مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ بررسی قیمت خرید

2 351
زمان مطالعه : 27 دقیقه

تلویزیون 4k سامسونگ معرفی تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ بررسی قیمت خرید

معرفی تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ ؛ شرکت سامسونگ، یکی از مهم ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و برقی، وبه خصوص تلویزیون می باشد. تلویزیون های این شرکت هر کدام از ویژگی های متعدد و منحصر به فردی برخوردار می باشد که دانستن آنها به کسانی که بخواهند تلویزیونی مقرون به صرفه و در عین خوب را خریداری کنند، لازم است. در این مقاله برآنیم تلویزیون های با کیفیت سامسونگ را که از فناوری ارائه تصویر 4K و 8K برخوردار اند، معرفی کنیم. در هر سایز و مدلی و به تناسب سلیقه و مکان های کاربران، سامسونگ تلویزیون تولید کرده که با توجه به نوع آنها ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند. البته گفتنی است که به تازگی این کمپانی تلویزیونهای 32 اینچ فورکی هم تولید کرده . اما در مجموع بهترین کیفیت ها برای تلویزیون های بزرگتر می باشد.

"مشخصات

 

قیمت تلویزیون 4k سامسونگ فورکی تلویزیون فورکا Samsung

قیمت تلویزیون 4k سامسونگ فورکی 32 اینچ، 50 اینچ، 55 اینچ، 60 اینچ، 65 و 75 اینچ 4k را در فروشگاه ببینید. شما می توانید با توجه به نیاز خود، جدیدترین و بهترین تلویزیون سامسونگ فورکی 2020 و 2021 و 2022 اصل کره را انتخاب کنید. تلویزیون فورکی سامسونگ، تلویزیون ۵۵ سامسونگ 4k و خرید تلویزیون سامسونگ 4k 55 و تلویزیون ۶۰ اینچ سامسونگ 4k با کیفیت ترین تصاویر را به نمایش خواهد گذاشت. اغلب تلویزیون های فورکی سامسونگ با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل تولید شده اند. اکثر تلویزیونهای بالارده سامسونگ اصل کره نیز با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی (uhd 4k – ultra hd) تولید شده اند. مدل های میان رده و برخی از مدل های پایین رده نیز با کیفیت تصویر فورکی تولید شده اند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اغلب فیلم ها و تصاویر از منابعی با کیفیت فورکی تولید شده اند. از این رو برای دیدن بهتر تصاویر و ویدیوها بر روی صفحه نمایش تلویزیون، نیاز به خرید تلویزیون 4k سامسونگ دارید. ال ای دی فورکی سامسونگ در مدل ها و سری های متنوعی تولید و طراحی شده است. خرید تلویزیون سامسونگ 4k سری 7، سری 8 و سری 9 و ارزانترین تلویزیون 4K سامسونگ امکان پذیر شده.

امکانات و ویژگی ها و کیفیت تلویزیون سامسونگ 4k

سامسونگ تلویزیون 4k را در سایزهای متفاوت و با قابلیت ها و مشخصات متنوعی تولید کرده است. علاوه بر کیفیت تصویر 4k ، وجود فناوری ها و تکنولوژی های تصویر موجب می شوند تصاویر زیباتر، پروضوح تر دیده شوند. این فناوری ها همچنین موجب می شوند رنگ ها طبیعی تر نمایش داده شوند. در تلویزیون سامسونگ فورکی می توان به صفحه نمایش کریستال، نمایشگر کیو ال ای دی Qled، پردازنده تصویر، اسکن تصویر، فناوری HDR10 و HLG اشاره کرد. با وجود این فناوری ها شاهد افزایش کیفیت تصاویر و شفافیت تضاد رنگ ها خواهیم بود. با خرید تلویزیون های سامسونگ 4k Ultra HD و ال ای دی 4k سامسونگ می توانید از نمایش بی نظیر لذت ببرید.‌ می توانید در فروشگاه اینترنتی لیست قیمت تلویزیون 4k سامسونگ 55 اینچ و 65 اینچ و … را ببینید.

از فاکتورهایی که در قیمت تلویزیون 4K سامسونگ فورکی تاثیر گذار است ویژگی ها و امکانات صوتی و سایر مشخصات است. Samsung مدل تلویزیونهایش را با اسپیکرهای داخلی با توان خروجی متفاوت و تکنولوژی ها و فناوری های مختلف تولید کرده است. فرمت صدای فراگیر هوشمند دالبی دیجیتال پلاس و قابلیت Q-Symphony برای پخش همزمان صدا از سینما و ساندبار از جمله ویژگی ها و امکانات تی وی های سامسونگ در بخش صدا است. در بخش طراحی هم می توان به بدون قاب بودن، ضخامت کم بدنه و وجود پورتهای متنوع و همچنین حضور ریموت کنترل لمسی اشاره کرد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ فورکی اسمارت تی وی

بی شک قیمت تلویزیون 4k سامسونگ فورکی ۵۵ اینچ، 50 اینچ 4کی، هوشمند و ۵۰ اینچ با توجه به امکانات و ویژگی ها و البته سایز و اندازه با هم متفاوت هستند. می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت یا منحنی، قیمت تلویزیون سامسونگ فورکی 65 اینچ 4k تخت و … را ببینید و آن ها را با هم مقایسه کنید. برای این منظور در هنگام خرید تلویزیون سامسونگ 4k، حتما به امکانات و قابلیت ها و البته سایز و اینچ دقت کنید تا بتوانید مناسب ترین مدل را انتخاب کنید.

قیمت ال ای دی سامسونگ 4k و قیمت تلویزیون فورکی سامسونگ را همراه با مشخصات و نقد و بررسی تخصصی ببینید. شما می توانید به لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ 4k، قیمت تلویزیون سامسونگ 4k و قیمت تلویزیون 4K سامسونگ دسترسی داشته باشید. شما می توانید به بهترین، بالاترین، جدیدترین، بروزترین و بزرگترین تلویزیون سامسونگ فورکی اسمارت و تلویزیون UHD 4K سامسونگ Samsung نیز دسترسی داشته باشید.

قیمت تلویزیون 4k سامسونگ خرید تلویزیون سامسونگ فورکی

قیمت تلویزیون 4k سامسونگ را ویژگی ها و امکانات آن تعیین می کند. بی شک مدل های پایین رده با امکانات محدود قیمت ارزان تری نسبت به بالا رده ها و مدل های فول امکانات دارند. هوشمند بودن هم از این دست از ویژگی ها است. امروزه اکثر تی وی های موجود در بازار هوشمند طراحی شده اند. هوشمند بودن تلويزيون به معنای دسترسی به ویژگی های و قابلیت های هوشمند است که سطح گسترده ای از انواع سرگرمی های آنلاین را در دسترس شما قرار می دهد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی و مرورگر اینترنت ، امکان دسترسی به صفحات وب را برای شما فراهم می کند. دسترسی به اپلیکیشن ها و برنامه ها و بازی های آنلاین نیز از دیگر خوبی های اسمارت تی وی ها است.

Samsung اکثر مدل های تلویزیون سامسونگ فورکی هوشمند را به سیستم عامل تایزن مجهز کرده است تا رابط کاربری ساده ای را فراهم کند. منو هوشمند Smart HUB از دیگر ویژگی های اسمارت است که برای دسترسی سریع به اپلیکیشن ها گزینه ای ایده آل است. پشتیبانی از اپلیکیشن کنترل هوشمند اشیا Smart Things هم از دیگر خوبی های اسمارت تی وی های samsung است. قابلیت اشتراک گذاری بیسیم در مدل های هوشمند در دسترس شما قرار می گیرد. برای اتصال بی سیم گوشی موبایل می توانید از Mobile-to-TV ، میرورینگ Mirroring ، WiFi Direct و قابلیت اشتراک گذاری Airplay 2 استفاده کنید. حضور دستیارهای صوتی هم قابلیت اعمال تنظیمات را با استفاده از فرمان های صوتی فراهم می کند. از جمله دستیارهای صوتی می توان به Google Assistant و Bixby و Alexa اشاره کرد.

کیفیت تصویر 4k یا UHD بر روی تلویزیون ال اي دي چیست؟

رزولوشن و کیفیت تصویر 4K به معنای وجود 3840 پیکسل به صورت افقی و 2160 پیکسل به صورت عمودی بر روی نمایشگر تی وی است. پس می توان گفت بر روی ال ای دی سامسونگ ۵۵ اینچ فورکی، تلویزیون سامسونگ 49 اینچ فورکا، تلویزیون سامسونگ UHD 4K و تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k شاهد حضور تقریبا 8.3 پیکسل هستیم. مدل های تلویزیون سامسونگ فورکی جز تلویزیونهای وضوح بالا هستند. از این رو با خرید تلویزیون سامسونگ 4k از کیفیت بی نظیر تصویر لذت خواهید برد.

کیفیت تصویر تلویزیون فورکی

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ دیجی تال به راحتی تنظیم می شود که در چندین مرحله با انتخاب وضوح متناسب ، کنتراست واقعی تصویر را نمایش می دهد . جدیدترین تلویزیون سامسونگ را با قیمت تلویزیون سامسونگ 49 اینچ 4k یا قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4k تخت ، ارزان تر خریداری کنید .
حالت فیلم « Film Mode » یکی از ویژِگی های بهترین تلویزیون سامسونگ به شمار می آید که به صورت حرفه ای برای علاقمندان فیلم طراحی شده است . در واقع ، کیفیتی را که فیلمسازان و کارگردانان برای فیلم انتخاب کرده اند را در حین فیلم دیدن ، مشاهده می کنید . خوشبختانه امروزه ، با وجود فناوری های نسل جدید در رابطه با بالاترین کیفیت تلویزیون 4k سامسونگ 55 اینچ ، محتوای وضوح پایین با طیف گسترده ای از رنگ ها توسط «PurColor » ارائه می شود . البته ناگفته نماند که با ویژگی « Auto Motion Plus » در بین فریم ها دیگر خبری از لرزش و تاری تصاویر کیفیت فور کی نخواهد بود.

تلویزیون UHD سامسونگ با تکنولوژی صفحه نمایش « 4K Upscaling » ، بهینه سازی و افزایش وضوح تصویر را به دنبال دارد . بنابراین ، تلویزیون 4K سامسونگ دیجی تال با فراهم آوردن کنتراست رنگ و کاهش نویز تصویر ، محتوای فیلم فول اچ دی ی « FHD » را با کیفیت تصویر فور کی نمایش می دهد . قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ سری 7 به صرفه است ، اگر قصد خرید دارید ، فورکی در تلویزیون سامسونگ au7000جوابگوی خواسته های کاربران می باشد .

ویژگی های تلویزیون های Samsung 4k

صدا در سیستم فورکی تلویزیون سامسونگ au8000 فراگیر و همه جانبه پخش می شود . قیمت تلویزیون 4k سامسونگ با تکنولوژی مولتی روم لینک « Multi Room Link » به صرفه است . از گوش دادن به موسیقی های پخش آنلاین لذت ببرید و کیفیت صدای ایده ال را بر روی اسپیکرهای اکسترنال شاهد باشید . در تلویزیون 4k سامسونگ 43 اینچ صدای متعادلی شنیده می شود که با بهینه سازی قدرتمند ، جلوه های خاص صوتی به کار برده شده است . اگر محیط سالن و پذیرایی تان کوچک طراحی شده ، می توانید تلویزیون 4k سامسونگ 32 اینچ را برای آن انتخاب کنید . صدای ردیابی اشیا « OTS » در تلویزیون های 4k سامسونگ باعث شده تا حرکت شی ء اطراف صفحه دنبال شود و اینکه کاربر از صدای سه بعدی تجربه لذت بخشی داشته باشد .

مشخصات تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

در این مطلب قصد داریم که تعدادی از انواع تلویزیون 4k سامسونگ و 8k سامسونگ را با مشخصات کامل ، تصاویر مربوط به هر مدل و لینک محصول را در اختیار کاربران قرار دهیم . البته قبل از معرفی مدل ها می توانید از ویدیوی زیر نیز دیدن نمایید تا قبل از خرید اطلاعات مفیدی را کسب کنید .

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 50AU8000 مدل 50 اینچ هوشمند

  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت PQI 2100
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • اتصال تلفن همراه به تلویزیون توسط فناوری DLNA و Mirroring
  • پشتیبانی از دستیار صوتی
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6

"</p

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 50BU8000 مدل 50 اینچ کریستال 2022

  • کیفیت تصویر 4K
  • PQI (Picture Quality Index) 2200
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه چهار گیابایتی داخلی
  • دستیارهای صوتی و جستجوی مرورگر صوتی
  • اتصالات تلفن همراه توسط DLNA و Mirroring
  • دارای پورت های HDMI، USB، آنتن دیجیتال، خروجی AUX

"</p

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 50bu8500 مدل 50 اینچ اسمارت

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 2200PQI
  • فناوری پردازنده صفحه نمایش Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه داخلی چهار گیگابایتی
  • دستیارهای صوتی و جستوجوی صوتی
  • اتصال راحت و آسان گوشی به تلویزیون Mirroring & DLNA
  • دارای پورتهای HDMI، USB، LAN و …

"</p

 

 

مشاهده و خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 50q60t مدل 50 اینچ کیولد

  • پردازنده تصویر Quantum Processor Lite 4K
  • شاخص کیفیت تصویر 3100PQI
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه داخلی چهار گیگابایت
  • دستیار صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی
  • اتصال تلفن همراه به تلویزیون با فناوری DLNA & Mirroring
  • پشتیبانی از فناوری SmartThings

"</p

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55au7000 مدل 55 اینچ هوشمند فورکی

  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و اسکن تصویر 2000PQI
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6
  • اسپیکر دو کاناله با خروجی 20 وات

"</p

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55AU7100 مدل 55 اینچ هوشمند 4K

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 2000 PQI
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6
  • قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون با DLNA & Mirroring
  • دارای پورتهای HDMI، USB، LAN و …

"</p

 

مشاهده و خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 55au8000 مدل 55 اینچ کریستال فورکی

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 50 هرتز
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6
  • دستیار صوتی و مرورگر های اینترنتی
  • اتصال گوشی توسط DLNA و Mirroring
  • میزان توان خروجی صدا 20 وات
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • حالت محیطی Ambient Mode

"</p

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 55AU8072 مدل 55 اینچ کریستال

  • قابلیت پشتیبانی از SmartThings
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و شاخص تصویر 2200 PQI
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6 و قابلیت اتصال به اینترنت
  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات

"</p

 

بررسی ومشاهده : تلویزیون سامسونگ 55AU9000 مدل 55 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K و شاخص کیفیت تصویر 2800PQI
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6
  • قابلیت Mirroring، DLNA
  • پشتیبانی از HDR ، HDR10+

55au9000

 

 بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 55TU7000 ا 55 اینچ 4K کریستال هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K
  • PQI شاخص کیفیت تصویر 2000
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings

55TU7000

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55AU7092 مدل 55 اینچ

  • اسکن تصویر2000PQI
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 5.6 و دستیارهای صوتی
  • برنامه اسمارت سینگ
  • بلوتوث نسخه BT4.2
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2CS2
  • دکس بی سیم Wireless Dex
  • دستیار صوتی گوگل اسیستنت

55AU7092

 

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 55AU7172 مدل 55 اینچ

  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • اسکن تصویر 60 هرتز
  • کیفیت تصویر 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • اتصال موبایل به تلویزیون توسط DLNA & Mirroring
  • پشتیبانی از SmartThings
  • حالت فیلم ساز Filmmaker Mode (FMM)
  • فناوری تصویر HLG / HDR 10+

au7172

 

بررسي و خرید : تلویزیون سامسونگ 55TU8300 مدل 55 اینچ اسمارت منحنی

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 100 هرتز
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • فناوری صدا Q-Symphony
  • حالت Ambient Mode
  • سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از SmartThings

55TU8300

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55TU8500 ا 55 اینچ هوشمند کریستال

  • اسکن تصویر 2800PQI
  • کیفیت تصویر 4K
  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • فناوری صدا Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از SmartThings
  • قابلیت DLNA & Mirroring

"</p

 

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55BU8000U مدل 55 اینچ هوشمند

  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K
  • PQI (Picture Quality Index) 2200
  • صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • مجهز به دستیار صوتی چندگانه
  • پشتیبانی از Mirroring & DLNA برای اتصال گوشی به تلویزیون

55BU8000U

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 55BU8500 کریستال اسمارت

  • پردازنده تصویر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 50 هرتز
  • مجهز به فناوری صدای کیوسمفونی
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • اینترنت هوشمند اشیاء SmartThings

55BU8500

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55BU8072 مدل 55 اینچ

  • کیفیت تصویر فورکی 4K UHD
  • پردازنده Crystal processor 4K
  • اسکن تصویر 2200PQI
  • فناوری حرکت Motion Xcelerator
  • صدای تطبیقی Adaptive sound
  • کیوسمفونی Q-Symphony
  • سیستم عامل هوشمند Tizen™
  • دستیار صوتی گوگل اسیستنت
  • برنامه اسمارت سینگ SmartThings
  • بلوتوث BT5.2
  • وای فای دایرکت Direct WiFi
  • تیونر DVB-T2CS2

55BU8072

 

بررسی و خرید : تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند 55 اینچ فورکی سامسونگ Samsung 55q60a

  • پردازنده نمایشگر Dynamic Crystal Color
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • فناوری نمایشگر اولد OLED
  • قابلیت اتصال DLNA & Mirroring

55q60a

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 55Q60B مدل 55 اینچ کیولد 4K

  • دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • Quantum Processor Lite 4K
  • مجهز به تکنولوژی Quantum HDR
  • پشتیبانی از HDR و HDR10+
  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات
  • دارای فرمت صوتی Dolby Atmos
  • مجهز به فرمت Dolby Digital Plus
  • مجهز به تکنولوژی Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • پشتیبانی از برنامه SmartThing

55Q60B

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55Q80B مدل 55 اینچ

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت  100 هرتز
  • سیستم شش کاناله صدا 60 واتی
  • دستیار صوتی بیکسبی Bixby
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو درمرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار

55Q80B

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55Q60T مدل 55 اینچ کیولد

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 3100pqi و 100 هرتز
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت جستجو درمرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی Bixby
  • پشتیبانی از SmartThings
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
    55Q60T

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55Q70T مدل 55 اینچ اسمارت 4k کیولد

  • فناوری صفحه نمایش QLED
  • رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
  • موتور تصویر پردازنده کوانتومی 4K
  • پشتیبانی از قابلیت +HDR 10
  • اسپیکر 2 کاناله با خروجی 20 وات
  • حالت محیط Ambient Mode+
  • سیستم عامل تایزن
  • اسکن تصویر 200 هرتز
  • استاندارد صوتی Dolby Digital Plus
  • پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4 و WiFi
  • گیرنده های دیجیتال DVB-T2CS2
  • دستیار صوتی گوگل ، Bixby

55Q70T

 

خريد تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 55Q70B مدل 55 اینچ کیولد

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite
  • کیفیت تصویر 4K
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • پشتیبانی از HDR10+ و HDR
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • مجهز به دستیار صوتی چندگانه
  • پشتیبانی از SmartThings
  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 وات
  • فرمت دالبی دیجیتال پلاس
  • قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

85Q70B

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55Q70A مدل 55 اینچ هوشمند QLED

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite
  • ارتقاء کیفیت AI Upscaling
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 200 هرتز
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • بلندگو دو کاناله 20 وات

85Q70A

 

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 55Q700T مدل 55 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 8K و رفرش ریت 60 هرتزی
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor 8K
  • خروجی صدای 20 وات
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از قابلیت HDR 10+
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth
  • دارای زاویه دید گسترده
  • دستیار صوتی چندگانه

55Q700T

 

 بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 55Q80A مدل 55 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K با رفرش ریت PQI 3800
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite
  • اسپیکر 2 کاناله با خروجی 60 وات
  • فناوری صفحه نمایش QLED
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال به Mirroring، DLNA

55Q80A

 

بررسی و خرید : تلویزیون سامسونگ 58AU7000 مدل 58 اینچ اولترا اچ دی

  • کیفیت تصویر 3840×2160 4K
  • موتور پردازشگر تصویر Crystal
  • ویژگی تصویر Pur Color
  • پشتیبانی از HDR 10+
  • فناوری دالبی دیجیتال پلاس
  • سیستم عامل تایزن
  • صدای کیوسمفونی « Q-Symphony »
  • پشتیبانی از اپ SmartThings
  • دستیار صوتی Google Assistant
  • مجهز به Wi-Fi Direct
  • بلوتوث BT4.2
  • پورت HDMI Quick Switch

43AU7000

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 60au8000 مدل 60 اینچ هوشمند فورکی

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 50 هرتز
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار

50AU8000

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 60BU8000 مدل 60 اینچ

  • صفحه نماش HDR 4Kرزولوشن 3840X2160 پیکسل
  • پردازنده Crystal processor 4K
  • PQI (Picture Quality Index) 2200
  • قابلیت های HDR،HDR10و HLG
  • حالت Filmmaker Mode
  • فناوری صوتی OTS Lite
  • سیستم صوتی دو کاناله توان 20 وات
  • سیستم عامل Tizen
  • برنامه هوشمندSmartThings
  • دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • فناوری Dolby Digital Plus
  • دستیار صوتی Google Assistant

55BU8000U

 

 بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 60BU8000 مدل 60 اینچ

  • موتور پردازنده تصویر کریستال 4k
  • مجهز به سیستم عامل TIZEN
  • PQI (Picture Quality Index) 2200
  • رزولوشن 3840x 2160 پیکسل
  • قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth
  • پشتیبانی از HDR10+ و HDR
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • فناوری صوتی دالبی دیجیتال پلاس
  • قابلیت پشتیبانی از مرورگر اینترنت
  • مجهز به قابلیت Q-Symphony
  • مجهز به فناوری PurColor
  • سه پورت HDMI و دو پورت USB

55BU8000U

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65AU7100 مدل 65 اینچ هوشمند 4K

  • کیفیت تصویر 4K
  • اسکن تصویر 2000 PQI
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • صدای دالبی دیجیتال پلاس
  • توان صوتی 20 وات
  • پشتیبانی از بلوتوث
  • قابلیت Screen Mirroring
  • فناوری DLNA
  • فناوری تصویر Pur Color

50AU7100U

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 65AU7200 مدل 65 اینچ

  • رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
  • پردازنده 4K Crystal Processor
  • فناوری HDR10+ و HLG
  • کیوسمفونی Q-Symphony
  • دالبی دیجیتال پلاس
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • برنامه اسمارت سینگ SmartThings
  • بلوتوث BT4.2
  • دکس بی سیم Wireless DeX
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2CS2
  • حالت فیلمساز Filmmaker Mode
  • مرورگر اینترنت

65AU7200

 

بررسي و خرید : تلویزیون هوشمند ال ای دی 65 اینچ 4k سامسونگ Samsung 65au8000u

  • کیفیت تصویر 4K
  •  پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • درای سه پورت HDMI، دو پورت USB

50AU8000

 

بررسی و خرید : تلویزیون سامسونگ 65AU9000 مدل 65 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K و شاخص کیفیت تصویر 2800PQI
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • سه پورت HDMI، دو پورت USB
« حتما بخوانید  مقایسه تلویزیون سونی با ال جی ، سونی بهتره یا ال جی ؟ تفاوت ها

55au9000

 

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65BU8000 مدل 65 اینچ کریستال

  • کیفیت تصویر 4K
  • اسکن تصویر 2200PQI
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • دستیار صوتی گوگل و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دارای پورتهای HDMI، USB، LAN، AUX

50BU8000

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65MU7000 مدل 65 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • مجهز به فناوری Smart View

65MU7000

 

مشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 65TU7000 مدل 65 اینچ

  • رزولوشن فورکی 3840 ×2160
  • پردازنده Crystal Processor 4K
  • شاخص کیفیت تصویر 2000PQI
  • فناوری HDR 10+ و HLG
  • تکنولوژی صوتی دالبی دیجیتال پلاس
  • سیستم عامل هوشمند Tizen™
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • اتصال موبایل به تلویزیون
  • وصل کردن وای فای Wifi
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2CS2
  • بلوتوث نسخه BT4.2
  • دستیار صوتی گوگل و آمازون

65TU7000

 

 بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 65TU8300 مدل 65 اینچ اسمارت منحنی

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 100 هرتزی
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دستیار صوتی بیکسبی Bixby
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • مولتی روم لینک Multiroom Link
  • تکنولوژی ‎HDR 10+‎ و HLG
  • رنگ PurColor
  • فناوری صوتی دالبی دیجیتال پلاس

65TU8300

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65BU8500 مدل 65 اینچ کریستال 2022

  • رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
  • اسکن تصویر 50 هرتز
  • پردازنده Crystal Processor 4K
  • پشتیبانی از HLG وHDR10+
  • قدرت صدای 20 وات
  • فناوری کیوسمفونی
  • مجهز به دستیار صوتی
  • پشتیبانی از SmartThings
  • شاخص کیفیت تصویر PQI2200
  • سیستم عامل تایزن
  • گیرنده دیجیتال DVB-TS2
  • پشتیبانی از بلوتوث

bu8500

 

بررسي مشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 65BU8072 مدل 65 اینچ

  • رزولوشن 3840 ‍‍× 2160 پیکسل
  • اسکن تصویر 50 هرتز
  • پردازنده Crystal 4K processor
  • تقویت کننده کنتراست
  • حالت Film Mode
  • فناوری حرکت Motion Xcelerator
  • تکنولوژی صدا دالبی دیجیتال پلاس
  • کیوسمفونی Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن Tizen™
  • دستیار صوتی بیکسبی Bixby
  • وای فای دایرکت WiFi Direct
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2CS2

55BU8072

 

خرید : تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند 65 اینچ فورکی سامسونگ Samsung 65q60a

  • کیفیت تصویر 4K
  • تکنولوژی نمایشگر کیولد QLED
  • پردازنده نمایشگر Quantum processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • مجهز به دستیار صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring

q60a

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65Q60B مدل 65 اینچ

  • کیفیت تصویر فورکی 4KQuantum Processor Lite 4K
  • حرکات نرم با Auto Motion Plus
  • کیوسمفونی Q-Symphony
  • ردیابی اشیا با OTS Lite
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • دستیار صوتی بیکسبی Bixby
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • اشتراک گذاری با Tap View
  • بلوتوث نسخه BT5.2
  • ارتباط تصویری Google Duo3
  • پورت HDMI و دو درگاه USB

55Q60B

 

 بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 65Q70A مدل 65 اینچ هوشمند QLED

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع صفحه نمایش کیولد
  • اسکن تصویر 3400PQI
  • بلندگو دو کاناله 20 وات
  • پردازنده تصویر چهار هسته ای
  • ارتقاء کیفیت AI Upscaling
  • فناوری تصویر HDR 10+
  • فناوری صدا دالبی دیجیتال پلاس
  • اشتراک گذاری Screen Mirroring
  • پشتیبانی از قابلیت بلوتوث
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • چهار عدد پورت HDMI

85Q70A

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65Q70B مدل 65 اینچ فورکی

  • پردازنده نمایشگر Quantum processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K
  • اسپیکر دو کاناله 20 واتی
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • کیو سمفونی Q-Symphony
  • فناوری Dolby Digital Plus
  • قابلیت هوشمند SmartThings
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • دستیار صوتی چندگانه
  • مرورگر اینترنت Web Browser

85Q70B

 

مشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 65Q80A مدل 65 اینچ کیولد

  • دارای صفحه نمایش QLED 4K
  • رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل
  • مجهز به حالت Ambient Mode+
  • مجهز به پردازنده کوانتومی Quantum
  • قابلیت پشتیبانی از HDR و HDR10+
  • سیستم صوتی 2.2.2 کاناله 60 وات
  • فرمت صوتی Dolby Digital Plus
  • مجهز به قابلیت Q-Symphony
  • مجهز به سیستم عامل تایزن Tizen
  • قابلیت پشتیبانی از SmartThings
  • قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث
  • دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB

55Q80A

 

بررسی و خرید : تلویزیون سامسونگ 65Q80B مدل 65 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 100 هرتزی
  • پردازنده نمایشگر Quantum processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • خروجی 6 کاناله صدا 60 واتی
  • سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از SmartThings
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring

55Q80B

 

مشخصات و خريد : تلویزیون سامسونگ 65Q70T مدل 65 اینچ هوشمند QLED

  • پردازنده تصویر کوانتومی Quantum processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • امکان جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی Bixby
  • حالت Ambient Mode+
  • دارای 4 پورت HDMI
  • قابلیت Mobile Multi-View

55Q70T

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k : تلویزیون سامسونگ 65Q90T ا 65 اینچ 4k QLED

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پردازنده نمایشگر Quantum processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • خروجی 6 کاناله صدا 60 واتی
  • سیستم عامل تایزن نسخه 5.5
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دستیار صوتی و قابلیت اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • پورتهای متنوع ورودی و خروجی

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

مشخصات و خرید : تلویزیون سامسونگ 65QN90B مدل 65 اینچ

  • پردازنده نمایشگر Quantum processor 4K Neo
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 100 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • خروجی 3 کاناله صدا 60 واتی
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه چهار گیگابایتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دستیار صوتی گوگل و قابلیت اجرای دستورات صوتی
  • صفحه نمایش QLED 4K Neo

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 65RU7400 ا 65 اینچ ال ای دی هوشمند کریستالی

  • رزولوشن تصویر 3840 × 2160
  • تکنولوژی HDR 10+ و HLG
  • رنگ کریستالی پویا
  • فناوری دالبی دیجیتال پلاس
  • قدرت خروجی صدا 20 وات
  • دستیار صوتی Google Assistant
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • مرورگر اینترنت
  • اتصال موبایل به تلویزیون توسط DLNA & Mirroring
  • 3 پورت HDMI و 2 درگاه USB
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • پردازنده چهار هسته ای UHD

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 65QN700B مدل 65 اینچ نئوکیولد

  • کیفیت تصویر 8K و رفرش ریت 50 هرتزی
  • پردازنده نمایشگر Neural Quantum Processor 8K
  • سیستم 6 کاناله صدا 60 واتی
  • رزولوشن 7,680×4,320 پیکسل
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5
  • دستیار صوتی و قابلیت اجرای دستورات صوتی
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 70Q60A مدل 70 اینچ

  • کیفیت تصویر 4k و رفرش ریت PQI 3100
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دستیار صوتی بیکسبی Bixby
  • برنامه اسمارت سینگ SmartThings
  • حالت محیطی Ambient Mode

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 75AU7000 مدل 75 اینچ اسمارت 4K

  • پردازنده نمایشگر Crystal processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و اسکن تصویر PQI 2000
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • حالت فیلمساز Filmmaker
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • پشتیبانی از اسمارت سینگ SmartThings

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 بررسي و خريد : تلویزیون سامسونگ 75BU8072 مدل 75 اینچ

  • پردازنده نمایشگر Crystal processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 50 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه داخلی 4 گیگابایتی
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • حالت فیلمساز FMM
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • برنامه SmartThings
  • وای فای دایرکت Wi-Fi Direct

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

مشاهده و خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 75AU7172 مدل 75 اینچ

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 60 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 75AU8000 مدل 75 اینچ اسمارت 4K

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 2200PQI
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دستیار Bixby،Alexa، Assistant
  • حالت تصویر Ambient Mode

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 75AU8072 مدل 75 اینچ

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K
  • شاخص تصویر 2200 PQI
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • برنامه اسمارت سینگ SmartThings

55AU8072

 

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 75BU8000 مدل 75 اینچ کریستال

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K
  • شاخص کیفیت تصویر  PQI (Picture Quality Index) 2200
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه داخلی چهار گیگابایتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • پورتهای چند منظوره ورودی و خروجی

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k : تلویزیون کیو ال ای دی 75 اینچ سامسونگ مدل 75q60a

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • برنامه SmartThings
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

بررسی و خرید : تلویزیون سامسونگ 75Q60B مدل 75 اینچ

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 60 هرتزی
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • حالت محیطی Ambient Mode
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مُشخصات و خريد : تلویزیون سامسونگ 75Q70A مدل 75 اینچ هوشمند

  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • میزان توان خروجی صدا 20 وات
  • دارای چهار پورت HDMI، دو پورت USB
  • دستیار صوتی Google Assistant
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مُشخصات و خريد : تلویزیون سامسونگ 75Q70B مدل 75 اینچ اسمارت

  • کیفیت تصویر 4K و اسکن تصویر 3400PQI
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor 4K
  • پشتیبانی از قابلیت HDR 10+
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • کیوسمفونی Q-Symphony
  • اسپیکر دو کاناله 20 واتی
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • قابلیت هوشمند SmartThings
  • دستیار صوتی چندگانه
  • قابلیت اتصال به موبایل

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 75Q80A مدل 75 اینچ هوشمند

  • اسپیکر سه کاناله 60 واتی
  • پشتیبانی از قابلیت HDR
  • پشتیبانی از قابلیت HLG
  • سیستم عامل تایزن Tizen
  • مرورگر اینترنت Web browser
  • قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
  • قابلیت اتصال به بلوتوث Bluetooth
  • اتصال به وای فای WiFi

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشخصات و خريد : تلویزیون سامسونگ 75Q80B مدل 75 اینچ کیولد

  • کیفیت تصویر 4K و اسکن تصویر 3800PQI
  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor 4K
  • خروجی 6 کاناله صدا 60 واتی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • دستیار گوگل Google Assistant
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • فناوری HGiG

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشاهده وخرید تلویزیون های 4k و 8k : تلویزیون سامسونگ 75QN85B مدل 75 اینچ

  • مجهز به نمایشگر Neo-QLED 4K
  • وضوح 3840X2160 پیکسل
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • پردازندهNeo Quantum Processor
  • پشتیبانی از HDR و HDR10+
  • پشتیبانی از Dolby Digital Plus
  • دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • دارای فناوری Q-Symphony
  • مجهز به سیستم عامل تایزن
  • سیستم صوتی 2کانال توان 60وات
  • اسکن تصویر 100 هرتز

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

 

خرید تلویزیون های 4k و 8k : تلویزیون 65 اینج هوشمند سامسونگ 8K مدل QA75QN900BUXZN Mini LED

 

  • پردازنده نمایشگر Neo Quantum Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 5000pqi
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم 8 کاناله صدا 90 واتی
  • سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از HLG
  • فناوری صفحه نمایش نئو کیولد neo-qled
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • پشتیبانی از حالت Filmmaker Mode (FMM)

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشخصات و خرید : تلویزیون سامسونگ 75TU8000 مدل 75 اینچ اسمارت 4K

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دارای پورتهای مختلف ورودی و خروجی برای اتصالات کابلی

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشخصات و خرید : تلویزیون سامسونگ 75BU8100 مدل 75 اینچ

  • کیفیت تصویر 4K اسکن تصویر 50 هرتز PQI 2200
  • وضوح 3840 × 2160 پیکسل
  • موتور تصویر Crystal Processor 4K
  • فناوری حرکت Motion Xcelerator
  • دالبی دیجیتال پلاس MS12 2ch
  • Q-Symphony کیو سمفونی
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • قابلیت Tap View
  • وای فای دایرکت WiFi Direct
  • سیستم عامل تایزن Tizen™
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2C
  • بلوتوث نسخه (BT5.2)
  • دستیار صوتی بیکسبی Bixby

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 82tu8000 مدل 82 اینچ هوشمند

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 5.5
  • مرورگر اینترنت Web Browser
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • قابلیت پشتیبانی از HDR ، HDR10+

 

مشاهده و خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85au8000

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 100هرتزه
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • سه پورت HDMI، دو پورت USB و پورتهای دیگر ورودی و خروجی

 

خرید : تلویزیون سامسونگ 85TU8000 مدل 85 اینچ هوشمند تایزن

  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
    سیستم عامل تایزن نسخه 6
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • پورتهای چند منظوره ورودی و خروجی برای اتصال با کابل

 

مُشاهده و خريد : تلویزیون سامسونگ 85BU8000 مدل 85 اینچ

  • کیفیت تصویر 4K
  • PQI (Picture Quality Index) 2200
  • پردازنده نمایشگر Crystal Processor 4K
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 و حافظه چهار گیگابایتی داخلی
  • جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی

55BU8000U

 

خريد تلویزیون های 4k و 8k : تلویزیون سامسونگ 85AU7172 مدل 85 اینچ 4K کریستال

  • وضوح 3840×2160 پیکسل
  • صدای دالبی دیجیتال پلاس
  • پردازندهCrystal 4K processor
  • پشتیبانی از HDR 10+2
  • بلندگو 20 واتی
  • سیستم عامل تایزن
  • کیوسمفونی Q-Symphony Lite
  • پشتیبانی از اپ SmartThings
  • دستیار صوتی الکسا و Assistant
  • بلوتوث BT4.2

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشاهده و خرید : تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85q60a

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite 4k
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • نمایشگر پیشرفته QLED
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مُشاهده و خرید تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ : تلویزیون سامسونگ 85Q60B مدل 85 اینچ کیولد 4K اسمارت 2022

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite 4k
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 60 هرتز
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring
  • فناوری صفحه نمایش کیولد QLED
  • کنتراست Dual-LED
  • فناوری صدای دالبی اتموس
  • توان صوتی 20 وات
  • پشتیبانی از برنامه SmartThings
  • پشتیبانی از حالت محیط یا Ambient Mode
  • تلویزیون 26 میلی متری فوق العاده نازک
  • حالت بازی خودکار (ALLM)

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 85Q60T مدل 85 اینچ اسمارت کیولد

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor Lite 4k
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتزی
  • فرمان صوتی بیکسبی Bixby
  • فناوری صدای Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن
  • قابلیت جستجو در مرورگرهای جهانی و نصب نرم افزار
  • قابلیت اتصال گوشی توسط DLNA & Mirroring

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

بررسی مشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 85Q70A مدل 85 اینچ هوشمند QLED

  • پردازنده نمایشگر Quantum Processor 4k
  • کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 3400PQI
  • پخش هماهنگ صدا با فناوری Q-Symphony
  • سیستم عامل تایزن نسخه
  • دستیار صوتی و اجرای دستورات صوتی
  • ارتقاء کیفیت AI Upscaling

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

مُشاهده و خرید : تلویزیون سامسونگ 85Q70B مدل 85 اینچ کیولد

  • مجهز به نمایشگر QLED 4K
  • رزولوشن 3840‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍x2160 پیکسل
  • مجهز به پردازنده کوانتومیFreeSync Premium ProMotion Xcelerator Turbo+
  • دارای خروجی صدای 20 وات
  •  فرمت صوتی Dolby Digital Plus
  • پشتیبانی از Q-Symphony
  • مجهز به سیستم عامل تایزن پشتیبانی از SmartThings Hub
  • قابلیت اتصال به وای فای WiFi

تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

 

سخن پایانی ؛ تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ

در مطالب یاد شده تمامی تلویزیون های با کیفیت شرکت سامسونگ که دارای کیفیت 4K و 8K بودند را به شما عزیزان معرفی کردیم. این تلویزیون ها همگی هوشمند و دارای قابلیت ها و فناوری های روز دنیا هستند. اگر سوالی در مورد هر کدام از تلویزیون ها داشتید و جوابش را پیدا نکردید میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. همچنین به دلیل نوسانات ارزی، برای دانستن قیمت های لحظه ای هر کدام از تلویزیون ها می توانید با ما در ارتباط باشید و تلویزیون دلخواه خود را خریداری کنید.

امیدواریم که با مطالعه این صفحه پاسخ سوال خود را در مورد بهترین انواع تلویزیون های 4k و 8k سامسونگ گرفته باشید. در صورتی که مایل به خرید تلویزیون سامسونگ اصل با قیمت ویژه تخفیفدار هستید به سایت baneeh.com مراجعه کنید مشاوره خرید رایگان بگیرید ؛ و با کد تخفیف baneh-com با ثبت خریدتان تخفیف دریافت کنید .

اگر هنوز سوالی مانده که پاسخ ان را نیافتید لطفا در بخش سوالات ان را از ما و دیگران بپرسید و در صورتی که موضوعی در متن درج نشده بود ان را برای ما بنویسید تا دیگران هم از ان بهره ببرند. اگر نیاز به مشاوره و یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت ، مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .

مطالب مرتبط :

فروش اینترنتی تلویزیون سامسونگ

راهنمای فیش های پشت تلویزیون سامسونگ ،انواع ورودی و پورتها

کنترل تلویزیون سامسونگ با گوشی ، آموزش تبدیل و نرم افزار ها

علت خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ ، رفع مشکل

تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ مقایسه تلویزیون نانوسل با Crystal


سوالات متداول

بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ کدام است ؟

بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ تلویزیون نئو کیولد QN90B با رفرش ریت 100 هرتز و قابلیت گیمینگ است . همچنین تلویزیون کیودی اولد55S95B نیز یکی از بهترین مدل هاست . البته در مطالب بالا نیز بهترین تلویزیونهای 2022 را می توانید ببینید .

بهترین تلویزیون دنیا کدام برندها هستند ؟

بهترین تلویزیون دنیا و جهان تلویزیون های سونی ، سامسونگ ، ال جی و فیلیپس هستند . که هرکدام بر روی امکانات و ویژگی های پیشرفته ای تمرکز داشته و توانسته اند کاربران زیادی را به طرف خود جذب کنند .

تلویزیون 4k سامسونگ 60 اینچ موجود است؟

سامسونگ یکی از کمپانی های تولید کننده انواع تلویزیون ها است که سعی کرده مدل های متنوع را در اندازه های متفاوت تولید و طراحی کند. شما می توانید تلویزیون 4k سامسونگ 60 اینچ را از بانه دات کام بخرید.

چطور مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 4k را مقایسه کنم؟

شما می توانید با اضافه کردن محصولات مورد نظر خود به قسمت مقایسه، مشخصات و قیمت تلویزیون فورکی سامسونگ مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید.

کیفیت تصویر 4k یا UHD بر روی تلویزیون ال اي دي چیست؟

رزولوشن و کیفیت تصویر 4K به معنای وجود 3840 پیکسل به صورت افقی و 2160 پیکسل به صورت عمودی بر روی نمایشگر تی وی است. پس می توان گفت بر روی ال ای دی سامسونگ ۵۵ اینچ فورکی، تلویزیون سامسونگ 49 اینچ فورکا، تلویزیون سامسونگ uhd 4k و تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4k شاهد حضور تقریبا 8.3 پیکسل هستیم. مدل های تلویزیون سامسونگ فورکی جز تلویزیونهای وضوح بالا هستند. از این رو با خرید تلویزیون سامسونگ 4k از کیفیت بی نظیر تصویر لذت خواهید برد.

از طريق راهنمای قیمت خرید
2 نظرات
  1. حسن افضل می گوید

    داداش معلومه که تلویزیون های جدید سامسونگ صدا وتصویرش باکیفیته، نور زمینه و روشنایی کیولدها ی سامسونگ رقیب نداره

  2. امین برهانی می گوید

    بنده 2 سال هست یکی از تلویزیون های سری 8 سامسونگ کیولد رو خریدم از مزایای این تلویزیون میتونم به تفکیک رنگ بی بدیل کنتراست عالی صدای پرقدرت کیوسمفونی طراحی ظاهری مدرن از نظر من هرکی سامسونگ بخره پشیمون نمیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .