مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بهترین گوشی های سال 2017 ؛ معرفی و کارایی آنها در همه ی برندها

0 283
زمان مطالعه : 8 دقیقه

بهترین گوشی های سال 2017 ؛ معرفی و کارایی آنها در همه ی برندها

«گوشی های 2017» سال 2016 یک سال بسیار عالی دنیای تکنولوژی بود و تمامی شرکت های معتبر مانند اچ تی سی ، سونی ، ال جی ، سامسونگ ، اپل ، هواوی گوشی های خود را به نمایش در اوردند و با پیشرفت های عالی شان در زمینه ی گوشی بخش بزرگی از بازار های جهان را به خود اختصاص دادند و حضور گرمشان در دنیا را بیشتر کردند .

این گوشی ها با قابلیت های جدید و قیمت های متفاوت از جمله کم تر از 500 هزار تومان ، پانصد تا یک میلیون تومان ، بالای یک میلیون تومان و … وارد بازار شدند و رضایت خیلی زیادی هم به دنبال داشتند . الان دیگر سال 2016 به پایان رسیده و در سال جدید هستیم و از طرف تمامی شرکت های بزرگ گوشی های جدید با قابلیت های بیشتر و بهتر روانه ی بازار است . ما می خواهیم بهترین گوشی های 2017 را که قرار است . در اینده ای نزدیک ارائه شوند را به شما معرفی کنیم پس با ما تا خرید همراه باشید.

«گوشی های 2017» گلکسی اس 8

سامسونگ امسال می خواهد یکی از بهترین گوشی هایش گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) را روانه ی بازار کند. سال قبل یک اتفاق ناخوشایند برای سامسونگ افتاد. این شرکت تلاش بسیار زیادی برای گوشی نوت 7 کرده بود اما به دلیل مشکلاتی نتوانست موفقیت چندانی برای تولید این گوشی به دست اورد انتظار می رود که این بار سامسونگ بهترین گوشی اش را بدون هیچ مشکلی وارد بازار کند و دوباره در سیر جدول بهترین ها قرار گیرد .

طبق اطلاعات فاش شده ای که درباره ی این گوشی در دست است . گلکسی اس 8 در دو نسخه ی جداگانه تولید و روانه ی بازار می شود . یکی از نسخه ها دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی برای کسانی که به صفحه نمایش های بزرگ علاقه دارند می باشد و ان یکی دارای صفحه نمایشی متوسط یعنی 5.1 اینچی می باشد . البته هر دوی این صفحه نمایش ها خمیده هستند و زیبایی خاصی به گوشی بخشیده اند .

این نمایشگر ها به کلی نمای جلو را تحت پوشش خود قرار داده اند و در اطراف گوشی حاشیه ی بسیار کمی مشاهده خواهد شد . طراحان در پشت این مدل دوربین های دو گانه طراحی کرده اند که دارای 16 و 8 مگاپیکسل می باشند و از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند . سامسونگ در این مدل به طراحی خیلی اهمیت داده است و گوشی بسیار زیبایی با قابلیت های به روز همانند ضد اب و گرد و غبار بودن را ارائه می دهد . این گوشی بر اساس سیستم عامل اندروید تولید شده است و دارای اینترنت بسیار قدرتمند یعنی شبکه ی 5G می باشد.

معرفی بهترین گوشی های سال 2017

ایفون7 اس ( گوشی های سال 2017 )

یکی دیگر از بهترین گوشی های سال 2017 که قرار است در این روز ها روانه ی بازار شود گوشی ایفون 7 اس میباشد که کاربران به شدت مشتاق دیدن ان هستند. اپل این گوشی را بر اساس سخت افزار بسیار پیشرفته و پردازنده ی قدرتمندی تولید خواهد کرد که از نظر سرعت، سرعت بسیار عالی خواهد داشت . این گوشی با نمایشگر بزرگ 5.8 اینچی خواهان بسیار زیادی پیدا می کند. این صفحه نمایش گوشی را به کلی پوشانده و هیچ خبری از حاشیه در ان نیست و تصاویر را با پنل OLED به نمایش می گذارد.

البته این مدل در سه نسخه تولید می شود که دو تای دیگر دارای نمایشگر های 5.1 اینچی و 5.2 اینچی می باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فردی که این گوشی خواهد داشت بدنه ی شیشه ای می باشد که امکان شارژ کردن گوشی با استفاده از شارژ بیسیم را برای کاربران فراهم میکند . گوشی هایی که دارای بدنه ی شیشه ای هستند با استفاده از شارژ سریع در کم ترین زمان ممکن گجت شما را شارژ می کنند اما گوشی های فلزی نمی توانند از نظر سرعت شارژ کردن بیسیم به ان ها برسند.

معرفی بهترین گوشی های سال 2017

ال‌جی G6 

ال جی شرکتی است که از نظر طراحی همیشه حرف اول را می زند . این شرکت در سال 2016 با تولید زیبا ترین گوشی ها که اغلب ان ها دارای بدنه ای چرم بودند در صدر بهترین ها قرار گرفت. انتظار می رود که امسال هم این شرکت مانند سال های قبل زیبا ترین ها و با کیفیت ترین گوشی ها را روانه ی بازار کند . گوشی G4 و G5 با ورودشان به بازار غوغایی به پا کردند و توانستند به خوبی دل تمامی کاربران را به دست اورند . این شرکت امسال هم یکی از زیباترین گوشی هایش را تولید کرده و متمئنا مانند سال های قبل با معرفی ان همه را به حیرت در می اورد. احتمالا ال جی گوشی جدید خود را با نام G6 معرفی کند.

طبق اماری که در دست است این شرکت قصد دارد گوشی G6 را در 26 فوریه(هشت اسفند) معرفی و روانه ی بازار بکند. این مدل دارای بدنه ای شیشه ای می باشد البته در بعضی قسمت ها هم از فلز استفاده شده است مثلا در پشت گوشی یک تکه ی فلزی وجود دارد که نور را بازتاب می دهد و زیبایی خاصی به ان بخشیده. نمای جلویی این گوشی تقریبا شبیه ی مدل قبلی می باشد ولی حاشیه ها در این مدل کمی بیشتر به چشم می خورند. ال جی در این مدل قابلیت ضد اب بودن را طراحی کرده است.

هم چنین دارای نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی می باشد که تصاویر را با استفاده از کیفیت UHD برای شما به نمایش در می اورد. دوربین گوشی های ال جی دارای کیفیت بسیار عالی هستند و همیشه زیباترین ها را به نمایش می گذارند. این مدل هم دارای دوربین 26 مگاپیکسلی می باشد که جزء قدرتمند ترین دوربین های گوشی می باشد.
معرفی بهترین گوشی های سال 2017

« حتما بخوانید  چگونه سرعت اسکوتر برقی را افزایش دهیم ؟ زیاد کنیم

اچ‌تی‌سی 11 ( گوشی های سال 2017 )

اچ تی سی از زمان به وجود امدنش همیشه بهترین ها را تولید کرده است. سال 2016 سال بسیار خوبی برای این شرکت بود . مثلما امسال هم مانند سال قبل گام بزرگی برخواهد داشت . یکی از دلایل که گوشی های این شرکت به موفقیت بزرگی رسیده اند استفاده از سخت افزار بسیار قدرتمند می باشد . در یک کنفرانس خبری این شرکت اعلام کرده است که امسال هفت گوشی را تولید و روانه ی بازار می کند . شاید اچ تی سی پرچم دار جدیدش را با نام اچ تی سی 11 روانه ی بازار کند . این گوشی دارای بدنه ای شیشه ای بسیار زیبا می باشد . هم چنین از دوربین 24 مگاپیکسلی برخوردار است که تجربه ی یک عکاسی حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

باتری به کار رفته در این گوشی 4300 میلی امپری است. که با حافظه ی بالایش میزان شارژ بسیار زیادی را در خود ذخیره می کند . می تواند همراه بسیار خوبی برای شما در سفر یا زمانی که به مکان های دور می روید باشد. این گوشی از اخرین نسخه ی اندرویدی پشتیبانی می کند. اچ تی سی 11 دارای نمایش گر 5.5 اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می باشد. و از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و دلیل ان هم وجود پردازنده ی قدرتمند هشت هسته ای می باشد. هم چنین دارای حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت است که با استفاده از فضای بسیار زیادی که دارد . می توانید تمامی اطلاعاتتان را در ان ذخیره کنید و دیگر نگران کم بود فضا نباشید.
معرفی بهترین گوشی های سال 2017

سونی Xperia X

شرکت سونی یک از بهترین ها در تولید گوشی می باشد و همیشه گوشی هایش در صدر جدول قرار گرفته اند . در سال قبل گوشی های سری Z این شرکت به خوبی جای خود را در دل کاربران باز کردند . یکی از قابلیت هایی که همیشه سونی به ان اهمیت داده است قابلیت ضد اب بودن است . امسال دیگر سونی از تولید گوشی های سری Z دست برداشته و به تولید گوشی سری X پرداخته . این شرکت در سال 2016 با تولید گوشی های اکسپریا زد موقیت های بسیار چشم گیری را به دست اورد . انتظار می رود که با تولید اکسپریا ایکس موفقیت خود را به چندین برابر برساند.

قیمت مناسب و وجود دوربین های فوق العاده از جمله دلایلی بودند که گوشی های اکسپریا را به یکی از بهترین ها تولید کرده اند. نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. این مدل با دوربین های 30 مگاپیکسلی اش طبیعی ترین عکس ها را به شما هدیه می دهد. هم چنین با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی اش قدرت بسیار بالایی در ذخیره کردن اطلاعات دارد و لازم نیست دیگر نگران کم بود فضا باشید. این مدل از سیستم عامل اندروید 7.0 پشتیبانی می کند. طراحی این گوشی خیلی شبیه ی مدل قبلی می باشد یعنی دارای نمایشگر تخت با حاشیه های بسیار کمی است. این شرکت امسال گوشی های دیگری را نیز مانند Sony Hinoki، Sony Mineo، Sony Yoshino و … تولید و روانه ی بازار می کند که دارای نمایشگر جدید فورکی هستند.
معرفی بهترین گوشی های سال 2017

هواوی پی 10

همیشه وقتی صحبت از محصولات چینی می شود ما فکر می کنیم که تقلبی هستند ولی شرکت هایی هم چون شرکت هواوی این موضوع را به کلی منسوخ می کنند . هواوی شرکتی است که از زمان ورودش به بازار با سرعت بسیار زیادی مسیر رشد و ترقی را پیمود به یکی از بهترین شرکت ها تبدیل شد . این شرکت که همواره گوشی هایی با قابلیت های عالی را تولید و روانه ی بازار می کند قصد دارد در سال 2017 بار دیگر با تولید گوشی هواوی پی 10 (Huawei P10) در دنیا بدرخشد .

قرار است این گوشی یا در ماه اسفند یا در ماه فروردین پرده برداری شود. این گوشی دارای نمایشگر 5.5 اینچی منحنی می باشد. هم چنین دارای حافظه ی بسیار عالی ۳۵۶ گیگابایتی داخلی است، که کم بود فضا را به خوبی جبران کرده. این مدل دارای طراحی و قابلیت های خیلی عالی نسبت به مدل های دیگر است . گران ترین گوشی خواهد بود که تا الان هواوی تولید کرده است.

معرفی بهترین گوشی های سال 2017

گوشی ماژولار

گوگل که خالق سیستم عامل اندروید می باشد یکی از بهترین تولید کننده گان گوشی های اندرویدی است که در سال 2016 بخش بزرگی از بازار های جهانی را از ان خود کرد . این شرکت قصد دارد در سال 2017 یکی دیگر از گوشی های اندرویدی اش یعنی گوشی ماژولار را روانه ی بازار کند . متمئنا این گوشی دارای طرفداران بسیار زیادی خواهد بود چون از چندین قسمت تشکیل شده اند که می توانید ان ها را به راحتی جدا و تعویض کنید .

در واقع از شش قسمت تشکیل شده که می توان به راحتی ماژول های دیگر را جایگزین ان کرد. با داشتن یک گوشی ماژولار شما می توانید هر ساله بدون این که یک گوشی جدید را خریداری کنید. گوشی قدیمی تان را با جدید ترین سخت افزار های موجود در بازار به روز رسانی کنید و همواره گوشی تازه ای داشته باشید. یکی از قابلیت هایی که این گوشی را متمایز می کند باتری ان است. این مدل مقداری شارژ را در خور ذخیره می کند . و زمانی که باتری در حال خالی شدن بود می توانید ان را با یک باتری جدید تعویض کنید بدون این که خاموش شود. هم چنین این مدل دارای نمایشگر 5.46 اینچی با کیفیت ۱۰۸۰پیکسل، حافظه ی ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر می باشد.

گوشی های 2017

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .