مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولر گازی هیتاچی در تاخرید

0 49
زمان مطالعه : 6 دقیقه

قیمت کولر گازی هیتاچی ؛ شرکت بزرگ هیتاچی که بیش از یک قرن از فعالیتش می گذرد ، در طی سال های فعالیتش محصولات زیادی تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار  داده است. عمر زیاد تولید محصولات در این شرکت گواهی بر کیفیت بالای آنهاست. شرکت هیتاچی که بیش از 6% درآمدش را صرف تحقیق و توسعه محصولاتش می کند، نوآوری های زیادی را در آنها به کار خواهد گرفت و توجه ویژه ای به نیاز مشتریانش دارد. این امر سبب شده هیتاچی در میان اولین ها و بهترین ها قرار گیرد. این برتری در حوزه تولید کولر گازی نیز به چشم خواهد آمد. در میان برندهای ال جی ، سامسونگ ، جنرال ، توشیبا ، پاناسونیک ، او جنرال ، گری و شارپ که از برترین های ساخت کولر گازی هستند ، هیتاچی قد علم کرده و رده های اول را به خود اختصاص داده است.

توجه – نکته مهم

لیست قیمت در دسترس مربوط به 17 اسفند 1395 می باشد. با توجه به تغییر روزانه قیمت ها ، قیمت ارائه شده برای هر مدل تنها در این تاریخ اعتبار دارد. از این رو لازم است برای اطلاع از قیمت روزانه کولر گازی های هیتاچی به فروشگاه اینترنتی تاخرید مراجعه کرده و از قیمت های روز باخبر شوید. در قسمت معرفی شده توضیحات و مشخصات فنی محصول به صورت کامل درج شده اند و می توانید با آشنایی بیشتر با محصول نسبت به خرید اقدام نمایید. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصان تاخرید بهرمند شوید. علاوه بر آن می توانید قیمت روز محصول را نیز جویا شوید.

قیمت کولر گازی هیتاچی HITACHI RAS-S24HPA

سیستم های تهویه مطبوع در هیتاچی با ویژگی های مثبتی که دارند ، در بازار کولر گازی ها به عنوان برترین ها شناخته شده اند. RAS-S24HPA از مدل های است که در هیتاچی با کیفیت مطلوب تولید شده است. فیلترهای به کار رفته در این کولر گازی شامل فیلتر نانوتیتانیوم ، فیلتر باکتریال و فیلتر ریزگرد و دود هستند که تمیزی خاصی به هوا خواهند داد و محیط سالم را به وجود خواهند آورد. فیلتر نانوتیتانیوم به کار رفته در ساخت این محصول 99.99% از باکتری های موجود در هوا را نابود کرده و هوای سالمی را پدید خواهد آورد. تولید هوای سرد در روزهای گرم تابستان و هوای گرم در روزهای سرد سال RAS-S24HPA را برای استفاده در خانه ها  مناسب ساخته است. این مدل با ظرفیت 24000 خود قدرت بالایی را نشان خواهد داد. پوشش ضد زنگ بر روی بدنه این محصول مقاومت بالایی لا به آن بخشیده است، green fin این امکان را فراهم کرده است و بر مقاومت بدنه فلزی این کولر افزوده است. با فشار دادن دکمه SLEEP بر روی ریموت می توانید کولر را به حالت خواب ببرید تا بتوانید آرامش را در خواب تجربه نمایید. این حالت را می توانید تا 12 ساعت تنظیم نمایید.

کولر گازی HITACHI RAS-S24HPA
کولر گازی 2400 وات HITACHI RAS-S24HPA

مشخصات فنی کلیدی

نوع استفاده و کاربرد سرمایشی و گرمایشی,قابلیت بهره وری در 30 تا 60 متر مربع,بهره گیری از کمپرسور اسکرول,مجهز به فیلتر نانوتیتانیوم

قیمت : 2.460.000 تومان

 

قیمت کولر گای هیتاچی در تاخرید HITACHI S30HPA

طراحی زیبا و شیک وسایل منزل اهمیت بالایی دارند و بر روحیه افرادی که در خانه هستند، تاثیر گذار خواهد بود. کولر گازی از وسایلی است که در این زیبایی تاثیر گذار خواهد بود. البته موارد بسیاری در انتخاب این محصول نقش دارند که مدل HITACHI S30HPA تولید شده در هیتاچی بسیاری از آنها را برآورد می سازد. این کولر با ظرفیت 30000 BTU/HR قدرت خنک کنندگی بالایی را به همراه دارد. بهره گیری از فیلتر نانوتیتانیوم هوایی پاک و سالم را برای محیط فراهم خواهد کرد. با این کولر گازی در روزهای گرم سال که اگر دما در حدود 55 درجه سانتیگراد هم باشد، می توانید شاهد دمایی مطلوب و یکنواخت باشید و خنکی را در محیط حس کنید. البته در روزهای سرد نیز می توانید از قابلیت گرمایشی آن استفاده نمایید. با بهره گیری از حالت خواب ، قابلیت سیستم تهویه DC و راه اندازی به صورت خودکار و امکاناتی از این قبیل ، این مدل از گزینه های مناسب برای خرید به حساب خواهد آمد. وجود دکمه های متنوع بر روی کنترل این محصول ، استفاده و تنظیم آن بسیار راحت خواهد بود و امکانات خاصی را برای مصرف کننده به همراه خواهد آورد.

کولر گازی HITACHI S30HPA
کولر گازی HITACHI S30HPA

مشخصات فنی کلیدی

متراژ قابل پشتیانی 60 تا 90 متر مربع,استفاده از کمپرسور اسکرول,بهره گیری از فیلتر آنتی باکتریال,قابلیت استفاده در مناطق آب و هوایی خنک، گرم ، معتدل و مرطوب

قیمت : 3.260.000 تومان

 

« حتما بخوانید  راهنمای انتخاب و خرید ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ BTU

قیمت کولر گازی هیتاچی HITACHI RSA-ME14

کولر گازی با عملکرد مناسب و سروصدای پایین که مصرف پایینی نیز داشته باشد هر کسی را جذب خود خواهد کرد و طرفدداران فراوانی خواهد یافت. این ویژگی ها و امکانات و ویژگی های دیگر را می توانید در کولر گازی HITACHI RSA-ME14 مشاهده کنید و شاهد بهره وری بالا این محصول باشید. این کولر گازی که در تمام فصول قابلیت استفاده را دارد و دماهای مناسب فصل را برای محیط فراهم خواهد کرد تنها 37 دسیبل صدا تولید خواهد کرد و دارای ظرفیت 14000 است. فن این محصول را می توان در 5 حالت موجود بر روی آن تنظیم نمود و سرعت آن را کنترل کرد. کمپرسور که از اجزای مهم این محصولات به شمار خواهد رفت در این مدل از نوع روتاری می باشد که عملکرد مطلوبی را ارائه خواهئد داد. سیستم تصفیه هوا تعبیه شده بر روی پنل HITACHI RSA-ME14 هوایی سالم را برای اتاق پدی خواهد آورد و میکروب ، باکتری ، قارچ و ویروس موجود در اتاق را جذب کرده و از بین خواهد برد. فیلتر نانوتیتانیوم سبز چمنی هوا نیز در سلامت هوا تاثیر گذار خواهد بود.

کولر گازی HITACHI RSA-ME14
کولر گازی HITACHI RSA-ME14

مشخصات فنی کلیدی

بهره گیری از کمپرسور اسکرول,قابلیت استفاده در فضای 35 تا 65 متر مربع,استفاده از گاز R22,ایجاد هوای سالم از طریق سیستم آنتی باکتریال

 قیمت : 1.620.000 تومان

 

قیمت کولر گازی هیتاچی در تاخرید RAS-MES10HA

از نمونه های کولر گازی تولیده در هیتاچی که با وجود قیمت مناسب کیفیت بالایی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد مدل RAS-MES10HA می باشد. ای مدل با ظرفیت 1000 BTU ، قدرت مناسبی را به همراه دارد.  این کولر که در دسته کولرهای اسپلیت دو تیکه تکراری قرار دارد ، با توجه به دمای هوا و نیاز مصرف کننده هوای سرد و کرم را تامین خواهد کرد. فیلتر آنتی باکتریال به کار رفته در این مدل با ایجاد محیطی سالمتر اعضای خانواده را سلامت نگاه خواهد داشت. حالت هایی از قبیل سرمایش سریع ، تمیز کننده خودکار ، عملکرد در زمان خواب ، قابلیت تنظیم سرعت فن ، امکان تغییر حالت دما در 5 حالت و … امکاناتی  هستند که با خرید RAS-MES10HA نسیب استفاده کنندگان خواهند شد. با استفاده از تایمر قرار گرفته بر روی این محصول می توان زمان خاموش شدن کولر را تنظیم کرد، تنظیم ساعت تا 24 ساعت امکان پذیر خواهد بود. اگر کولر گازی روشن باشد و برق قطع گردد به محض اتصال مجدد برق کولر به طور خودکار روشن خواهد شد. قیمت کولر گازی RAS-MES10HA در تاخرید 1.530.000 تومان می باشد.

کولر گازی HITACHI RAS-MES10HA
کولر گازی HITACHI RAS-MES10HA

مشخصات فنی کلیدی

دارای ظرفیت کلی 10000 BTU,بهره گیری از کمپرسور اسکرول,قرار گیری در کلاس انرژی A,مجهز به فیلتر آنتی باکتریال

قیمت : 1.530.000 تومان

قیمت کولر گازی هیتاچی در تاخرید HITACHI RAS-S18HPA

کولر گازی های هیتاچی برای چهار فصل و خواب و بیداری مصرف کنندگان طراحی شده اند تا همیشه قابل استفاده باشند. مدل ras-s18hpa تولید شده در این شرکت نیز در میان این تولیدات است و با کیفیت بالایش خریداران را راضی نگه خواهد داشت. به کار گیری فیلتر نانوتیتانیوم در ساخت این محصول، اجازه حضور باکتری را در هوا نخواهد داد. استفاده از پوشش Green Fin بر روی بدنه این محصول، RAS-S18HPA را در برابر زنگ زدگی حفظ خواهد کرد و مقاومت بدنه را بالا خواهد برد. ظرفیت 18000BTU قدرت بالایی به این محصول بخشیده است. بر روی ریموت این محصول دکمه های متعددی قرار گرفته اند که امکان استفاده از کولر گازی را راحت تر کرده و تنظیمات را با توجه به دما و ویژگی های محیط بقرای مصرف کننده فراهم خواهد کرد. تنظیمات اعمال شده پس از قطع و وصل شدن برق همچنان وجود خواهند داشت و نیازی به تنظیمات مجدد پس از وصل جریان برق نیست. با استفاده از نمایشگر به کار رفته لبر روی آن می توان تنظیمات موجود را مشاهده کرد. در صورت استفاده از این کولر در مناطق گرمسیری خنکای بهار در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت ، زیرا کولر گازی RAS-S18HPA تا دمای 55 درجه سانتی گراد جوابگو خواهد بود و محیط را خنک خواهد کرد.
کولر گازی HITACHI RAS-S18HPA
کولر گازی HITACHI RAS-S18HPA

مشخصات فنی کلیدی

کاربرد برای ایجاد هوای سرد و گرم,قابلیت استفاده در فضای 18 تا 36 متر مربع,بهره گیری از فیلتر آنتی باکتیال جهت پاکسازی هوا,استفاده از گاز R22[/list]

قیمت : 2.220.000 تومان


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .