مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید منگنه کوب ؛ معرفی انواع منگنه کوب

0 86
زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید منگنه کوب Staple guns ؛ منگنه کوب وسیله ای مجهز به یک دستگیره است که برای انتقال منگنه های فلزی به چوب ، پلاستیک یا سنگ تراشی استفاده می شود.

منگنه کوب های اصلی برای کاربرد های مختلف و درج انواع مواد از جمله عایق کاری ، بسته بندی وسایل منازل ، سقف ، سیم کشی ، فرش ، اثاثه یا لوازم داخلی و سرگرمی استفاده می شود .

 

در ادامه برای شما راهنمای انواع منگنه کوب Staple guns را آورده ایم . با ما همراه باشید … .


راهنمای خرید منگنه کوب Staple guns

منگنه کوب یک ابزار همه کاره است که برای کارهای مختلف و تعمیرات خانگی مناسب است.
به روشی ، مشابه منگنه کوب های اداری به نظر می رسد و کار می کند.
با این حال ، بر خلاف منگنه کوب های اداری که منگنه را خم می کند ، این منگنه ها باز هستند و مستقیماً درون مواد نفوذ می کنند. همچنین بسیار قدرتمند تر هستند و می توانند طیف گسترده ای از مواد را از چوب تا پلاستیک پوشش دهند.

راهنمای خرید انواع منگنه کوب Staple guns

چرا به یک منگنه کوب نیاز دارید ؟

داشتن منگنه کوب در خانه به شما این امکان را می دهد تا بسیاری از کار های معمولی منزلتان را ، خودتان انجام دهید. به طور کلی ، اگر دوست دارید وسایلتان را خودتان تعمیر کنید و یا بسازید ، منگنه کوب یک ابزار ضروری برای شما است.

معیار های خرید منگنه کوب

قبل از خرید منگنه کوب به صورت آنلاین ، چندین معیار مهم وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. در این جا چند مورد مهم از آن ها ذکر شده است :

انواع منگنه کوب ها

به طور کلی سه نوع منگنه کوب وجود دارد :
دستی ، الکتریکی ( استفاده از سیم یا باطری ) و پنوماتیک ( هوای فشرده ) .
مزیت اصلی منگنه کوب های برقی نسبت به سایر منگنه کوب ها این است که می توان ساعت ها با خستگی نسبتاً کمی از آن ها استفاده کرد. هر کدام از این سه منگنه کوب کاربرد های مختلفی دارند که شما باید قبل از خرید خود ، حتما آن ها را بررسی کنید .

بیشتر بخوانید : انواع منگنه کوب ها و ویژگی آن ها
راهنمای خرید انواع منگنه کوب Staple guns

اندازه و تنوع منگنه

اندازه منگنه یکی دیگر از معیار های مهم در انتخاب منگنه کوب است.
در اصل ، هر چه سایز های بیشتر و تنوع منگنه بیشتری برای یک منگنه کوب وجود داشته باشد ، بهتر است . زیرا باعث تنوع بیشتر منگنه کوب ها برای کار های مختلف می شود .

نیاز خود را درک کنید

قبل از خرید ، درک نیاز و هدف شما از خرید منگنه کوب بسیار مهم است.
یک منگنه کوب مورد استفاده برای اثاثیه یا لوازم داخلی با منگنه کوب برای اتصال کابل های عایق یا چوبی متفاوت خواهد بود. شما باید تصمیم بگیرید که که کدام یک از آن ها مورد نیاز شما است و بعد از آن اقدام به خرید کنید. برای سیم های برق ، منگنه کوب دستی با منگنه های گرد ترجیح داده می شود زیرا کنترل بیشتری را ارائه می دهد و با شکل گرد مواد متناسب است.

راهنمای خرید انواع منگنه کوب Staple guns

راهنمای خرید منگنه کوب : قیمت

البته بهترین منگنه کوب باید متناسب با بودجه شما انتخاب شود. برای هر محدوده قیمت و بودجه ، تعداد زیادی مدل مختلف وجود دارد.

  • منگنه کوب های دستی : آن ها مقرون به صرفه هستند. مدل های دستی با مارک های مختلف تجاری در هرجایی از 10 تا 30 دلار قیمت دارند. منگنه کوب های اثاثیه یا لوازم داخلی دستی با کیفیت خوب حدود 15 تا 20 دلار قیمت دارد.
  • الکتریکی یا برقی : آن ها بسیار گران هستند. بسته به نوع ساخت و مدل آن ها می توانند تا 350 دلار هزینه داشته باشند.
  • منگنه کوب های بادی یا پنوماتیک : معمولاً بین 25 تا 40 دلار هزینه دارند. توجه داشته باشید که به یک کمپرسور هوای مستقل نیاز دارد که باید جداگانه خریداری شود .

 

« حتما بخوانید  کاربرد دستگاه دمنده و مکنده یا بلوور

گارانتی

گارانتی شرکت سازنده به شما آسودگی خاطر می دهد
. پس به دنبال مدل هایی باشید که با گارانتی همراه باشند و در صورت خرابی ، به راحتی بتوانید آن ها را برای شرکت سازنده دستگاه بفرستید.

امیدواریم که مطلب ” راهنمای خرید منگنه کوب Staple guns ” برای شما مفید بوده باشد.

 

اکنون اگر متوجه شدید که کدام منگنه کوب برای کار شما مناسب است پس فرصت را از دست ندهید .
شما می توانید با مراجعه به صفحه خرید منگنه کوب در سایت تا خرید منگنه کوب مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن کنید .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .