مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

انتخاب سشوار با توجه به جنس مو

0 96
زمان مطالعه : 6 دقیقه

انتخاب سشوار با توجه به جنس مو

موی کم پشت

انتخاب سشوار با توجه به جنس مو. بیشتر افرادی که موهای کم پشت دارند می خواهند مو های آن ها حجم بیشتری داشته باشد. موهای کم پشت می توانند شکننده باشند. در حالت ایده آل ، سشوار باید بدون آسیب رساندن به فولیکول های نازک ، حجم مو را افزایش دهد.

برای داشتن حجم بیشتر موها ، افراد با موی کم پشت باید از فناوری یونی دور شوند. در حالی که یون های منفی به درخشش می افزایند ، آن ها مو ها را صاف و کم حجم می کنند. به جای انتخاب سشوار یونی ، به دنبال دستگاهی بگردید که از فناوری سرامیک یا پرسلان برای تولید گرمای ملایم و غیر مخرب استفاده کند. از آنجا که این  سشوار ها نسبت به مدل های استاندارد گرما را به طور مساوی توزیع می کنند ، باعث افزایش درخشش و می شوند بدون اینکه به مو های نازک آسیب برسانند. وات بالا نیز کلیدی است ، زیرا موتورهای پرقدرت جریان هوای مورد نیاز برای سبک های با حجم بالا را تولید می کنند.

افرادی که موهای کم پشت دارند نیز باید سری های پخش کنند دیفیوزر را در نظر بگیرند. در حالی که دیفیوزرها به طور سنتی توسط افرادی که موهای فر دارند استفاده می شود ، آن ها همچنین می توانند به موهای نازک با موج های طبیعی نیز حجم دهند.

برای افرادی که می خواهند به طور مرتب مو های خود را سشوار بزنند ، سرمایه گذاری در یک سری متمرکز و یک برس مو را در نظر بگیرند. اولی جریان هوا را متمرکز می کند ، مدل سازی مو را آسان تر می کند و دومی به ایجاد حجم در ریشه ها کمک می کند.

انتخاب سشوار با توجه به موهای نازک

موهای نازک به راحتی در اثر حرارت زیاد و سرعت زیاد آسیب می بینند. هنگام انتخاب سشوار برای موهای ریز ، به دنبال مدل هایی باشید که حداقل صدمه را به مو ها بزنند.
سشوار های تورمالین اغلب بهترین انتخاب برای افرادی هستند که موهای ریز دارند. وقتی گرما با استفاده از فناوری تورمالین تولید می شود ، ملایم ، سازگار و آسیب رسان نیست. از آسیب های حرارتی غیرضروری به کوتیکول مو جلوگیری می کند و رطوبت مورد نیاز موهای ریز را برای داشتن بهترین حالت حفظ می کند.

 

خشک کن های تورمالین یون های منفی تولید می کنند که می توانند موها را صاف کنند. موهای زیبا اغلب فاقد حجم هستند ، بنابراین انتخاب خشک کنی که باعث کاهش پرش و چرخش شود ممکن است ایده بدی به نظر برسد. خشک کن های تورمالین به صورت الکترونیکی یون های منفی تولید نمی کنند. این فلز نیمه قیمتی به طور طبیعی یونهای منفی تولید می کند. این می تواند اثر پهن کننده را کاهش دهد در حالی که براقیت و جلای اضافی را حفظ می کند.

 

اگر افرادی که موهای ظریف دارند می خواهند به طور کلی از یون جلوگیری کنند ، باید خشک کنهای مجهز به سرامیک ، پرسلن و یا مادون قرمز را انتخاب کنند. این خشک کن ها بدون کاهش میزان صدا ، گرمای کمتری را ایجاد می کنند

این خشک کن ها گرمای کمترین آسیب را تولید می کنند ، بدون اینکه vology کاهش یابد. همچنین یک امتیاز مثبت برای موهای خوب است؟ تنظیمات قابل تنظیم حرارت موهای ظریف خشک تر از موهای ضخیم و درشت است و تنظیمات گرمای کم اغلب برای سبک های روزمره مناسب است. هنگامی که افراد تنظیمات حرارتی متعددی را برای انتخاب دارند ، می توانند استفاده از خشک کن خود را سفارشی کرده و آسیب مربوط به گرما را به حداقل برسانند.

مو ضخیم

خشک کردن موهای ضخیم می تواند یک روند طولانی و طاقت فرسا باشد. برای افرادی که موهایشان خیلی ضخیم است ، متوسط ​​زمان سشوار کشیدن ممکن است یک ساعت طول بکشد. برای افراد با موی پر پشت ، خشک شدن سریع مهمترین عامل است. روش های مختلفی برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن وجود دارد ، اما خشک کن های تیتانیومی اغلب بهترین خشک کن ها برای موهای ضخیم هستند.

خشک کن های تیتانیومی تجربه خشکی شدید را دارند ، بنابراین برای موهایی که به راحتی آسیب می بینند ایده آل نیستند. با این حال ، برای موهای ضخیم و سالم ، فناوری تیتانیوم کمک می کند تا کار با حداقل سر و صدا انجام شود. خشک کن های تیتانیومی شبیه مدل های سرامیکی هستند ، از این جهت که گرمای یکنواخت و سازگار ایجاد می کنند. گرچه این گرما دارای دمای ثابت است ، اما آن دما گرم است. به همین دلیل خشک کن های تیتانیومی برای موهای ظریف و آسیب پذیر توصیه نمی شوند. برای موهای ضخیم که می توانند در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند ، نمی توانید سشوار کارآمدتری پیدا کنید.

« حتما بخوانید  روش های اصولی سشوار کشیدن بدون آسیب به مو ؛ استفاده صحیح از سشوار

وزن تیتانیوم نیز زیاد نیست ، به این معنی که خشک کن های ساخته شده از این ماده از سبک ترین سشوار های موجود در بازار هستند. گرچه ممکن است چند اونس اختلاف زیادی به نظر نرسد ، مدل های سبک وزن برای افرادی که موهایشان ضخیم است ضروری است. بعد از یک دوره طولانی سشوار کشیدن مو ها احساس سنگینی می کنید ، که باعث می شود مدل های سبک تیتانیوم یک وسیله ضروری باشد.
برای ساده سازی بیشتر تجربه خشک کردن مو ها ، به دنبال سشوا هایی باشید که ساختار تیتانیوم را با فناوری یونی و توان بالا جفت کنند. این باعث کاهش زمان خشک شدن و درخشندگی مو می شود.

 

سشوار یونی و سرامیکی

موهای معمولی

هنگام انتخاب سشوار برای موهای طبیعی ، خریداران باید به دنبال مدل هایی باشند که خشک شدن سریع و فناوری غیر آسیب رسان را ترکیب کند. پیچ و تاب های تنگ در معرض آسیب گرما بسیار حساس هستند. خشک شدن این نوع مو نیز طولانی مدت طول می کشد ، به این معنی که فرها بیشتر از حد مجاز در معرض جریان هوای گرم قرار می گیرند.

برای جلوگیری از از بین رفتن رطوبت و شکستگی ناشی از آسیب گرما ، زنان دارای موی طبیعی باید سشوارهایی با فناوری سرامیک یا پرسلن انتخاب کنند ، زیرا این امر گرمای ملایم و غیر آسیب رسان را فراهم می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند خشک کردن ، آنها باید یک خشک کن با فناوری یونی را انتخاب کنند که به صاف کردن و از بین بردن موهای پیچ خورده کمک کند.
بسته به حالتی که می خواهند داشته باشند ، زنان با موهای طبیعی ممکن است به سری های مختلف سشوار نیز احتیاج داشته باشند. برای تقویت فرهای طبیعی ، اتصال سری دیفیوزر ضروری است. برای دستیابی به سبک های براق و صاف ، سری شانه می تواند مفید باشد.

 

از آنجا که موهای طبیعی مستعد آسیب به گرما هستند ، خریداران باید به دنبال سشوار هایی باشند که تنظیمات حرارتی آن ها چندگانه باشد. برای اکثر درمان های طبیعی با سشوار ، استفاده از گرمترین تنظیم دما ضروری نیست. افرادی که موهای معمولی دارند ، وقتی موهایشان را صاف می کنند ، باید تنظیمات گرمایی متوسط ​​داشته باشند. در حالی که تنظیمات دمای کم حرارت می تواند روند خشک شدن را طولانی کند ، افزودن ویژگی هایی مانند فناوری یونی و سرامیکی ، به جبران ان کمک می کند.

انتخاب سشوار با توجه به موهای وز وزی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث وز شدن مو می شود. گاهی وز شدن مو نتیجه رطوبت است. همچنین می تواند در اثر دوش گرفتن با آب خیلی گرم ، شستشوی بیش از حد و مکرر و آسیب دیدگی ناشی از وسایل گرمایشی ایجاد شود. در هر شرایطی ، موها فاقد رطوبت هستند. وقتی تعادل طبیعی مو به خطر بیفتد ، نمی تواند رطوبت کافی را حفظ کند. این موها را مجبور می کند تا منابع رطوبت موجود مانند آب موجود در هوای مرطوب را جستجو کنند.

افرادی که موهای وز وزی دارند قبل از اینکه سشوار انتخاب کنند ، باید سعی کنند منبع موخوره خود را شناسایی کنند. برای برخی از افراد ، طبیعی است ؛ به عنوان مثال ، موهای فر دارای موهای وز وزی بیشتری نسبت به موهای صاف هستند. اگر موخوره در اثر آسیب گرمایی ، شستشوی زیاد مو با شامپو یا سایر عوامل قابل تغییر ایجاد شده است ، به دنبال سشواری باشید تا بتواند مشکل را جبران کند.

 

موهایی که موخوره دارد

برای افرادی که موهایشان موخوره دارد ، سشوار هایی با تنظیمات درجه حرارت چندگانه ضروری است. دمای بالا می تواند وز شدن مو را تشدید کند به ویژه موخوره ناشی از آسیب گرما. در صورت امکان ، افرادی که می خواهند میزان وز وزی بودن مو های خود را کاهش دهند باید از کمترین دما استفاده کنند. این ممکن است زمان خشک شدن را افزایش دهد ، اما به کاهش وز مو کمک می کند.

 

یونهای منفی ، گرمای مادون قرمز و موتورهای با ولتاژ بالا از دیگر ویژگی هایی است که به کاهش موخوره کمک می کند ، موها را براق ، صاف و عاری از الکتریسینه می کند. گرچه موهای وز وزی بیشتر در میان موهای فرفری دیده می شود ، اما این مشکل افرادی که موهای ظریف و نازکی دارند را نیز آزار می دهد. اگر در حال حاضر حجم موهای شما کم است ، فن آوری یونی می تواند آن را کاملا از بین ببرد.برای افرادی که می خواهند بدون ایجاد مصالحه ، درخشش را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع essiebutton
از طريق تا خرید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .