مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اتو مو مناسب برای آقایان

0 213
زمان مطالعه : 3 دقیقه

اتو مو مناسب برای آقایان

 

اتو مو مناسب برای آقایان ؛ ممکن است فکر کنید موهای آقایان از موهای زنان انعطاف پذیرتر است اما کاملاً برعکس است. موهای مردانه بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند ، بنابراین انتخاب اتو موی مناسب از اهمیت بالاتری برخوردار است. اگر ابزار آرایش دارای ویژگی های مفیدی باشد که باعث افزایش عمر مدل مو می شود ، به شما کمک می کند. در این راهنما ، مواردی که هنگام خرید اتو مو برای مردان باید در نظر بگیرید را آورده ایم .

چگونه می توان اتو مو مناسب برای آقایان را پیدا کرد

فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید هنگام خرید برای اتو مو در نظر بگیرید. شما باید مطمئن شوید که اندازه دستگاه دقیقاً متناسب با طول موهای شما اندازه گرفته شده است. صفحات اتو مو باید با مواد مناسب ساخته شود تا در نهایت به مو های خود آسیب نرسانید.

اندازه صفحه اتو مو

مردانی که موهای کوتاه دارند باید یک اتو مو با صفحه باریکتر و کوتاهتر تهیه کنند. اتوی های مینی برای مو های کوتاه ساخته شده اند. کنترل این اتو مو ها بسیار راحت تر است بنابراین شما می توانید از ریشه مو های خود را صاف کنید. برای کسانی که موهای بلند دارند ، اتوی مو با صفحات پهن تر را انتخاب کنید.

عرض صفحات ترجیحاً باید یک اینچ باشد تا بتوانید خیلی سریعتر روی قسمت های بزرگتر مو کار کنید.

دما

تنظیم دما همچنین موضوعی است که هنگام خرید اتو مو باید به آن توجه کنید. اتوی مویی را با تنظیمات حرارتی قابل تنظیم انتخاب کنید تا روی انواع موها کار کند. مطمئن شوید که اتو مو برای کنترل راحت تر و کاربرپسند است بنابراین مدل دادن به موها راحت تر است.

« حتما بخوانید  محافظ صفحه نمایش تلویزیون های LCD و LED ؛ انواع محافظ صفحه

جنس صفحه اتومو

جنس صفحه مخصوصاً برای آقایانی که موهای ظریف یا نازکی دارند مهم است. اگر موهای شما رشته های نازکی دارد ، اگر مستعد آسیب بر اثر گرما است یا به طور طبیعی ظریف است ، یک صفحه ملایم مانند سرامیک یا سرامیک-تورمالین انتخاب کنید. این مواد ضمن براق کردن مو ، باعث ایجاد گرمای ملایم روی مو ها می شوند و سلامت مو را بدون ایجاد خشکی ، شکنندگی یا تیرگی بهبود می بخشند.
اگر موهایتان می تواند گرما را تحمل کند ، پیش بروید و یک اتو مو تیتانیومی انتخاب کنید. مواد تیتانیوم به سرعت گرم می شوند و گرما را به صورت یکنواخت اعمال می کنند. عمر مدل مو با استفاده از اتو مو تیتانیوم بسیار بیشتر است. با این حال ، در صورت استفاده نادرست از تیتانیوم می تواند آسیب رسان باشد.

 

اگر موهایی فر ، ضخیم و بی نظم دارید ، این ماده را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد ، اتو مو تیتانیوم گرانتر از اتو مو سرامیک یا حتی سرامیک-تورمالین است ، بنابراین انتظار پرداخت هزینه بیشتر برای این نوع مواد را داشته باشید.

اتو مو مناسب برای آقایان

ویژگی های ایمنی

ویژگی های ایمنی هنگام خرید اتو مو برای مردان نیز مهم است. فراموش نکنید که اگر همیشه صبح عجله دارید و فراموش می کنید وسایل گرم خود را خاموش کنید ، تهیه یک اتو مو که پس از یک ساعت بیکار بودن به طور خودکار خاموش شود ، برای شما بهتر است. خوشبختانه ، اکثر ابزارهای گرم دارای ویژگی های خاموش شدن خودکار هستند و لزوما گران نیستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .