مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بخارشوی ؛ راهنمای خرید بخارشوی خوب

0 225
زمان مطالعه : 5 دقیقه

بخارشو ، وسیله ایست نظافتی ، که جهت پاک کردن و تمیز نمودن سطوح مختلف به کار می رود. کاربرد راحت و امکانات بی نظیر این بخار شوی، باعث شده است، روز به روز تعداد طرفداران این وسیله ی نظافتی افزایش یابد. در ساختمان بخار شوها یک مخزن آب وجود دارد که دارای ظرفیت مشخص و از پیش تعیین شده ای است. در داخل این مخزن، المنت گرم کننده ی آب قرار گرفته است که تبدیل آب به بخار را آسان می کند و بخار را به بیرون از بخارشوی پرتاب می دهد، این بخار به دلیل دمای زیادی که دارد، می تواند انواع میکروب و باکتری موجود بر روی سطح زمین را پاک کند. دستگاه های بخار شو توانایی این را دارند، سطوح سخت و غیر قابل دسترس را به راحتی پاک کنند، این دستگاه با دمای بسیار زیاد، بخار تولید می کند و بخار با دمای بالا نیز باعث ضدعفونی شدن محیط می شود، لازم به ذکر است که دستگاه بخار شو، علاوه بر کیفیت بالایی که در ضد عفونی کردن و تمیز کردن محیط های مختلف دارد، سرعت عمل بالایی نیز دارد.

تی بخارشو

تی بخارشو یکی از انواع بخارشوهاست، که برای تمیز کردن سطوح سرامیکی و کاشی و سنگ کاربرد دارد، این بخارشوها شبیه جاروبرقی های دسته بلند هستند، این مدل با طراحی خاص خود(برس چرخشی یا  دوار)  بیشتر برای تمیز کردن کف به کار میروند. سر بخارشو متصل به یک دسته است و حالت تی مانند دارد. کاربرد انها بیشتر برای سطوح سنگی، سرامیکی، پارکت، موکت و فرش است. حتی در برخی ازمدل هایش که حالت عمودی نیز دارند برای تمیزکاری دیوار مناسب است. از این نوع بخارشوها نمی توان برای تمییز کردن شیشه و پنجره استفاده کرد، بنابراین اگر متزل و یا محیط کار شما کلاً سرامیکی است بهترین انتخاب شما، بخارشوی تی خواهد بود کارایی راحت و آسان این بخار شو احساس رضایت را به کاربران می دهد.

بخار شوي تی

بخارشوی دستی

بخار شوی دستی جهت تمیز نمودن در و دیوار و شیشه و پنجره و سینک ظرفشویی و…کاربرد دارد، اگر تمیز کردن شیشه و در و دیوار برایتان سخت و خسته کننده است، حتماً از بخار شوی دستی استفاده کنید. این مدل در اندازه های کوچک تولیده شده و بیشتر برای تمیز کردن درزهای دیوار، سینک ظرفشویی، سرویس بهداشتی، اجاق گاز، در ، پنجره وشیشه هایش و … کاربرد دارد. چنانچه کف منزل شما کلاً از سنگ و سرامیک تشکیل نشده باشد و نخواهید که هزینه ی زیادی صرف خرید بخار شو بکنید، بهترین انتخاب برای شما بخارشوی دستی خواهد بود، اما اگر هزینه ی آن ملاک نیست، قطعاً خرید بخارشوی چند منظوره کاربردی تر است.

 

راهنمای خرید بخار شوی

 بخارشوی چندمنظوره

بخار شوی های چند منظوره دارای چندین کاربری متفاوت می باشند، با خرید بخار شوی چند منظوره، می توان در و پنجره ها و سطوح سرامیکی و سنگ کاری شده را هم تمیز و ضد عفونی کرد. این نوع جاروها هم برای تمیزکردن کف و در و دیوار و پنجره و جاها ی مرتفع و بلند مخصوصاً لکه های موجو بر روی سطحوح و لوازم خانگی  مناسب است. البته قیمت این نوع بخار شو از دو مدل دیگر بیشتر است.

 

بخارشوي چند منظوره

نکاتی برای خرید بخار شوی

امروزه در زمینه های مختلف تولید، برندهای مختلف و متفاوتی در حال عرضه ی کالا هستند و در زمینه ی تولیدات مختلف، روز به روز شاهد پا به میدان گذاشتن برند جدیدی می شویم. هر برند سعی دارد بهترین محصول را تولید کند و قابلیتهای بیشتر و جذابتری در محصولش بگنجاند، با بالا بردن کیفیت و بالا بردن قابلیتها و امکانات معمولاً قیمت آن نیز بالا می رود. پس لازم است که ابتدا، بودجه ی مورد نظر خود را تعیین کنید و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، محدوده ی انتخابتان را مشخص کنید و سپس بر اساس معیارهای دیگر انتخاب نهایی را انجام دهید.

بخار شوی مناسبتر کدام است!!!

هر کالایی با توجه به شرایط و محیط خاصی طراحی شده است، بخار شو نیز از ان جمله محصولات است که هر شرایط و مکانی نوع خاصی از این وسیله را میطلبد، سیستم های مختلف بخار شوی می توانند بر ای تمیز کردن سطوح مختلف و متفاوت مورد استفاده قرار گیرند. مثلاً بخارشوی تی تنها برای تمیز کردن سطوح سرامیکی کاربرد دارد، اما بخارشوی دستی برای تمیز نمودن در و دیوار و شیشه و پنجره و … به کار می رود. بنابراین حتماً قبل از خرید محیط و نیاز خود از خرید بخارشوی را تعیین کنید سپس راهی بازار شوید.

انواع کاربري متفاوت از بخار شوي

مخزن بخار شوی

دستگاه بخار شوی با تولید بخار به هر چه تمیزتر شدن منزلتان کمک می کند، بخار شوی ها می توانند در مدت خیلی کم یعنی در حد چند ثانیه بخار تولید کنند و آماده ی فعالیت شوند، بخار شوی دارای دسته های پاک کننده ایست که کترکردشان بسیار راحت و آسان است، بعد از اینکه بخار تولید شد، می توانید به مدت زمان 2 ساعت از این دستگاه استفاده کنید. هر چه مساحت منزل بزرگتر باشد، باید مخزن بخارشو نیز بزرگتر باشد.

اگر می خواهید همیشه و در 24 ساعت شبانه روز، بخار شو برایتان کار کند و آماده باشد، می توانید از مدلهای خاصی که علاوه بر دیگ، مخزن آب سرد را هم دارند استفاده کنید.

 با این مخزن شما می توانید بدون اینکه لازم باشد بخارشو را خاموش کنید تا سر شود، مجدداً مخزن جداگانه را پر کنید و به این صورت همیشه بخار در دسترس خواهد بود.

امکانات و قابلیتها ی متفاوت

هر کدام از سازندگان، برای راحتی بیشتر کاربران و جلب رضایتشان در بخارشو ها قابلیتهای متفاوت و جذابی را می گنجانند. برای نمونه برخی بخارشو ها بر روی دسته ی تفنگی خود کنترلرهایی دارند، این کنترلر ها میزان بخار خروجی را کنترل می کنند. نشان گر های موجود بر روی بدنه نیز برای آگاهی کاربران از میزان آب مخزن و آماده بودن بخار است ؛ حتی برخی از بخار شوها برای کاهش فشار بر دست کاربران از دسته های غیر لغزنده در ساختارشان استفاده کرده اند. این قابلیت ها لذت کار کردن با بخار شو را فزایش می دهند بنابراین هنگام خرید می توانید به تمام این قابلیتها توجه کنید.

بخار شوها به همراه وسایل و امکانات جانبی مخصوصی عرضه می شوند، برای نمونه برس و شیشه شوی، دسته های متنوع و مختلف و … از جمله ی این امکانات جانبی است که به همراه بخار شو عرضه می شوند، هنگام خرید به این لوازم جانبی دقت کنید، هر چه لوازم و امکانات جانبی بیشتر باشد کارایی و کاربرد جاروبرقی نیز بیشتر می شود.

بخارشوی

نحوه تمیزکردن و استفاده از بخارشو

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید خردکن و آسیاب برقی و دستی
  • صرفا از بخارشو برای تمیزکردن استفاده نکنید زیرا ان تمیزی را که انتظار دارید را ایجاد نمیکند برای تمیزی بهتر همراه بخارشو از دستمال استفاده کنید.
  • وقتی بخارشورا روشن میکنید فورا از ان استفاده نکنید چون وقتی دستگاه اماده کار کردن نیست از ان اب خارج میشود. 30 ثانیه بعد کار را شروع کنید.
  • به نکات ایمنی توجه کنید هیچگاه بعد از گرم شدن مخزن در ان را باز نکنید زیرا مخزن تحت فشار است و ممکن است به شما اسیب برساند.
  • بعد از اینکه کارتان با بخارشو تمام شد برای افزایش عمر و ایمنی خودتان، نیم ساعت به بخارشو استراحت داده و بعد مخزن آن را پر کنید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .