مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مخلوط کن با خردکردن یخ؛ آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟

0 5,526
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مخلوط کن با خردکردن یخ؛ آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟ اغلب مردم مخلوط کن را برای کار ساده خرد کردن یخ برای تهیه اسموتی  می خرند اما آیا این یک کار ساده است و آیا مخلوط کن ها در واقع می توانند یخ را خرد کنند ؟ انواع مختلفی از مخلوط کن ها در دسترس هستند و قدرت آن ها نیز متفاوت است. انواع مختلفی از مخلوط کن ها وجود دارد . هنگامی که به دنبال مخلوط کنی هستید که می تواند یخ را خرد کند ، باید به یاد داشته باشید که همه مخلوط کن ها به طور مساوی کار نمی کند و همه انواع مخلوط کن ها برای خرد کردن یخ طراحی نشده اند یا به اندازه کافی قوی نیستند .

بنابراین ، برای این که بدانید آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ، مواردی وجود دارد که هنگام خرید مخلوط کن باید به آن ها توجه کنید .


مخلوط کن با خردکردن یخ؛ آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟

همه مخلوط کن ها برای خرد کردن یخ طراحی نشده اند.

در حالی که برخی از میکسر های دستی ممکن است چند قطعه یخ را خرد کنند ، آن ها این کار را خیلی خوب انجام نمی دهند و احتمالاً تنها یک یا دو بار قبل از سوختن موتور می توانند این کار را انجام دهند. شما با استفاده از مخلوط کن رومیزی که دارای ظرفیت کافی برای ارائه یخ است ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت . مخلوط کن های رومیزی همچنین از مخلوط کن های دستی و مخلوط کن های یک نفره قدرتمند تر هستند. آن ها همچنین از دوام بالاتری برخوردار بوده و از مواد قوی تری ساخته شده اند و می توانند ضربه هایی را که مخلوط کن هنگام خرد کردن یخ ها با آن مواجه می شود را تحمل کند .

آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟ویژگی هایی که هنگام خرید مخلوط کن با قابلیت خرد کردن یخ باید بررسی شوند

قدرت

به طور کلی ، مخلوط کن های countertop از 300 تا 1000 وات متفاوت هستند.
مخلوط کن 300 وات احتمالاً یخ را خرد می کند اما برای استفاده آن توصیه نمی شود. زیرا موتور قادر به تولید سرعت کافی برای خرد کردن یخ نیست. مخلوط کن با موتور 600 وات یا بیشتر به راحتی قدرت و سرعت کافی را برای خرد کردن هر چه بیشتر یخ به شما می دهد.

 

تیغه ها

تیغه باید از جنس مواد با دوام و قوی طراحی و ساخته شود. تا بتواند در برابر ضربات یخ دوام بیاورند و آن را با سهولت خرد کند. یک تیغه طراحی شده ضعیف ، به اندازه کافی تیز نخواهد بود یا بعد از اولین بار که یخ را خرد می کنید ، خم می شود ​​و مخلوط کن را بی فایده می گذارد.

 

« حتما بخوانید  بهترین روش تمیز کردن مایکروفر و مایکروویو ؛ ترفندها

ظرف

اگر مخلوط کنی دارید که دارای ظرفی از پلاستیک یا شیشه نازک ساخته شده باشد . به احتمال زیاد آن را در اولین تلاش خود برای خرد کردن یخ ها خواهید شکست. بسیاری از بهترین مخلوط کن ها دارای پلاستیک با دوام یا شیشه ای محکم هستند که هنگام خرد کردن یخ شکسته نمی شوند.

 

 

مخلوط کن با خردکردن یخ؛ آیا می توان یخ را با مخلوط کن خرد کرد ؟
وقتی همه موارد بالا را در نظر بگیرید خواهید دید که بله ، می توانید یخ را در مخلوط کن خرد کنید اما نه همه مخلوط کن ها . استفاده از مخلوط کن دستی برای این کار مناسب نیست و از این نوع مخلوط کن ها هرگز نباید برای خرد کردن یخ استفاده کرد. نه تنها مخلوط کن خود را از بین خواهید برد بلکه می تواند بسیار خطرناک باشد.

 

 

نکاتی که هنگام خرد کردن یخ با مخلوط کن باید بررسی کنید

  • همچنین ، قبل از استفاده از هر نوع لوازم خانگی ، همیشه باید دفترچه راهنما را بررسی کنید.
    دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و اگر کتابچه راهنما می گوید نباید از آن برای خرد کردن یخ استفاده شود. بهتر است از آن برای خرد کردن یخ استفاده نشود.

 

  • هنگام استفاده از مخلوط کن را برای خرد کردن یخ ، با مقدار کمی یخ شروع کنید. سپس به آرامی هرچه بیشتر آن را اضافه کنید. بهتر است مقداری آب نیز به مخلوط کن اضافه کنید. این کمک خواهد کرد که روند بدون پرت شدن بیش از حد مکعب های یخ انجام شود. راه دیگر برای جلوگیری از این امر ، بیرون آوردن سینی یخ از فریزر 5-10 دقیقه قبل از این که آن ها را خرد کنید ، است .

 

  • به خودتان لطف کنید و به دنبال یک مخلوط کن با قدرت زیاد و محکم باشید؛ تا هر بار تولید یخ کاملا خرد شده را به شما تضمین کند. بهترین مخلوط کن برای خرد کردن یخ ، مخلوط کنی است که 600 وات قدرت یا بیشتر با ظرف شیشه ای سخت یا پلاستیک با دوام دارد.

 

بهترین مخلوط کن ها را از ما بخواهید ؛ با مراجعه به صفحه خرید مخلوط کن در سایت تا خرید ، می توانید لیستی از بهترین مخلوط کن ها را مشاهده و خریداری کنید .

 


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید بهترین مخلوط کن حرفه ای
چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ؟
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .