مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها

0 262
زمان مطالعه : 6 دقیقه

انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها ؛ دمنده ها در دهه 1980 در بین مالکان خانه محبوب شدند و تقریباً یک میلیون محصول سالانه در ایالات متحده فروخته می شود. خشکسالی شدید در اواسط دهه 1970 محبوبیت آن ها را افزایش داد زیرا این وسیله صاحبان خانه را از استفاده آب در تمیز کردن حیاط نجات می داد. ما در ادامه این مطلب انواع دمنده ها و میزان قدرت آن ها را آورده ایم ، امید است که برای شما مفید واقع شود .

انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها


1. دمنده های برقی وظیفه سبک

رایج ترین دمنده که در یک مکان مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد ، دمنده برقی سبک است.
این موارد برای برگ ها و سایر بقایای سبک در حیاط شما مناسب است.
علیرغم این که قدرتمندترین گزینه نیست که در دسترس شما است ، اما هنوز هم می توانید برگ ها را با آن به راحتی جابجا کنید. یکی از جذاب ترین جنبه های این نوع از دمنده ها این است که بسیار بی سر و صدا کار می کنند . در حالی که می خواهید حیاط خود را تمیز کنید ، سر و صداهای زیادی نخواهید داشت. برخی از دمنده های قوی تر بسیار پر سر و صدا تر هستند. 

بیشتر افراد فقط از این ها به عنوان نوعی جارو برقی استفاده می کنند.
برای جابجایی وسایل سبک از یک مکان به مکان دیگر بسیار عالی است.
این دمنده ها قدرت جابجایی چیز های سنگین تر را ندارند و بسته به شرایط شما ممکن است برخی از مشکلات مربوط به برگ های مرطوب را داشته باشید. اگر نیاز بیشتری نسبت به حرکت برگ ها و چیزهای سبک دیگر دارید ، بهتر است خرید واحدی با کمی قدرت بیشتر در نظر بگیرید. قیمت این دمنده های برقی سبک بسیار مناسب است. شما می توانید یکی از این دمنده ها را با قیمتی بسیار مناسب دریافت کنید. 

انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها 
قیمت پایین همراه با داشتن مطلوبیت آن ، باعث شده تا این دمنده به رایج ترین موردی که در خانه های مردم وجود دارد تبدیل شود.

 

2. دمنده های برقی وظیفه سنگین

دمنده های برقی وجود دارد که بسیار سنگین تر از مدل قبلی هستند.
بسیاری از مدل های برقی قدرتمندتر سیمی هستند و با سرعت بسیار سریعتری می توانند بقایای اطراف را جابجا کنند. آن ها از مدل های سبک وزن قدرت بیشتری دارند و می توانید از آن ها برای کار های بیشتر در حیاط خود استفاده کنید. در بیشتر مواقع ، این دمنده ها نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

اکثر دمنده های برقی هزینه زیادی برای خرید ندارند.
بنابراین به راحتی قادر خواهید بود یکی از آن ها را برای کار در حیاط خود خریداری کنید.
قدرت بیشتر موجود در این دمنده سنگین برقی باعث می شود کار ها را سریع تر انجام دهید.
حتی می توانید برگ هایی که تا حدودی مرطوب هستند ، بدون مشکل زیاد جابجا کنید .
این مدل ها همچنین قادر به دمیدن باد در مسیری گسترده تر از مدل های سبک هستند و این باعث می شود زمان زیادی صرفه جویی شود.

 

انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها 
برای کسانی که حیاط کمی بزرگتری دارند ، این یک خرید بهتر نسبت به یک واحد سبک است. قیمت آن کمی بالاتر از یک مدل استاندارد وظیفه سبک است اما افزایش قدرت می تواند بسیار مفید باشد.

 

3. دمنده های بنزینی دستی

به عنوان یک قاعده کلی ، مواردی که از بنزین به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند بسیار قدرتمندتر از مواردی هستند که با برق کار می کنند. می بینید که مدل های برقی از نظر میزان توان الکتریکی که در بسیاری از موارد قادر به دریافت از یک پریز برق هستند ، در توان خروجی خود محدود هستند. مدل های بنزینی این نوع محدودیت ها را ندارند و برای پاک کردن توده های بزرگتر برگ ها بسیار سریعتر هستند.

اگر حیاط بسیار بزرگی دارید ، پس داشتن یکی از این دمنده های بنزینی دستی احتمالاً بهترین انتخاب برای شماست . شما باید بتوانید یک دمنده قدرتمند داشته باشید که بتواند برگ ها و سایر بقایای آن را خیلی سریع جابجا کند. مدل های بی سیم قدرت لازم را برای انجام سریع کار ندارند. مدل های برقی سنگین ممکن است بتوانند این کار را انجام دهند اما اگر سیمی باشد و حیاط شما خیلی بزرگ باشد ایده آل نخواهد بود.

به همین دلیل بسیاری از افراد این دمنده های بنزینی دستی را به انوع برقی آن ترجیح می دهند.
آن ها دارای مزایای بسیاری از جمله افزایش قدرت هستند اما جنبه های منفی نیز دارند.
یکی از بزرگترین نقاط ضعف این است که این دمنده ها می توانند کاملاً پر سر و صدا باشند.
وقتی از یکی از این دمنده ها استفاده می کنید ، احتمالاً همه افراد را در همسایگی خود اذیت خواهید کرد تا این که کارتان تمام شود. این دمنده ها آنقدر پر سروصدا نخواهند بود که شما برای محافظت از گوشهای خود به گوشبند نیاز داشته باشید اما کمی ناراحت کننده خواهد بود.

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید سشوار صنعتی و ویژگی های آن

4. انواع دمنده و بلوور ها: دمنده کوله پشتی

اولین چیزی که باید در مورد این نوع دمنده گفته شود این است که فوق العاده پر سر و صدا است. این دمنده های کوله پشتی از قدرت قابل توجهی برخوردار هستند و می توانند خیلی سریع برگ ها را به اطراف خود منتقل کنند. آن ها برای کار های بزرگ عالی هستند و معمولاً خواهید دید که در تمیز کردن پارکینگ های تجاری و مجتمع های آپارتمانی از آن ها استفاده می شود. گفته می شود ، سر و صدای آن واقعاً می تواند بعضی از افراد را کمی آزار دهد. پوشیدن این دمنده های کوله پشتی بسیار آسان است ، اما برخی از مدل های سنگین تر باعث کمردرد در برخی از افراد می شود .

انواع دمنده ها و میزان قدرت آن ها

وقتی افرادی را می بینید که از این دمنده های کوله پشتی استفاده می کنند ، غالباً از گوشبند استفاده می کنند. دلیل این امر آن است که صدای دمنده کوله پشتی آنقدر بلند است که در واقع می تواند برای گوش های شما مضر باشد. دمنده های کوله پشتی برای مصارف مسکونی چندان کاربردی نیستند ، اگرچه خواهید دید که در سرویس های محوطه سازی از آن ها استفاده می شود. متخصصان این نوع از دمنده ها را دوست دارند زیرا می توانند از آن ها برای تأثیرگذاری عالی استفاده کنند تا کارشان سریع انجام شود.

 

5.انواع دمنده و بلوور ها: دمنده Walk-Behind

در واقع ممکن است که شما تا به حال یکی از این دمنده های Walk-Behind دار را ندیده باشید.
این ها ابزاری عالی برای استفاده هستند .
همانطور که ممکن است از نام انتظار داشته باشید ، این یک دمنده است که دارای چرخ هایی است و شما باید آن را هل بدهید و پشت سر آن راه بروید .

انواع دمنده ها و میزان قدرت آن ها

انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها 
دمنده های Walk-Behind قادر به انجام کار های بسیار زیاد در مدت خیلی کوتاه هستند.
با این حال آن ها در حال حاضر بسیار شایع نیستند.
این امر تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که آن ها بسیار گرانتر از سایر گزینه های موجود در بازار هستند. 

 

6. دمنده شارژی

یکی از محبوب ترین دمنده های موجود در بازار ، دمنده های برقی بی سیم هستند.
این مدل ها بسیار مقرون به صرفه هستند و اگر خیلی بزرگ نباشد ، می توانید از آن ها در حیاط خود استفاده کنید. این مدل ها برای کار با مشاغل کوچک مناسب هستند. شما همیشه نتیجه خوبی از آن ها خواهید گرفت مادامی که از این موارد برای مشاغل مورد نظر استفاده می کنید.

 

7. دمنده سیمی

دمنده های سیمی کمی قوی تر از همتایان شارژی خود هستند.
وصل شدن به یک منبع تغذیه به این دمنده ها اجازه می دهد تا کار های بیشتری را برای شما انجام دهند.
اگر نیازی به استفاده از آن برای مکان های بسیار طولانی نیست ، دیگر لازم نیست نگران باشید.

انواع دمنده ها و میزان قدرت آن ها

8. انواع دمنده و بلوور: دمنده Two-Cycle بنزینی

اگر می خواهید بدون صرف هزینه زیاد ، بتوانید یک دمنده قدرتمند را خریداری کنید ، پس بهتر است به مدل های Two-Cycle بنزینی فکر کنید. این ها قدرتمندترین دمنده بنزینی موجود در بازار نیستند اما مطمئناً کاملاً مفید هستند. آن ها این توانایی را دارند که بتوانند کار های بسیار بزرگی را انجام دهند ، اما برای خریدن آن نیازی به پرداخت پول زیادی نیست. اگر کار بسیار بزرگی دارید اما نمی خواهید پول بیشتری از آنچه باید بپردازید ، ممکن است خرید یکی از این موارد برای شما مناسب باشد.

 

9. دمنده Four-Cycle بنزینی

اگر می خواهید قدرتمندترین دمنده بنزینی را بخرید ، پس دمنده بنزینی Four-Cycle را خریداری کنید. با این کار می توانید برگ ها را به راحتی جابجا کنید و حتی کار های بزرگ به موقع به پایان خواهد رسید. خریدن یک دمنده قدرتمند Four-Cycle بنزینی هزینه بیشتری می خواهد اما در صورت نیاز به انجام یک کار بزرگ ، نتایج آن ارزش دارد. همچنین لازم به ذکر است که در هر دو مدل دمنده بنزینی و مدل کوله پشتی ، سبک های مختلف موتور را خواهید یافت.

 

بعد از خواندن این مطلب با انواع دمنده و بلوور ها و میزان قدرت آن ها آشنا خواهید شد .
بنابراین می توانید دمنده مناسب خود را انتخاب کنید .
می توانید بهترین دمنده ها را در صفحه خرید دمنده و مکنده در سایت تا خرید خریداری کنید.

 


 

بیشتر بخوانید :

کاربرد دستگاه دمنده و مکنده Leaf Blower

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .