مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

آموزش استفاده از دمنده ؛ کار با بولیور دمنده نکات ایمنی

0 414
زمان مطالعه : 5 دقیقه

آموزش استفاده از دمنده ؛ کار با بولیور دمنده نکات ایمنی : با خرید یک دمنده خوب ، می توانید همیشه حیاط خود را مرتب نگه دارید و در وقت خود برای فعالیت های مهم یا لذت بخش تر صرفه جویی کنید.

اگر جمع کردن برگها به نظر شما ایده خوبی است ، همه چیزهایی که باید درباره نحوه استفاده از دمنده در جمع کردن برگها بدانید وجود دارد.دمنده برگ مناسب را برای حیاط اندازه خود انتخاب کنید.

حیاط های متوسط ​​تا بزرگ که شاهد برگ های بیشتر ریخته شده هستند  به انرژی بیشتری نیاز دارد و می تواند.

اما احتمالاً بی کیفیت تر نیز خواهد بود. راهنمای خرید ما به بهترین دمنده های برگ چندین گزینه برتر را پیشنهاد می کند و به شما در انتخاب ابزار قدرت مناسب کمک می کند.

 

آموزش استفاده از دمنده ؛ نکات مهم و ایمنی درباره استفاده دمنده برگ در گلدان های اطراف 

به دو دلیل در هنگام استفاده از دمنده برگ خود در اطراف گلهای گل احتیاط کنید. ابتدا ممکن است با جریان سریع هوا به گیاهان و گلهای ضعیف آسیب وارد کنید. در مرحله دوم ، شما ممکن است همه مالچ خود را به داخل حیاط خود بکشید و یک آشفتگی حتی بزرگتر از آنچه که با آن شروع کرده اید ایجاد کنید.

اگر تصمیم دارید که از دمنده برگ خود در بستر گل استفاده کنید ، از کمترین تنظیم خود در مسافت دور شروع کنید و راه خود را نزدیک تر کار کنید تا اینکه از سرعت هوا راحت شوید.

 

نکات مهم و ایمنی درباره استفاده دمنده برگ در گلدان های اطراف 
نکات مهم و ایمنی درباره استفاده دمنده برگ در گلدان های اطراف

 

چگونگی استفاده از دمنده 

هنگام استفاده از هر نوع ابزار برقی ، ایمنی باید دغدغه اصلی شما باشد و این دستگاه ها هیچ تفاوتی با هم ندارند. دمنده ها می توانند شاخه ها ، خاک و انواع دیگر بقایای آن را جابجا کنند و قبل از شروع استفاده از آن ، باید برای محافظت از خود اقدام کنید .
آموزش استفاده از دمنده : هنگام استفاده از دمنده حتما از وسایل محافظ مناسب استفاده کنید. برای چشمانتان باید یک جفت عینک ایمنی مناسب بپوشید .
دمنده های برگ همچنین سر و صدای زیادی ایجاد می کنند .

به خصوص دمنده بنزینی ، اما حتی دمنده شارژی نیز سر و صدا دارد. استفاده از یک دوره طولانی مدت می تواند به طور دائمی به شنوایی شما آسیب برساند ، بنابراین باید همیشه از گوش های خود محافظت کنید.
موارد دیگری که شاید ضروری نباشند اما هنوز هم بسیار توصیه می شوند شامل یک ماسک گرد و غبار برای بینی و دهان ، دستکش کار و لباس مخصوص است. همچنین از پوشیدن هرگونه جواهرات یا هر چیز دیگری که می تواند در دمنده گیر کند خودداری کنید.

 چه زمانی از دمنده برگ استفاده کنید 

انتخاب زمان پاک کردن برگ ها با یک دمنده مهم است. به دلیل وزن اضافی آب ، برگ های مرطوب نسبت به برگ های خشک بسیار سخت تر جابجا می شوند ، و امکان جابجایی برگ ها با دمنده غیرممکن است. این بدان معناست که باید صبر کنید تا خشک شود.
آموزش استفاده از دمنده  : سعی کنید پاکسازی برگ خود را در یک روز بدون باد انجام دهید.
اگر نمی توانید منتظر یک روز کاملاً آرام باشید ، حداقل سعی کنید وقتی باد در جهت صحیح می وزد، این کار را انجام دهید.

پاکسازی برگ ها با دمنده

آموزش استفاده از دمنده : در اینجا آموزش پاکسازی برگها به صورت کامل نوشته شده است .

مرحله 1. جایی که می خواهید از دمنده استفاده کنید را انتخاب کنید.
قبل از شروع ، باید تصمیم بگیرید که برگ های شما در نهایت کجا بروند.

« حتما بخوانید  راهنمای خرید داس موتوری ؛ بررسی ویژگی های علف زن بنزینی

مرحله 2. با پرچین و ساختمان شروع کنید
هنگامی که شروع به دمیدن می کنید ، ابتدا برگ ها را از زیر پرچین ها و در امتداد لبه های ساختمان ها پاک کنید. هنگامی که همه برگ ها در فضای باز قرار ندارند ، می توانید همه آنها را به سمت منطقه هدف تعیین شده خود شروع کنید.
هنگام کار در خطوط مستقیم به همراه ویژگی های خطی ، از یک حرکت جارو آرام به شکل U با دمنده استفاده کنید تا حداکثر برگ را تغییر دهید.

مرحله 3. کار کناری
اگر فقط در ناحیه بزرگی از برگ ها شروع کرده اید و سعی می کنید آنها را به سمت جلو بکشید ، تنها با پاک کردن مسیری از برگها موفق خواهید شد.
روش صحیح انجام این کار ، کار کردن در پهلوها ، قدم زدن به بالا و پایین در خطوط عمود بر جهت مورد نظر برای ضربه زدن به برگها است. اگر نمی توانید این را تصویر کنید .
با کار در این روش ، به تدریج توده برگها را در جهت مورد نظر حرکت می دهید.

مرحله 4: در اطراف برگها کار کنید تا یک شمع ایجاد کنید
در اطراف برگها کار کنید تا یک شمع ایجاد کنید
هنگامی که برگ ها تقریباً در منطقه مورد نظر خود قرار دارند ، شروع به کار در اطراف قسمت بیرونی برگها به صورت دایره ای کنید تا شروع به دمیدن آنها به منطقه مورد نظر خود کنید. روش کار را ادامه دهید تا همه برگ ها را در یک توده بزرگ جمع کنید.

 

پاکسازی برگ ها با دمنده
پاکسازی برگ ها با دمنده

 

پاک کردن برگ ها با کارایی بیشتر

1. دمنده را در زاویه کم عمق نگه دارید
نگه داشتن ابزار با زاویه کم عمق به شما امکان می دهد برگهای بیشتری را با هر جابجایی جابجا کنید.

2. از جاروها صاف و گسترده استفاده کنید
هنگام کار روی قسمتهای وسیعی از برگها ، از جاروهای گسترده ، آهسته و صاف استفاده کنید نه حرکات سریع و نامنظم. این به شما کمک می کند تا حد ممکن از بسیاری از برگها حرکت کنید و همه آنها در مسیری که شما در نظر گرفته اید در حال حرکت باشند.

3. نکن
اگر سعی کنید هر برگ آخر را با دمنده خود بگیرید ، خودتان را دیوانه خواهید کرد. دمنده های برگ به گونه ای طراحی شده اند که برگ ها را به صورت جمعی تغییر می دهند ، نه برای حرکت دادن برگهای تکی .
پس از اتمام بخش جمعی کار با دمنده ، می توانید سریع  با چیدن برگهای آخر با دست ، کار را به اتمام برسانید.

نتیجه

استفاده از دمنده برگ برای پاکسازی برگها ، بریده های چمن و زباله های خارج از حیاط شما کار سختی نیست ، اما اگر این کار را انجام دهید ، محیط تمیز تری خواهید داشت.

سپاسگذاریم از اینکه تا انتهای متن «آموزش استفاده از دمنده ؛ نکات مهم و ایمنی درباره استفاده دمنده برگ » ما را همراهی کردید . امیدواریم استفاده صحیح از دمنده را در این متن آموخته باشید .

بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .