مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

طرز استفاده از لباسشویی ؛ راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی

5 15,764
زمان مطالعه : 4 دقیقه

طرز استفاده از لباسشویی ؛ راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ؛ اکنون که لباسشویی نو خریدید و به منزل آورده اید ، نوبت به نصبش می رسد ، که باید بوسیله ی نصاب انجام گیرد و یا اینکه خودتان اطلاعات لازم را داشته باشید . برای روشن کردن لباسشویی کافی است که آن را به برق وصل کنید و  پودر رختشویی را داخل محفظه اش بریزید و با توجه به نوع و جنس لباسهایتان که در پایین بطور مفصل در موردش توضیح داده ایم .

لباس های مختلف ؛ طرز استفاده از لباسشویی

برنامه ی مناسب را انتخاب کنید و بگذارید لباسشویی کارش را انجام دهد . قبل از روشن کردن ماشین لباسشویی و انداختن لباسهایتان در داخل آن ؛ لباسهایتان را به سه دسته ی مشکی و یا رنگهای بسیار تیره، سفید، رنگهای روشن. با تقسیم لباسها به این سه دسته هر کدام از این دسته ها را بصورت جداگانه در داخل لباسشویی قرار دهید . تا رنگ لباسهای دیگر را نیز خراب نکند .

طرز استفاده از لباسشویی

با مطالعه و خواندن دفترچه ی راهنما و یا خواندن این مطلب می توانید برای هر پارچه از تنظیمات مخصوص آن استفاده کنید . در این صورت پارچه های نازک و ضخیم متفاوت از هم و بال شرایط متفاوتی شسته خواهند شد . که از بین رفتن پارچه ها و لباسها جلوگیری خواهد کرد . خواندن دقیق دفترچه ی راهنما به شما کمک میکنه که از همه ی قابلیتهای ماشین لباسشویی باخبر شوید و در مواقع لزوم از آنها استفاده کنید .

 

چه لباسی را با دست باید شست !!!

بعضی لباسها هستند که هنگام شستن و خیس شدن رنگ می دهند . سعی کنید این لباسها را در داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید تا از خراب شدن لباسهای دیگر جلوگیری کرده باشید . این لباسها باید با دست و با آب سرد شسته شوند و مدت زمان کمتری در معرض برخورد مستقیم با آب باشند .

لباسهایی نازک که معمولا از ابریشم ساخته شده اند یا حریرها را حتما با دست بشویید . لباسهای کتانی را میشود با ماشین لباسشویی شست و در دمای 50 درجه قرار داد ، اما شستن لباسهای کتانی با دست بهتر است . زیرا جنس کتان احتمال تغییر سایز و کوچک شدن را دارند . لباسهای نخی برای شستشو با ماشین لباسشویی هیچ مشکلی ندارند و به راحتی می شود . این لباسها را در داخل ماشین لباسشویی انداخت .

« حتما بخوانید  برنامه شستشو لباسشویی بکو ؛ آشنایی با ویژگی ها و امکانات

جنس پشم را هم با برنامه ی کوتاه مدت ماشین لباسشویی می توان در داخل لباسشویی قرار داد . برای یاد گرفتن و آشنایی با واژه های متعارف و پرکاربرد لباسشویی ها لغت نامه ی لباسشویی را مطالعه بفرمایید.

 

 

Washing machine

 

ماشین های لباسشویی هم حرف میزنند !

ماشین های لباسشویی هم حرف میزنند ! منتها برای فهم و درک حرفاشون باید زبانشون رو بلد بود و باهاشون ارتباط برقرار کرد تا بتونن با لباسها مهربون باشند و بهشون لطافت ببخشند . در این صفحه لغت نامه ی دنیای لباسشویی ها را گردآوری کردیم تا با خیالی آسوده از لباسشوییتون استفاده کنید . برای یادگیری این مفاهیم ، تصاویر زیر را با دقت ببینید.

بر روی ماشینهای لباسشویی کلماتی درج شده و مانند راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی به کاربران کمک می کنند . اگر با این اصطلاحات آشنا هستید ، حتماً آنها را به کار ببرید . ولی چنانچه آشنایی کامل ندارید . تصاویر زیر را با دقت نگاه کنید و از این پس هنگام کار با لباسشویی، این نکات را اجرا بفرمایید . برای خرید و آشنایی با نکات مهم در خرید لباسشویی راهنمای خرید لباسشویی را مطالعه بفرمایید .

طرز استفاده از لباسشویی ؛ راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی ؛ ترجمه دفترچه راهنمای لباسشویی

Washing machine

 

Washing machine

 

Washing machine

 

Washing machine

 

Washing machine

 

Washing machine

امیدواریم از خواندن متن « طرز استفاده از لباسشویی ؛ راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی  » لذت برده باشید . پاسخ گوی همه ی سوالات شما هستیم لطفا در قسمت نظرات ، سوالات و نظرات خود را بنویسید .

بیشتر بخوانید :

5 نظرات
  1. جوادی می گوید

    عالی بود ممنونم ازتون

    1. تا خرید می گوید

      خواهش میکنم

  2. من می گوید

    ممنون از راهنمایی که داشتید ، واژه های به خوبی و دقیق بودند و مسئله منو حل کردن ، برای راه اندازی ماشین لیثباسشویی به مشکل خوردم که خداروشکر جدول شما کمکم کرد .

  3. قمری فر می گوید

    متشکرم عالی بود. فقط یه سوال این لباسشویی گزینه پتوشویی نداره؟؟

    1. تا خرید می گوید

      سلام قمری فر عزیز
      برخی از ماشین‌های لباسشویی گزینه پتوشویی دارند. این گزینه به شما امکان می‌دهد پتوها و بالش‌های بزرگ را به راحتی درون ماشین لباسشویی شستشو دهید. اما قبل از شستشو، بهتر است برچسب راهنمای ماشین لباسشویی را حتما مطالعه کنید تا مطمئن شوید که قابلیت شستشوی پتو را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .