مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی تفاوتها و نکات خرید

0 859
زمان مطالعه : 3 دقیقه

مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی تفاوتها و نکات خرید ؛ بسته به سبک زندگی و نیازهای خود می توانید براساس بودجه و نیاز خود یک ریش تراش سیمی یا شارژی را انتخاب کنید. تمایز اصلی ، استقلال باتری در مدل بی سیم است و بیشتر ریش تراش های بی سیم فعلی ، باتری داخلی با دوام طولانی دارند. ریش تراش های سیمی این مشکل را ندارند و برای جلسات پیرایش طولانی مناسب ترند. بیایید جزئیات مزایای اصلی و برخی از معایب آن ها را بررسی کنیم.


مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی

پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که عادت های اساسی شما هنگام اصلاح شامل چه مواردی می شود. اگر می خواهید موهای صورت خود را در کمترین زمان کوتاه کنید و ریش تراش خود را کنار بگذارید ، استفاده از هر نوع ریش تراش سیمی را در نظر بگیرید.

ریش تراش سیمی یا سیم دار

مدل های سیمی همه کاره تر هستند زیرا در صورت نیاز به جزئیات بیشتر و تغییر سبک ریش ، می توان آن ها را برای مدت زمان طولانی تری استفاده کرد. دیگر نیازی به نگرانی در مورد شارژ باتری ندارید و آن ها به محض اتصال به نزدیکترین پریز برق آماده استفاده هستند. و شارژ تموم نمی کنند.
چیزی که در مورد سیم آن ها چندان خوب نیست این است که معمولاً مانع شما می شود و در برخی موارد دامنه حرکتی شما را محدود می کند. بند سیم می تواند در بعضی مواقع شما را آزار دهد ، خصوصاً وقتی که برای اصلاح صحیح ریش خود به حرکات ظریف اضافی نیاز دارید. احتمالاً بارزترین جنبه منفی استفاده از ریش تراش های سیمی این واقعیت است که شما محدود شده اید و مجبور به استفاده از آن ها فقط در محل پریز برق هستید.

 

« حتما بخوانید  تفاوت کلیپر با تریمر چیست ؟ مقایسه خط زن و حجم زن
مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی
مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی

 

ریش تراش شارژی 

از طرف دیگر ، استفاده از ریش تراش شارژی آزادی حرکت بیشتری را ایجاد می کند و البته قابلیت حمل نیز وجود دارد. می توانید ریش تراش دستی خود را بسته بندی کرده و در هر مکانی که می خواهید با خود ببرید و به هر مناسبت از آن استفاده کنید. این برای همه کسانی که دوست دارند ماشین اصلاح خود را با خود ببرند و از آن ها در فضای باز یا هر مکانی که دسترسی به آن محدود است استفاده کنند بسیار عالی است. وقتی باتری را مصرف می کنید ، فقط باید آن را به شارژر متصل کنید و همه چیز آماده است. با این حال ، گاهی اوقات هنگام فراموش کردن شارژ کردن ، نگرانی ها و مسائلی را به وجود می آورد. هنگامی که عجله دارید و باید منتظر شارژ مجدد آن باشید ممکن است ناخوشایند باشد.

 

 

مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی
مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی

 

نتیجه

همانطور که می بینید ریش تراش های سیمی و شارژی مزایا و معایب خود را دارند و هر یک قابلیت خاصی را ارائه می دهند. عملکرد هردو تقریباً یکسان است ، بنابراین انتخاب بهترین گزینه برای شما به سادگی یک انتخاب شخصی خواهد بود.

 

 

متشکریم که تا انتهای مطلب مقایسه ریش تراش سیمی و شارژی تفاوتها و نکات خرید با ما همراه بودید لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .