغ نشانگر هستند که به شما اطلاع می دهد که کیسه پر شده است .

تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای 
فایده کیسه های جاروبرقی این است که تماس زیادی با گرد و غبار و بقایای داخل کیسه ندارید. فقط کافی است کیف قدیمی را بیرون بیاورید و آن را دور بیندازید . البته کیسه های قابل شستشو نیز موجود است اما خالی کردن آن خیلی سخت تر از خالی کردن مخزن جاروبرقی های بدون کیسه است . جاروبرقی های های کیسه ای بسیار بهداشتی شناخته شده اند و این نوع جاروبرقی ها برای مبتلایان به آلرژی توصیه می شود . این امر دلایل بسیاری دارد و فقط به این دلیل نیست که خاک و زباله ها درون یک کیسه بسته قرار دارند.

تحولات فن آوری در طول سال ها کمک می کند تا کثیفی ، زباله ها و مواد حساسیت زا در داخل کیسه به طور ایمن حفظ شود ، و نه فقط هنگام استفاده از جاروبرقی بلکه در هنگام بیرون آوردن کیسه از واحد برای دفع استفاده می شود. همچنین از بازگشت مجدد خاک به هوا و حساسیت های احتمالی جلوگیری می کند و به سلامتی شما آسیب نمی رساند. خود کیسه به عنوان یک فیلتر عالی عمل می کند و در به دام انداختن گرد و غبار ، زباله ها و سایر آلودگی های داخل کیسه بسیار مؤثر است. از آنجا که کیسه ها بسته هستند ، غیر ممکن است که گرد و غبار و مواد حساسیت زا دوباره به هوا بازگردند.
تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای

مزایای جاروبرقی های کیسه ای :

  • مناسب برای افرادی که آلرژی دارند.
  • تعویض راحت .
  • برای مکش مو های حیوانات خانگی کمی بهتر ( بر اساس طراحی آن ها ).

 

« حتما بخوانید  چگونه طول عمر جاروبرقی را افزایش دهیم ؟

معایب جاروبرقی کیسه ای :

  • تعویض کیسه ها می تواند یک دردسر باشد.
  • کیسه های یکبار مصرف به هزینه جارو کردن اضافه می کنند.
  • با پر شدن کیسه یکبار مصرف ، مکش را از دست می دهد.

 

تفاوت جاروبرقی مخزن دار با کیسه ای ؟ بدون کیسه ( مخزنی ) :

اگر طرفدار محیط زیست هستید و نمی خواهید کیسه ها را تعویض کنید ، جاروبرقی بدون کیسه برای شما بهتر است. این جاروبرقی ها معمولاً دارای یک مخزن قابل مشاهده هستند و به شما امکان دید کامل مخزن را می دهد ، که می تواند به شما در تعیین زمان نیاز به تخلیه آن کمک کند.  با داشتن جاروبرقی مخزنی ، نگرانی کمتری در مورد فراموش کردن خالی کردن کیسه جاروبرقی وجود دارد ، زیرا دید روشنی از زباله های موجود در مخزن وجود دارد. هنگامی که مخزن پر شد ، زمان آن است که آن را خالی کنید. همچنین می توانید بفهمید که جاروبرقی شما به همان اندازه که باید کار می کند یا خیر ، زیرا می توانید با یک نگاه بفهمید که آیا خاک را جمع می کند یا نه.
مقایسه جاروبرقی های کیسه ای و مخزنی

مزایای جاروبرقی مخزنی :

  • نیازی به خرید کیسه نیست.
  • سازگار با محیط زیست زیرا شما به طور مداوم کیسه های خود را تعویض نمی کنید.
  • با فناوری جدید و امکانات بیشتر طراحی شده است.
  • شما می توانید مخزن جاروبرقی را ببینید ، بنابراین دانستن زمان خالی کردن راحت تر است.
  • دفع زباله ها آسان است.

 

معایب جاروبرقی های مخزنی :

  • هنگام خالی شدن باعث ایجاد گرد و غبار می شود.
  • برای کسانی که آلرژی دارند مناسب نیست.
  • زباله های کمتری را نگه می دارد.
  • فیلترها جایگزین ارزان نیستند و معمولاً قابل شستشو نیستند.
  • فیلترها به راحتی می توانند مسدود شوند و باعث از بین رفتن مکش جارو شوند.
پس از مقایسه جاروبرقی های کیسه ای و مخزنی و بررسی مزایا و معایب هر نوع ، حال می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما و نیاز های شما مناسب تر است . با کلیک روی خرید جاروبرقی ، می توانید هر نوع از آن ها را مشاهده و خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :

علت صدای زیاد جاروبرقی چیست ؟
راهنمای حل مشکل کم شدن مکش جاروبرقی
جاروبرقی ؛ راهنمای خرید جاروبرقی و آشنایی با انواع آن
راهنمای خرید جارو شارژی « جارو برقی یا جارو شارژی »
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .